Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel je maar een kamer van van 2 bij 3 meter. De lengte van die 2 meter varrieert dus tussen de 1,5 en de 2,49. Net als de 3. Het is dan onrealistisch om te zeggen dat de kamer 6,00 m² is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: Er staat trouwens ook echt geef je uitkomst in zes significante cijfers nauwkeurig. Anders gezegd: wat je ook doet, je antwoord moet zoiezo 6 significante cijfers bevatten, anders heb je een punt aftrek. Lijkt mij dus dat je alleen met de uitkomst van je antwoord je aan die significantieregel moet houden. Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 15:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 punt aftrek: beduidend minder rekenwerk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat van die vraag 12 wordt denk ik nog twijfelachtig: kijk maar eens in deze (niet officiële?) uitwerking op www.havovwo.nl: link
Als je het op die manier bekijkt, kan die vraag dus onmogelijk fout zijn, volgens mij. Al vind ik dit ook weer te ver gezocht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je krijgt dus 1 punt als je je houdt aan de signficantie, dus je moet ook met waardes werken van deze significantie. Je krijgt op het einde ook een punt voor al het gedane rekenwerk, als je echter beduidend minder rekenwerk doet, raak je dit punt kwijt. Dat is altijd zo. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Natuurkunde 1,2 Verwijderd | 66 | 01-06-2006 15:56 | |
VWO |
examenstof natuurkunde 1,2 vwo Land_of_spirits | 7 | 25-05-2006 19:52 | |
VWO |