![]() |
||
Citaat:
Good point Mephostophilis ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toen vier Amerikaanse bewakers waren gedood werd er gedanst op auto's en de lichamen met slippers geslagen, wat toch een hele erge belediging was in het midden-oosten waarna hun verkoolde lichamen aan de brug werden gehangen. Beide kanten begaan misdaden en jij denkt dat alleen de Amerikanen en hun bondgenoten dat doen?
||
Citaat:
Was laatst nog een peiling over geloof ik, waaruit bleek dat lang niet heel de bevolking voor de oorlog is... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het leger heeft ook goede kanten, het zijn niet allemaal opgefokte mensen die trigger-happy zijn. Integendeel.... nederland heeft een relatief groot aantal militairen die hoog zijn opgeleid (BBE), en die weten waar ze mee bezig zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Waarschijnlijk blijven die hoogopgeleide mensen uit de oorlog, of hebben ze in ieder geval minder kans geraakt te worden. Kan me niet echt voorstellen dat je recht naar de dood loopt als je een stel hersenen hebt. Misschien is het wel beter dat mensen die andermans leven willen geven voor idealen een groter risico lopen dood te gaan ![]() (maar dat zal ik maar niet te hard op zeggen) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik vind naar Irak uitgezonden worden omdat een oorlogsgeile president die zijn olie-belangen wil veiligstellen geen goed ideaal. Ik heb niks tegen militairen maar ik zou pas gaan vechten als Nederland zelf werd aangevallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst zei iemand tegen mij dat ze dit soort filmpjes ook gewoon bij het NOS journaal moeten uitzenden. DAT vind ik dan weer net een slag te ver, denk niet dat dat soort filmpjes voor iedereen even geschikt zijn.. als ik het goed begrepen heb, werd het wel uitgezonden bij Al-Jazeera (sorry als ik het niet goed schrijf ![]() Maar nu dwaal ik wel heel erg af ![]() In ieder geval vind ik het wel goede zaak dat de filmpjes beschikbaar zijn, misschien dat er nu mensen wakker worden en serieus proberen te helpen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het blijft een criminele zender, die als propagandakanaal voor de snijgrage terroristen dient.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*valt van stoel van het lachen* ja, je eigen bevolking bescherm je wel door de burgers van bondgenoten te onthoofden. de cia mag dan af en toe dom zijn, maar zo hemeltergend dom nou ook weer niet. typische realmoslim-uitspraak trouwens. (let op, nu wordt ik toch hard geflamed ![]()
||
Citaat:
![]() Enneuh realmoslim... als dr echt niks snuggers meer uit kan komen... ga dan echt weg ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wesam al D. uitgeleverd aan VS Mark Almighty | 99 | 02-02-2007 14:51 | |
Bin Laden laat weer van zich horen! Pruttelpot | 120 | 26-01-2006 20:14 | |
Amerikaan onthoofd in S.A mastertime | 51 | 20-06-2004 17:56 | |
onthoofding Amerikaan Silvia19 | 310 | 02-06-2004 23:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
foto's van mishandelden Irakezen lachuh | 10 | 01-06-2004 20:17 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mag onthoofding gepubliceerd worden op internet? fiveyearslater | 6 | 29-05-2004 11:11 |