Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2004, 22:21
Verwijderd
jaah
mar da duurt wel ff denk ik
of niet?
ze kan toch niet alles in 1x terug verdienen?
Advertentie
Oud 03-07-2004, 08:07
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 02-07-2004 @ 21:25 :
Spoiler
Spoiler
Oud 04-07-2004, 19:18
Verwijderd
en hoe moet t nou met The Powe of Three als Piper op de magicschool is en phoebe niks meer kan??? .....
Oud 04-07-2004, 19:20
Sasz
Sasz is offline
tja, wacht de season final maar af....
is die volgende week trouwens al???
Oud 04-07-2004, 19:25
Periwinkle
Periwinkle is offline
Nee, over een week of 4 geloof ik...of 3
Oud 04-07-2004, 19:36
Sasz
Sasz is offline
idd, ik zag t net. er komen nog 2 gewone afleveringen en dan een dubbele season final.
maar toch, t eind is in zicht
Oud 04-07-2004, 20:18
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 04-07-2004 @ 20:18 :
en hoe moet t nou met The Powe of Three als Piper op de magicschool is en phoebe niks meer kan??? .....
Phoebe is alleen haar 'active powers' kwijt, ze is dus nog wel gewoon een charmed one en kan potions en spells maken. (lekker zo'n zin met allemaal Engelse woorden.. maarja, in het Nederlands is het helemaal zo lame)
Oud 04-07-2004, 20:31
Sasz
Sasz is offline
jah spreuken en drankjes klinkt zo harry potter achtig haaha
Oud 04-07-2004, 21:05
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Sasz schreef op 04-07-2004 @ 21:31 :
jah spreuken en drankjes klinkt zo harry potter achtig haaha
Potions and spells net zo goed, als je de boeken in het Engels leest

Maar ik vraag me wel af hoe het nou eigenlijk zit met Barbas; leuk dat hij terug is, dat zeker ( ), maar hij had toch helemaal niet gewonnen? Waarom mocht hij dan wel blijven
Oud 04-07-2004, 22:00
Verwijderd
je ziet het allemaal in de volgende aflveringen en season finale.........................
Oud 05-07-2004, 10:42
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 04-07-2004 @ 22:05 :
Potions and spells net zo goed, als je de boeken in het Engels leest

Maar ik vraag me wel af hoe het nou eigenlijk zit met Barbas; leuk dat hij terug is, dat zeker ( ), maar hij had toch helemaal niet gewonnen? Waarom mocht hij dan wel blijven
Zijn doel was dat de Charmed Ones hun krachten kwijt zouden raken. Piper en Paige mochten hun krachten wel houden, maar Phoebe niet. Dan heeft-ie blijkbaar dus toch genoeg gewonnen om te mogen blijven.
Denk ik...
Oud 05-07-2004, 16:45
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 03-07-2004 @ 09:07 :
Spoiler
Spoiler
Oud 05-07-2004, 17:09
Blubje
Blubje is offline
Vette aflevering
Idd weer eens wat anders dan normaal...

Die terugblikken vond ik erg leuk om te zien trouwens! Jammer dat er geen terugblik tussen zat van Prue...ook gemeen van Barbas dat ie dat zei over haar trouwens...
Ow en nu is Barbas back! Grr ik heb echt een hekel aan hem

Wel klote dat Phoebe haar active powers kwijt is, mja met die premenitions deed ze toch al niet veel meer (behalve dan voor personal gain) en dat empathvermogen vond ik toch stom. Lavitation gebruikte ze ook amper...(wat overigens meer kwam door de kosten die daaraan verbonden waren ivm de special effects die daarvoor gebruikt moesten worden )

Mja nu kan ze tenminste weer ff haar normale leven op een rijtje krijgen, want ze was maar raar bezig de laatste tijd. Vinden jullie het bijvoorbeeld ook zo raar dat er nooit meer een woord is gevallen over Jason? Ze hebben hun relatie toen verbroken en meteen in de volgende afleveringen werd er al niets meer over hem gezegd, ze was meteen over hem heen, beetje raar vind ik dat.

Ben benieuwd naar de season finale, maar ik ga lekker geen spoilers lezen dit keer!
Oud 05-07-2004, 17:22
Bamboo
Bamboo is offline
Barbas is back

Toch wel een van mijn favoriete (en een van de meest creapy) demonen van allemaal. Ben benieuwt of hij een grotere rol gaat spelen (seasonfinal misschien?).
Oud 05-07-2004, 18:11
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Mja nu kan ze tenminste weer ff haar normale leven op een rijtje krijgen, want ze was maar raar bezig de laatste tijd. Vinden jullie het bijvoorbeeld ook zo raar dat er nooit meer een woord is gevallen over Jason? Ze hebben hun relatie toen verbroken en meteen in de volgende afleveringen werd er al niets meer over hem gezegd, ze was meteen over hem heen, beetje raar vind ik dat.
vind ik idd ook erg raar. ik dacht dat ze hun relatie tijdelijk op een laag pitje hadden gezet om het ff aan te kijken. maar ik had wel verwacht dat ze weer bij elkaar zouden komen.

heeft paige nou nog met richard dan? of ook al nie meer?
Oud 05-07-2004, 21:49
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Sasz schreef op 05-07-2004 @ 19:11 :
vind ik idd ook erg raar. ik dacht dat ze hun relatie tijdelijk op een laag pitje hadden gezet om het ff aan te kijken. maar ik had wel verwacht dat ze weer bij elkaar zouden komen.
Dat dacht ik idd ook. Maar dan ga je toch niet met onwizje andere mannen uit enzo? En denkt ze er dan niet aan dat Jason de vader zou kunnen worden ofzo? Nouja, lekker vaag allemaal.
Oud 06-07-2004, 13:01
Blubje
Blubje is offline
Ik dacht dus ook dat ze ff een tijdelijke breuk in hun relatie hadden en dat ze wel van plan waren weer bij elkaar te komen. En misschien is Jason idd wel de vader voor haar kind.

Dat slaat trouwens ook nergens op, ze heeft het noooooit over kinderen gehad en nu heeft ze zo'n visioen gehad waarin ze zag dat ze een kind had en nu moet ze ineens koste wat kost een man vinden, zodat ze een kind kan gaan maken, raar hoor

En wat Paige en Richard betreft; volgens mij hebben zij hun relatie gewoon verbroken. (Waar Paige trouwens ook ontzettend snel overheen was)

Vinden jullie de serie de laatste tijd ook een beetje oppervlakkig geworden? Naar mijn idee zit er zo weinig emotie meer in. Mja kan ook aan mij liggen, ben benieuwd hoe jullie dat zien.
Oud 06-07-2004, 14:44
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ja, ik vind ook dat de emotie in een paar afleveringen een beetje weg is geweest. Maar de emotie komt (natuurlijk) terug in de season-final.
Oud 06-07-2004, 17:32
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 06-07-2004 @ 15:44 :
Ja, ik vind ook dat de emotie in een paar afleveringen een beetje weg is geweest. Maar de emotie komt (natuurlijk) terug in de season-final.
Ja, dat zal idd wel, net als in s5. Beetje jammer is dat, want dan wordt het weer zo'n overdo aan emoties en dat vind ik nou ook weer niet nodig zegmaar
Oud 06-07-2004, 17:52
Sasz
Sasz is offline
ik ben t egt helemaal met jullie eens! egte charmedfans dus!
Oud 06-07-2004, 20:08
Apomes
Apomes is offline
Kijken jullie naar MTV newlyweds?
Waarom?
De vriend van jessica simpson, Nick.....

Spoiler

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 19:20.
Oud 06-07-2004, 20:20
MissMorena
MissMorena is offline
Citaat:
Apomes schreef op 06-07-2004 @ 21:08 :
Waarom?

Hij zal het nieuwe vriendje worden van Phoebe in season 7!
Egt waaar??!!
Oud 06-07-2004, 23:46
Briseïs
Briseïs is offline
Oud 07-07-2004, 09:14
Bamboo
Bamboo is offline
Citaat:
Waarom?

Hij zal het nieuwe vriendje worden van Phoebe in season 7!
Denk je alles gehad te hebben....
Oud 07-07-2004, 15:21
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Waarom?

Spoiler
Uh volgens mij weet jij heel goed hoe de spoilertags werken??
Verander je bericht dus ff, vind dit namelijk een kut spoiler, die ik helemaal nog niet wilde weten!
Oud 07-07-2004, 15:36
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Blubje schreef op 07-07-2004 @ 16:21 :
Uh volgens mij weet jij heel goed hoe de spoilertags werken??
Verander je bericht dus ff, vind dit namelijk een kut spoiler, die ik helemaal nog niet wilde weten!
is niet veel spoiler aan vind ik, wat ben je nu extra teweten gekomen? Vriendje van Phoebe, dat is het en dat is niet echt schokerende informatie die het hele seizoen zal veranderen
Oud 07-07-2004, 16:07
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Het staat ook bij Tvtome zelf,...dus zo erg is het niet.

Spoiler
Oud 07-07-2004, 17:34
Sasz
Sasz is offline
oehh, spannend!
Oud 07-07-2004, 17:37
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
nathalie schreef op 07-07-2004 @ 17:07 :
Het staat ook bij Tvtome zelf,...dus zo erg is het niet.
Ja, dat kan dan wel zo zijn, maar het blijft een spoiler
Oud 07-07-2004, 19:22
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Sasz schreef op 07-07-2004 @ 18:34 :
oehh, spannend!
spanned?
Ghost writer is een persoon die iets schrijft onder iemand anders zijn naam, dus nick gaat schrijven onder de naam van phoeb
Zo spannend is dat nu toch niet .
Oud 07-07-2004, 19:37
Briseïs
Briseïs is offline
Eh, nu heb je lekker de hele spoiler van net verteld. Fijn.
Oud 07-07-2004, 20:48
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 07-07-2004 @ 20:37 :
Eh, nu heb je lekker de hele spoiler van net verteld. Fijn.
Whoops, mijn excuses
Oud 07-07-2004, 21:17
Sasz
Sasz is offline
het spannend bedoelde ik sarcastisch en op het eerdere berichtje. en ik wilde niet te veel vertellen omdat het in een spoiler stond. pas je berichtje ff aan dan!
Oud 09-07-2004, 17:33
Blubje
Blubje is offline
Vanavond weer mensen!
Ben benieuwd hoe Paige het doet nu Piper in de Magic School zit en Phoebe haar active powers kwijt is...
Wordt een lekker Paige aflevering denk ik zo
Oud 09-07-2004, 17:34
little_devotion
little_devotion is offline
Ja, ik heb er zin in
Oud 09-07-2004, 21:28
Sasz
Sasz is offline
leuke epi.

mr. right was erg leuk!! jammer dat ie wegmoest.

pa.....
Oud 10-07-2004, 11:14
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Ik vond het een hele leuke aflevering,..maarruh toch snapte ik iets niet.

Toen Phoebe ''Mister Right'' 'levend' maakte, werd ''Mister Wrong'' ook levend,....waarom ging ''Mister Right'' dan niet dood, toen Piper ''Mister Wrong'' opblies??

En wat ging Mister Right nou doen?? (waar ging die heen? want dat stukje had ik net gemist)
Oud 10-07-2004, 11:31
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
nathalie schreef op 10-07-2004 @ 12:14 :

Toen Phoebe ''Mister Right'' 'levend' maakte, werd ''Mister Wrong'' ook levend,....waarom ging ''Mister Right'' dan niet dood, toen Piper ''Mister Wrong'' opblies??

En wat ging Mister Right nou doen?? (waar ging die heen? want dat stukje had ik net gemist)
Daar kon ik ook niet al teveel van maken Iets met Leo, maar meer weet ik ook niet....
Oud 10-07-2004, 13:55
Blubje
Blubje is offline
Waarom ben ik t nou vergeten op te nemen?
Oud 10-07-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:

Dat snapte ik ook echt niet... (Maar ik snap wel dat ik Mr Wrong ongelofelijk lekker vond Zijn haar zat goed enzo )

Maar hij ging dus met Leo mee, ik heb geen idee waar naartoe. Maar ik denk dat, nu hij levend is en akelig góed, Leo wel een baantje voor hem heeft ofzo... Misschien komen we hem nog eens tegen

Daryll vond ik overigens een beetje té strikt, maar ja, ik begrijp hem ook wel weer...

Leuke ep
Oud 13-07-2004, 16:49
wendjuh
wendjuh is offline
help heb charmed 2 keer gemist waar is er gebeurd
Oud 13-07-2004, 18:20
Blubje
Blubje is offline
Citaat:

Nou, volgens mij zat dat zo. Die mister Right en mister Wrong waren niet een en dezelfde persoon, ze deelden wel dezelfde gedachtes, maar het waren twee personen onafhankelijk van elkaar dingen konden doen. Het waren dus zegmaar een soort van tweelingbroers en niet een persoon bestaande uit twee lichamen. Dus toen Piper mister Wrong opblies, kon mister Right gewoon blijven leven. Zo denk ik dat het zit.

En mister Right werd op t einde meegenomen door Leo en die zou ervoor zorgen dat hij goed terecht zou komen. Een echt duidelijke plaats is dus niet gezegd.

Maar wat ik dan weer niet snap: Nu mister Right levend is geworden, waarom houden Paige en hij dan geen contact? Want ze konden het zo goed vinden enzo. Dat vind ik dan weer raar Waarschijnlijk kon dat gewoon niet ofzo, tegen de regels enzo, mja toch vind ik t stom.

En ik vond deze episode opzich wel leuk, zeker in het begin dacht ik dat de zusterband weer opbloeide, maar helaas was daar tegen het einde weer niets meer van te zien. (Paige en Phoebe zijn dan samen thuis en paige is duidelijk bedroefd en voelt zich duidelijk niet op haar gemak bij Piper en Phoebe ofzo, want anders had ze mister Right uberhaupt niet opgeroepen, maar daar praten ze dan vervolgens niet eens over. Beetje jammer) Mja wel leuke episode. Opzich

Ow en Daryll, tja. Valt me van hem tegen, hoewel ik t wel kan begrijpen, maar ik had nu ook t idee dat hij heel de vriendschap wil verbreken ofzo. Hij kwam iig erg bot over. Hopelijk komt het wel weer goed tussen de zussen en hem.
Oud 13-07-2004, 23:52
Briseïs
Briseïs is offline
Maar mr. Right was toch echt geworden? Volgens mij ging ie daarom niet dood.
Oud 14-07-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 04-07-2004 @ 20:36 :
idd, ik zag t net. er komen nog 2 gewone afleveringen en dan een dubbele season final.
maar toch, t eind is in zicht
wanneer precies is de season final dan???

dat stukje dat phoebe zo'n gek gezicht trok en leo of paige ofzo vroeg "wat doe je" en dat zij zei, ik probeer te orben, hahahahaah hilarisch!!!
Oud 14-07-2004, 16:50
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 14-07-2004 @ 16:21 :
wanneer precies is de season final dan???

dat stukje dat phoebe zo'n gek gezicht trok en leo of paige ofzo vroeg "wat doe je" en dat zij zei, ik probeer te orben, hahahahaah hilarisch!!!
Vrijdag komt de laatste "normale" aflevering voor de season-final. Daarna de season-final. Het is een dubbele season-final, maar ik weet niet of ze die in 1 keer uitzenden of dat ze eerst deel 1 en dan deel 2 van de season-final laten zien. Dat is aan Net 5
Oud 14-07-2004, 19:20
Blubje
Blubje is offline
Hopelijk zenden ze de finale in een keer uit, mja zal wel niet net5 kennende

@Briseis: ja, mr Right was echt geworden, maar miste Wrong dus ook....naja beetje vaag gewoon, hadden ze best beter mogen uitleggen enzo. mja
Oud 14-07-2004, 20:40
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Blubje schreef op 14-07-2004 @ 20:20 :
Hopelijk zenden ze de finale in een keer uit, mja zal wel niet net5 kennende

@Briseis: ja, mr Right was echt geworden, maar miste Wrong dus ook....naja beetje vaag gewoon, hadden ze best beter mogen uitleggen enzo. mja
Net5-stijl zou zijn dat ze stoppen na het uitzenden van deel 1 van de finale.... Ik moet zeggen dat ik dat niet eens voor onmogelijk hou ook
Oud 14-07-2004, 20:45
Verwijderd
Net5 zendt ze toch vaak juist wél achter elkaar uit?
Oud 14-07-2004, 20:47
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-07-2004 @ 21:45 :
Net5 zendt ze toch vaak juist wél achter elkaar uit?
Net5 stopt altijd op rare momenten midden in de serie en gaat dan maanden later verder met het uitzenden van twee seizoenen eerder
Oud 14-07-2004, 20:56
Sasz
Sasz is offline
ze hebben t idd wel eerder opgesplitst + een nieuwe afl. van t nieuwe seizoen laten zien. dan denk je dus dat die erachteraan komt maar niet dus...

Citaat:
was idd leo, en erg leuk jah!

Regels voor berichten