Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik vraag me wel af hoe het nou eigenlijk zit met Barbas; leuk dat hij terug is, dat zeker ( ![]() ![]()
||
Citaat:
Denk ik...
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
|
Ik dacht dus ook dat ze ff een tijdelijke breuk in hun relatie hadden en dat ze wel van plan waren weer bij elkaar te komen. En misschien is Jason idd wel de vader voor haar kind.
Dat slaat trouwens ook nergens op, ze heeft het noooooit over kinderen gehad en nu heeft ze zo'n visioen gehad waarin ze zag dat ze een kind had en nu moet ze ineens koste wat kost een man vinden, zodat ze een kind kan gaan maken, raar hoor ![]() En wat Paige en Richard betreft; volgens mij hebben zij hun relatie gewoon verbroken. ![]() Vinden jullie de serie de laatste tijd ook een beetje oppervlakkig geworden? Naar mijn idee zit er zo weinig emotie meer in. Mja kan ook aan mij liggen, ben benieuwd hoe jullie dat zien. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verander je bericht dus ff, vind dit namelijk een kut spoiler, die ik helemaal nog niet wilde weten! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ghost writer is een persoon die iets schrijft onder iemand anders zijn naam, dus nick gaat schrijven onder de naam van phoeb ![]() Zo spannend is dat nu toch niet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik vond het een hele leuke aflevering,..maarruh toch snapte ik iets niet.
Toen Phoebe ''Mister Right'' 'levend' maakte, werd ''Mister Wrong'' ook levend,....waarom ging ''Mister Right'' dan niet dood, toen Piper ''Mister Wrong'' opblies?? ![]() En wat ging Mister Right nou doen?? (waar ging die heen? want dat stukje had ik net gemist) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar hij ging dus met Leo mee, ik heb geen idee waar naartoe. Maar ik denk dat, nu hij levend is en akelig góed, Leo wel een baantje voor hem heeft ofzo... Misschien komen we hem nog eens tegen ![]() Daryll vond ik overigens een beetje té strikt, maar ja, ik begrijp hem ook wel weer... Leuke ep ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En mister Right werd op t einde meegenomen door Leo en die zou ervoor zorgen dat hij goed terecht zou komen. Een echt duidelijke plaats is dus niet gezegd. Maar wat ik dan weer niet snap: Nu mister Right levend is geworden, waarom houden Paige en hij dan geen contact? Want ze konden het zo goed vinden enzo. Dat vind ik dan weer raar ![]() En ik vond deze episode opzich wel leuk, zeker in het begin dacht ik dat de zusterband weer opbloeide, maar helaas was daar tegen het einde weer niets meer van te zien. (Paige en Phoebe zijn dan samen thuis en paige is duidelijk bedroefd en voelt zich duidelijk niet op haar gemak bij Piper en Phoebe ofzo, want anders had ze mister Right uberhaupt niet opgeroepen, maar daar praten ze dan vervolgens niet eens over. Beetje jammer) Mja wel leuke episode. Opzich ![]() Ow en Daryll, tja. Valt me van hem tegen, hoewel ik t wel kan begrijpen, maar ik had nu ook t idee dat hij heel de vriendschap wil verbreken ofzo. Hij kwam iig erg bot over. Hopelijk komt het wel weer goed tussen de zussen en hem. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat stukje dat phoebe zo'n gek gezicht trok en leo of paige ofzo vroeg "wat doe je" en dat zij zei, ik probeer te orben, hahahahaah hilarisch!!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hopelijk zenden ze de finale in een keer uit, mja zal wel niet net5 kennende
![]() @Briseis: ja, mr Right was echt geworden, maar miste Wrong dus ook....naja beetje vaag gewoon, hadden ze best beter mogen uitleggen enzo. mja
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
ze hebben t idd wel eerder opgesplitst + een nieuwe afl. van t nieuwe seizoen laten zien. dan denk je dus dat die erachteraan komt maar niet dus...
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kantinedorp #2 Verwijderd | 500 | 05-05-2004 16:16 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 11-04-2004 19:10 | |
Films, TV & Radio |
Beste Serie CoRnFlAkEs | 32 | 28-04-2002 13:31 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Favo programma....? rickert | 31 | 16-02-2002 19:37 | |
Films, TV & Radio |
Voor Charmed-verslaafden (of bijna-) Verwijderd | 3 | 09-01-2002 18:56 |