Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2004, 00:10
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-06-2004 @ 01:05 :
fuck, waarom ben ik ook weer zon idioot om 10:00 te zeggen
Ik weet ook nog niet of ik er wel om 10 uur ben
Oud 11-06-2004, 00:21
Gatara
Gatara is offline
argh

wie is er dan om 10:00?
Oud 11-06-2004, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-06-2004 @ 01:21 :
argh

wie is er dan om 10:00?
Om 10 uur ben ik opgestaan en zit ik met mn ontbijt voor de TV naar het nieuws te kijken
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 09:49
Gatara
Gatara is offline
Ik heb door de wekker heen geslapen en alleen nu heb ik het tel. nr. van Rollo Tomasi. Dus als iemand anders mij even kan bereiken die dit leest?

Oud 11-06-2004, 10:01
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-06-2004 @ 10:49 :
Ik heb door de wekker heen geslapen en alleen nu heb ik het tel. nr. van Rollo Tomasi. Dus als iemand anders mij even kan bereiken die dit leest?

Joostje, Benfatto en ik zitten nu in de Ronde Zaal in het Atrium \

als je nou snel hierheenkomt
Oud 11-06-2004, 10:07
naam onbekend
naam onbekend is offline
( namens Joostje)

Wij verwachten rond 13:00

Rollo
Mccaine
nare man (?)
waaromniet
laura

graag zeggen of jullie nou komen of niet
Oud 11-06-2004, 10:10
Gatara
Gatara is offline
ik kom er zo aan
Oud 11-06-2004, 10:12
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-06-2004 @ 11:07 :
( namens Joostje)

Wij verwachten rond 13:00

Rollo
Mccaine
nare man (?)
waaromniet
laura

graag zeggen of jullie nou komen of niet
Ik zit nu nog in vrijwel-Adamskostuum achter de PC en ik weet niet of ik nog kom. Ik was eigenlijk van plan om alleen 'savonds te komen, maar dan moet ik wel weten hoelaat (ongeveer) en waar jullie gaan eten
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:14
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 11:12 :
Ik zit nu nog in vrijwel-Adamskostuum achter de PC en ik weet niet of ik nog kom. Ik was eigenlijk van plan om alleen 'savonds te komen, maar dan moet ik wel weten hoelaat (ongeveer) en waar jullie gaan eten
Geen gemaar. Jij komt want ik (naam onbekend) kan vanavond niet
Oud 11-06-2004, 10:14
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-06-2004 @ 11:14 :
ik ook niet
Oud 11-06-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-06-2004 @ 11:14 :
Dat red ik dus niet
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:16
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 11:15 :
Dat red ik dus niet
(joostje) desnoods kom je in je adamskostuum

(no) Of anders halverwege de middag. Je hebt Gatara's telefoonummer toch?
Oud 11-06-2004, 10:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 11:12 :
Ga je meedoen aan de Naked Bikeride voor de wereldvrede in Apeldoorn?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-06-2004 @ 11:16 :
(joostje) desnoods kom je in je adamskostuum

(no) Of anders halverwege de middag. Je hebt Gatara's telefoonummer toch?
Ja, kan natuurlijk, maar dan moet ik me nu dus enorm haasten en ik wil ook niet voor anderhalf uur komen ofzo. Als iedereen er nou 'savonds bij was, dan had ik het tof gevonden om samen te gaan eten, maar als de helft dan alweer weg is kan ik me de reistijd beter besparen, met alle respect
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:22
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 11:21 :
Ja, kan natuurlijk, maar dan moet ik me nu dus enorm haasten en ik wil ook niet voor anderhalf uur komen ofzo. Als iedereen er nou 'savonds bij was, dan had ik het tof gevonden om samen te gaan eten, maar als de helft dan alweer weg is kan ik me de reistijd beter besparen, met alle respect
Joostje:
no:
Oud 11-06-2004, 10:23
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-06-2004 @ 11:22 :
Joostje:
no:
dit ziet eruit alsof je een gespleten persoonlijkheid hebt
Oud 11-06-2004, 10:23
Verwijderd
spijtig
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:25
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-06-2004 @ 11:23 :
dit ziet eruit alsof je een gespleten persoonlijkheid hebt
fietsen jij (joostje)
Oud 11-06-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-06-2004 @ 11:22 :
Joostje:
no:
Mja sorry, maar het gaat mij er vooral om dat iedereen er gewoon bij is...anders krijg je weer van die praktijken dat eerst die en die er nog niet zijn, en dat dan halverwege die en die weer afhaken enz. niet leuk. Als je naar een meeting wilt reserveer dan gewoon je hele dag, vind ik
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:28
Gatara
Gatara is offline
maar ik ga naar David Bowie met mn neef
Oud 11-06-2004, 10:33
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Tsssss, David Bowie zie je op Werchter maar.

Ik ben er wel bij van 13:00 tot een uur of 22:00.

Waar meeten we op CS?
Oud 11-06-2004, 10:35
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-06-2004 @ 11:33 :

Ik ben er wel bij van 13:00 tot een uur of 22:00.

Waar meeten we op CS?
Voor den Burger Konink, jongmensch

Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:36
naam onbekend
naam onbekend is offline
Suzanne, je hebt nog 10 minuten
Oud 11-06-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-06-2004 @ 11:33 :

499 Euro op marktplaats, daarvoor ga ik 2 weken naar Tsjechie
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:37
Chimera
Chimera is offline
Jammer dat 't op een doordeweekse dag is, anders was ik graag langsgekomen om onder 't genot van een sigaartje die discussie over roken voort te zetten
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:40
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 11-06-2004 @ 11:36 :
[afbeelding]

ja, en ik heb special guest vrijkaartjes voor David Bowie vanavond, dusssssssss
Oud 11-06-2004, 10:41
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-06-2004 @ 11:40 :
ja, en ik heb special guest vrijkaartjes voor David Bowie vanavond, dusssssssss
Fietsen
Oud 11-06-2004, 10:50
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-06-2004 @ 11:41 :
Fietsen
zullen we niet naar t park gaan ofzo?

met wat biertjes enzo?

Zoja, dan moeten jullie eigenlijk mijn richting op
Oud 11-06-2004, 10:50
Gatara
Gatara is offline
ik bel wel even
Oud 11-06-2004, 10:52
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-06-2004 @ 11:50 :
zullen we niet naar t park gaan ofzo?

met wat biertjes enzo?

Zoja, dan moeten jullie eigenlijk mijn richting op
[joostje]bel dan .

je zit gewoon een excuus te verzinnen om eronder uit te komen . bovendien moeten we om 1 uur de rest op het station ophalen .

hmm, niet dat ik iets op bier tegenheb.
Oud 11-06-2004, 10:53
Gatara
Gatara is offline
zullen we dan naar de nieuwmarkt gaan?

das leuker dan rond de uni hangen1
Oud 11-06-2004, 10:54
Gatara
Gatara is offline
Ik ben weg en bel

*plop*
Oud 11-06-2004, 10:55
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-06-2004 @ 11:53 :
zullen we dan naar de nieuwmarkt gaan?

das leuker dan rond de uni hangen1
[joostje]sure, we lopen er dan nou heen, moet jij hetzelfde doen. of fietsen natuurlijk . En bel Benfatto nou eens op

ga niet de hele dag lopen forummen op een meeting [/joostje]

[naam onbekend] Ja, ook zoiets. [/naam onbekend]

[joostje] yea, whatever (gretta)[/joostje]
Oud 11-06-2004, 12:53
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-06-2004 @ 11:37 :
Jammer dat 't op een doordeweekse dag is, anders was ik graag langsgekomen om onder 't genot van een sigaartje die discussie over roken voort te zetten
Andere keer, okee?
Oud 11-06-2004, 13:05
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 11:25 :
Mja sorry, maar het gaat mij er vooral om dat iedereen er gewoon bij is...anders krijg je weer van die praktijken dat eerst die en die er nog niet zijn, en dat dan halverwege die en die weer afhaken enz. niet leuk. Als je naar een meeting wilt reserveer dan gewoon je hele dag, vind ik
En jij wilde 's avonds pas komen?
Oud 11-06-2004, 13:44
waaromniet?
waaromniet? is offline
Helaasch voel ik mij nog steeds belabbert ende ellendig
Oud 11-06-2004, 19:35
Joostje
Joostje is offline
was leuk
Oud 11-06-2004, 19:39
Verwijderd
Zow, eindelijk in Middelburg aangekomen en gelijk de bibliotheek ingedoken
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 00:47
Gatara
Gatara is offline
nu pas achter de computer!
Oud 12-06-2004, 00:57
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
helemaal vergeten
Oud 12-06-2004, 12:19
Gatara
Gatara is offline
Toch maar een verslag van mijn kant... die andere lui zijn nog niet onder hun steen vandaan gekropen met pen en papier, zo lijkt het.

De laatste tijd heb ik dat wel vaker: zet ik de wekker met vol goede moed om een uur of 7, maar slaap ik er gewoon doorheen en word ik pas wakker om 10 of 11 uur. Chronisch slaaptekort Maarja, dat krijg je als je soms tot 2 a 3 uur 's nachts op Onzin vertoeft. Deze keer was het echter zo dat ik pas laat in bed lag, omdat ik net de avond daarvoor met ikhebtrekinwatlekkers (of zoiets ) naar een opera geweest waren in Utreg (Don Giovanni van Mozart; voor de geinteresseerden onder ons). Desalniettemin had deze late avond ook tot gevolg gehad dat ik pas laat wakker werd. En tot mijn spijt, merkte ik dat ik alleen maar Rollo Tomasis nummer had en ik die anderen (Joostje (zonder telefoon), Benfatto en Naam Onbekend) niet kon bereiken). Ja, doos dat ik ben,.. ik had die namen al eens eerder ingevoerd moeten hebben in mijn telefoon en niet duf slechts en alleen op een papiertje moeten schrijven. Main entschuldigungen for dit Ik was iig niet doosachtig genoeg om me te realiseren dat de verslaafde forumlui wellicht tot het verlichtende idee waren gekomen om even achter de computer te kruipen om te zien of er iets mis was gegaan (verslapen, afmeldingen, etc.) met de andere forumlui die zouden gaan meeten. Met dit in het achterhoofd schreef ik dus dan ook in dit topic iets in de trant van: help bel mij ofzo, want ik heb geen nummers, alleen die van Rollo Tomasi
Uiteindelijk kwamen we elkaar dan toch tegen rond een uur of twaalf op de Nieuwmarkt waar we eerst wat hebben gedronken op een terras, om vervolgens ons weer te begeven naar het CS om de volgende lading op te halen. Wachtende op Rollo Tomasi vermaakten wij ons inmiddels met (geimproviseerd) Pictionary.
Na enkele minuten voegde laatstgenoemde zich bij de rest van de N&A crew en besloten we om een park op te gaan zoeken. Maar gelukkig kwamen we daar McCaine tegen uit het niets (tenminste dat kwam mij zo over opeens stond ie er ). Via de supermarkt waar we wat versnaperingen hadden gehaald (bier en zoete troep als roomboterbroodjes en tom poucen) gingen we naar het Oosterpark met de tram die overigens opeens een andere route leek te rijden - met het gevolg dat we alsnog een stukje moesten lopen naar het Oosterpark toe. Ik bedacht me dat ik even Benfatto moest laten proeven van multicultureel Amsterdam en sleepte hem mee over de Dappermarkt waar hij met volle teugen kon genieten van mensen van verschillende afkomsten en religies.
Uiteindelijk kwamen we bij de entree van het Oosterpark waar we meteen al voor een groot dilemma stonden: rechts of links?
Joostje, Naam Onbekend en ik wilde linksaf, Rollo Tomasi, McCaine en Benfatto rechtsaf. Uiteindelijk gingen Joostje en ik vastberaden linksaf en Benfatto, Rollo Tomasi en McCaine uiteindelijk rechtsaf. Naam Onbekend twijfelde nog een tijdje. Je zag dat zijn hart m naar de linkerkant dreef, maar hij zwichtte uiteindelijk voor de steekpenningen van rechts in de vorm van bier en sloeg rechtsaf.

Daar zaten we dan. Joostje en ik dicht bij de natuur op een omgezaagde boomstam aan het water met onze zoete roomboterbroodjes en tompoucen in het af-en-toe-schijnend-zonnetje. Aan de overkant op een granieten bankje tussen de multicul-lui (gna, dat zal die rechtsen leren ) van Oost met hun versnaperingen en bier in de schaduw. Joostje en ik vermaakten ons in tussen met geimproviseerd Pictionary en de rechtse lui aan de overkant probeerde onze aandacht te trekken - zelfs op zo'n manier dat Benfatto probeerde een blikje bier naar de overkant van het water te gooien, want logischerwijze - gezien de afstand - mislukte. Uiteindelijk kwamen we tot een compromis via sms en besloten we verder door te lopen naar een stuk grasveld in het zonnetje.
Om de één of andere vage reden zagen we opeens Benfatto Naam Onbekend in een winkelwagentje vooruit duwen - of nuja, trekken.
Goed. Daar zaten we dan uiteindelijk. Weet niet meer precies waar we het allemaal over gehad hebben, maar de onsamenhangende column over Dijkstal, Verdonk, Cohen, Máxima en haar cokedealer van Theo van Gogh in de metro van vrijdag ontbrak niet in ons gesprek.
Joostje en Benfatto gingen uiteindelijk nog even voetballen met wat Amsterdamse jongelui en na uitgespeeld te zijn, besloten we een terrasje te pikken. Maar shit. Eigenlijk waren we de verkeerde kant van het park uitgelopen, want terrasjes aan die kant zijn zeer sporadisch. Uiteindelijk belandden we in een vage Bosnische kroeg (en ik had al gewaarschuwd dat ie vaag was ) waar je eigenlijk ouder moest zijn dan 30 jaar (lol) of zoiets. En erm.. tsja, ik moest op een gegeven moment weg, want mijn neef kwam naar Amsterdam want met hem zou ik naar David Bowie gaan. En hij belde me op dat ie binnen 20 minuten voor mijn deur zou staan - en ik zou er ook ongeveer 20 minuten over doen om terug te gaan. Snel de AH ingedoken om wat pizzas te bemachtigen en hup - naar huis. Erm,.. tsja; mijn grote excuses nog aan diegenen die ik zo zielig achterliet in de metro *hug* Erm. Ik weet ook niet wat jullie verder nog gedaan hebben. Moet wel zeggen dat dit 1 van de vaagste meetings ooit was
Oud 12-06-2004, 12:30
Joostje
Joostje is offline
als ik het zo terug lees is het inderdaad best wel vaag

wel leuk though *te lui om zelf een verslag te schrijven*

*hugt Gatara*

ps. Fascisten!

Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:03
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-06-2004 @ 13:19 :
Uiteindelijk kwamen we bij de entree van het Oosterpark waar we meteen al voor een groot dilemma stonden: rechts of links?
Joostje, Naam Onbekend en ik wilde linksaf, Rollo Tomasi, McCaine en Benfatto rechtsaf. Uiteindelijk gingen Joostje en ik vastberaden linksaf en Benfatto, Rollo Tomasi en McCaine uiteindelijk rechtsaf. Naam Onbekend twijfelde nog een tijdje. Je zag dat zijn hart m naar de linkerkant dreef, maar hij zwichtte uiteindelijk voor de steekpenningen van rechts in de vorm van bier en sloeg rechtsaf.

Beetje vage meeting inderdaad, als je 'm zo achteraf terugleest Maar ook vage meetings kunnen leuk zijn

Btw, Joostje & Gatara: door links te gaan in het Oosterpark hebben jullie wel Benfatto's heerlijke spacecake gemist

Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:41
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Tja, wat kan ik hier nog aan toevoegen? Misschien dat ik een heerlijk intiem etentje met McCaine heb gehad?

Citaat:
Benfatto schreef op 11-06-2004 @ 11:36 :

Ja, da's voor mensen die niet op tijd een kaartje hebben gekocht.

EDIT: Vrijkaartjes voor Bowie is natuurlijk ook een oplossing. Hoe kwam je daaraan, Gatara?
Oud 12-06-2004, 18:00
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 12-06-2004 @ 18:03 :

Btw, Joostje & Gatara: door links te gaan in het Oosterpark hebben jullie wel Benfatto's heerlijke spacecake gemist
steekpenningen
Oud 12-06-2004, 18:01
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 12-06-2004 @ 18:41 :

EDIT: Vrijkaartjes voor Bowie is natuurlijk ook een oplossing. Hoe kwam je daaraan, Gatara?
gekregen
Oud 12-06-2004, 18:18
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 12-06-2004 @ 18:41 :
Tja, wat kan ik hier nog aan toevoegen? Misschien dat ik een heerlijk intiem etentje met McCaine heb gehad? :o
:dominic:
Oud 12-06-2004, 18:34
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik wou dat ik er ook was, klinkt leuk
Oud 13-06-2004, 02:57
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
foto's???
Oud 13-06-2004, 06:45
Joostje
Joostje is offline

Gatara en ik aan de waterkant

Van links naar rechts: Benfatto, naam onbekend, Rollo tomasi, Mccaine.

Uiteindelijk samen in het park
Reageren

Regels voor berichten