![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Welke Lee moet ik hebben en hoe heet t boek dat ie geschreven heeft.
||
Citaat:
European dictatorships, 1918-1945
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||||
![]() |
Citaat:
Ja, dat kan wel zo zijn, maar de mensen hadden ten minste een structuur in hun leven. Ze deden wat. Ze hingen niet moedeloos thuis, op straat of in de cafes rond. Citaat:
Tot op zekere hoogte wel. Citaat:
Het feit dat dat jij en ik overal bereikbaar zijn met onze mobiel hebben we toch aan de Duitsers te danken en niet aan de Joden. Citaat:
Mjah. Citaat:
Eche mannen zijn geen schurftenhomo's, zoals we die nu kennen. Jongens en mannen die voor elkaar opkomen. Ik zag laatst hoe 12, 13 Arische jongens in elkaar werden gemept door een vijftal allochtone jongens. Dat noem ik nou niet echte mannen, maar angsthazen. En juist de HitlerJugend voorkwam dit soort taferelen. Hier werd kameraadschap en liefde voor het volk aangeleerd. Daarom zag je tot aan het einde van Tweede Wereldoorlog Duitse jongens van 13 a 14 jaar hun moederland verdedigen tegen de oprukkende verkrachtende Russen. Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 13:42. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
By the way, ik had m'n post gedelete, omdat ik had geantwoord zonder bladzijde 2 en 3 te lezen. na de uitleg van nare man begrijp ik dat het inderdaad niet zou kunnen als de overheid de ene demonstratie wél verbiedt en de andere niet (ook al gaat het om neo-nazi's en kan ik die lui wel schieten). |
![]() |
||
Citaat:
![]() De eerstvolgende flamor krijgt een ban (\en we zullen het nog hebben over degenen die hierboven bezig waren.
||
![]() |
Citaat:
ik heb net vwo eindexamen gedaan, waarvoor ik zeer waarschijnlijk ga slagen jij komt eigelijk meer over als dom en ontwetend, omdat je ons probeert te bestrijden met scheldwoorden, ipv goede argumenten en trouwens onwetend ben ik niet, want ik verdiep me al vrij lang in dit soort kwesties meeloper.... waarom zou ik een meeloper zijn, omdat ik dezelfde mening heb als sommige mensen ? jongen maak jezelf niet zo belachelijk
Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 14:20. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Vrijheid van meningsuiting komt er juist op neer dat iedereen mag zeggen wat hij wil, behoudens een paar uitzonderingen (die naar mijn mening ook tever zijn doorgeschoten in de Nederlandse wetgeving). Ik verkondig niet zomaar de mening van de wetgever, ik vind juist dat de vrijheid van meningsuiting het hier wint omdat dat het enige grondrecht is dat in het geding is. Er is namelijk geen 'recht om niet uitgescholden te worden' ofzo (zie mijn discussie met Joostje van enige tijd terug). De partij die zich op een grondrecht beroept zijn de nazi's (namelijk meningsuiting en vrijheid van vereniging) en dat grondrecht komt ze ten volste toe. Je kunt niet zomaar roepen dat je gelijkheid als uitgangspunt neemt, en dan vervolgens allerlei groeperingen gaan verbieden omdat ze toevallig niet in je straatje passen. Dat is echt vrije meningsuiting-zolang-het-goed-uitkomt, en daar ben ik pertinent tegen. Mensen moeten eens leren accepteren dat er ook afwijkende meningen bestaan die geuit mogen worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik speel niet op de man, dit is onderdeel van mijn discussie:
ik woon namelijk in rotterdam, een grote stad, waarvan 50 % zo niet meer buitenlander is, ik maak deze mensen dagelijks mee (gelukkig niet veel op mijn school) en bijna iedereen (ja alle jongens van mijn leeftijd op school en sport (hockey) delen mijn mening) het ligt echt niet aan mij, maar na de zoveelste beroving, of vechtpartij ga je toch echt anders over zulke gasten denken... en dan is het meestal de generatie tussen 16 en 26 jaar ... de ouderen heb ik geen problemen mee
||
![]() |
Citaat:
dat zegt dus even genoeg (lees hierboven)
|||
Citaat:
Citaat:
Als dat werkelijk zo is zijn ze perfect geďntegreerd: ze weten dan precies hoe ze de sociale dienst moeten tillen.
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
geen idee, maar prijs je gelukkig zou ik zeggen
heb je voor de rest een leven? kom je wel is buiten enzo ![]() nee maar serieus: nou bij het uitgaan nooit last? niet als je in de metro of trein zit en je kijkt naar buiten dat je metershoge minaretten ziet opdoemen? NEE ??? WAT ZEUR JE DAN WEES BLIJ MAN
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
BTW ik woon bijna in de metro en tram en de enige die af en toe last veroorzaken, zijn junks maar die worden stevig aangepakt de laatste tijd door het personeel |
![]() |
|||
Citaat:
Maar waarom maak je onderscheid tussen een moslim die zich niet aan de regels houdt en een christen bv. die zich niet aan de regels houdt? Immers verderop zeg je: Citaat:
Die moslim bij mij om de hoek is Nederlander. ![]()
||
Citaat:
Ik dacht dat het joodse complot overal achterzat? ![]() *gniffel*
||
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ikzelf woon in Amsterdam btw. Ik weet niet hoe de stad Helmond is.
||
Citaat:
Helaas wonen hier ook heel veel domme mensen. Maar dat is niet eigen aan Helmond. Die mensen kom je overal tegen. Bijvoorbeeld twee gasten op dit forum wiens namen ik niet mag noemen. Ook hier ken ik heel wat mensen die de hele dag zitten te bitchen over buitenlanders dit, buitenlanders dat. Helaas ook familie. Maar na een kwartier heb ik ze vaak wel stilgeluld. Valide argumenten hebben ze immers nooit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat: