Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 02:32
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Als mijn vriendin sexcamt met iemand anders kan diegene per direct oprotten. Vreemdgaan daar doe ik niet aan, en ik verwacht dat de ander dat dus ook niet doet.. En sexcammen zie ik daar ook onder. Helemaal omdat je dat soort dingen in een relatie bespreekt en zij dat dus van mij weet.. dat ik dat vind.

Trouwens over een paar posts terug: Ik heb nog nooit meegemaakt dat een gozer vreemdging uit lust. Het was meestal omdat de ander ook vreemdging. En ik ken geen enkele meid die niet ooit eens een keer is vreemdgegaan, en daarvan is het bijna 90% uit lust.
Oud 12-06-2004, 12:03
Shitonya
Shitonya is offline
Volgens mij zijn m'n posts verwijderd, want ken ze zo gauw niet vinden...

Maar ja: ik vind sekscammen vreemdgaan. Natuurlijk niet vreemdgaan "direct", maar wel "indirect". Sekscammen vind ik ook nog eens zeer triest en zeker wanneer je het doet, terwijl je al een partner hebt.
Als je niet tevreden hebt met degene die je hebt, dan moet je daar wat aan doen en geen uitweg zoeken met een domme cam.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 17:13
Coertlover
Coertlover is offline
Op zich is dit natuurlijk een erg interessante topic voor mij.
Ik heb een vriend en we hebben erg weinig sex. Hij heeft namelijk gewoon eigenlijk bijna nooit zin. Ik heb ene webcam en vind het leuk om daarmee te sexcammen.
Ik vind het geen vreemdgaan, aangezien er geen echte gevoelens bij komen kijken. Je kijkt alleen naar elkaar, wisselt wat fantasieen uit en that's it.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 17:22
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ik vind het niet bepaald vreemdgaan, maar ik zou wel behoorlijk pist zijn. En wie weet voor hoelang...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 17:25
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 12-06-2004 @ 03:32 :

Trouwens over een paar posts terug: Ik heb nog nooit meegemaakt dat een gozer vreemdging uit lust. Het was meestal omdat de ander ook vreemdging. En ik ken geen enkele meid die niet ooit eens een keer is vreemdgegaan, en daarvan is het bijna 90% uit lust.
Ben je nu niet te veel aan het veralgemenen? Ken je dan zoveel "gozers" die al zijn vreemdgegaan? En allen zo'n goede vrienden dat ze er de (echte) reden tegen je gaan vertellen?
Volgens mij zijn er net zo goed jongens die uit lust vreemdgaan, naar mijn gedacht zelfs een pak meer dan jongens die uit wraak vreemdgaan (want wat bereik je daar nu mee..?)

En ik ben nog nooit vreemdgegaan... zowiezo de meerderheid van de mensen dat dit lezen ook niet, of wel soms?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 18:46
Big M
Big M is offline
Ik zou vragen of ik tekort kom in bed
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 19:34
HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-06-2004 @ 18:33 :
ik zou het bepaald niet leuk vinden iig...
Oud 24-08-2004, 21:28
Verwijderd
Het is natuurlijk niet echt vreemdgaan, maar ik zou er wel van balen. Lijkt me logisch dat ie genoeg aan mij heeft als ik zijn vriendin ben, zo niet, wat doet ie dan met mij?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:40
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-06-2004 @ 14:54 :
het boeit niet of het vreemdgaan is of niet
maar ik zou het zeker niet accepteren, ik zou het meteen uitmaken.
Precies, want in principe gaat het er dan om dat hij dénkt of weet ik veel nadoet ofzo dat hij seks heeft met iemand anders dan jij. Want daar gaat het toch om met sekscammen. Vind ik toch best wel een soort van vreemdgaan...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:49
Lotte
Lotte is offline
Het zou m'n vertrouwen heel erg schaden. Natuurlijk kan hij niet zeker weten dat ik dit kwetsend vind maar hij had het wel kunnen raden denk ik, ben heel jaloers aangelegd namelijk. Of ik het zou uitmaken weet ik niet, maar ik zou het in ieder geval aankaarten en heel erg duidelijk maken dat ik het fout vind om met iemand intieme dingen te doen buiten mij om. Als hij zich schuldig voelt en sorry zegt zal ik hem denk ik wel terugnemen. Doet hij dat niet dan weet ik niet wat nog met hem zou moeten hebben. Relaties zijn in mijn ogen gericht op het 'samen' zijn, zonder iemand anders in je speciale intieme kring om mij en hem heen genaamd verkering.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 16:14
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Big M schreef op 24-08-2004 @ 19:46 :
Ik zou vragen of ik tekort kom in bed
op je 14e ongetwijfeld
Oud 25-08-2004, 16:37
Nictel
Nictel is offline
Ik vind het geen vreemdgaan maar ook niet kunnen zo als al eerder is gezegd ik vindt dat je het kan vergelijken dat de ander gaat strippen voor je vrienden ofzo iets dergelijks dat is ook geen vreemdgaan maar acceptabel is anders

U hebt gezocht op overspel:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

overˇspel (het ~)
1 seksuele relatie met een ander dan de vaste partner, schending van de huwelijkstrouw => echtbreuk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 18:39
bracelance
bracelance is offline
sexcammen met een ander via bv. msn is vreemdgaan
Oud 26-08-2004, 15:22
_mar
_mar is offline
Citaat:
Selien schreef op 24-08-2004 @ 22:28 :
Het is natuurlijk niet echt vreemdgaan, maar ik zou er wel van balen. Lijkt me logisch dat ie genoeg aan mij heeft als ik zijn vriendin ben, zo niet, wat doet ie dan met mij?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:10
gizmo
gizmo is offline
Ik kom er voor mezelf even niet uit of het nou wel of geen vreemdgaan vind. Ik weet wel dat als ik mijn vriend erop zou pakken ik heb duchtig duidelijk maak dat ik dat niet pik. Vragen of hij wel genoeg aan mij heeft en zoniet dan kan hij maar beter iemand anders zoeken.
Klinkt hard.. maar waarom zou je vriend zoiets doen als ie vethappy met je is
Oud 26-08-2004, 23:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vreemdgaan, absoluut vreemdgaan! Durft ze dat te doen, dan is het afgelopen tussen ons!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 00:00
El Kim
El Kim is offline
Ik zou er niet blij mee zijn...
Oud 27-08-2004, 11:38
Verwijderd
ik vind 't wel vreemdgaan eigenlijk
maar niet triest of zielig of whatevah
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:28
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Ik vind het uberhaupt superkansloos om te doen dus dat zou al een rede zijn en punt 2 kan ze mij dan beter even bellen als ze er zon zin an heeft
Oud 28-08-2004, 18:54
Saltwater
Saltwater is offline
Ik vind het wel vreemdgaan, niet lichamelijk, maar het is wel te intiem. Net zoals intiem met iemand chatten, dan is het wat mij betreft ook uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten