Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding: HOT!
Uitlopende Pijpen: NOT- hippie Een Polo: HOT zonder merk dan. een Eastpack tas: NOT- meeloopmerk Kaas: HOT Frankrijk: HOT het merk Diesel: NOT te casual Ralph Lauren: NOT - sukkelmerk Nagellak voor Jongens: NOT- gothick ofzo een beetje een mat in de nek: HOT als je uit een volkswijk komt Witte sokken: HOT Sportschoenen: NOT te goedkoop Skateboarden: HOT het is moeilijk weet je Hockey: NOT sukkel sport, maar wel gezellig lijkt me. MSN: HOT SMS: NOT- teveel typwerk op telefoon een mobiele telefoon: HOT hoe te leven zonder? Tosti's: HOT verrekte lekker Studeren: HOT School: HOT maar als het meer als 27 uur in de week is dan is het NOT.
|
![]() |
Roze Kleding very
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo very ![]() een Eastpack tas very ![]() Kaas ![]() Frankrijk (kom er net vandaan) ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek hangt ervan af Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School hangt grotendeels van je klas af... voor mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Roze Kleding
Hot Uitlopende Pijpen Hot Een Polo Not een Eastpack tas Hot Kaas Not Frankrijk Not het merk Diesel Hot Ralph Lauren Hot Nagellak voor Jongens Not een beetje een mat in de nek Not Witte sokken Not Sportschoenen Not Skateboarden Not Hockey Not MSN Hot SMS Hot een mobiele telefoon Hot Tosti's Hot Studeren Geen mening School Not |
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
Hot Uitlopende Pijpen Hot Een Polo Not een Eastpack tas Hot Kaas hmmm, lekker, maar slecht..... Frankrijk duur maar wel leuk het merk Diesel soms leuk, soms niet Ralph Lauren zou het niet weten ![]() Nagellak voor Jongens niet vaak gezien.... een beetje een mat in de nek Not Witte sokken dat maakt me dan weer minder uit.... Sportschoenen fijn om mee te sporten?? Skateboarden Hot Hockey Not MSN soms leuk, soms irritant.... maarja, dan kun je het ook nog uitzetten natuurlijk... stupid me.... SMS leuk om te krijgen.. een mobiele telefoon handig Tosti's Hot Studeren weet ik nog niet.... lijkt me wel hot, eindelijk doen wat je wilt School soms hot (denk aan vrienden, mensen zien ed en zelfs sommige vakken als gym..... argh, sorry, ik blijf het gaaf vinden... jammer dat ik het nooit meer heb in m'n leventje ![]() soms not (denk aan wi en natuurkunde.... ![]()
|
Roze Kleding - Leuk, vooral in combinatie met zwart!
Uitlopende Pijpen - Ligt eraan, dan moet de broek boven de knieen ook wijd zijn. Een Polo - Kan erg leuk zijn. een Eastpack tas - Hm, dat maakt me niet veel uit eigenlijk, zoalng de tas maar praktisch is en een leuk kleeurtje heeft. Kaas - No comment. NOT dus... Frankrijk - Hot, kasteeltjes enzo ![]() het merk Diesel - Niet veel boeiends... Ralph Lauren - Not Nagellak voor Jongens - Alleen zwart, donkergroen en blauw. een beetje een mat in de nek - Ieuw! NOT! Witte sokken - Geen sportsokken, en alleen bij lichte kleding Sportschoenen - Sommige zijn wel mooi. Skateboarden - Ja, is wel leuk, maar niet voor mezelf. Hockey - Not MSN - Leuk! SMS -Doe ik niet aan. een mobiele telefoon - Heb er wel een, maar is buiten gebruik. Tosti's - Lekker! Studeren - Hot, en belangrijk. School - Ligt eraan...Aan de opleiding en of de leraren en medeleerlingen een beetje 'mee willen werken'. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Roze Kleding
Meestal ![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel mwa... Ralph Lauren Ken ik nie dus ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken enkelsokken gaan wel, maar sportsokken = ![]() ![]() ![]() Sportschoenen mwa... sneakers ![]() Skateboarden ![]() ![]() Hockey mwa... MSN gaat wel, ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School ![]() |
![]() |
|
HOT OR NOT
Roze Kleding not Uitlopende Pijpen hot Een Polo not een Eastpack tas hot Kaas hot Frankrijk not het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens hot een beetje een mat in de nek ? Witte sokken nix Sportschoenen nix Skateboarden hot Hockey not MSN hot SMS mwa een mobiele telefoon handig Tosti's hot Studeren hot School hot ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Bliksem schreef:
is het HOT of NOT.. geef je mening ![]() Roze Kleding HOT Uitlopende Pijpen HOT Een Polo HOT een Eastpack tas NOT Kaas NOT Frankrijk HOT het merk Diesel HOT Ralph Lauren HOT Nagellak voor Jongens NOTTTTTTTTT een beetje een mat in de nek HOT Witte sokken NOT Sportschoenen HOT Skateboarden NOT Hockey HOT MSN NOT (maar tóch verslaafd) SMS HOT een mobiele telefoon HOT Tosti's HOT Studeren HOT School NOT geef je mening (dit is voor school, dus serieus antwoorden ![]() ![]()
|
Roze Kleding NOT
Uitlopende Pijpen HOT Een Polo HOT een Eastpack tas HOT Kaas NOT Frankrijk HOT het merk Diesel NOT Ralph Lauren NOT Nagellak voor Jongens HOT een beetje een mat in de nek NOT Witte sokken NOT (heb ze zelf wel) Sportschoenen HOT (ligt eraan welke) Skateboarden HOT Hockey NOT MSN HOT SMS HOT een mobiele telefoon HOT Tosti's HOT Studeren HOT School HOT
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Roze Kleding not Uitlopende Pijpen hot Een Polo not een Eastpack tas hot Kaas not Frankrijk hot het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens not een beetje een mat in de nek hot ![]() Witte sokken hot Sportschoenen ligt eraan Skateboarden hot Hockey not MSN hot SMS not een mobiele telefoon not Tosti's HOT Studeren not School not |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Roze Kleding
Hot Uitlopende Pijpen Hot Een Polo Not een Eastpack tas Hot Kaas Hot Frankrijk Not Het Merk Diesel Not (alleen de reclamecampagne is leuk) Ralph Lauren Not Nagellak voor Jongens Not een beetje een mat in de nek Not Witte sokken Hot Sportschoenen Not Skateboarden Hot Hockey Hot MSN Not (heheh) SMS Hot een mobiele telefoon Not Tosti's Hot Studeren Not School Not |
![]() |
|
Roze Kleding
als het fel is vink het wel okeej van dat lichtroze vink vreselijk.. Uitlopende Pijpen jah da vink wel mooi Een Polo neej niks voor mij een Eastpack tas ik vind die met die vreemde motiefjes en stuff wel gaaf Kaas kaas is wel lekker jah ![]() Frankrijk neej ik vind fransen over het algemeen bekakt het merk Diesel niet mooi Ralph Lauren niet mooi Nagellak voor Jongens sure why not een beetje een mat in de nek ieuwh bah Witte sokken sure why not Sportschoenen sommige zijn wel mooi andere nie... Skateboarden jah leuk Hockey niet leuk MSN gezellie SMS gezellie maar duur een mobiele telefoon in sommige gevallen handig maar kan oowk zonder Tosti's zolang dr geen ham op zit..... Studeren hou op, ik moet volgend jaar weer ![]() School ik vond mijn school best gezellie eigenlijk als ik terugkijk
|
Roze Kleding
Hot Uitlopende Pijpen Over het algemeen not Een Polo Hot een Eastpack tas Hot, kan veel in, maar ziet er niet groot uit. Daarnaast gaan ze lang mee. Kaas Hot. Frankrijk Not, geef mij maar Italie het merk Diesel Het meeste is hot, vooral voor meisjes. Ralph Lauren Hot Nagellak voor Jongens Not een beetje een mat in de nek Zo'n krullenkoppie a la Rogier is enorm cute, dus hot mits goed verzorgd Witte sokken Not. Nou ja, tijdens het sporten is het oke. Sportschoenen Echte sportschoenen zijn not, maar sneakers van Diesel ofzo zijn hot. Skateboarden Ik kan er niets van, maar het is wel oke. Hot.. Hockey Hot MSN Hot SMS Hot een mobiele telefoon Hot Tosti's Hot ![]() Studeren Hot School Af en toe not, af en toe ook hot. [/B][/QUOTE]
|
Roze Kleding NOT...maar ligt er een beetje aan wie het draagt
Uitlopende Pijpen HOT Een Polo NOT...maar zie: roze kleding een Eastpack tas HOT Kaas HOT/NOT, ligt eraan wat voor kaas Frankrijk HOT het merk Diesel weet ik veel...boeit me niet...NOT dan maar Ralph Lauren ken ik niet Nagellak voor Jongens HOT, wel donker een beetje een mat in de nek NOT Witte sokken is wel ok...als je ze maar niet ziet ![]() Sportschoenen NOT..liever gympen Skateboarden HOT..gaaf om te zien, ik doe het zelf niet ![]() Hockey NOT..niks voor mij MSN HOT, altijd handig SMS NOT. doe ik niet een mobiele telefoon NOT, gebruik bijna nooit Tosti's HOT, lekker Studeren HOT, niks mis mee School HOT
|
Roze Kleding
not. Uitlopende Pijpen not, zeker niet bij jongens, ook niet bij meisjes... Een Polo hot een Eastpack tas heb d'r zelf eentje dus hot ![]() Kaas hot, maar alleen jonge kaas. Frankrijk hot, zeker in 't zuiden. het merk Diesel qua design soms helemaal goed, soms helemaal fout. maar omdat de website zo koel is ga ik voor hot. Ralph Lauren ook niet zo speciaal vind ik... heb er een jas van, dus doe maar hot. Nagellak voor Jongens absoluut not. een beetje een mat in de nek not (kmoet maar 'ns naar de kapper) Witte sokken bij sportschoenen hot, anders not. Sportschoenen ligt eraan welke... voor 't sporten is 't natuurlijk altijd hot, maar voor in 't dagelijks leven moeten ze er niet al te sportief uit zien. die puma's of oldschool adidasjes zien er wel hot uit. Skateboarden hot Hockey not MSN hot SMS hot een mobiele telefoon hot Tosti's hot Studeren hbo muziektechnologie, als 't meezit, is zekers hot School middelbare school is absoluut not. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Roze Kleding
Not Uitlopende Pijpen Hot Een Polo Not een Eastpack tas Hot Kaas Hot Frankrijk Hot het merk Diesel Not Ralph Lauren Not Nagellak voor Jongens Hot, zekerz zwart!!! een beetje een mat in de nek Not Witte sokken Not Sportschoenen Hot Skateboarden Hot Hockey Hot MSN Hot SMS Hot een mobiele telefoon Hot Tosti's Lekker.... Hot Studeren Hot School Soms hot, soms not |
![]() |
|
![]() |
Ik zet alleen not als IK t helemaal niks vind anders hot
Roze Kleding not Uitlopende Pijpen hot Een Polo not een Eastpack tas hot Kaas not Frankrijk hot het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens hot een beetje een mat in de nek not Witte sokken not Sportschoenen hot Skateboarden hot Hockey not MSN hot SMS hot een mobiele telefoon hot Tosti's hot Studeren hot School hot ]
|
Roze Kleding
meestal not Uitlopende Pijpen hot Een Polo not een Eastpack tas hot Kaas hot Frankrijk not het merk Diesel hot (sommige dingen dan...) Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens hot een beetje een mat in de nek not Witte sokken not Sportschoenen not, gympen trouwens wel Skateboarden hot Hockey not MSN hot SMS not een mobiele telefoon handig Tosti's hot, maar wel met ham en kaas en ketchup Studeren hot School not
Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 14:08. |
![]() |
|
Roze Kleding
Not. Uitlopende Pijpen Hot. Een Polo Not. een Eastpack tas Hot. Tenminste, het is comfortabel. Kaas Neutraal. Frankrijk Not. Te vaak geweest en daar komt bij dat het in de twee weken dat ik bij de Middellandse Zee was steeds geregend heeft. het merk Diesel Not. Ralph Lauren Not. Nagellak voor Jongens Hot. ![]() ![]() een beetje een mat in de nek NOT. Witte sokken Neutraal. Sportschoenen Not, behalve als je ook werkelijk gaat sporten. Skateboarden Hot. Hockey Ik vind het persoonlijk saai en ik krijg er rugpijn van, dus not, maar als je het leuk vindt heb ik er geen problemen mee ofzo. MSN Hot. SMS Ik geloof dat het hot is, maar ik vind het heel vervelend. een mobiele telefoon Not. Tosti's Als je het lekker vindt hot. Studeren Hot, als ik eindelijk eens zou weten wat ik wil. School Hot, mooie kans, voor iedereen gelijk naar eigen kunnen. |
![]() |
|
Roze Kleding
Not Uitlopende Pijpen Hot Een Polo Hot een Eastpak tas Hot Kaas Not Frankrijk Hot het merk Diesel Not Ralph Lauren Not Nagellak voor Jongens Not een beetje een mat in de nek Not Witte sokken Not Sportschoenen Hot Skateboarden Not Hockey Not MSN Hot SMS Hot een mobiele telefoon Hot Tosti's Hot Studeren Hot School Not geef je mening Not ![]()
|
![]() |
Roze Kleding
Ligt er maar net aan wat het is, en hoe roze. (wat voor kleur roze dus). uhm... HOT toch maar Uitlopende Pijpen Skate-uitlopende pijpen=HOT Een Polo Kan HOT zijn. Ligt er maar weer net aan waar je het mee combineert. NOT toch maar... een Eastpack tas HOT Kaas HOT Frankrijk NOT het merk Diesel NOT, duur maar niet eens zo'n leuke kleding. Ralph Lauren Ken ik niet zo goed, wat ik ervan gezien heb: NOT Nagellak voor Jongens NOT, vinnik beetje gay, ook zwart ja. een beetje een mat in de nek NOT Witte sokken als je ze niet ziet: HOT ![]() Sportschoenen NOT Skateboarden HOT Hockey NOT MSN NOT, maar tog wel makkelijk soms... Ik vind icq beter SMS NOT een mobiele telefoon NOT waarvoor zou ik em nodig hebben? Tosti's HOT m'n vriend maakt hele lekkere ![]() Studeren NOT School HOT kan heel gezellig zijn, buiten de lessen om.
|
Jorixxx doet frank govers na:
![]() Roze Kleding meisjes ![]() Uitlopende Pijpen hoe langer pijpen hoe liever ![]() Een Polo beetje ballerig, maar okeej een Eastpack tas is een rugtas ![]() Kaas tosti ![]() Frankrijk frans = taal van de liefde ![]() het merk Diesel kleren zijn kleren ![]() Ralph Lauren kleren zijn kleren ![]() Nagellak voor Jongens moe kenne een beetje een mat in de nek asje da leuk vind Witte sokken why not Sportschoenen om te sporten ![]() Skateboarden chill ![]() Hockey mwah... nee dankje ![]() MSN ![]() ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() ![]() ![]() Tosti's met kaas ![]() Studeren he bah ![]() School he bah ![]() -== Jorixxx ==-
||
Citaat:
|
Roze Kleding
hot Uitlopende Pijpen not Een Polo HOT! een Eastpack tas hot Kaas hot, lekker ![]() Frankrijk hot het merk Diesel uhm, meestal wel hot Ralph Lauren hot ![]() Nagellak voor Jongens not ![]() een beetje een mat in de nek not ![]() Witte sokken not Sportschoenen not Skateboarden hot Hockey HOT MSN hot SMS hot een mobiele telefoon hot, altijd handig he ![]() Tosti's hot ![]() Studeren not ![]() School not, maar de tijd die je tijdens je school periode doormaakt is natuurlijk wel leuk ![]() geef je mening
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
fluor- roze is hot, derest not Uitlopende Pijpen hot Een Polo hot een Eastpack tas hot Kaas not Frankrijk not het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens hot een beetje een mat in de nek not Witte sokken not Sportschoenen not Skateboarden not Hockey not MSN hot SMS not een mobiele telefoon not Tosti's hot Studeren not School not |
![]() |
|
Roze Kleding
als t je staat wel ok Uitlopende Pijpen jaaaaah, geweldig Een Polo neej een Eastpack tas hot (wlg wat een stom woord) Kaas gatver Frankrijk gaat wel het merk Diesel interesseert me niet Ralph Lauren awadde? Nagellak voor Jongens alleen alst zwart is ![]() een beetje een mat in de nek neej Witte sokken maakt me niet uit Sportschoenen is wel goed, maar kisten zijn beter ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN jaaaaaaah *msn-addict is* SMS is wel handig af entoe een mobiele telefoon is wel handig af en toe Tosti's iswel han....ow...wel lekker Studeren interesseert me niet School irritant, maar noodzakuluk, ofzow ![]()
|
Roze Kleding een roze polo of een roze bodywarmer kan leuk staan, maar voor een roze broek pas ik echt!
Uitlopende Pijpen echt heel erg not!!! ik vind ze zo afschuwelijk... en dan moeten er ook nog vale plekken opzitten, dan vind ik ze helemaal not!! Een Polo echt hot!! de mooiste zijn die van Hilfiger en Lacoste.. maar ook de andere zijn hot hoor! een Eastpack tas ik vind ze wel redelijk hot maar omdat het nu zo'n massaprodukt is hoef ik er niet meer één.. Kaas kaas is lekker dus hot.... maar dan wel jonge, belegen kaas.. want oude kazen vind ik heel erg vies... Frankrijk not... geef mij maar een land waarin ik de mensen kan verstaan het merk Diesel soms hot en soms not... sommige kleren zijn echt heel erg leuk maar andere zijn weer superfout! Ralph Lauren hot!!! het meeste dan he... Nagellak voor Jongens notter dan not! sorry hoor, maar dat ziet er toch niet uit * ziet een beeld voor zich van een opgemaakte jongens met vage kleren aan * een beetje een mat in de nek echt not!! dat is fouter dan fout!! Witte sokken ook not!! maar zolang je ze niet ziet mogen ze nog wel aan... Sportschoenen voor bij het sporten hot maar verder not.. behalve die nieuwe adidasjes enzo ... die zijn wel leuk! Skateboarden gewoon not.. meer hoef ik er niet over te zeggen! Hockey hot? ik heb er zelf nog niet op gezeten maar lijkt me een hele leuke sport! MSN hot!! SMS hot (via i-net!!!) een mobiele telefoon ook hot!!! Tosti's hot!! want die zijn echt superlekker!! Studeren not! tenminste zo denk ik erover tijdens de vakantie.. misschien blijkt het toch wel leuk te zijn!! School wat denken jullie van not?! Mazzel, diamonde |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
Hangt ervan af wie het draagt. Niet NOT in elk geval Uitlopende Pijpen HOT! Leuk, leuk, leuk! Een Polo Wat is dat? een Eastpack tas HOT. Ik zie overal mensen met eastpacktassen lopen. Wel afgezaagd. Kaas Hangt ervan af of je het lekker vind. Zit er voor mij tussenin. Frankrijk HOT. Buitenland is HOT, toch? het merk Diesel Ken ik niet. Merken vind ik meestal NOT. Ralph Lauren Who the hell is dat? Nagellak voor Jongens Oke. Maar ik val er niet op. een beetje een mat in de nek Was da? Witte sokken Niet HOT niet NOT Sportschoenen NOT Skateboarden Opzich HOT alleen durf ik t niet. Hockey HOT MSN Heel HOT SMS SuperNOT een mobiele telefoon NOT Tosti's NOT Studeren HOT School soms HOT soms NOT |
![]() |
||
Citaat:
|
Roze Kleding
Ligt eraan voor wie en welke kleur roze. Maar in het algemeen: hot ![]() Uitlopende Pijpen Zowel voor jongens (maar dan niet te extreem) als meisjes: hot. Een Polo Wederom ligt het eraan wie het draagt en wat voor soort polo, maar lelijk vind ik het niet. een Eastpack tas Mooie tassen, dus hot. Kaas Teveel kalorieen ![]() ![]() Frankrijk Hot. het merk Diesel Hot. Ralph Lauren Ik ken er niet echt iets van, dus ik weet het niet. Nagellak voor Jongens Niet mijn smaak. een beetje een mat in de nek Hoeft niet perse afschuwelijk te zijn, maar meestal is het wel behoorlijk not. Witte sokken Van die halve witte sokken voor in sneakers kunnen ermee door, maar tennissokken die overduidelijk zichtbaar zijn vind ik minder. Sportschoenen De meeste Sneakers zijn hot ![]() Skateboarden Mwah. Niet echt hot, niet echt not. Hockey ![]() ![]() MSN Hot. SMS Hot. een mobiele telefoon Hot - mits geen overdadig en showerig gebruik. Tosti's Hot!!! ![]() Studeren Hot. School Mwah. Lauw.
||
Verwijderd
|
Beetje onzin dit Hot Or Not maar goed.. het leven zit vol met onzinnigheden..
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Roze KledingEen roze truitje voor een meisje kan leuk zijn,
![]() ![]() Uitlopende PijpenTof, zowel voor jongens als voor meiden. ![]() Een PoloVerschrikkelijk. ![]() een Eastpack tasTof. ![]() KaasJong belegen is lekker. ![]() FrankrijkTe gek land. ![]() het merk DieselIk doe niet aan merken. ![]() Ralph LaurenKlinkt me veel te bekakt. ![]() Nagellak voor JongensCool, mits het geen roze of rood is. ![]() een beetje een mat in de nekPukeable. ![]() Witte sokkenAls je ze niet ziet, OK... ![]() ![]() SportschoenenLigt eraan. Geen Nike Air Max ofzo, maar een leuke gymp hoeft niet lelijk te zijn. ![]() ![]() SkateboardenLeuk als het je hobby is, ik geef er niks om. ![]() HockeyVoor kakkers. ![]() MSNHeb ik wel, ben nooit aanwezig. Duurt me veel te lang. ![]() SMSSoms. ![]() ![]() een mobiele telefoonHandig, maar niet om mee te koop te lopen. ![]() Tosti'sHeerlijk, maar liefst zonder kaas. ![]() StuderenIk verheug me erop!! ![]() SchoolVind ik ook Ok. ![]() [/B][/QUOTE] |
![]() |
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo Ligt er aan hoe... op een coole afzeikerige manier ![]() ![]() een Eastpack tas ![]() ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden hele dikke ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School ![]() ![]()
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School ![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 13:39. |
![]() |
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ik zit nog op school, dus geen id School kán gezellig zijn
|
![]() |
Roze Kleding
![]() ![]() Uitlopende Pijpen mjah gewoon een beetje uitlopende pijpen ![]() ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas wat maakt een tas nou uit? ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken net zoals tas? wat is er mis met witte sokken? sokken zijn sokken ![]() ![]() Sportschoenen skateschoenen ![]() ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ehm ik heb het niet zo op telefoons dus ![]() een mobiele telefoon zie hierboven ![]() Tosti's lekker ![]() Studeren euuh ![]() School geen prolemen mee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Talpa, Hot or Not J-roenn | 1 | 18-09-2005 21:08 | |
De Kantine |
Tinkerbell says: That's hot! Or not? hasseltboy | 500 | 07-03-2005 21:04 | |