Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 17:30
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-07-2004 @ 15:36 :
Mijn oom was 37 toen hij zijn eerste vriendin had, trouwens. Maar ik weet niet wat hij daar vóór deed.
Misschien had hij daarvoor een homovriendje.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 06-07-2004 @ 18:30 :
Of een privé prostituee
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:32
AJKwak
AJKwak is offline
Als ik dit zo doorneem dan zie ik een bepaalde tegenstrijdigheid: aan de ene kant wordt aangegeven dat men op zoek is naar een vriendin, en niet zozeer naar seks, terwijl aan de andere kant wordt gesproken over de 'oplossing' prostituee-bezoek, hetgeen m.i. hooguit een oplossing kan zjn voor seks, niet voor liefde.

Als ik ook zo de berichten van mastermind lees dan zie ik daar een paar keer de tekst 'ik kom niet verder.' Dat doet bij mij een beetje de indruk ontstaan dat je vrouwen als een soort computerspelletje ziet waarbij je steeds een volgend level moet zien te bereiken, en zoals al reeds aangegeven door anderen aangegeven moet je misschien bij jezelf te rade gaan of je wel echt geïnteresseerd bent.

Zelf heb ik ook nog nooit een vriendin gehad, en verwacht deze, mede gezien mijn geaardheid, ook niet ooit nog te zullen krijgen. Ik denk dat ik zelf als iemand geïnteresseerd zou zijn in me ik ook meer aandacht zou hebben voor het niet doen mislukken van die relatie in plaats van kijken of ze bij me past. Ik denk dat jij ook zoiets hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 19:50
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
AJKwak schreef op 06-07-2004 @ 19:32 :
Als ik ook zo de berichten van mastermind lees dan zie ik daar een paar keer de tekst 'ik kom niet verder.' Dat doet bij mij een beetje de indruk ontstaan dat je vrouwen als een soort computerspelletje ziet waarbij je steeds een volgend level moet zien te bereiken, en zoals al reeds aangegeven door anderen aangegeven moet je misschien bij jezelf te rade gaan of je wel echt geïnteresseerd bent.

Ik krijg de indruk dat jij hier insinueert dat ik wel eens homoseksueel zou kunnen zijn. Ik kan je echter verzekeren dat ik dit zeker niet ben. Op zich is dit geen bizarre gedachte om dit van een volstrekt onervaren jongen van mijn leeftijd te denken, maar het is gewoon niet zo. Dat weet ik echt 100% zeker.

En met 'niet verder komen' bedoel ik dus dat ik hooguit vrienden wrodt, maar niet meer. Waar dat precies door komt weet ik niet, maar aan mijn geaardheid lig het niet. Ik weet zeker dat ik heteroseksueel benwant als ik homo zou zijn dan had ik dat al lang geweten.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 20:28
AJKwak
AJKwak is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 06-07-2004 @ 20:50 :
Ik krijg de indruk dat jij hier insinueert dat ik wel eens homoseksueel zou kunnen zijn. Ik kan je echter verzekeren dat ik dit zeker niet ben. Op zich is dit geen bizarre gedachte om dit van een volstrekt onervaren jongen van mijn leeftijd te denken, maar het is gewoon niet zo. Dat weet ik echt 100% zeker.

En met 'niet verder komen' bedoel ik dus dat ik hooguit vrienden wrodt, maar niet meer. Waar dat precies door komt weet ik niet, maar aan mijn geaardheid lig het niet. Ik weet zeker dat ik heteroseksueel benwant als ik homo zou zijn dan had ik dat al lang geweten.
Alinea 1: Nou nee dat trachtte ik werkelijk niet te insinueren.

alinea 2: ik bedoel dus dat je met de term niet verder komen bij mij de indruk wekt dat je bij elk meisje denkt dat er een traject is kennismaken, vrienden worden, relatie, enz. Dus dat je iets hebt van elk meisje dat je kent is een nieuwe kans. Misschien bedoel je het niet zo maar zo komt het een beetje op me over.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 06-07-2004 @ 18:30 :
het onderwerp homoseksualiteit is wel een obsessie voor je?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 19:55
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Ieke schreef op 06-07-2004 @ 21:52 :
De meesten ja, maar er zijn ook oudere meiden die nog nooit sex hebben gehad. Daarbij vinden ze het over het algemeen niet zo erg dat een jongen nog niet zoveel ervaring heeft. (er zijn verschillende topics waarin er zat meisjes zijn die het absoluut niet erg vinden)
Als je nog niet verder gegaan bent is het natuurlijk wel een heel stuk spannender en je vind het waarscheinlijk eng. Het gaat misschien dan wel wat moeilijker, maar ik vraag me af of je dan met een prost wel oplost. Dat is toch heel wat anders dan een vriendin en hoe je die moet krijgen.
dat denk ik ook. En als je dan naar een hoer bent geweest, en je heb wel een vriendin, dan zul je er ook erg veel moeite mee hebben om dat aan haar te vertellen. Daar ben je denk ik niet trots op (of je je er nou voor schaamt of niet, daat maakt denk ik niet zo veel uit, als je een vriendin heb lijkt het me verdomde lastig om dat te vertellen).
Oud 08-07-2004, 12:09
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 07-07-2004 @ 20:55 :
dat denk ik ook. En als je dan naar een hoer bent geweest, en je heb wel een vriendin, dan zul je er ook erg veel moeite mee hebben om dat aan haar te vertellen. Daar ben je denk ik niet trots op (of je je er nou voor schaamt of niet, daat maakt denk ik niet zo veel uit, als je een vriendin heb lijkt het me verdomde lastig om dat te vertellen).
Dat klopt. Maar het punt is dat ik natuurlijk niet of ik wel een vriendin zal krijgen en zo ja wanneer dat dan zal zijn. Misschien moet ik nog wel jaren wachten en het zou kunnen dat ik dan in de tussentijd een 'noodoplossing' zoek. Natuurlijk zal ik daar niet trots op zijn en zal het best moeilijk zijn om dat te vetellen.

Al vind ik ook dat daar niet al te overdreven over gedaan moet worden. Stel dat ik over drie jaar een vriendin zou krijgen, dan is het zeer waarschijnlijk dat zij dan ook al een paar vriendjes heeft gehad en dus al met meerdere jongens seks heeft gehad. Dat zou ik haar toch ook niet kwalijk nemen, dus waarom zou zij het mij kwalijk nemen dat ik een paar keer een prostituee bezocht zou hebben? Ik denk dat een meisje zich best voor kan stellen dat ik ook wel eens wilde weten hoe het is om seks te hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 12:11
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
bertbart schreef op 06-07-2004 @ 23:50 :
het onderwerp homoseksualiteit is wel een obsessie voor je?
Jammer dat het een V is
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 14:08
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Sander21 schreef op 03-07-2004 @ 19:56 :
3e keer meisje wilde met me dansen, dit keer ging dat veel makkelijker, maar ze wilde niet verder? maar t was wel intiem. Misschien wilde ze niet omdat ik stonk naar de drank of omdat ik te snel was.
Bij deze kan je er idd vanuit gaan dat je te snel wilt. Sex is niet iets wat je van het ene op het andere moment hebt met een meisje. Probeer idd eers een vriendin te vinden. Probeer een stabiele relatie te krijgen om zo steeds iets verder te gaan. Alles op 1 avond voor elkaar krijgen zal niemand lukken...(tenzij je player bent )
Oud 08-07-2004, 14:34
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Myuki schreef op 04-07-2004 @ 01:15 :
Nou ja misschien moet je maar wel naar een prostituee gaan... ik zie niet helemaal in wat daar mis mee is... Lijkt me best een goede oplossing om te leren hoe je met meisjes omgaat...
Ben je hier serieus in of hoe zit het?

Ik denk namelijk niet dat je bij je vriendin zo te werk kan gaan bij een hoer. Die doen wel alsof 't best is, als je maar betaalt. Sure, ze doen aardig tegen je maar het is toch maar allemaal economische schijn.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 14:42
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 08-07-2004 @ 13:09 :
Dat klopt. Maar het punt is dat ik natuurlijk niet of ik wel een vriendin zal krijgen en zo ja wanneer dat dan zal zijn. Misschien moet ik nog wel jaren wachten en het zou kunnen dat ik dan in de tussentijd een 'noodoplossing' zoek. Natuurlijk zal ik daar niet trots op zijn en zal het best moeilijk zijn om dat te vetellen.

Al vind ik ook dat daar niet al te overdreven over gedaan moet worden. Stel dat ik over drie jaar een vriendin zou krijgen, dan is het zeer waarschijnlijk dat zij dan ook al een paar vriendjes heeft gehad en dus al met meerdere jongens seks heeft gehad. Dat zou ik haar toch ook niet kwalijk nemen, dus waarom zou zij het mij kwalijk nemen dat ik een paar keer een prostituee bezocht zou hebben? Ik denk dat een meisje zich best voor kan stellen dat ik ook wel eens wilde weten hoe het is om seks te hebben gehad.
Maar het is nog steeds een taboe... Ook al word er gezegt van niet.
En je heb een grote kans dat je vriendin er dan stiekem wel een probleem mee heeft, ook al wil ze niet dat het een probleem is

Maarjah, dat heet koffie dik kijken.

Ik weet niet hoe ik erover een paar jaar over denk. Maar op dit moment zit ik er niet heel erg mee, ik vind het slechts erg jammer.
Maar ik weet 99,99% zeker dat ik ook over een aantal jaar nog niet daarheen wil...

Regels voor berichten