![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En met 'niet verder komen' bedoel ik dus dat ik hooguit vrienden wrodt, maar niet meer. Waar dat precies door komt weet ik niet, maar aan mijn geaardheid lig het niet. Ik weet zeker dat ik heteroseksueel benwant als ik homo zou zijn dan had ik dat al lang geweten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alinea 2: ik bedoel dus dat je met de term niet verder komen bij mij de indruk wekt dat je bij elk meisje denkt dat er een traject is kennismaken, vrienden worden, relatie, enz. Dus dat je iets hebt van elk meisje dat je kent is een nieuwe kans. Misschien bedoel je het niet zo maar zo komt het een beetje op me over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Al vind ik ook dat daar niet al te overdreven over gedaan moet worden. Stel dat ik over drie jaar een vriendin zou krijgen, dan is het zeer waarschijnlijk dat zij dan ook al een paar vriendjes heeft gehad en dus al met meerdere jongens seks heeft gehad. Dat zou ik haar toch ook niet kwalijk nemen, dus waarom zou zij het mij kwalijk nemen dat ik een paar keer een prostituee bezocht zou hebben? Ik denk dat een meisje zich best voor kan stellen dat ik ook wel eens wilde weten hoe het is om seks te hebben gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk namelijk niet dat je bij je vriendin zo te werk kan gaan bij een hoer. Die doen wel alsof 't best is, als je maar betaalt. Sure, ze doen aardig tegen je maar het is toch maar allemaal economische schijn. |
![]() |
||
Citaat:
En je heb een grote kans dat je vriendin er dan stiekem wel een probleem mee heeft, ook al wil ze niet dat het een probleem is ![]() Maarjah, dat heet koffie dik kijken. Ik weet niet hoe ik erover een paar jaar over denk. Maar op dit moment zit ik er niet heel erg mee, ik vind het slechts erg jammer. Maar ik weet 99,99% zeker dat ik ook over een aantal jaar nog niet daarheen wil...
|
|