![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm.. de relatie hakenkruisen - marokkaanse (in tegenstelling tot joden) is me bijzonder onduidelijk.. raar ventje ben je |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
goed.... ik zal het ff uitleggen: stel jij hebt een gloeiende kuthekel aan (bijvoorbeeld Marokkanen) en jij zet iets in scene waarbij Marokkanen een gruwelijke misdaad ZOUDEN begaan... dan ben je toch zo strafbaar (EN RACISTISCH) bezig als de pest of niet?!?! dat zou net zoiets zijn als Joden die op 11 September 2001 een boeiing in het World Trade Centre hebben laten vliegen en in scene hebben gezet dat het hun aartsvijanden waren (moslims) om hun in een kwaad daglicht te zetten ![]() (hey ik geef alleen ff een voorbeeldje he?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en voor mijn part daarna de executie van degenen die daar het hardst om riepen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als die 'valse daders' nu Nederlanders waren geweest vind ik dat ze even goed moeten worden gestraft als 'marokanen' (maar nogmaals... nu blijkt dat die vrouw gewoon loog over de overval) Kortom.. ik wens geen onderscheid te maken.. misdaad = misdaad en straf = straf .. en er zullen altijd mensen zijn die andere mensen of bevolkingsgroepen in een kwaad daglicht willen stellen door bv. te liegen,... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 huichelaar hy·po·criet2 (bn.) 1 huichelachtig |
![]() |
||
Citaat:
![]() toen ik vorig jaar hoorde dat een groepje Marrokanen tijdens de herdenking op de dam met kransen voetbalden, en de hitlergroet brachten was mijn eerste reactie ook dat hitlers 'endlosung' op genoemde Marrokanen toegepast niet eens zo slecht zou zijn. natuurlijk brak daarna het besef door dat genoemde Marrokanen met zulke opvattingen al triest genoeg zijn, en dus medeleven in plaats van wraak verdienen. en aangezien ik een gevoelloze klootzak ben ten opzichte van dit soort trauma's ben ik genoemde marrokanen niet gaan troosten.' conclusie: T_ID is evil. ![]() (edit: wauw, ik haal hier een enorme niveau kwa argumentatie *gaap* ik kan maar beter gaan slapen ![]()
||
Citaat:
ik ben heel respectvol hoor tov alle bevolkingsgroepen, BEHALVE tegen racisten, omdat die dit niet doen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
just guessing ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mofo |
![]() |
|
Verwijderd
|
Chirac: 'bestraf vrouw die racistische aanval verzon'
Uitgegeven: 14 juli 2004 16:14 PARIJS - De Franse vrouw die ten onrechte beweerde aangevallen te zijn door racisten, moet worden gestraft. Dat zei president Jacques Chirac woensdag op de 14e juli, de Franse nationale feestdag, in een televisie-interview. De vrouw beweerde vrijdag aangevallen te zijn door Arabieren en Afrikanen, die haar kleren zouden hebben gescheurd en hakenkruizen op haar lichaam zouden hebben getekend. Franse politici, onder wie Chirac, reageerden fel op het voorval. De vrouw gaf dinsdag echter toe het verhaal te hebben verzonnen. Chirac noemde het gedrag van de vrouw "een gevolg van het verslechterde klimaat in Frankrijk". Dat klimaat leidt ertoe dat joodse en islamitische Fransen zich niet meer onderdeel van de gemeenschap voelen, aldus de president. Hij heeft dan ook geen spijt van zijn uitlatingen naar aanleiding van het verhaal van de vrouw. Zij kan tot zes maanden gevangenisstraf krijgen voor het doen van een valse aangifte. www.nu.nl Goh, dezelfde Chirac die hoofddoekjes verbiedt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
een van de weinige staten op deze aardbol die hun claim van seculier zijn ook erg serieus nemen. niets dan respect daarvoor, Nederland zou ook eens kritisch moeten kijken naar hoe seculier we eigenlijk zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan zie je het wellicht niet, maar het zit er toch wel ![]() En dan liever zichtbaar imo dan niet zichtbaar. Net zoals ik ook graag een beetje op de hoogte ben van de politieke ideologieen van mijn profs, zodat ik weet vanuit welk mogelijk perspectief er les gegeven wordt.
||
Citaat:
Wanneer een ambtenaar geen neutraliteit hoeft uit te stralen, verliest hij zijn autoriteit. Hierdoor wordt het voor de overheid onmogelijk om haar beleid uit te voeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens, om de vrijheid van meningsuiting te blijven garanderen is een rechtsstaat noodzakelijk. En ook daarvoor moet de overheid neutraal zijn en deze uitstralen. PS, ik ben nu op vakantie. Mijn tijd verloopt zo, dus ik kan vandaag niet meer reageren. Een prettige dag verder. |
![]() |
||
Citaat:
Lekker handig toch? Kun je het aanvechten want "rechter was duidelijk streng islamitisch en kon bevooroordeeld zijn" ipv "het is me niet duidelijk welke religie rechter aanhangt, het zal wel neutraal zijn, je hebt pech gehad". Dan verliest de rechter maar zijn autoriteit. Ik wil weten wat voor een vlees ik in de kuip heb als ik voor de rechter kom te staan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nu wordt ie helemaal mooi. Een rechter mag niet geloven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar om te geloven dat hij WEL bestaat, dat is toch je reinste domheid ![]() |
![]() |
||