![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En nou moeten jullie hier op het forum duidelijk weten dat ik verdomme dit geloof, het is niet mijn onderzoek geweest, ik vertel gewoon wat ik van Disc Chan heb...verder mogen jullie vanalles met deze informatie doen. Geloof het wel, of geloof het niet. Een discussie met mij heeft geen zin, omdat ik toch niet genoeg info hierover heb. Netzomin hebben jullie die voor de tegenargumenten. Zo laten we hiermee ophouden; nogmaals, ik vertelde alleen wat ik gehoord heb. Voer de discussie maar over de betrouwbaarheid van Discovery Channel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel, als die rolverdeling er niet was, hoe zou het dan kunnen dat juist de germaanse vrouwen door het harde werk andere vormen kregen? Blijkbaar was dat dan niet alleen bij de germanen dat de vrouwen hard moesten werken, maar overal, en dus kunnen ze daardoor niet veranderd zijn. En de rolverdeling was er wel, da's zo'n kip en ei discussie. Ofwel hebben man en vrouw van in het begin verschillende kwaliteiten en vervulden ze dus de rol die hun het best lag, ofwel kozen ze elk een taak en ontwikkelden ze daarvoor kwaliteiten. Maar als er geen rolverdeling was, waarom hebben mannen dan nu beter orienteringsgevoel, kunnen ze beter richten en bewegende voorwerpen volgen (= jagerseigenschappen)? En waarom zorgen moeders voor hun kinderen? Akkoord dat het jouw schuld niet is, maar het mag nu wel duidelijk zijn dat deze theorie nergens op slaat.
||
![]() |
Citaat:
Oja...omdat jij dan dit alles verwerpt, hoe wil jij dan een verklaring geven voor het feit dat Nederlandse en Duitse vrouwen geen figuur hebben...of denk je werkelijk dat de onderzoekers zomaar verzinnen dat de Ned dames geen figuur hebben?
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]mathfreak schreef op 23-07-2004 @ 18:34 :
Je moest eens weten wat sommige onderzoekers allemaal verzinnen, alleen maar om in de belangstelling te komen. Bovendien moet je, wil je er over kunnen discussiëren, eerst een duidelijike definitie hebben van wat je onder "een figuur" verstaat. [/QUOTE ..onderzoekers kunnen dit niet verzinnen..hoe in godsnaam zouden ze dit kunnen hebben verzonnen. want waarom hebben ze dan niet gezegd dat de Afrikaanse vrouwen geen figuur hebben. Geen figuur betekent; geen kont en geen brede heupen en geen smalle taille.
|
![]() |
http://www.pruimzevenhuizen.nl/image...2-1261_IMG.JPG
2 zonder figuur... Nederlandse dames in een heupbroek. BAH Nederlandsen zijn haast of helemaal recht.
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In hetzelfdeprogramma kwamen ze erachter door veel onderzoek te doen bij watvoor lichaam mannen het snelst en het meest opgewonden van raken, welke verhoudingen het beste zijn. De verhouding heeft een getal iig. Marilyn Monroe had bijv. het ideale lichaam.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus jij was er tienduizend jaar geleden erbij toen de prehistorische mens nog leefde? ![]() Trouwens ik ken echt wel nederlandse meisjes met heupen, taile en billen. Trouwens ik zie zat "buitenlandse" jongens rondlopen met Nederlandse meisjes, dat zou niet zo zijn als hun eigen dames, vrouwelijker zouden zijn. Hoe zit het eigenlijk met je eigen verhoudingen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
95% van de onderzoeksliteratuur laat die verschillen nog wel zien hoor.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je moet weten dat er voor elke stelling wel een onderzoek is die de stelling, hoe onjuist ook, bevestigd. Zo zijn er onderzoeken die aantonen dat er zeker nooit een mens op de maan is geweest. De vraag is dan wie je gaat geloven: honderden internationale onderzoeken of één nederlands? Mijn keuze is vlug gemaakt (ik ben Belg ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik kom uit Servie....heb het perfecte lichaam ![]()
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 22:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
M.a.w. al je stellingen zijn nergens op gebaseerd en ik word er kotsmisselijk van. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Offtopic: @voorbijganger: Ik had op grond van je taalgebruik (afkomen met iets) ook al geconstateerd dat je uit Vlaanderen komt.
||
Citaat:
![]() Je noemde shakira. Nouwe sorry, maar ik weet niet onder welke mensen zr dat onderzoek gedaan hebben, mij hebben ze in ieder geval niet gevraagd, en volgens mij heb ik een erg gemiddelde smaak. Deze hele discussie is behoorlijk loos. Discovery heeft leuke docu's over mensen met perfecte symmetrie i.d. Maar een groot deel van de aantrekkelijkheid komt van de uitstraling van een persoon, en het objectieve uiterlijk is daar slechts een onderdeel van. Ik geloof niet dat ze in de docu de 'cuteness' van mensen gemeten hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou wil ik ook wel met persoonlijke ervaring gooien, maar goed, dat gelooft helemaal niemand. Veel te veel mannen willen toch graag geloven dat ze op de een of andere manier tenminste op 1 gebied beter zijn dan vrouwen en veel te veel vrouwen vinden het maar al te gemakkelijk om dat dan maar toe te geven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
aanschuren very big nono ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|