Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ok er zijn grenzen. verpatsen die hap,kun je een leuke vak aan hebben hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() behalve isaac omg mijn image.. ik had toen ik 14 was 30 posters van no doubt op mijn kamer hangen ik heb er ook een video en een boek en een t shirt van enzo en ik had geblondeerd haar toen ik 14 was en een bril tot mijn 14de en ik droeg enorm wijde kleren want niemand mocht weten dat ik boobies had op mijn 12de en ik ging altijd over pussies praten in de wc op de basisschool ik was echt een afstotelijk gedrocht eigenlijk en o ja ik schreef teenage angst poetry <3
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hij stonk er vast uit hij kon ook niet gitaarspelen trouwens volgens mij was hij de meest ongetalenteerde van de 3
||
Citaat:
tina dag is een deel van je opvoeding! ik heb vandaag nog een tina "gelezen" op t stadhuis. (laaaang wachten)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zo grappig dat 3T na al die jaren weer terug in the scene zijn, heb me kapot gelachen toen ik ze voor het eerst weer zag bij carlo & irene oid. |
![]() |
||
Citaat:
- droeg tuinbroeken - verzamelde van die spice girl foto's die belachelijk duur waren en waar je altijd dubbele van had - verder ben ik iets geweest wat op gothic leek maar eigenlijk gewoon zeer triest en mislukt was ik heb eigenlijk al veel te veel foute dingen gedaan in mijn leven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() je kent me te kort om dat te weten. (ook nog, ik had mn dr martens rose gespoten ![]()
|
Verwijderd
|
Angel in Flamez
Lid Lid sinds: 29-08-2000 Aantal posts: 3467 (2.45 posts per dag) Echte Anarchisten Schaken Zonder Koning satan_undercover@hotmail.com sorry rutger, blijft leuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||