Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2004, 09:30
Verwijderd
100

@gatara: zo dat iedereen hier vanaf 13 jaar erop kan zitten zonder al te ''geestelijk'' beschadigt kan worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 25-07-2004 @ 11:45 :
en om de discussie wat uit te breiden: hoe ver klinkt "censuur" door in topics? Dus niet alleen avatars maar wat er geschreven wordt?
Ik durf hier in sommige subforums niet voor mijn mening uit te komen uit angst voor de censuur
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 08:30
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 28-07-2004 @ 12:50 :
Ik durf hier in sommige subforums niet voor mijn mening uit te komen uit angst voor de censuur
Als 't zulke heftige onderwerpen/meningen zijn waar je niet voor durft uit te komen, misschien is het dan een idee een ander forum op te zoeken dan een 12-18 jarig scholieren forum?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 08:37
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 28-07-2004 @ 12:50 :
zoals wat
Oud 29-07-2004, 10:07
Verwijderd
Wat een volslagen doelloos topic, met alle respect voor de mensen die geprobeerd hebben het beste er van te maken.

Mijn hemel, ik weet niet wat de FB'ers in gedachten hadden bij het maken van dit topic. Of het moet een soort verkapte grap zijn, in het kader van "laten we ze ook eens om iets vragen, doet 't goed bij het betrek-de-mensen-bij-het-forum-zeikstralen".

Nou eens mijn idee -want ik ga mijn ethiek/visies niet eens rondstrooien hier-; de FORUMBAZEN zetten heldere lijnen uit, en dààr gaan we over discussieren. Dat lijkt mij al een productiever begin.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 13:54
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-07-2004 @ 12:11 :
Wat dat betreft denk ik Enlightement teveel vasthoudt aan haar eigen argumenten en weigert (hoe zwaar het ook klinkt) die los te laten. Hoe goed de argumenten van de anderen ook zijn, ze weerlegt ze steeds, terwijl het toch wel duidelijk is dat de overgrote meerderheid vindt dat de avatar gewoon zichtbaar mag blijven
Dat ze de argumenten weerlegt geeft toch aan dt de oorspronkelijke argumenten slecht waren?

Ik voer liever een beleid uit dat op basis van goede argumenten is dan een beleid wat de meerdereheid wil omdat ze dat nu eenmaal willen en dat ze het eigenlijk niet kunnen onderbouwen maar nu eenmaal willen.
Oud 29-07-2004, 14:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marcade schreef op 29-07-2004 @ 09:30 :
Als 't zulke heftige onderwerpen/meningen zijn waar je niet voor durft uit te komen, misschien is het dan een idee een ander forum op te zoeken dan een 12-18 jarig scholieren forum?
Ohja, dit forum is niet om te discussieren, alleen om 16-jarige chickies te scoren
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 18:41
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 29-07-2004 @ 15:48 :
Ohja, dit forum is niet om te discussieren, alleen om 16-jarige chickies te scoren
Ah dus daarom zit jij hier.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 18:43
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Chimera schreef op 29-07-2004 @ 15:48 :
Kom je daar nu pas achter?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 29-07-2004 @ 14:54 :
Dat ze de argumenten weerlegt geeft toch aan dt de oorspronkelijke argumenten slecht waren?
Wat een flauwe dooddoener. Jij weet net zo goed als ik dat degene waar jij in eerste instantie op reageerde best een punt heeft. Er zit echter een verschil tussen steeds je eigen ideeën aanvoeren of daadwerkelijk discussiëren. Enlightenment heeft inderdaad een handje van het eerste. Overigens heb ik de hele discussie maar half doorgelezen; of de argumenten nou echt slecht waren weet ik niet eens, maar dat doet mijns inziens ook niet echt ter zake. Enlightenment is gewoon stronteigenwijs. Zo.

Overigens, Enlightenment, ik bedoel het minder rot dan het wellicht overkomt.

Buitendat vind ik, zoals ik al eerder aangaf, dit hele idee krankzinnig.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 10:14
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik ben 12 en mij maakt het echt niet uit dat ze een ava heeft een een afknippende tong.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 16:22
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
De enige reden dat men bepaalde avatars zou moeten verbieden is als zo'n avatar regelmatig topics derailt. Maar als een handjevol mensen het beleid gaat bepalen omdat men zich ergens aan stoort, dan is het einde zoek. Aangezien Myuki al maandenlang vrijwel zonder problemen met die avatar rondloopt lijkt het me onzinnig om haar avatar te verbieden.
Oud 01-08-2004, 17:51
AngelLena
AngelLena is offline
Als iedereen nou even met een suggestie komt qua richtlijnen waar men zich aan dient te houden en deze duidelijk en beargumenteerd neer zet, dan kunnen we er misschien wat meer mee dan dat iedereen losse kreten de lucht in schiet. Op admin zijn we ook aan't discussieren over richtlijnen, maar aanvullingen zijn altijd welkom (ga de richtlijnen nog niet neerzetten aangezien de discussie nog in gang is)
Oud 02-08-2004, 04:50
Enlightenment
Enlightenment is offline
Voor een ieder die geïnteresseerd is:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=915694
Oud 07-08-2004, 22:37
Myuki
Myuki is offline
Hmm ik ben een tijdje op vakantie geweest...

Ik vraag me af wanneer er een besluit wordt gemaakt over mijn avatar... (misschien is dit niet het goede topic, maar een nieuw topic aanmaken is een beetje overdreven)
Oud 08-08-2004, 02:20
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Zowel onder de leden als de FB's was er een minderheid voor verbieden. Je mag 'm houden, hoor.
Oud 08-08-2004, 10:36
Myuki
Myuki is offline
Ik hoorde het ja maar toch bedankt dat je het even zegt...

eindelijk gerechtigheid
Oud 08-08-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 08-08-2004 @ 11:36 :
Ik hoorde het ja maar toch bedankt dat je het even zegt...

eindelijk gerechtigheid
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 13:57
Lotte
Lotte is offline
Ik vind dat enige censuur er moet zijn. Sex, drugs en alcohol zijn algemeen geaccepteerd in de wereld van nu. Dat moet dus niet gecensureerd worden. Geweld, racisme en discriminatie zou niet eens mogen geaccepteerd worden. Dat moet dus wel gecensureerd worden.

Ik vond trouwens dat de betreffende avatar wel geweld erin had en daarom gecensureerd moest worden. Al was het kunst en vond ik hem wel mooi opzich. Natuurlijk kan je het daar niet mee eens zijn maar ik vind ook dat als een beheerder eenmaal heeft besloten dat het niet kan dat het ook niet kan. Ik vind dat de beheerders zich niet moeten laten afleiden door andere forummers en zich aan hun beslissingen moeten houden. Beetje moeilijk uit te leggen maar ik vind dat ze een beslissing moeten nemen of niet(ben het woord ervoor vergeten).
Censuur blijft altijd een mening en dat moet in dit geval de mening van de forumbaas zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:32
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Lotte schreef op 11-08-2004 @ 14:57 :
Ik vind dat enige censuur er moet zijn. Sex, drugs en alcohol zijn algemeen geaccepteerd in de wereld van nu. Dat moet dus niet gecensureerd worden.
Ik ben het niet met je eens. De doelgroep van dit forum is minderjarig. De drie zaken die jij noemt zijn zeker niet geaccepteerd voor minderjaringen in Nederland (en dat het inj de wereld geaccepteerd is vind ik ook nogal een gewaagde stelling).
Oud 12-08-2004, 14:56
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Tampert schreef op 11-08-2004 @ 21:32 :
Ik ben het niet met je eens. De doelgroep van dit forum is minderjarig. De drie zaken die jij noemt zijn zeker niet geaccepteerd voor minderjaringen in Nederland (en dat het inj de wereld geaccepteerd is vind ik ook nogal een gewaagde stelling).
In de wereld van nu was figuurlijk gebruikt Ik bedoelde het dagelijks leven. Als ik naar mijn oude basisschool zou gaan zou ik daar kinderen vinden die soms al meer over sex, drugs en alcohol weten dan ik. Maar dat zijn meer waarnemingen. Elke ouder wilt zijn kind anders opvoeden natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten