Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 23:03
frozenfountain
frozenfountain is offline
ik had vroeger een aapje, aap zijn past wel bij mijn lifestyle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2004, 23:10
vixen
vixen is offline
Citaat:
birthmark schreef op 19-07-2004 @ 17:02 :
Mijn hond is fucking hyper. Bovendien heeft hij verlatingsangst.
Ik ben niet bepaald hyper, en volgens mij heb ik ook geen verlatingsangst.
Ohja, mijn hond lust geen bier, ik wel.
sjoedjjuuuh

Like, ik heb een witte hond en die heeft vlooien maar hij is wel heel lief en schattig. En dat ben ik ook. Tis echt n rudegirl hond. Dan heb ik nog een jachthond en die is ook lief en schattig maar die kan ook heel zielig kijken en dat kan ik ook. dan hebben we nog kippen maar die zijn eigenlijk niet van mij. ik heb nog een goudvis en die is bijna dood maar ik denk niet dat dat verband houdt met mijn lfestyle. Ik heb ook nog een rat en dat is omdat ik punk ben en ska want de rat heet rudeboy skaster aka rudi.
Oud 20-07-2004, 13:40
Stevill
Stevill is offline
Oja ontopisch: Ik heb een Hond een Jack Russel welke enigsinds op mij lijkt qua Mass zijn \M/ Luidruchtig zijn En volgens mij doettie het ook wel goed bij de bitches.
Oud 20-07-2004, 13:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 20-07-2004 @ 00:10 :
sjoedjjuuuh

Like, ik heb een witte hond en die heeft vlooien maar hij is wel heel lief en schattig. En dat ben ik ook. Tis echt n rudegirl hond. Dan heb ik nog een jachthond en die is ook lief en schattig maar die kan ook heel zielig kijken en dat kan ik ook. dan hebben we nog kippen maar die zijn eigenlijk niet van mij. ik heb nog een goudvis en die is bijna dood maar ik denk niet dat dat verband houdt met mijn lfestyle. Ik heb ook nog een rat en dat is omdat ik punk ben en ska want de rat heet rudeboy skaster aka rudi.

geertjuhhhhh
Oud 20-07-2004, 14:13
naan
naan is offline
ik heb een lieve poezz en ze is nogal eigenwijs, is klein en ze komt als ik roep. mijn kitty lust ook bier. en pannekoeken en cola. overdag slaapt ze en snachts is ze een echte stoeipoes
ze lijkt dus wel een beetje op mij =P verder heeft ze soms teken (ik niet..) en ze slaapt graag onder mn bed. dr beste vriendje was mn zusjes superdikke kat maar die is dood.
Oud 20-07-2004, 19:40
grandmommy
grandmommy is offline
een vriendin van me heeft een grote sirius zwarts hond van een meter twintig hoog<3
Oud 20-07-2004, 19:43
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 20-07-2004 @ 20:40 :
een vriendin van me heeft een grote sirius zwarts hond van een meter twintig hoog<3
Als m'n teckel op haar achterpoten staat, is ze een meter dertig. Your point being?

Henk Mul !
Oud 20-07-2004, 19:48
Hamer
Hamer is offline
Vier katten, drie lui en dik,
Eén slank en actief

Ik behoor tot de eerste categorie.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 20:25
Verwijderd
Ik heb een kooikerhond, een wat? Een kooikerhond...

Superlief toch? Ze heet (Tante) Jans.

En ik heb ook een kater, die is 16 en grijs, en heel mooi...

(Hier zie je ook meteen een stukje van m'n andere huisdier, Marieke genaamd.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 20:46
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 20-07-2004 @ 20:43 :
Als m'n teckel op haar achterpoten staat, is ze een meter dertig. Your point being?

Henk Mul !
oh, ik vergiste me, die hond van mijn vriendin is drie meter negentig, en als ie op z'n achterpoten staat issie vier meter drieëntachtig
Oud 21-07-2004, 03:13
Verwijderd
ER ZIT EEN EGEL IN MIJN HUIS!

Ik heb 'm een schoteltje melk gegeven, maar hij wandelde daar overheen. En nu drinkt mijn kat er uit

En de egel probeert onder de tafel te kruipen, maar ik ben bang dat 't 'm niet lukt en 'ie vast komt te zitten, dus ik ga 'm zometeen redden
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 03:40
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaaaaa hij is er weer uit Licht uit doen en zachtjes tegen 'm kletsen, toen werd 'ie nieuwsgierig en kroop 'ie weer onder de tafel vandaan. Dronk een beetje melk, rook aan mijn knie en vertrok richting deur die ik voor 'm open heb gedaan.

En mijn kat is 'm achterna gerend, hehe. Nieuwsgierig aagje. Bang zijn en rondjes om 'm heen lopen en helemaal in een krimpen als 't beest niest, maar 'm wel achterna rennen.

Zonde dat ik geen foto's had gemaakt, bedenk ik me nu.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 05:58
cha0s
cha0s is offline
Wij hadden twee katten. Wibo en Jet. Ze deden lekker waar ze zin in hadden en hadden schijt aan de baasjes.
Toen Wibo stierf op z'n 12e () was Jet 13 en die is toen tot haar 17e mijn kat geweest omdat m'n pa er niets meer mee te maken wilde hebben. (het was nogal 'n krengerig rotbeest. in a good way, vind ik dan.)
Oud 21-07-2004, 09:23
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Wij hadden twee katten, maar eentje (Loekie) ging dood toen ie 16 was (eerst overreden door een auto en toen kreeg ie een pen in zn poot en later is hij aangevallen door een zwaan (wij woonden voor weiland)) en de ander (Lotje) is 19 (!!) geworden maar die had een tumor op zn oog

maar op zich passen katten wel bij me want ik word een beetje een geitewollensokkentyp :]
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 09:27
GRRR
GRRR is offline
ik heb een kat met drie poten, gevonden in een dumpster, lag op sterven. ik noem hem tripod, poes en kutbeest. het is echt een wild beest, houdt niet van aangeraakt worden maar wel van eten en zijn zin doordrijven. past perfect bij mij.

Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 10:05.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 09:40
Verwijderd
Wij hebben een poes. Aisa.
En aisa is heel aanhankelijk en komt altijd op de verkeerde momenten binnenlopen.
En ze ligt het grootste deel van de tijd heel ordinair en in de weg. Grootste deel van de tijd is ze lui maar als de meeste mensen willen slapen is ze hyperactief. Ze is klein en schattig.

Dus ja, dat past bij me.

En een hyperactiefe parkiet die nodig eens 'onderzocht zou moeten worden' .
Ja ach.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 21-07-2004 @ 04:13 :
ER ZIT EEN EGEL IN MIJN HUIS!

Ik heb 'm een schoteltje melk gegeven, maar hij wandelde daar overheen. En nu drinkt mijn kat er uit

En de egel probeert onder de tafel te kruipen, maar ik ben bang dat 't 'm niet lukt en 'ie vast komt te zitten, dus ik ga 'm zometeen redden
volgens mij is melk ongeveer het enige wat egels niet mogen

Citaat:
Geef nooit melk te drinken, alleen water, want de lactose in de melk geeft ernstige darmklachten. Hij krijgt ernstige diarree en zal door uitdroging sterven.

Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 16:53
Verwijderd
ik heb een poesie en die houd niet van aandacht en is erg onafhankelijk....daarom neem ik binnekort paar kleine aanhankelijke poesies erbij. En een konijntje
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:02
sofuckingme
sofuckingme is offline

mijn hond en ik
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:03
Otis
Otis is offline
Citaat:
sofuckingme schreef op 21-07-2004 @ 18:02 :
[afbeelding]
mijn hond en ik
OMG het is John de Wolfff
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:07
sofuckingme
sofuckingme is offline
Uhm..wie is dat?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:12
Otis
Otis is offline
ga jij je eens heel snel schamen , vuil cola-generatie-kind
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:34
sofuckingme
sofuckingme is offline
Oke ik schaam me al
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 19:45
REIE
REIE is offline
Konijnen, lekker rustig.
Oud 21-07-2004, 20:24
Verwijderd
oja ik geb pijn aan me duim en pols..komt vant weken,. hehe maarja
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 21-07-2004 @ 18:03 :
OMG het is John de Wolfff
Die heeft hier nog eens handtekeningen staan uitdelen, maar ik als jong Ajaciedje wilde er geen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 21-07-2004 @ 12:20 :
volgens mij is melk ongeveer het enige wat egels niet mogen
Hmm, ik hoor juist van iedereen dat ze dat wel mogen? Dubieusss.

Maar goed, hij dronk het toch niet. Mooi, anders ging ik me nu schuldig voelen Ik ben ook zo'n gevoelig meisje, he.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 21-07-2004 @ 10:40 :
Wij hebben een poes. Aisa.
En aisa is heel aanhankelijk en komt altijd op de verkeerde momenten binnenlopen.
En ze ligt het grootste deel van de tijd heel ordinair en in de weg. Grootste deel van de tijd is ze lui maar als de meeste mensen willen slapen is ze hyperactief. Ze is klein en schattig.

Dus ja, dat past bij me.

En een hyperactiefe parkiet die nodig eens 'onderzocht zou moeten worden' .
Ja ach.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 09:08
Verwijderd
Ik heb een hond en hij heet Mickey want dat vond ik een erg leuke naam 4 jaar geleden. We hadden er eerst twee, Mickey en Joy () maar Joy hebben we weggedaan omdat Mickey te dominant was en Joy dus nooit iets te eten kreeg omdat hij het op at. Mickey is dus duidelijk mijn hond, Joy was die van mijn zus.

Mickey is enorrrm enthousiast wanneer er iemand langskomt die hij leukvindt, dan staat hij met zijn staart en kont te shaken en piept als een gek, maar als hij iemand niet leukvindt kijkt hij heel evil en blijft hij maar blaffen.
We hadden gehoopt dat hij in de loop der jaren iets rustiger zou worden, maar dat is helaas niet gelukt want hij springt nog steeds over banken heen. Opvoedkundig is het ook ergens mis gegaan, hij weet wat zit, naast & af is, hij is alleen te opstandig om het te doen. Andere commando's hebben we maar niet meer geprobeerd, hoewel mijn zus nu geduldig bezig is met 'POOT!', waarop ze zijn poot optilt en zegt: 'Mickey braaaaaf!' en hem een brokje geeft. Hij is dus ook wat te dik.
Ohja, en hij rijdt tegen mijn vriendje aan.

Ja, Mickey & ik hebben wel wat overeenkomsten.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 22-07-2004 @ 01:57 :
Hmm, ik hoor juist van iedereen dat ze dat wel mogen? Dubieusss.

Maar goed, hij dronk het toch niet. Mooi, anders ging ik me nu schuldig voelen Ik ben ook zo'n gevoelig meisje, he.
Citaat:
Paranoide schreef op 21-07-2004 @ 04:40 :
Jaaaaaaaaaaaaaaa hij is er weer uit Licht uit doen en zachtjes tegen 'm kletsen, toen werd 'ie nieuwsgierig en kroop 'ie weer onder de tafel vandaan. Dronk een beetje melk, rook aan mijn knie en vertrok richting deur die ik voor 'm open heb gedaan.
Liegbeest, EGELMOORDENAAR!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 22-07-2004 @ 02:02 :
Blijft het op die manier trouwens terecht dat ik d'r naar jou vernoemd heb?

Oh, ze eet trouwens ook kikkers en padden en laat daar heel ongegeneerd restjes van liggen voor de deur enzo.
Gadverredamma

Laatst gewijzigd op 22-07-2004 om 12:41.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 22-07-2004 @ 13:28 :
Blijft het op die manier trouwens terecht dat ik d'r naar jou vernoemd heb?

Oh, ze eet trouwens ook kikkers en padden en laat daar heel ongegeneerd restjes van liggen voor de deur enzo.
Gadverredamma
haha, ja maar ik lig niet ordinair hoor
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 13:39
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb een kat en die heet Punkie, en een andere kat en die is zwart.

Maak eruit op wat je wilt
Oud 23-07-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 22-07-2004 @ 13:42 :
haha, ja maar ik lig niet ordinair hoor
Maar padden eet je wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten