Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Erg vet inderdaad. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder erg cool: Razorlight Spelen in de India als Danko Jones in de Alpha speelt, zal dus niet zo heel druk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
vrijdag: Zutons, Hives, Everlast.. zaterdag: Velvet Revolver, Rude Rich, Gem, Auf der Maur, Darkness. zondag: Tokyo Ska Paradise Orchestra, Epica (... ok, grapje ![]() Nou nog kijken of ik het allemaal voor elkaar krijg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zondag om 18.00 in de India. www.razorlight.co.uk |
![]() |
||
Citaat:
(daarom hebben we toch ook onze drumconcertjes ![]() tip = Reboot, Live DNB @ Zondag 1900 Higher Grounds |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ohja, en de Tielmassive met het geluidssysteem op Camping III aan het begin wint weer de prijs voor grootste kloteburen van Lowlands 2004 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar franz ferdinand was idd wel erg goed
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
niet dat t bijzonder goed was, maar ook niet slecht. gewoon, een standaard optreden van een melig bandje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wij waren dronken en hebben als gekken staan hossen en hupsen en pogoen en crowdsurfen en springen. Dus. Maar ze speelden wel erg veel oude nummers.
||
Citaat:
||
Citaat:
flogging molly was echt bruut.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat eeuwige gezeik over die president van ze. Als ze het echt zo kut vinden gaan ze maar lekker terug naar Ierland. |
|
|