Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Twee kipburgers Een schaaltje met perzikenyoghurt
||
Citaat:
Een vegetarische Italiaanse carre (van Tivall), sperziebonen en aardappels Twee schaaltjes meloen Een Milka Tender
||
Citaat:
een stuk vla? ![]() ontop: 2 boterhammen met filet american beetje nasi met saté |
![]() |
||
Citaat:
Een Italiaanse wrap Friet Watermeloen
||
Citaat:
Een broodje met huzarensalade Een Milka Tender Visblokjes gemengd met aardappelblokjes, prei, wortel, selderie, kool en hamblokjes
||
Citaat:
Rodeo was geniaal, echt, daar is over nagedacht. Lekker, en maar 29 cent. Die troep die ze nu hebben heeft veel minder smaak. Zonde wel. Ontopic: 6 broden met pindakaas. 1,5 liter melk.
||
Citaat:
Trosje witte druiven Pinda's met tzatziki-smaak Drumsticks Gekruide aardappelpartjes, groenten en wat vleesblokjes gemengd Bananenyoghurt
||
Citaat:
Vanmorgen Glas Spa 'Rood fruit', blikje energy spul en een paar koekjes (toch nog iets gevonden ![]() Vanmiddag flesje appelsap en 2 vietnamese loempias (@ Telluriet: die dingen zijn goddelijk van dat ventje op het plein!) Vanavond glas water, gebakken aardappels, 2 tartaartjes en geroerbakte taugé Net wat zoute stokkies en een glas Ice Tea
||
Citaat:
Hij is OK in my book. ![]() Ik weet niet of je de Komart (bij de Phohiflat) kent? Daar hebben ze nog blikjes Bullit energy drink, dat is ook erg oké. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je tot nu toe gegeten? Orlygirl66 | 2 | 18-02-2005 12:03 | |
De Kantine |
je eerste post =zwart wit= | 87 | 05-02-2005 23:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 25! Miracle | 489 | 28-09-2004 17:14 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je tot nu toe gegeten #2 Orlygirl66 | 494 | 14-06-2004 13:35 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je tot nu toe gegeten? Orlygirl66 | 493 | 08-05-2004 10:38 |