Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2004, 20:20
Nictel
Nictel is offline
Ik ergerde me aan me (ex) vriendin als ze thuis was, ze had namelijk een zusje en dat was psychologisch gehandicapt waar ik helemaal geen problemen mee had was altijd heel lief ( kwam me altijd omhelsen als ik er was) Maar zij duwde dr zusje altijd weg en was niet bepaald vriendelijk tegen dr

Waar ik me niet echt aan ergerde maar wel vervelend vond was dat dr ouders om de zoveel tijd binnen kwamen stormen.

Heb zelf een kraakbed laat ik daar maar snel wat aan doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2004, 21:15
Mrij
Mrij is offline
Hm helemaal nix eigenlijk.. voel me er nu na een tijdje wel thuis.. kan alles tegen zeggen wat ik wil en lekker gek blijven doen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 23:37
Roxjuh
Roxjuh is offline
Bij mijn ex, waar ik nu de laatste tijd opeens weer heel close mee ben, was het egt een top familiej..
hun huis is leuk, mss btje klein, maar altijd onwijs gezellig. Leuk broertje en zusje (zusje zie ik nu min of meer elke dag, ze rijd bij dezelfde ponyclub als ik en hebben allebei een eigen pony), hij heeft een heel gezellig knus kamertje, maar eigelijk wel een btje een klein kut bed Leuke trampoline achtert huis en in mooie omgeving (voor een heel groot bos).
En die ouders (*pinkt een traan weg*) zijn gwoon zow lief en voorbeeldig! Die moeder is heel aardig, hoefde nooit de afwas te doen, ze begon niej opeens hele verhalen tege me te lulle en zo. Die vader is oowk heel lijp, hij gaat allemaal dingen van vroeger vertelle die absoluut niet saai of langdradig zijn *zucht*.. kon ik maar ruilen haha, ik wil hem gewoon terug, alleen al om zijn ouders
Oud 18-08-2004, 05:51
Verwijderd
Ik ergerde me nergens aan bij mijn ex eigenlijk
Voelde me zo goed daar
Kon goed praten met die moeder enzo , en zusje is een lief kind
En zijn vader was ook wel oke. Voel me echt thuis bij die mensen , en vind het veel fijner daar dan thuis.
Kom er nog steeds paar keer per week. Want hij is nu mijn beste vriend en zijn ouders zijn schatten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten