![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. af·win·den (ov.ww.) 1 door te winden geleidelijk verwijderen => ontrollen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En kaatje: noem je zoiets wat jij hebt dan wél origineel?? Nou sorry, maar een Chinees iets is het meest afgezaagde wat er is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En over 40 jaar nog steeds natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
juist niet in esthetische zin. Het heeft vaak een esthetisch nut. En dat laatste dat kun je altijd heel mooi rebels zeggen maar je identiteit bestaat ook voor een deel uit de groep/groepen waartoe je behoort. Ik geloof op een avatar te zien dat jij lang haar hebt, lusiter je toevallig ook naar metal..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het kan mooi zijn, heb nog nooit een opwindende gezien. Had mijn eigen tattoages (heb er 2 op m'n bovenrug) ook nog nooit met zulke ogen bekeken tot ik een keer een truitje met een lage rug aanhad en iemand zei dat hij dat toch wel heel sexy vond.
Ze zitten er voor mezelf. Er komt er waarschijnlijk nog eentje bij, op m'n enkel, en ook die is er voor mezelf. Om een bepaalde gebeurtenis en vooral het gevoel dat daarbij hoort, vast te houden.
||
Citaat:
daar gaat het niet om. Het gaat om het estethische en het tot een groep behoren. En daarnaast kun je een tattoo ook weglaseren..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee meestal niet. maar ik wijs erop dat het niet permanent hoeft te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Draag ik dan ook blauwe veters in m'n schoenen omdat ik bij de groep-van-mensen-met-blauwe-veters wilde horen, of misschien omdat ik geen groene kon vinden (en dus blijkbaar eigenlijk tot de groep-van-mensen-met-groene-veters wilde horen?)
|
Alles is eigenlijk al gezegd , maar hey, ik bevestig en vat het even samen
![]() 1) het ligt duidelijk aan de plaats waar ie staat 2) een mening erachter is belangrijk... 3) als ie echt persoonlijk is heb je hem nog zelf gemaakt ook, dan "heeft het wel iets" vind ik... Maar dat vind ik ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
tuurlijk, er lopen miljoenen mensen met chinese tekentjes op hun lichaam getattoeëerd. maar ik bedoelde origineel in de zin van, niet zomaar eentje uit een boek. deze tattoo heeft voor mij een betekenis, en er zullen maar zeer weinig mensen zijn die met de naam karin op hun rug lopen ![]() Citaat:
ik weet niet waarom al die mensen dat zo graag willen, ík wilde deze omdat ik hem origineel vind (aangezien het mn eigen naam is) en voor mij voor iets belangrijks staat (tis niet zomaar je naam wat er staat, maar de tekens op zich hebben ook ieder hun eigen betekenis) Ka |
![]() |
|
Ja, maar het blijft een feit dat die dingen een jaar of wat terug ineens de grote trend waren... En ik zeg alleen dat ik het nutteloos is om je naam in het chinees te doen als je daar verder geen link mee hebt. Nutteloos, afgezien van het feit dat het in het chinees net iets vetter is dan in het nederlands.
||
Citaat:
Ka |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het heet nu eenmaal een buiknavel, kan er ook niks aan doen, ik heb het woord niet bedacht. Ik ken ook veel mensen die vol zitten met tattoo's, dat vind ik zeker niet mooi en al helemaal niet bij vrouwen. Vind bij vrouwen een roosje of een hartje op de kont wel mooi, alleen het hoeft niet. Lijkt me wel een fantastisch verjaardags cadeau haha ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Analyseer je mede forumers en forumsters. Teun | 238 | 10-05-2005 03:25 | |
Lifestyle |
Ordinair Pan Am | 43 | 07-03-2005 19:50 | |
Lifestyle |
Zijn tattoo's en piercings ordinair ? wat vinden jullie? Verwijderd | 267 | 07-03-2005 18:37 | |
Lifestyle |
Tattoo-fototopic. Deliveran©e | 103 | 12-06-2004 13:59 | |
Muziek |
christina of britney??? brunnetje | 112 | 09-10-2003 14:46 | |
De Kantine |
Als jij iemand mocht zijn van het andere geslacht.. AlopiA | 101 | 22-08-2003 10:44 |