![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heeft iemand trouwens nog ergens een filmpje over de vis-industrie? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hmm ik wil dat fimpje van de vis industrie eigenlijk ook wel zien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ga me verder maar niet verlagen tot dit niveau. Ik vind deze discussie een beetje ongelijkwaardig want alleen de niet-vlees eters komen met goed argumenten...(vlees is lekker dat vind ik een beetje raar argument en dat met overbevolking van dieren slaat natuurlijk helemaal nergens op) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs alle vleeseters krijgen 't schijt van jou, volgens mij. ![]() oh,sorry,nu ben ik weer agressief...maar ja..zo zijn nou eenmaal alle veggies... |
![]() |
||
Citaat:
![]() oh haha goed dat je het zelf al zegt. Altijd leuk als een insider generaliseert. |
![]() |
||
Citaat:
Maar hierbij geef je aan dat vegetarier worden ook een beetje kuddegedrag is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat vegetariers dommer zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En natuurlijk heb jij niets gezien bij je bezoekjes aan wat boerderijtjes, maar ik vermoed dat het spuiten van illegalen stoffen niet echt aan de grote klok zal worden gehangen. Je zal denk ik geen bord "illegale hormooninspuiting" zien hangen. Maar dat betekent niet dat het niet gedaan wordt. En laat dat nu net de conclusie zijn van controlerende instanties als de VWA. Nogmaals: zij - en andere instanties - doen onderzoek hiernaar en zijn concluderen dat er in significante mate gerotzooid wordt met vlees en dat de controle op de bio-industrie grote gaten vertoont, waardoor dit soort praktijken moeilijk tegen te gaan is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet hoe het met andere vegetariers zit, maar ik eet niet bepaald meer groenten (en zeker geen Hollandse) dan het merendeel van de mensen die vlees eten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe durf jij zelfs nogl op straat te komen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap alleen niet als veel van je vrienden veggie zijn, waarom je de veggie hier toch steeds blijft afzeiken(en zeg niet dat je dat niet doet!) ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Mocht je nog niet door hebben waarom: je begint nu voor de zoveelste keer over agressie. En Engelse drop is geen vleesvervanger. En mocht je het voor de lol doen: dan deel ik je gevoel voor humor niet.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als ik jou zus was, had ik al veel meer borden op je hoofd kapotgeslagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gelatine is een natuurlijke proteïne (eiwit) die van het bindweefsel en de beenderen van geslachte dieren afkomstig zijn, dit zit vaak in drop en snoep. Stremsel is een stof uit de lebmaag van jonge kalfjes, dit wordt gebruikt om kaas te maken, de meeste kaas is dus niet vegetarisch. Oftewel, dit hoort bij het vegetarisme en niet bij het veganisme. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ben al vegetarier (maar ik ga nu wel nadenken over veganisme ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder is deze discussie afgelopen of niet? ik bedoel, WeR heeft toegegeven dat ie t topic misnaamd heeft, en Rabbit-Soup zit hier volgens mij alleen om te rebellen, claimend dat zijn argumenten vrij waterdicht zijn, hoewel ik de argumenten nog moet bespeuren.. toch? |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer niemand de les te lezen, zo intrepeteer jij het. Voortaan niet zo agressief reageren is slecht voor jullie imago ( grapje ) |
![]() |
|
ik moet zeggen dat ik het bijna met rabbit eens ben.. veel koeien worden in de bio-induistrie gemolken, met machines die niet altijd pijnloos zijn, en in omstandigheden die ook niet rooskleurig zijn...
maar aan de andere kant.. iets doen is beter dan niets doen, en ik vind ook dat je in die keuze vrij bent.. |
![]() |
|
![]() |
Ben op 'n heel domme manier vegetarier geworden.
Een goede 3,5 jaar geleden was 'k echt een vleeseter van formaat. En op 'n avond zette m'n mam een soort vis op tafel die ik echt niet lekker vind (ben niet zo'n vis-eter, op uitzondering van enkele soorten) en toen zei 'k "ik ben vegetarier". Maar ja, de volgende dag moest 'k dat dan nog steeds volhouden, en dat heb ik gedaan. Dus oorspronkelijk gewoon om te bewijzen dat 'k 't wel zou volhouden. Maar uiteindelijk komt 't voor mij gewoon veel gezonder uit, aangezien ik nu veel meer fruit & groenten eet, en ik vroeger in plaats daarvan vlees at. + bijkomend voordeel: heb 'n soort prikkelbare-darm-syndroom en daardoor heb ik minder last daarvan. (waar 't toch allemaal niet goed voor is... ![]() Maar dus zeker niet uit principe voor die "zielige beestjes", sorry...
|
|