![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic.. Ik ben bang dat ik geen penis heb. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Hoewel ik 22 cm nooit van m'n leven verwerkt zou krijgen..)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
17-19 is lang genoeg. Maarehm, jef, jij hebt het over de lengte he, maar hoe zit het met de dikte dan? Want een lange zegt nog niks! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee ik ga er niet mee te koop lopen.. 17-19 zit maar iets boven het gemiddelde, zoveel supergroot is dat toch niet or.. -_-' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus je theorie gaat in dit geval niet op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
En nu nog steeds, omdat ik nu lekkerder in mijn vel zit. En mijn borsten zijn niet vergroot voor lichamelijk genot, maar omdat ik me zekerder over mijn lichaam wilde voelen. Citaat:
Citaat:
En wat ongelooflijk zielig dat je topics gaat doorzoeken op posts van mij. Bovendien, kan een mens niet lichtelijk van mening veranderen in een jaar en 3 maanden tijd? Want het gaat hier om 7 mei 2003, als je je research zo goed hebt gedaan. ![]() Citaat:
En ik hou van mijn vriend terwijl ik kick op zijn lul. Of is dat te moeilijk voor je? ![]() Citaat:
![]() Enne, ik ben ook meselluf hoowr!! Oh ja, waar sprak ik mezelf ook weer tegen, Sherlock?
Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 10:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat mensen dan het soort gedrag gaan becomplimenteren is dan ook weer niet echt bevorderend -_-' |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, hoor, maak je maar geen zorgen. Je zit on topic en op die manier zit je perfect tussen die 14 en 16 cm in. Wat betreft de omtrek die je meet: je kan toch beter opletten in de wiskundeles, want volgens mij gaat er met de cirkel-formules toch iets mis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Antw 2 = ik ben geen sherlock als je jouw posts leest merk je gewoon dat je jezelf tegenspreekt, waarom heb ik trouwens uitgelegd in mijn vorige post Dit is het laaste wat ik ervan zag, wou gewoon ff aantonen hoe ik erover dacht en wat je voor de rest doet interesseert me echt geen ene fuck, jou posts vertellen genoeg over hoe zielig jij wel bent. Dat was het. en ja ik weet al dat het jou geen ene reet interesseert wat ik over jou denk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje vaag allemaal. |
![]() |
|
|