Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 19:16
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 29-08-2004 @ 19:21 :
Ik heb mn dreads al 2 keer geverfd en 1 keer geblondeeerd en ze vallen niet egt uit elkaar eigelijk..
met welk merk?
ik denk dat ik ze toch maar zwart ga verven dan
als jij elastiekjes bovenin je dreads hebt, had je die er dan uitgehaald toen je ze ging verven? anders wordt het stukje daaronder natuurlijk niet geverfd, maarja is weer zoveel werk
Oud 29-08-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 27-08-2004 @ 21:19 :
welke wax is dat dan?
je raad het vast al: murrays.

oke eindelijk klaar:

R.I.P

10 juni 2003 - 29 augustus 2004

het waren me mooie tijden...

ja het ziet er nog niet zo goed uit haha ik lijk eerder op IT nu.
maargoed.. ik heb tot nu toe nog niet zoveel spijt maar ik denk wel dat dreads me beter stonden!!
maargoed binnenkort naar de kapper en het ergste gedeelte eraf en ik moet me haar ook nog wassen dus dan word het zowiezo ook al weer minder pluizig.

Oud 29-08-2004, 19:52
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 29-08-2004 @ 16:35 :
nogmaals:

en henna lijkt me toch niet zo'n goed plan omdat ik allemaal dingen heb gelezen dat je je haar dan niet overnieuw kunt verven en dat het kan uitvallen enzo. en dan ook nog dat schimmelverhaal erbij. neuh, dan verf ik het liever met 'normale' verf. maar het probleem is dan weer dat zulke verf van die verzorgende dingen bevat en dat kan je dreads weer uit elkaar doen vallen...of valt dat wel mee? want echt op elke verpakking lees ik dingen als: verzorgend en voor glanzend haar.
heb gister toevallig een gesprek gehad met een meisje, ze werkt in een kapsalon waar voornamelijk met natuurproducten wordt gewerkt, ook henna. het schijnt een fabeltje te zijn dat ge-hennade haren afbreken wanneer je ze met haarverf verft. gewoon doen dus...(goed uitspoelen i.v.m. het schimmel verhaal)
Oud 29-08-2004, 22:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 29-08-2004 @ 20:52 :
heb gister toevallig een gesprek gehad met een meisje, ze werkt in een kapsalon waar voornamelijk met natuurproducten wordt gewerkt, ook henna. het schijnt een fabeltje te zijn dat ge-hennade haren afbreken wanneer je ze met haarverf verft. gewoon doen dus...(goed uitspoelen i.v.m. het schimmel verhaal)
Hoe is het trouwens gegaan? Je had toch laatst echte dreads gezet? Foto van gemaakt? Ben niet nieuwsgierig maar wel erg benieuwd....
Oud 30-08-2004, 09:19
japannertje
japannertje is offline
Citaat:
acoustic3 schreef op 26-08-2004 @ 07:09 :
hier wil ik ook eventjes bij

ik zet ze in Rotterdam

groetjes Renske
mmm, die knottyboywax enzo, waar kun je dat kopen?
(in amsterdam bijvoorbeeld, ik hoorde op de albert cuyp,
maar wáár dan precies?)
Oud 30-08-2004, 10:25
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 29-08-2004 @ 23:14 :
Hoe is het trouwens gegaan? Je had toch laatst echte dreads gezet? Foto van gemaakt? Ben niet nieuwsgierig maar wel erg benieuwd....
degene dacht in een keer superdikke verilte dreads te krijgen, ik heb hem (viavia) moeten teleurstellen. ik heb hem verder niet gesproken, het contact ging via mn zusje, hij heeft nooit de moeitre genomen mij es te vragen, dus had er al geen zin meer in.
Oud 30-08-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
japannertje schreef op 30-08-2004 @ 10:19 :
mmm, die knottyboywax enzo, waar kun je dat kopen?
(in amsterdam bijvoorbeeld, ik hoorde op de albert cuyp,
maar wáár dan precies?)
als je even een pagina terug leest, staat het daar uitgelegd..
Oud 30-08-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
funforme schreef op 29-08-2004 @ 20:19 :
je raad het vast al: murrays.

oke eindelijk klaar:

R.I.P

10 juni 2003 - 29 augustus 2004

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

het waren me mooie tijden...

ja het ziet er nog niet zo goed uit haha ik lijk eerder op IT nu.
maargoed.. ik heb tot nu toe nog niet zoveel spijt maar ik denk wel dat dreads me beter stonden!!
maargoed binnenkort naar de kapper en het ergste gedeelte eraf en ik moet me haar ook nog wassen dus dan word het zowiezo ook al weer minder pluizig.

[afbeelding]
ziet goed uit

Ik ben altijd blij als ik foto's zie van mensen die net hun dreads eruit hebben, en dat het er dan zo uit ziet.. ik ben nog altijd een beetje bang dat als ik mn dreads er ooit uit haal, ik superkort haar zal hebben
Oud 30-08-2004, 11:05
silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 29-08-2004 @ 20:16 :
met welk merk?
ik denk dat ik ze toch maar zwart ga verven dan
als jij elastiekjes bovenin je dreads hebt, had je die er dan uitgehaald toen je ze ging verven? anders wordt het stukje daaronder natuurlijk niet geverfd, maarja is weer zoveel werk
Ehm ik weet egt niet meer wat voor merk, gewoon van de kruidvat de kleur gepakt die ik leuk vond... Er zat altijd wel zown flesje in met verzorgende zooi. Dus die gebruikte ik dan niet...
Toen ik het ging blonderen en de eerste keer verven had ik de stiekjes erin gelaten, maar dat zag er dus een beetje vaag uit want dan heb je een donkere dread met een wit randje. Dus de laatste keer had ik dat wel gedaan, maarja ik heb ook niet egt super veel dreads....
Oud 30-08-2004, 12:00
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 30-08-2004 @ 12:05 :
Ehm ik weet egt niet meer wat voor merk, gewoon van de kruidvat de kleur gepakt die ik leuk vond... Er zat altijd wel zown flesje in met verzorgende zooi. Dus die gebruikte ik dan niet...
Toen ik het ging blonderen en de eerste keer verven had ik de stiekjes erin gelaten, maar dat zag er dus een beetje vaag uit want dan heb je een donkere dread met een wit randje. Dus de laatste keer had ik dat wel gedaan, maarja ik heb ook niet egt super veel dreads....
ok ik ga straks bij de drogist kijken naar verf..ik ben nog steeds een beetje bang of het wel een goeie beslissing is, heb echt een haarverffobie opgelopen na die vorige keer terwijl ik vroeger echt vaak mn haar verfde.
ik heb ook niet veel dreads dus ik kan eigenlijk ook wel de elastiekjes eruit halen..maar ik ben bang dat ze daardoor heel slap worden ofzo want ik heb ze erin voor de stevigheid oa bij het wassen. maar dat zal best wel meevallen.
Oud 30-08-2004, 12:01
silver_and_cold
Mja ze werden bij mij wel een beetje slap maja na een week ofzo was dat ook wel weg...
Oud 30-08-2004, 12:05
Ramble On
Ramble On is offline
van wassen worden ze bij mij eerst ook slap maar dat is na 1 dag meestal weg.
Oud 30-08-2004, 12:06
silver_and_cold
Ja t komt ook vast wel goed
Wel even een foto plaatsen als je klaar bent he
Oud 30-08-2004, 12:11
Ramble On
Ramble On is offline
tsja das altijd het probleem..ik wil wel een foto plaatsen maar ik heb geen digicam oid. maar misschien kan een vriendin met digicam dan een foto maken.
Oud 30-08-2004, 12:39
Verwijderd
Ik verf mn dreads altijd gewoon met henna, en dat gaat prima hoor. Tenminste, het is wel een beetje een zooitje, maar dat is meer mn eigen schuld
Wat ik me afvroeg: hebben jullie veel kralen en andere dingen in jullie dreads, of juist niet? En zo ja, wat voor? Zo nee, waarom niet?
Ik heb eerst heel lang niets in mn haar gehad, op hier en daar een elastiekje na, maar om mijn allerergste haken te verbergen heb ik er 3 of 4 houten kralen in. Mijn zusje heeft heel lief wat kralen van fimoklei gemaakt, maar eigenlijk wil ik liever alleen hout. Fimo en plastic vind ik zo... ja weet eigenlijk niet wat, maar daar hou ik gewoon niet zo van.
Oud 30-08-2004, 13:47
Ramble On
Ramble On is offline
de verf zit nu in te werken, ik ben best wel bang hoe mn dreads eruit zien na het verven mja heb toch maar de elastiekjes bovenin ingelaten omdat mn eigen haarkleur ook best donker is dus zoveel zal het wel niet opvallen zo''n streepje. de rest (elastiekjes middenin mn dreads en kralen) heb ik er natuurlijk wel uitgehaald.
ik had donkerbruin genomen van l'oreal omdat er verzorgend spul voor het kleuren, de verf zelf en verzorgend spul voor na het kleuren bij zat. ik heb alleen de verf gebruikt. tot nu toe lijkt het meer zwart dan donkerbruin mja zwart vind ik ook best.
het uitspoelen zal wel uren gaan duren, het leek wel of er geen einde kwam aan dat flesje
Oud 30-08-2004, 14:08
silver_and_cold
Citaat:
Ramble On schreef op 30-08-2004 @ 14:47 :

het uitspoelen zal wel uren gaan duren, het leek wel of er geen einde kwam aan dat flesje
Haha ja dat had ik ook eerste twee keer maar de laatste keer had ik zelfs te weinig
Oud 30-08-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 30-08-2004 @ 14:47 :
Ben je al uitgespoeld?
Oud 30-08-2004, 15:50
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 30-08-2004 @ 13:39 :
Ik verf mn dreads altijd gewoon met henna, en dat gaat prima hoor. Tenminste, het is wel een beetje een zooitje, maar dat is meer mn eigen schuld
Wat ik me afvroeg: hebben jullie veel kralen en andere dingen in jullie dreads, of juist niet? En zo ja, wat voor? Zo nee, waarom niet?
Ik heb eerst heel lang niets in mn haar gehad, op hier en daar een elastiekje na, maar om mijn allerergste haken te verbergen heb ik er 3 of 4 houten kralen in. Mijn zusje heeft heel lief wat kralen van fimoklei gemaakt, maar eigenlijk wil ik liever alleen hout. Fimo en plastic vind ik zo... ja weet eigenlijk niet wat, maar daar hou ik gewoon niet zo van.
ik doe gewoon bouten, veiligheidsspelden, moeren enz. in me dreads. Ik vin et vet en ik wil een beetje origineel zijn
verder vin ik kralen ook wel leuk maar ik heb zelf liever bouten
Oud 30-08-2004, 16:16
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 30-08-2004 @ 16:26 :
Ben je al uitgespoeld?
ja, ik had mn dreads eerst uitgespoeld en ging ze toen drogen en de elastiekjes terugdoen op de 'zwakke plaatsen' toen ik erachter kwam dat ze nog vol met verf zaten..ik kon het er gewoon uitknijpen dus toen ben ik nog met mn hoofd in de wasbak gaan hangen en heb ze nog es goed uitgespoeld en na een tijdje was ik het wel zat..het spoelwater wordt volgens mij toch niet helemaal helder dus de laatste resten gaan er wel uit bij de volgende keer wassen.

het is trouwens wel pikzwart geworden en mn moeder vindt het lelijk
ik ben er blij mee en mn dreads zijn ook gewoon intact gebleven, wel wat zachter mja morgen als ze droog zijn is dat vast minder.
Oud 30-08-2004, 17:25
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
nou ik heb eindelijk een btje fatsoenlijke foto van mijn dreads..
ze zijn nu 4 maanden oud..

Oud 30-08-2004, 17:27
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 30-08-2004 @ 18:25 :

[afbeelding]
mooi
Oud 30-08-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 30-08-2004 @ 18:25 :

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuk
Maar die piercing in/door/op/onder je lip lijkt me maar eng. brrr...
Oud 30-08-2004, 18:34
Qamra
Qamra is offline
Hmm, ik ben weer van plan om dreads te nemen (zoveel plannen, zo weinig actie. Zet ik dit wel een keertje door?), maar dan goed.
Het beviel me de vorige keer wel goed, behalve een dingetje.

Dat rollen van je dreads en het bol maken van punten waren echt funest voor mijn haar. Ze roken naar verbrand haar en gingen verpulveren (niet uit elkaar vallen, maar mijn haar verpulverde gewoon). Lijkt erop of mijn haar veel te droog werd ervan om een of andere rede. Wat zou ik daar de volgende nou aan kunnen doen om dat te voorkomen? Als het niet te voorkomen valt laat ik het zitten namelijk.
Oud 30-08-2004, 18:36
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 30-08-2004 @ 17:16 :
het is trouwens wel pikzwart geworden en mn moeder vindt het lelijk
ik ben er blij mee en mn dreads zijn ook gewoon intact gebleven, wel wat zachter mja morgen als ze droog zijn is dat vast minder.
oh, dat had ik ook toen ik mn dreads donkerbruin had geverfd, was zwart uitgevallen, trekt na een tijdje wel bij.
Ik heb alweer verf gekocht paar degen geleden, zwart. Zit er aan te denken om ze nu te verven, heb er wel zin in maar twijfel nog..
Oud 30-08-2004, 18:39
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-08-2004 @ 19:34 :
Hmm, ik ben weer van plan om dreads te nemen (zoveel plannen, zo weinig actie. Zet ik dit wel een keertje door?), maar dan goed.

Dat rollen van je dreads en het bol maken van punten waren echt funest voor mijn haar. Ze roken naar verbrand haar en gingen verpulveren (niet uit elkaar vallen, maar mijn haar verpulverde gewoon). Lijkt erop of mijn haar veel te droog werd ervan om een of andere rede. Wat zou ik daar de volgende nou aan kunnen doen om dat te voorkomen? Als het niet te voorkomen valt laat ik het zitten namelijk.
niet aan de punten zitten, ik ging ze op het begin ook steeds bol maken maar daarvan braken ze allemaal af waardoor mn onderkanten dunner werden en dus nu niet goed dreaden.
voor de rest snap ik het niet echt, hoe kan je haar nou zomaar naar verbrand haar gaan ruiken en het rollen moet toch gewoon kunnen bij dreads. maarja misschien moet je goeie wax gebruiken, waardoor je dreads niet uitdrogen, voor de rest zou ik het ook niet weten eigenlijk.
Oud 30-08-2004, 18:43
Luna
Luna is offline
punten bol maken, wat bedoelen jullie daarmee.
Oud 30-08-2004, 18:49
Ramble On
Ramble On is offline
dat je de punt in je handpalm tot een bolletje draait.
het is funest voor je dreads
Oud 30-08-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 30-08-2004 @ 19:34 :

Kun je niet in plaats van tussen je handen rollen je dreads gewoon rollen? Dus gewoon je dread met een paar vingers vast pakken en dan ronddraaien.. ik ben weer lekker duidelijk geloof ik

Of is het tussen je handen rollen echt essentieel voor goede dreads? nee toch? Ik heb dat nog nooit gedaan iig..
Oud 30-08-2004, 19:58
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 25-08-2004 @ 19:11 :
ben jij van alto naar wannabee lifestyle-bitch gegaan ofzo

die attitude van je staat je iig niet
Euh jah..., waar je die onzin nou weer vandaan haalt.
Ik maak gewoon een opmerking omdat me iets opvalt, maak niet zo'n drama en ga er normaal op in.

Trouwens, wat is een wannabee lifestyle-bitch???
Oud 30-08-2004, 20:02
DrEadLoCk-PuSsY
Citaat:
Moenbloem schreef op 26-08-2004 @ 09:09 :
Haha nou dankjewel .

Ik had wel mazzel trouwens dat ik nephaar precies in mijn eigen kleur kon vinden waardoor het nauwelijks opvalt
Mr ze zijn wel supermooi
Oud 30-08-2004, 20:07
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 30-08-2004 @ 20:58 :
Euh jah..., waar je die onzin nou weer vandaan haalt.
Ik maak gewoon een opmerking omdat me iets opvalt, maak niet zo'n drama en ga er normaal op in.

Trouwens, wat is een wannabee lifestyle-bitch???
aangezien ik jou de laatste tijd wel vaker iets quasi onaardigs heb zien posten.
Oud 30-08-2004, 20:23
DrEadLoCk-PuSsY
Citaat:
Ramble On schreef op 30-08-2004 @ 21:07 :
aangezien ik jou de laatste tijd wel vaker iets quasi onaardigs heb zien posten.
En met recht waarschijnlijk
Ik ben nou eenmaal 'quasi onaardig' ...
Oud 30-08-2004, 20:26
silver_and_cold
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 30-08-2004 @ 21:23 :
En met recht waarschijnlijk
Ik ben nou eenmaal 'quasi onaardig' ...
Boeiend
Ga even lekker on-topic verder ofzo..
Oud 30-08-2004, 20:31
DrEadLoCk-PuSsY
Citaat:
silver_and_cold schreef op 30-08-2004 @ 21:26 :
Boeiend
Ga even lekker on-topic verder ofzo..
Ga jij je computer maar lekker uitzetten ofzo..
Oud 30-08-2004, 20:33
Ramble On
Ramble On is offline
en maar blijven reageren...
laten we vanaf nu allemaal weer ontopic verder gaan
Oud 30-08-2004, 20:34
DrEadLoCk-PuSsY
Citaat:
Ramble On schreef op 30-08-2004 @ 21:33 :
Jups, best hoor
Oud 30-08-2004, 22:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 30-08-2004 @ 21:33 :

lijkt me heel verstandig.
Oud 31-08-2004, 07:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 30-08-2004 @ 19:39 :

voor de rest snap ik het niet echt, hoe kan je haar nou zomaar naar verbrand haar gaan ruiken
Al sla je me dood Kwam door het rollen, dat weet ik wel. Misschien door wrijving, hoewel ik niet vaak en hard deed. Hoezo gaar haar
Oud 31-08-2004, 08:33
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Luna schreef op 30-08-2004 @ 19:36 :
oh, dat had ik ook toen ik mn dreads donkerbruin had geverfd, was zwart uitgevallen, trekt na een tijdje wel bij.
Ik heb alweer verf gekocht paar degen geleden, zwart. Zit er aan te denken om ze nu te verven, heb er wel zin in maar twijfel nog..
oh ik zag dit bericht helemaal niet gisteren.
nja heb je het nog geverfd? zo niet, wel doen! ik ben blij dat ik het wel heb geverfd. zwarte dreads zijn eigenlijk best mooi ben benieuwd naar de reacties straks op school...
maarja als het donkerbruin wordt vind ik mn haar misschien minder mooi dus ga ik het vast ook zwart verven
Oud 31-08-2004, 10:20
AngelLena
AngelLena is offline
Heeft iemand wel eens dreads bij laten werken bij Kinky kappers? Zo ja: hoeveel geld was je daar voor kwijt. Eigenlijk wil ik ze wel grondig bij laten werken maar zit momenteel niet echt ruim bij kas....
Oud 31-08-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 31-08-2004 @ 11:20 :
Heeft iemand wel eens dreads bij laten werken bij Kinky kappers? Zo ja: hoeveel geld was je daar voor kwijt. Eigenlijk wil ik ze wel grondig bij laten werken maar zit momenteel niet echt ruim bij kas....
Kun je het niet door een forummer laten doen? Dat is vast een stuk goedkoper
Oud 31-08-2004, 14:07
noukiester
noukiester is offline
Ik weet niet hoe het bij Kinki kappers zit. Maar ik heb ze pas bij laten werken bij the Hairpolice. (eigenwijs als ik ben, lekker tegen jullie adviezen in toch bij een kapper) En het enige wat ze deden was er touwtjes in zetten. Ik had toch eigenlijk wel verwacht dat ze de losse plukken terug in de dreads deden, maar ze bonden de plukken alleen maar bij de goede dread en dan zou dat vanzelf wel goed komen. Ook hebben ze niks aan de uitgroei gedaan (dat moet dus ook vanzelf goedkomen) Maar doordat er nu wel touwtjes omheen zitten is mijn uitgroei overal een soort lusje geworden (beetje vage uitleg) Maar het zijn nu echt van die bobbels...
Voortaan zal ik beter naar jullie luisteren
Oud 31-08-2004, 14:25
Verwijderd
Zijn er hier mensen in Limburg die dreads bijwerken? Of net buiten Limburg?
Oud 31-08-2004, 14:28
Luna
Luna is offline
oke, ik kon het niet laten. verf is nu aan het intrekken en straks ben ik weer zwart. (als het goed is)
Oud 31-08-2004, 14:30
Luna
Luna is offline
Citaat:
noukiester schreef op 31-08-2004 @ 15:07 :
Ik weet niet hoe het bij Kinki kappers zit. Maar ik heb ze pas bij laten werken bij the Hairpolice. (eigenwijs als ik ben, lekker tegen jullie adviezen in toch bij een kapper) En het enige wat ze deden was er touwtjes in zetten. Ik had toch eigenlijk wel verwacht dat ze de losse plukken terug in de dreads deden, maar ze bonden de plukken alleen maar bij de goede dread en dan zou dat vanzelf wel goed komen. Ook hebben ze niks aan de uitgroei gedaan (dat moet dus ook vanzelf goedkomen) Maar doordat er nu wel touwtjes omheen zitten is mijn uitgroei overal een soort lusje geworden (beetje vage uitleg) Maar het zijn nu echt van die bobbels...
Voortaan zal ik beter naar jullie luisteren
oh, ik laast ze ook wel bijwerken bij hairpolice maar bij mij doen ze de losse plukken wel bijwerken, ze vlechten ze een soort van bij de dread, samen met een touwtje. Ik vind het wel werken hoor, ze zien er altijd een stuk beter uit na het bijwerken.
Oud 31-08-2004, 14:47
silver_and_cold

Vandaag foto gemaakt...
Fotos van de achterkant waren een beetje te donker
Oud 31-08-2004, 14:51
Verwijderd
Ik heb nu een dunnere haaknaald, en dat werkt een stuk beter. Maar de haartjes die ik door de dread heb gehaald, blijven er wel steeds bijna meteen weer uitglijden. Een kraaltje erom helpt wel een beetje, maar dat kan ik moeilijk bij al die dreads gaan doen.
Kan het kwaad om er van die knottyboy lijm op te doen, of is dat geen slim idee?

Haken bijwerken heb ik ook nog niet helemaal door, het wil niet echt lukken. Lang leve de kraaltjes
Oud 31-08-2004, 15:04
kweety
kweety is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 31-08-2004 @ 15:51 :
Ik heb nu een dunnere haaknaald, en dat werkt een stuk beter. Maar de haartjes die ik door de dread heb gehaald, blijven er wel steeds bijna meteen weer uitglijden. Een kraaltje erom helpt wel een beetje, maar dat kan ik moeilijk bij al die dreads gaan doen.
Kan het kwaad om er van die knottyboy lijm op te doen, of is dat geen slim idee?

Haken bijwerken heb ik ook nog niet helemaal door, het wil niet echt lukken. Lang leve de kraaltjes
ja kraaltjes werken vaak ook beter. Maar je moet de haak een beetje groter maken, zodat je de dread er als het ware vanaf de onderkant doorheen kun trekken. meestal zit het de eerst dag een beetje vaag, maar als je ze een aantal keertjes heb gerolt dan gaat da ook wel weer weg.
Oud 31-08-2004, 15:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 31-08-2004 @ 15:51 :

Doe je ze ook daar weer in waar het plukje uit je dread plopt?

Ghe, beter kan het het niet vragen helaas

Regels voor berichten