Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 16:31
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 17:21 :
Daar lijkt het niet op als een serieuze vraag (althans, ik neem aan dat dat zo gegaan is) door tofke zelf al op die manier afgewimpeld wordt.

En ik mag hoop ik aannemen dat er toch iets fout is gegaan in die communicatie waardoor Tofke bij voorbaat een duidelijk nee heeft gegeven. Maar daar zal je Tofke zelf om moeten vragen, daar weet ik niets van.
Oud 27-08-2004, 17:58
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 27-08-2004 @ 17:31 :
En ik mag hoop ik aannemen dat er toch iets fout is gegaan in die communicatie waardoor Tofke bij voorbaat een duidelijk nee heeft gegeven. Maar daar zal je Tofke zelf om moeten vragen, daar weet ik niets van.
Tofke houdt zich afzijdig, blijkbaar...
Oud 27-08-2004, 23:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Om jullie een lang verhaal te besparen -die staan er al genoeg in dit topic- : ik ben het helemaal eens met Paperz en Gothic.

@ alle 'vriendjes' van TPF:
Waarom maken jullie je zo druk om een figuur die jullie alleen maar kennen van een Internet-forum? Kijk, als je nou zou proberen om een dierbare vriend uit een Thaise gevangenis te krijgen, zou ik zeggen: oké... maar dit gejengel gaat wel héél erg ver.

Wat de forumbzaen ook doen, het is tóch nooit goed voor jullie. Zijn ze consequent, moet het flexibeler. Zijn ze flexibeler, moet het weer consequent. Het is maar net hoe het jullie uitkomt.
Oud 27-08-2004, 23:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-08-2004 @ 00:20 :

Waarom maken jullie je zo druk om een figuur die jullie alleen maar kennen van een Internet-forum? Kijk, als je nou zou proberen om een dierbare vriend uit een Thaise gevangenis te krijgen, zou ik zeggen: oké... maar dit gejengel gaat wel héél erg ver.
Mijn god wat een ongelovelijk non-argument.
Oud 28-08-2004, 00:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-08-2004 @ 00:54 :
Mijn god wat een ongelovelijk non-argument.
Nee, jíj hebt wat nuttigs bijgedragen aan dit topic... Je bent niet eens in staat 'ongelooflijk' goed te spellen.
Oud 28-08-2004, 00:24
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-08-2004 @ 01:12 :
Je bent niet eens in staat 'ongelooflijk' goed te spellen.
Jij anders ook niet:

ongelofelijk
Oud 28-08-2004, 00:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-08-2004 @ 01:24 :
Jij anders ook niet:

ongelofelijk
Oké, staan Chimera en ik weer quiette.
Oud 28-08-2004, 03:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Wat de forumbzaen ook doen, het is tóch nooit goed voor jullie. Zijn ze consequent, moet het flexibeler. Zijn ze flexibeler, moet het weer consequent. Het is maar net hoe het jullie uitkomt.

Dat is waar ja... Althans, zo komt het op mij en een groot aantal andere fb's wel over. Het is nooit goed, dus waarom nog de moeite nemen om gezeur aan te horen over dat het nu weer te consequent is en nu weer te flexibel en dan toch maar weer te consequent... Als die mensen voor wie het nooit goed is nou eerst eens duidelijk zouden stellen wat ze willen en daar niet meer vanaf wijken, dan zouden dit soort discussies waarschijnlijk een stuk eenvoudiger worden.
Oud 28-08-2004, 08:25
Verwijderd
Ik heb het topic voor de rest niet doorgelezen want ik ben lui, maar ik eis TPF ook terug.
Oud 28-08-2004, 08:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-08-2004 @ 01:12 :
Nee, jíj hebt wat nuttigs bijgedragen aan dit topic... Je bent niet eens in staat 'ongelooflijk' goed te spellen.
Ik kwam terug uit de kroeg. Wat is jouw excuus?
Oud 28-08-2004, 09:22
WolterB
WolterB is offline
Volgens mij is TPF het nu flink aan het verkloten voor zichzelf door met nieuwe clones het forum te verzieken.
Zolang hij niet ontdekt wordt gaat idd alles goed (zie ook DeGoedHeiligman en Wasmiddel X), maar zodra er ontdekt wordt dat hij het is, dan gaat er blijkbaar iets mis en laat hij zien dat hij niet consequent 'normaal' kan doen en laat hij zien dat het niet altijd goed gaat.

Hoe normaal hij ook kán doen, hij verklote en verkloot het voor zichzelf door na een tegenslag het forum te verzieken.

Ik heb persoonlijk niets tegen hem, maar hij maakt het zichzelf onmogelijk...
Oud 28-08-2004, 09:29
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-08-2004 @ 10:22 :
Volgens mij is TPF het nu flink aan het verkloten voor zichzelf door met nieuwe clones het forum te verzieken.
Zolang hij niet ontdekt wordt gaat idd alles goed (zie ook DeGoedHeiligman en Wasmiddel X), maar zodra er ontdekt wordt dat hij het is, dan gaat er blijkbaar iets mis en laat hij zien dat hij niet consequent 'normaal' kan doen en laat hij zien dat het niet altijd goed gaat.

Hoe normaal hij ook kán doen, hij verklote en verkloot het voor zichzelf door na een tegenslag het forum te verzieken.

Inderdaad. Heb ik 'm ook al gezegd, maar dat heeft niet veel invloed op 'm...
Oud 28-08-2004, 11:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-08-2004 @ 09:31 :
Ik kwam terug uit de kroeg. Wat is jouw excuus?
Ik zat ook aan de Bavaria.
Oud 28-08-2004, 17:05
meisje
meisje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-08-2004 @ 10:22 :

Ik vind dat jij een verklikker bent en dat is niet positief bedoeld.
Oud 28-08-2004, 17:38
The Stranger
The Stranger is offline
Citaat:
meisje schreef op 28-08-2004 @ 18:05 :
Ga in een hoekje zitten huilen joh.

Die gast is 21 (?), maar hij gedraagt zich als een ventje van 12. Misschien moet hij eens een psychiater opzoeken, dan is hij tegen zijn 30ste eens klaar om normaal te doen op een forum.
Oud 28-08-2004, 18:15
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
meisje schreef op 28-08-2004 @ 18:05 :
Met die post heeft hij nochtans niets verklikt hoor.

F*ck off als je niets zinnigs te vertellen hebt.
Oud 28-08-2004, 18:17
meisje
meisje is offline
Citaat:
The Stranger schreef op 28-08-2004 @ 18:38 :
Ga in een hoekje zitten huilen joh.

Die gast is 21 (?), maar hij gedraagt zich als een ventje van 12. Misschien moet hij eens een psychiater opzoeken, dan is hij tegen zijn 30ste eens klaar om normaal te doen op een forum.
Waarom moet ik dan gaan huilen?

@ Methuus: fuckin make me.
Oud 28-08-2004, 18:22
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
meisje schreef op 28-08-2004 @ 19:17 :
@ Methuus: fuckin make me.
Liever niet. Mensen die anderen onterecht aanvallen verspil ik liefst niet teveel tijd aan. I said what I wanted to say, and that's all I'm going to say.
Oud 28-08-2004, 18:24
meisje
meisje is offline
Citaat:
Methuus schreef op 28-08-2004 @ 19:22 :
Liever niet. Mensen die anderen onterecht aanvallen verspil ik liefst niet teveel tijd aan. I said what I wanted to say, and that's all I'm going to say.
Onterecht is in dit geval subjectief, daarbij viel jij mij aan.
Oud 28-08-2004, 18:28
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
meisje schreef op 28-08-2004 @ 19:24 :
Onterecht is in dit geval subjectief, daarbij viel jij mij aan.
Jij viel Wolter aan, ik verdedigde hem. Ik noemde jou nergens verklikker of whatever. En onterecht? Zeg me waarom je hem precies op díe post wilde aanpakken.
Oud 28-08-2004, 19:11
meisje
meisje is offline
Citaat:
Methuus schreef op 28-08-2004 @ 19:28 :
Jij viel Wolter aan, ik verdedigde hem. Ik noemde jou nergens verklikker of whatever. En onterecht? Zeg me waarom je hem precies op díe post wilde aanpakken.
Ik geef toe dat mijn kwestie meer algemeen is, maar jouw post waarin jij hem verdedigde is anders net zo nutteloos als de mijne. Daarbij is het iets wat ik al heel lang onder WolterB's aandacht wilde brengen en toevallig greep ik nu die kans.
Oud 28-08-2004, 19:26
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
meisje schreef op 28-08-2004 @ 20:11 :
Ik geef toe dat mijn kwestie meer algemeen is, maar jouw post waarin jij hem verdedigde is anders net zo nutteloos als de mijne. Daarbij is het iets wat ik al heel lang onder WolterB's aandacht wilde brengen en toevallig greep ik nu die kans.
Ooit gehoord van PM?
Oud 28-08-2004, 23:41
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
meisje schreef op 28-08-2004 @ 20:11 :
sorry hoor, maar je hebt me dit wel vaker duidelijk proberen te maken.
Als ik dingen zie die hier niet thuishoren, dan meld ik dat, is dat NSB-gedrag?
volgens mij niet, want ik zie dat als de forumbazen helpen en ze wat werk uit handen nemen. Alleen als ik topics toevallig zie, dan meld ik dat, maar ik ga er echt niet naar opzoek ofzo hoor, mocht je dat denken....
Oud 29-08-2004, 00:03
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 29-08-2004 @ 00:41 :
sorry hoor, maar je hebt me dit wel vaker duidelijk proberen te maken.
Als ik dingen zie die hier niet thuishoren, dan meld ik dat, is dat NSB-gedrag?
volgens mij niet, want ik zie dat als de forumbazen helpen en ze wat werk uit handen nemen. Alleen als ik topics toevallig zie, dan meld ik dat, maar ik ga er echt niet naar opzoek ofzo hoor, mocht je dat denken....
volgens mij toch wel,je moet het forum niet zo serieus nemen joh,das slecht voor je hart,jij word nog eens giga in elkaar geschopt als je irl je bekrompen klikgedrag ook toepast
Oud 29-08-2004, 02:04
probeer
probeer is offline
hey! uhm, serieus de gemoederen lopen hoog op.

paar dingen ..

- dat nsb gedrag.. dat slaat echt nergens op, en de vergelijking is totaal onterecht en serieus zielig.

- ik vind t wel lief, al die avatars, en dat mensen een vriend, gemaakt op s.com, zo bijstaan, raakt me diep. (serieus)

- denken jullie nu echt werkelijk dat de FB's hierover nog een openlijke wijziging aan gaan brengen? (lees unban oid). ok mss zullen dr discussies zijn op admin, en ook vast wel meningsverschillen. maar alle FB's (en gelijk hebben ze) zullen nooit openlijk toegeven dat ze het er niet over eens zijn, enz enz... komop, dat ondermijnt je eigen gezag wel een beetje. chaos zou losbreken (blaat) als de FB's hier geen gezamenlijk front over zouden vormen, zodat hun gezag totaal weg is.

(ok beetje vaag, bovenstaande, maar jullie snappen me wel.)

- toch stem ik ook voor de unban.
Oud 29-08-2004, 02:41
meisje
meisje is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 29-08-2004 @ 01:03 :
volgens mij toch wel,je moet het forum niet zo serieus nemen joh,das slecht voor je hart,jij word nog eens giga in elkaar geschopt als je irl je bekrompen klikgedrag ook toepast
Dat bedoel ik. Het lijkt wel alsof je er naar op zoek gaat en het staat intens zielig. Ik ben echt niet de enige die daar zo over denkt.
Oud 29-08-2004, 06:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
En jij wordt IRL nog eens opgepakt voor medeplichtigheid aan iets als je beste vriend langskomt en verteld dat hij iemand heeft vermoord en jij hem niet aangeeft

FUCK MAN IRL HEEFT NIKS MET HET FORUM TE MAKEN. Dus flikker aub een eind op met die eeuwige doelloze nergens op slaande IRL vergelijkingen.

Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 06:58.
Oud 29-08-2004, 10:00
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
meisje schreef op 29-08-2004 @ 03:41 :
Dat bedoel ik. Het lijkt wel alsof je er naar op zoek gaat en het staat intens zielig. Ik ben echt niet de enige die daar zo over denkt.
kan jij wel lezen
Als je even goed terugleest, kan je zien dat ik dat dus juist níét doe.
En als zoiets me te veel moeite zou kosten, zou ik niet niet doen, ik maak me niet druk erover, meld het en doe er verder niets mee. Het forum beheerst mijn leven niet ofzo hoor....
Oud 29-08-2004, 10:10
Ghost
Ghost is offline
* offtopic ja *

Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 16:22.
Oud 29-08-2004, 10:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ghost schreef op 29-08-2004 @ 11:10 :
WolterB lijkt me echt zo'n mannetje die als de leraar ff weg was geweest, daarna iedereen ging verklikken die wat had gedaan. "Als jij de regeltjes niet overtreedt hoef ik het niet te melden."

Meh, dat was ff offtopic..
Noem hem dan meteen NSB'er.
Oud 29-08-2004, 10:33
Ghost
Ghost is offline
Waarom zou ik?
Wolter is een goede kerel.. *kontjelikt*
Oud 29-08-2004, 10:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ghost schreef op 29-08-2004 @ 11:10 :
WolterB lijkt me echt zo'n mannetje die als de leraar ff weg was geweest, daarna iedereen ging verklikken die wat had gedaan. "Als jij de regeltjes niet overtreedt hoef ik het niet te melden."

Meh, dat was ff offtopic..
leuk hè, over mensen oordelen die je niet kent
Als er zo veel mensen zijn die een hekel aan mij hebben, moeten ze gewoon zeggen waarom en op gegronde redenen, is een een forum for christ, hier kan je niet beoordelen hoe iemand irl is door het lezen van slechts een paar posts die ik toevallig op MM zet.
En waarom denken bijna alle forummers die níét tegen bans aanlopen en niet dingen willen verzieken juist anders over mij?
Probeer het eens bij jezelf te zoeken in plaats van oordelen op grond van een paar posts
en als je dingen kwijt wilt over mensen 'zoals ik', maak er een topic over aan hier, want dit is zwaar offtopic en gaat ondertussen allang niet meer over TPF.
Oud 29-08-2004, 10:55
Paperz
Paperz is offline
ontopic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=940516

offtopic:
Oud 29-08-2004, 11:29
Verwijderd
I don't care shit
Oud 29-08-2004, 12:17
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Ach ja, er zijn altijd mensen die zo menen te moeten reageren...direct weer geweld toepassen...dat zijn pas zielige mensen....
Oud 29-08-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 28-08-2004 @ 09:25 :
Ik heb het topic voor de rest niet doorgelezen want ik ben lui, maar ik eis TPF ook terug.
Oud 29-08-2004, 15:11
meisje
meisje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-08-2004 @ 11:42 :
leuk hè, over mensen oordelen die je niet kent
Als er zo veel mensen zijn die een hekel aan mij hebben, moeten ze gewoon zeggen waarom en op gegronde redenen, is een een forum for christ, hier kan je niet beoordelen hoe iemand irl is door het lezen van slechts een paar posts die ik toevallig op MM zet.
En waarom denken bijna alle forummers die níét tegen bans aanlopen en niet dingen willen verzieken juist anders over mij?
Probeer het eens bij jezelf te zoeken in plaats van oordelen op grond van een paar posts
en als je dingen kwijt wilt over mensen 'zoals ik', maak er een topic over aan hier, want dit is zwaar offtopic en gaat ondertussen allang niet meer over TPF.
Ik beoordeel je op je posts en niet op jouzelf, ik heb geen vergelijking getrokken naar het leven buiten het forum. Daarentegen probeer jij mij wel in een hokje te duwen waar negatieve associaties aan kleven. Dat bevestigt mij wel in mijn oordeel.
Oud 29-08-2004, 15:14
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
meisje schreef op 29-08-2004 @ 16:11 :
Ik beoordeel je op je posts en niet op jouzelf, ik heb geen vergelijking getrokken naar het leven buiten het forum. Daarentegen probeer jij mij wel in een hokje te duwen waar negatieve associaties aan kleven. Dat bevestigt mij wel in mijn oordeel.
HIJ REAGEERDE NIET EENS OP JOU.

OMG.
Oud 29-08-2004, 15:16
Paperz
Paperz is offline
* edit *

Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 16:21.
Oud 29-08-2004, 15:26
meisje
meisje is offline
Citaat:
Methuus schreef op 29-08-2004 @ 16:14 :
HIJ REAGEERDE NIET EENS OP JOU.

OMG.
Ik wil er even tussenspringen
Oud 29-08-2004, 15:28
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
meisje schreef op 29-08-2004 @ 16:26 :
Ik wil er even tussenspringen
Door je aangesproken te gaan voelen... sure
Oud 29-08-2004, 16:06
meisje
meisje is offline
Citaat:
Paperz schreef op 29-08-2004 @ 16:28 :
Door je aangesproken te gaan voelen... sure
Oud 29-08-2004, 16:11
Enlightenment
Enlightenment is offline
~
Wie nu nog off-topic reageert kan een ban verwachten. Op Beleidszaken discussieren we normaal en op niveau, als je dat niet kunt moet je hier niet komen.
Oud 29-08-2004, 18:55
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 29-08-2004 @ 17:11 :
~
Wie nu nog off-topic reageert kan een ban verwachten. Op Beleidszaken discussieren we normaal en op niveau, als je dat niet kunt moet je hier niet komen.
Valt er nog over te discussieren dan? Het besluit is gevallen en in bovenstaande posts zijn al verschillende meningen geventileerd...Onze grote wijze FB's hebben besloten in al hun wijsheid en er zal toch wel niets meer gewijzigd worden...
Oud 29-08-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 29-08-2004 @ 19:55 :
Valt er nog over te discussieren dan? Het besluit is gevallen en in bovenstaande posts zijn al verschillende meningen geventileerd...Onze grote wijze FB's hebben besloten in al hun wijsheid en er zal toch wel niets meer gewijzigd worden...
Inderdaad. Helaas
Oud 30-08-2004, 13:50
Verwijderd
Jammer.
Mag ik dan nu weer een mooie avatar nemen?
Oud 30-08-2004, 13:56
Prime Evil
Prime Evil is offline
* banned *

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 13:05.
Oud 30-08-2004, 13:58
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 29-08-2004 @ 17:11 :
~
Wat doet die tilde precies? Ik snap niet wat je er duidelijk mee probeert te maken.
Oud 30-08-2004, 15:21
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Vaal schreef op 30-08-2004 @ 14:58 :
Wat doet die tilde precies? Ik snap niet wat je er duidelijk mee probeert te maken.
Geeft een modbreak aan, tot hier en niet verder.
Oud 30-08-2004, 18:06
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 30-08-2004 @ 16:21 :
Geeft een modbreak aan, tot hier en niet verder.
Oh, oke, ja, wij scholieren spreken natuurlijk niet allemaal de taal van het internet heh!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten