Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja oke maar aan die naam ga ik me denk heel snel irriteren omdat ie zo irritant is. Dus et moet iets korts zijn en ook niet iets wat zeg maar een korte tijd leuk is geez......... ik weet er echt geen een ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmmm die link snap ik niet helemaal hoe the fuck kom je op muisje? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eh...tja...waar irriteer je je niet aan? Doe eens origineel en doe een starwarsgeek na: AlienX ![]() ![]() of neem iets dat absoluut niks zegt zoals "boontjes 10 minuten laten koken". oofff....tja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmmmmm *denkt* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
omg de droogheid weer op dit moment ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: dat kan ook een naam zijn 'op dit moment'....Dat zet mensen aan het denken! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
omfg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
uhuh indd maar dat is puur om et feit dat ik em nog maar een keer mag veranderen , oke kan nog wel duizenden users aan maken maar toch |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee dat was meer om te zien hoe het er bv uitzag als je gequote werd of zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Ik schreef dat hij scheef dat wij hebben geschreven dat hij" schreef op 29-08-2004.... hmm... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Whahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahah ![]() omg je kent me door en door dus.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (hey het werkt, lol ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tafelmanieren schreef op....mneh Trouwens... Ik kan je wel toevoegen op msn, maar je bent van plan je nickname te veranderen...en je e-mail adres? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
uhuh maar ik wil wel zilver bestek , en dat alles recht ligt , dat de kelners van rechts inzetten , dat ze vragen of alles naar wens is etc !! ![]() moet ik zelf ook doen op me werk namelijk...... (behalve het zilvere bestek) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmm naja dat email adres laat ik wel zitten , is ook geen denderende naam maar die nickname wil ik toch wel van af ! maar voeg je maar toe ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmmmm teveel en nog steeds niet nee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en die nickname komt later wel een keer... hey ik heb er een, neem de nickname: :rolleyes: |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja dies leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat het nog steeds open is!! ![]() ![]() maar mij hoor je niet klagen/klikken bij de FB ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (leuk topic indeed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OMFG die plaatjes zijn te irritant ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Ik weet geen onderwerp betoog spreekbeurt Help! Pieterrrr1992 | 6 | 12-04-2011 21:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
HIV-test morgen :( Supremacy | 60 | 16-12-2004 08:00 | |
Software & Hardware |
[Multimedia Keyboard] Hotkeys instellen Smobbo | 5 | 04-12-2004 22:26 | |
Liefde & Relatie |
daten met een goede vriendin van je Justahboy | 2 | 11-07-2003 21:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te dik athena_greece | 12 | 07-01-2002 20:32 |