Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2004, 23:54
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 07-09-2004 @ 00:53 :
te laat
Neuh, ik geloof dat het dan gewoon "verplichte euthanasie" heet
Advertentie
Oud 06-09-2004, 23:55
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 00:54 :
En als je kindje onder de tram komt. Of als JIJ onder de tram komt? Mogen je vriendinnen zich dan schame voor jou? Vind je de hotties die jou dan ontlopen nog steeds zo hot?
wat heeft onder de tram te komen met mongooltjes te maken watson?
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 00:54 :
jongen please, afgekloven grappen zijn echt zoo vorige week
Gelukkig zijn jouw grappen up to date
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 07-09-2004 @ 00:53 :
te laat
Nee hoor, postnatale abortus provocatis is best mogelijk na je achttiende, als je maar gewoon hard genoeg ramt.
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 00:52 :
ik ben voorstander van abortus en preventieve fetus onderzoek of whatever dat mag heten.

geen mongooltjes voor mij ;x
Ik ben daar ook voorstander van, maar alleen om de reden dat ik een kind geen leven wil schenken die eigenlijk nooit een leven zal krijgen en het korte leven dat het heeft een kastplantje moet zijn. In alle andere gevallen waarin het kind wel kans heeft op een gelukkig leven, nou, wat maakt dat hangende ooglid uit? Dus het is verstandelijk gehandicapt... nou en? Maakt dat het kind minder gelukkig per definitie? Pas als we bij de categorie zwaar verstandelijk gehandicapt aankomen, dan ben ik bereid om na te denken over of het niet misschien beter is om het kind te behoeden voor zijn eigen leven.
Oud 06-09-2004, 23:56
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 00:55 :
wat heeft onder de tram te komen met mongooltjes te maken watson?
A gut begrijp je het niet? Hij stelt je voor het dillemma wat als je kind of jij op latere leeftijd verminkt wordt? wat dan?
Oud 06-09-2004, 23:56
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2004 @ 00:55 :
Ik ben daar ook voorstander van, maar alleen om de reden dat ik een kind geen leven wil schenken die eigenlijk nooit een leven zal krijgen en het korte leven dat het heeft een kastplantje moet zijn. In alle andere gevallen waarin het kind wel kans heeft op een gelukkig leven, nou, wat maakt dat hangende ooglid uit? Dus het is verstandelijk gehandicapt... nou en? Maakt dat het kind minder gelukkig per definitie? Pas als we bij de categorie zwaar verstandelijk gehandicapt aankomen, dan ben ik bereid om na te denken over of het niet misschien beter is om het kind te behoeden voor zijn eigen leven.
Het nadeel is altijd dat je zo moeilijk kunt beoordelen of een geestelijk gehandicapt kind gelukkig is of niet.
Oud 06-09-2004, 23:57
CharismaticBass
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2004 @ 00:55 :
eigenlijk komt downsyndroom niet voor in mn familie, en een ouwe rukster van 40 die dan pas zwanger word door kunstmatige inseminatie zal ik ook wel niet worden. mijn kinderen kunnen niet leijk worden mits ik natuurlijk een ontzettend lieve maar lelijke man vind (yeah, right ).
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 00:55 :
Nee hoor, postnatale abortus provocatis is best mogelijk na je achttiende, als je maar gewoon hard genoeg ramt.
lol
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 00:56 :
Het nadeel is altijd dat je zo moeilijk kunt beoordelen of een geestelijk gehandicapt kind gelukkig is of niet.
Dat bedoelt ze niet naar mijn weten, eerder als dat kind in zo'n mate gehandicapt is dat het de meest simpele hersenfuncties niet kan ontwikkelen
combat95
combat95 is offline
Citaat:
mongolen blijken altijd heppie te zijn.
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Boyz/Girrlz, ik heb idee dat deze persoon geniet van onze reacties. Zullen we deze persoon dat dan maar niet meer schenken!?!
Oud 06-09-2004, 23:58
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 00:57 :
eigenlijk komt downsyndroom niet voor in mn familie, en een ouwe rukster van 40 die dan pas zwanger word door kunstmatige inseminatie zal ik ook wel niet worden. mijn kinderen kunnen niet leijk worden mits ik natuurlijk een ontzettend lieve maar lelijke man vind (yeah, right ).
Pfff, je snapt werkelijk totaal niets. Down-syndroom, trisomie, komt door een blunder in de deling van je geslachtscellen, doos.
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 00:57 :
Je act is bij tijd en wijle best onderhoudend
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
mijn kinderen kunnen niet leijk worden mits ik natuurlijk een ontzettend lieve maar lelijke man vind (yeah, right ).
Enge ziekte? Auto-ongeluk?
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 07-09-2004 @ 00:57 :
Dat bedoelt ze niet naar mijn weten, eerder als dat kind in zo'n mate gehandicapt is dat het de meest simpele hersenfuncties niet kan ontwikkelen
Dan kun je je ook wel de vraag stellen of een boom gelukkig is. Maar goed, er zijn ook wel mensen die dat geloven. Ik ben op mystiek geweest.
Oud 06-09-2004, 23:59
combat95
combat95 is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 00:58 :
Ik ben op mystiek geweest.
whahahahhahahhahahaa
CharismaticBass
Citaat:
Caligula schreef op 07-09-2004 @ 00:58 :
Pfff, je snapt werkelijk totaal niets. Down-syndroom, trisomie, komt door een blunder in de deling van je geslachtscellen, doos.
die erfelijk is en voornamelijk bij OUDE ouders.

wise ass
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Dat zeg ik dus, bij het geval van kastplantje, dan ben ik er idd voor om de stekker eruit te trekken, dat kind heeft dan gewoon geen leven. Veel zwaar verstandelijk gehandicapten (zwaarste klasse dan he) hebben geen leven omdat ze niet veel meer zijn dan kastplantjes. En dat valt redelijk zeker vast te stellen bij prenataal onderzoek.
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 00:58 :
Dan kun je je ook wel de vraag stellen of een boom gelukkig is. Maar goed, er zijn ook wel mensen die dat geloven. Ik ben op mystiek geweest.
Nja, Prinses Irene heeft er naar mijn weten ook last van, maar het probleem is dat de Nederlandse staat daar geld aan verspilt..
CharismaticBass
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 00:58 :
Enge ziekte? Auto-ongeluk?
jammer dan, tenminste geen lelijke genen
Oud 07-09-2004, 00:00
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 00:59 :
die erfelijk is en voornamelijk bij OUDE ouders.

wise ass
Niet dus. Het ligt aan de deling van JOUW geslachtscellen, niet aan die van jouw ouders.
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2004 @ 00:59 :
Dat zeg ik dus, bij het geval van kastplantje, dan ben ik er idd voor om de stekker eruit te trekken, dat kind heeft dan gewoon geen leven. Veel zwaar verstandelijk gehandicapten (zwaarste klasse dan he) hebben geen leven omdat ze niet veel meer zijn dan kastplantjes. En dat valt redelijk zeker vast te stellen bij prenataal onderzoek.
Ik denk dat je toch kasplantje bedoelt. Een kastplantje heeft tenminste nog een mooi uitzicht over de woonkamer. maar ik denk dat we hiermee wel ver uit de koers raken.
CharismaticBass
Citaat:
Caligula schreef op 07-09-2004 @ 01:00 :
Niet dus. Het ligt aan de deling van JOUW geslachtscellen, niet aan die van jouw ouders.
ga toch muntjes in de tiber gooien jongen
Oud 07-09-2004, 00:01
CharismaticBass
hoezo is het fout om lelijke mensen lelijk te vinden? ik bedoel, iedereen is het er mee eens dat acne lelijk is en waarschijnlijk een cup g ook.

sommige mensen zijn gewoon lelijk. klaar. moet daar zoveel om gezeurd worden?
Oud 07-09-2004, 00:02
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
CharismaticBass,

Wat ga je eigenlijk doen als je zelf door ongeluk minder knap wordt?
strafcorner
strafcorner is offline
Heej cb post eens een foto...
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 01:00 :
ga toch muntjes in de tiber gooien jongen
Weet je nu werkelijk niets beters te verzinnen? Ik heb echt zwaar medelijden met je.
AngelLena
AngelLena is offline
combat: dat was niet grappig. Als jij het lollig vind om te spotten met mensen met het syndroom van down dan doe je dat maar fijn ergens anders.
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 01:01 :
hoezo is het fout om lelijke mensen lelijk te vinden? ik bedoel, iedereen is het er mee eens dat acne lelijk is en waarschijnlijk een cup g ook.

Niemand beweert dat je lelijke mensen niet lelijk mag vinden, alleen jij brengt het zo grappig.
Oud 07-09-2004, 00:03
combat95
combat95 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2004 @ 01:02 :
combat: dat was niet grappig. Als jij het lollig vind om te spotten met mensen met het syndroom van down dan doe je dat maar fijn ergens anders.
lol dat was niet iemand met downsyndroom!
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 07-09-2004 @ 01:02 :
Jaaaaaaaaa
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 01:01 :

Waarom open je er dan een topic over als je er niet over wilt discussieren?
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
De ene persoon wordt door meerderheid van mensen inderdaad als knapper gezien als andere persoon. Maar waarom moet dat zo belangrijk zijn.

En let wel: jij vroeg ons: "Schaam je je voor je lelijke vrienden"

Als je je voor iemand schaamt, is dat dan een vriend?
Oud 07-09-2004, 00:04
CharismaticBass
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 01:02 :
CharismaticBass,

Wat ga je eigenlijk doen als je zelf door ongeluk minder knap wordt?
toen ik 6 was brak in mn neus en verloor ik 1 tand.

daardoor is mn neus anders geworden (gelukkig nog wel mooi en er is niks van te zien)

anders was ik mooier geweest boehooe

ik heb er schijt aan eerlijk gezegd, maar het zal wel mn levensstijl beinvloeden. Alsog zou ik niet in strakke string lopen met nog strakkere jurkjes met een onstrakke + 20 kilo.

its a matter of style, darling.
Oud 07-09-2004, 00:04
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 01:03 :
De ene persoon wordt door meerderheid van mensen inderdaad als knapper gezien als andere persoon. Maar waarom moet dat zo belangrijk zijn.
Uhm...omdat je contact wilt hebben met andere mensen? Als 99 van de 100 mensen jou lelijk vinden en jij als enige van de 100 beweert het tegendeel, dan heb je wel heel erg eenzaam gelijk, zoals ik al zei
Oud 07-09-2004, 00:05
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 01:04 :
toen ik 6 was brak in mn neus en verloor ik 1 tand.

daardoor is mn neus anders geworden (gelukkig nog wel mooi en er is niks van te zien)

anders was ik mooier geweest boehooe

ik heb er schijt aan eerlijk gezegd, maar het zal wel mn levensstijl beinvloeden. Alsog zou ik niet in strakke string lopen met nog strakkere jurkjes met een onstrakke + 20 kilo.

its a matter of style, darling.

En stel dat je door een erfelijke ziekte zo'n 120 kilo zou wegen zonder mogelijkheden tot afvallen?
CharismaticBass
Citaat:
strafcorner schreef op 07-09-2004 @ 01:02 :
ik heb zovaak mn foto al gepost

ik zal mn beroemde cleo ownage foto nog 1x plaatsen.
CharismaticBass
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2004 @ 01:05 :
En stel dat je door een erfelijke ziekte zo'n 120 kilo zou wegen zonder mogelijkheden tot afvallen?
dat is bullshit, hoezo hebben ze die erfelijke 'ziekte' dan niet in ethiopie?
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Hhahaha. Maar dat staat er toch los van: als je minder mooi bent, dan kun je vast ook wel contact krijgen met mensen hoor.

En dit topic ging over je vrienden....
Oud 07-09-2004, 00:06
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 01:05 :
dat is bullshit, hoezo hebben ze die erfelijke 'ziekte' dan niet in ethiopie?

Dat slaat dus echt 3 keer nergens op en is geen antwoord op de vraag.
Verwijderd
Citaat:
Liposuctie, maagband et cetera.
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 01:04 :
Uhm...omdat je contact wilt hebben met andere mensen? Als 99 van de 100 mensen jou lelijk vinden en jij als enige van de 100 beweert het tegendeel, dan heb je wel heel erg eenzaam gelijk, zoals ik al zei
Vandaar dat het internet voor veel mensen een zegen is.
Oud 07-09-2004, 00:07
combat95
combat95 is offline
Citaat:
stel dat de aarde word opgeblazen omdat er een intergalactische snelweg word aangelegd door aliens en de aarde niks meer blijkt te zijn dan een enorme supercomputer van een stelletje muizen die de vraag op de antwoord van de zin van het leven te weten proberen te komen.

AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 01:06 :
Liposuctie, maagband et cetera.
Helaas, daar heb je het geld niet voor want dat zijn vrij kostbare ingrepen die niet vergoed worden tenzij het levensbedreigend is (bij veel verzekeringen moet je al zo'n beetje half dood zijn voordat je zulke dingen eindelijk vergoed krijgt), dus je kan er helemaal niets aan doen.
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 07-09-2004 @ 01:06 :
Vandaar dat het internet voor veel mensen een zegen is.
CharismaticBass
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2004 @ 01:06 :
Dat slaat dus echt 3 keer nergens op en is geen antwoord op de vraag.
het slaatw el ergens op. die fat gene is allemaal bullshit, het is gewoon een vorm van netjes te proberen te camoufleren dat je een vreetzakje bent.

als ik 120 kilo zou wegen door overmatig chipsgebruik ou ik sporten e.d omdat ik mezelf dat absoluut walgelijk zou vinden
Oud 07-09-2004, 00:08
Verwijderd
En als je 120 kilo bent geworden door muntjes te eten?
Oud 07-09-2004, 00:08
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
CharismaticBass

Maar nogmaals: wat zou jij er van vinden als je vriendinnen zich voor jou zouden schamen? En de hotties jou zouden ontlopen?
Oud 07-09-2004, 00:09
CharismaticBass
oh en trouwens, ik post GEEN foto, ik weet dat ik oogverblindend dropdead gorgeous ben. voor jullie doe ik het echt niet. unlike other attention whores maar goed.

ontopic: dit ging nooit over mijn vreinden hoor, twas 1 opmerking.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten