Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik haat mijn buik en benen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (mag ik kritisch zijn over mezelf?!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder mn buikje. maar ik ga op pilates dus dan ben ik daar vanaf. en verder. is het allemaal wel okay ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vrouwen .. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Verder vind ik mn handen afgrijselijk.. De rest is niet afzichtelijk lelijk maar ook niet knap... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou, je ziet er toch niet bepaald lelijk uit 0_o like, *jaloers* maargoed, de mooiste mensen schijnen zichzelf vaak het lelijkst te vinden. en vice versa. :/ zonde is dat. Al zijn er uitzonderingen. goed, nu ik *grin* M'n huid is vet en on-egaal. Ik ben behoorlijk wit. (al hoeft dat niet altijd lelijk te zijn ![]() Ik heb een bobbel op m'n neus. m'n tanden zijn te geel. m'n ogen zijn klein. m'n rug zit onder de pukkels. m'n haar is vet. m'n haar is kleurloos. (ja, nu niet meer, want ik verf het ![]() m'n haar is zo stijl als een plank :/ m'n benen zijn te kort in vergelijking met m'n bovenlichaam. m'n onderlichaam is te dik in vergelijking met m'n bovenlichaam. M'n kont is dik, m'n heupen zijn breed en m'n bovenbenen zijn dik. Beetje sinaasappelhuid op m'n benen en heupen. M'n vingers zijn knokig en gewoon niet mooi. m'n tweede teen is langer dan de eerste, bij beide voeten. m'n derde teen is langer dan de eerste, bij alleen m'n linkervoet. m'n voeten zijn dus a-symmetrisch ![]() (wow, dit is leuk ![]() ik heb 0,0 uitstraling. ik heb een rare stem. ik praat nog raarder als ik zenuwachtig ben. En ik heb nog een aantal niet-zo-mooie littekens her en der. joa, dat was het wel ongeveer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Was nog even mijn (ja grote) littekens vergeten... Mn afschuwelijke blonde haar.. maar dat is nu gelukkig geverfd ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |