Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 19:17
Verwijderd
Ik heb het ook geluisterd, nu bijna nooit meer eigelijk, vond dat hele maggot gezeik ook maar achterlijk.

EDIT: De drummer is nogsteeds hip.
Advertentie
Oud 30-09-2004, 21:03
Infaustus
Infaustus is offline
Die drummer moet met Anal blast een nieuwe cd maken, doet ie tenminste nog wat nuttigs.
Oud 30-09-2004, 21:29
telluriet
telluriet is offline
Ik speel in Slipknot.
Oud 30-09-2004, 21:44
Infaustus
Infaustus is offline
Ik speel in Morbid angel.
Oud 30-09-2004, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Infaustus schreef op 30-09-2004 @ 22:03 :
Die drummer moet met Anal blast een nieuwe cd maken, doet ie tenminste nog wat nuttigs.
De Bassgitarist speelde ook bij Anal Blast. Toch?
Oud 30-09-2004, 21:50
Infaustus
Infaustus is offline
Hoe moet ik dat nou weer weten...
Oud 30-09-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Infaustus schreef op 30-09-2004 @ 22:50 :
Hoe moet ik dat nou weer weten...
Je weet het wel van de drummer
Oud 30-09-2004, 21:52
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef op 30-09-2004 @ 20:05 :
Cool dan ben ik een apoptygma bezerker

whatever that may be
hehe
Oud 30-09-2004, 21:53
Infaustus
Infaustus is offline
Je aanbid me misschien om mijn allesomvattende kennis, maar ik moet je helaas teleurstellen; ik weet niet alles.
Oud 30-09-2004, 22:50
Pholon
Pholon is offline
Citaat:
metalmistress schreef op 29-09-2004 @ 16:14 :
omfg, bende gabbers en skinheads, ik ben ier weg, er zijn andere sites met leuke mense, goths en sataniste, en geeeeeen gabbers! salut!
tch, wannabe

Snotlip, kenden we die al?

Ach boeie allemaal, Joey is vet goed!
Oud 01-10-2004, 09:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 30-09-2004 @ 22:44 :
Ik speel in Morbid angel.
Echt?
Oud 01-10-2004, 13:51
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 29-09-2004 @ 15:54 :
Ok, wie is er undercover?
hehehe

ON: Slipknot vind ik nog steeds goed te pruimen, maarja er kan er maar 1 de beste zijn... zie sig
Oud 01-10-2004, 13:52
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 30-09-2004 @ 22:03 :
Ik vond hem in Modifidious beter
Oud 01-10-2004, 13:58
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 30-09-2004 @ 22:45 :
De Bassgitarist speelde ook bij Anal Blast. Toch?
ja speelde die.

voor andere bands zie dit:

Painface (Anders Colsefni)
The Pale Ones (Anders Colsefni & Shawn Crahan & Joey Jordison & Paul Grey & Donnie Steele)
Stone Sour (Corey Taylor & James Root & Shawn Crahan)
Deadfront (James Root)
Super Ego (Corey Taylor)
Bloodfest (Corey Taylor)
Dead Second (Corey Taylor)
Dumfux (Corey Taylor)
Atomic Opera (James Root)
Noisegate (James Root)
Closure (James Root)
To My Surprise (Shawn Crahan)
Shed (Chris Fehn)
Sound Proof Coalition (Sid Wilson)
KCUF (Sid Wilson)
AMPT (Sid Wilson)
MARZ (Sid Wilson)
Blû (Sid Wilson)
Anal Blast (Joey Jordison & Paul Grey)
The Havenots (Joey Jordison & Paul Grey & Greg Welts)
Modifidious (Joey Jordison & Craig Jones & Josh Brainard)
Visceral (Joey Jordison & Craig Jones)
Murderdolls (Joey Jordison)
Avanga (Joey Jordison)
The Rejects (Joey Jordison)
Hell Pig (Joey Jordison)
Bodypit (Mick Thompson & Paul Grey & Donnie Steele)
The Rapist (Mick Thompson)
F.O.R (Paul Grey)
Inveigh Catharsis (Paul Grey)
Vexx (Paul Grey & Anders Colsefni & Josh Brainard)
On A Pale Horse (Josh Brainard & Aaron Pelz)
Undone (Josh Brainhard)
Killpact (Donnie Steele)
Downthesun (Aaron Pelz)
Oud 01-10-2004, 14:33
Vice
Vice is offline
En wat voor soort muziek is dat allemaal? Is wel handig om te weten voordat ik iets ga proberen.
Oud 01-10-2004, 14:36
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-10-2004 @ 15:33 :
En wat voor soort muziek is dat allemaal? Is wel handig om te weten voordat ik iets ga proberen.
van punk tot death metal, het meeste hiervan is ook vrij 'RARE' spul.
Oud 01-10-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
muddy schreef op 01-10-2004 @ 15:36 :
van punk tot death metal, het meeste hiervan is ook vrij 'RARE' spul.
Vast ook wel wat Drum & Bass en/of Jungle, aangezien Slipknot's Dj dat draait buiten Slipknot.
Oud 01-10-2004, 15:09
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 01-10-2004 @ 16:03 :
Vast ook wel wat Drum & Bass en/of Jungle, aangezien Slipknot's Dj dat draait buiten Slipknot.
idd, je hebt helemaal gelijk
Oud 01-10-2004, 17:07
JJ13
JJ13 is offline
ja, ik hou wel van slipknot (en ook eigenlijk wel de murderdolls), maar om mezelf nou een maggot te noemen...ik hou gewoon van de muziek van slipknot, vind hun muziek goed (en heb een hekel aan van die 14-jarige kindjes die denken dat ze stoer zijn als ze naar slipknot luisteren)
Oud 01-10-2004, 18:10
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ze spelen op de belgische TMF-awards, aldus MTV-news. Wat zijn het ook een ruige knullen.
Oud 01-10-2004, 19:41
Vice
Vice is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 01-10-2004 @ 18:07 :
ja, ik hou wel van slipknot (en ook eigenlijk wel de murderdolls), maar om mezelf nou een maggot te noemen...ik hou gewoon van de muziek van slipknot, vind hun muziek goed (en heb een hekel aan van die 14-jarige kindjes die denken dat ze stoer zijn als ze naar slipknot luisteren)
Gewoon niks van aantrekken want dat heb je altijd wel. Dat bands zoals Slipknot nou eenmaal gevoeliger zijn voor dat soort kindjes betekend nog niet dat je als 18+er niet naar kan luisteren. Het is jammer dat daardoor sommige bands een negatieve imago hebben, maar daar moet je eigenlijk doorheen kijken.
Oud 01-10-2004, 19:44
Verwijderd
Perfect geformuleerd
Oud 01-10-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 01-10-2004 @ 20:41 :
Gewoon niks van aantrekken want dat heb je altijd wel. Dat bands zoals Slipknot nou eenmaal gevoeliger zijn voor dat soort kindjes betekend nog niet dat je als 18+er niet naar kan luisteren. Het is jammer dat daardoor sommige bands een negatieve imago hebben, maar daar moet je eigenlijk doorheen kijken.
99% mee eens.
Oud 01-10-2004, 20:06
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-10-2004 @ 20:41 :
100% agree
Oud 02-10-2004, 00:23
type o negative
type o negative is offline
Citaat:
metalmistress schreef op 29-09-2004 @ 16:14 :
omfg, bende gabbers en skinheads, ik ben ier weg, er zijn andere sites met leuke mense, goths en sataniste, en geeeeeen gabbers! salut!
Dat moeten wel 'harde' sites zijn dan.Vol met maggots enzo, amai.

Btw: sinds wanneer heeft sliepnot iets te maken met gothic? Ik praat graag met dat soort Goths, dat soort dat zich Goth noemt omdat ze denken depressief te zijn, en naar evanescence luisteren. Oja, hoe reuze gothic allemaal

Een van de beste groepen van 't moment? Is het zo erg gesteld dan tegenwoordig? Een soort van mislukt circus, waar negen man elkaar voor de voeten loopt, en lawaai maakt die drie man ook kunnen maken. Sliepnot is misschien een introductie voor toekomstige metalliefhebbers, maar kijk eens verder dan je neus lang is (en nog verder dan die neus van die mislukte percusionist), en schrijf niet zo'n onzin.

p.s.: Voor je mij gabber ofzo noemt, kijk eerst eens naar mijn nickname. Ik praat uit een metalstandpunt, maarja, Type O Negative ken je hoogstwaarschijnlijk niet zeker?
Oud 02-10-2004, 10:12
Verwijderd
slipknot is kut
Oud 02-10-2004, 11:27
metalmistress
metalmistress is offline
Citaat:
type o negative schreef op 02-10-2004 @ 01:23 :
Dat moeten wel 'harde' sites zijn dan.Vol met maggots enzo, amai.

Btw: sinds wanneer heeft sliepnot iets te maken met gothic? Ik praat graag met dat soort Goths, dat soort dat zich Goth noemt omdat ze denken depressief te zijn, en naar evanescence luisteren. Oja, hoe reuze gothic allemaal

Een van de beste groepen van 't moment? Is het zo erg gesteld dan tegenwoordig? Een soort van mislukt circus, waar negen man elkaar voor de voeten loopt, en lawaai maakt die drie man ook kunnen maken. Sliepnot is misschien een introductie voor toekomstige metalliefhebbers, maar kijk eens verder dan je neus lang is (en nog verder dan die neus van die mislukte percusionist), en schrijf niet zo'n onzin.

p.s.: Voor je mij gabber ofzo noemt, kijk eerst eens naar mijn nickname. Ik praat uit een metalstandpunt, maarja, Type O Negative ken je hoogstwaarschijnlijk niet zeker?
eu, sry ma evanescense is niet een gothic muziek, en tis slipknot, ni sliepnot. ter informatie, ik ben gistere naar het concert van slipknot en slayer gweest en het was het beste concert waar ik al ooit geweest ben!
Oud 02-10-2004, 11:33
metalmistress
metalmistress is offline
Citaat:
Juice schreef op 29-09-2004 @ 17:31 :
Je moet eigenlijk eens op een alto afstappen en zeggen
"Hee Erik! O sorry, ik dacht even dat je iemand anders was... je lijkt PRECIES op iemand die ken."

Slipknot is een kutband. Ze spelen slecht en de muziek klinkt als een soort hardcore pop.
Jammer dat men tegenwoordig bij metal aan dit soort bands denkt, ipv aan Maiden, Slayer, Morbid Angel etc.
ik vind het grappig dat je het nu over slayer hebt. slayer tourt met slipknot! ik ben gistere nog naar het concert van hatebreed, slayer en slipknot gweest. dus ik denk dat slayer ook wel respect heeft voor knot.
Oud 02-10-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
metalmistress schreef op 02-10-2004 @ 12:33 :
ik vind het grappig dat je het nu over slayer hebt. slayer tourt met slipknot! ik ben gistere nog naar het concert van hatebreed, slayer en slipknot gweest. dus ik denk dat slayer ook wel respect heeft voor knot.
Ik denk dat het ze om het geld te doen is.
Oud 02-10-2004, 11:35
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
och slayer is er niet minder kut om
Oud 02-10-2004, 11:37
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Hatebreed was er niet eens
Oud 02-10-2004, 11:53
metalmistress
metalmistress is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 01-10-2004 @ 18:07 :
jah, ik eb ook een hekel aan die kindjes, maar ik ben zo absoluut niet! in mijn school zitte er maar 5mense ofzo die naar slipknot luistere, en de rest vind ons dom, en wij hun ook. dus wij zijn absoluut niet stoer omdat we naar slipknot luistere
Oud 02-10-2004, 11:57
Faery
Faery is offline
Oud 02-10-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 02-10-2004 @ 12:37 :
door de mand gevallen??
Oud 02-10-2004, 12:03
metalmistress
metalmistress is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 02-10-2004 @ 12:37 :
hoezo hatebreed was er niet eens? hatebreed was er wel
Oud 02-10-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
metalmistress schreef op 02-10-2004 @ 12:53 :
jah, ik eb ook een hekel aan die kindjes, maar ik ben zo absoluut niet! in mijn school zitte er maar 5mense ofzo die naar slipknot luistere, en de rest vind ons dom, en wij hun ook. dus wij zijn absoluut niet stoer omdat we naar slipknot luistere
Eigenlijk dus wel, je vind dat die lui stom zijn en je hebt een hekel aan die mensen. Dat duid er toch op dat je jezelf stoer(der) vind van die lui.
Oud 02-10-2004, 12:08
metalmistress
metalmistress is offline
Citaat:
Mentu schreef op 02-10-2004 @ 13:05 :
Eigenlijk dus wel, je vind dat die lui stom zijn en je hebt een hekel aan die mensen. Dat duid er toch op dat je jezelf stoer(der) vind van die lui.
neen toch niet, we vinden ze stom omdat ze geen begrip hebben voor ons, omdat ze niet snappen dat er mense zijn die liever andere muziek horen dan hiphop ( onze hele kutschool zit vol "hiphopertjes" die de achternaam van tupac niet eens kennen). maar we vinden ze dus niet dom omdat we onszelf beter vinden
Oud 02-10-2004, 12:09
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Mentu schreef op 02-10-2004 @ 13:05 :

Jezus man, laat mensen naar slipknot luisteren als ze dat willen. de 1 vind het goed de ander niet. Dus hou eens op met dat eeuwige 'truie' gezeik van jullie. HET IS MAAR EEN BAND!!!
Oud 02-10-2004, 12:11
Verwijderd
Citaat:
metalmistress schreef op 02-10-2004 @ 13:08 :
neen toch niet, we vinden ze stom omdat ze geen begrip hebben voor ons, omdat ze niet snappen dat er mense zijn die liever andere muziek horen dan hiphop ( onze hele kutschool zit vol "hiphopertjes" die de achternaam van tupac niet eens kennen). maar we vinden ze dus niet dom omdat we onszelf beter vinden
Je spreekt denigrerend over die "hiphoppertjes" en je vind dat ze geen begrip voor "jullie" hebben. Maar je zegt zelf in het begin van deze topic dat we vieze gabbers zijn? Daar heb je dus blijkbaar ook geen begrip voor? Je bent dus niets beter dan die lui. Ookal vind jezelf van wel. Heel "stoer" is dat.
Oud 02-10-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
muddy schreef op 02-10-2004 @ 13:09 :

Jezus man, laat mensen naar slipknot luisteren als ze dat willen. de 1 vind het goed de ander niet. Dus hou eens op met dat eeuwige 'truie' gezeik van jullie. HET IS MAAR EEN BAND!!!
Van mij mogen ze.

"Truie" gezeik?? wtf?
Oud 02-10-2004, 12:13
metalmistress
metalmistress is offline
Citaat:
Mentu schreef op 02-10-2004 @ 13:11 :
Je spreekt denigrerend over die "hiphoppertjes" en je vind dat ze geen begrip voor "jullie" hebben. Maar je zegt zelf in het begin van deze topic dat we vieze gabbers zijn? Daar heb je dus blijkbaar ook geen begrip voor? Je bent dus niets beter dan die lui. Ookal vind jezelf van wel. Heel "stoer" is dat.
ja tuurlijk heb ik iets tege gabbers, maar vooral tegen die extreem rechtse mensen. een goede vriend van mij is ingeslagen door een bende gabbers gwoon omdat hij een goth is
Oud 02-10-2004, 12:16
Master of Puppets
Citaat:
metalmistress schreef op 02-10-2004 @ 13:03 :
hoezo hatebreed was er niet eens? hatebreed was er wel
Eh, volgens mij speelt Hatebreed alleen in GBR als support, de rest moet het doen met Mastodon.
Oud 02-10-2004, 12:26
metalmistress
metalmistress is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 02-10-2004 @ 13:16 :
Eh, volgens mij speelt Hatebreed alleen in GBR als support, de rest moet het doen met Mastodon.
ik heb hatebreed gistere gezien, daarna slayer en daarna slipknot. in belgië! dus hatebreed komt niet alleen in GBR
Oud 02-10-2004, 12:36
Master of Puppets
Citaat:
metalmistress schreef op 02-10-2004 @ 13:26 :
ik heb hatebreed gistere gezien, daarna slayer en daarna slipknot. in belgië! dus hatebreed komt niet alleen in GBR
Unholy Alliance European Tour
Featuring SLAYER, SLIPKNOT & HATEBREED
10/03 - SCO, Glasgow SECC
10/05 - ENG, Birmingham NIA
10/06 - ENG, Manchester Evening News Arena
10/08 - WAL, Cardiff International Arena
10/09 - ENG, London Hammersmith Apollo
10/10 - ENG, London Hammersmith Apollo
Oud 02-10-2004, 13:01
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Mentu schreef op 02-10-2004 @ 13:13 :
Van mij mogen ze.

"Truie" gezeik?? wtf?
Jullie denken true te zijn door mensen die Slipknot luisteren af te kraken, jullie vormen op deze manier een groepje stoere "echte metalheads" die het zogenaamd opnemen tegen de 'ontruie metalheads', alleen maar omdat ze Slipknot goed vinden.
Natuurlijk zijn er ook van die domme mensen die zeggen dat ze Maggot zijn etc en zich gewoon overdreven gedragen, nou laat ze zich dan opensnijden als ze willen, later zien ze toch wel in dat het gewoon dom gedrag was. Maar er zijn ook gewone mensen die Slipknot goed vinden en zich niet zo mongolisch gedragen.
Oud 02-10-2004, 13:03
Dittohead
Dittohead is offline
Citaat:
muddy schreef op 02-10-2004 @ 13:09 :

en laat de mensen die het niet "trui"vinden ook even hun zegje doen,is wel zo sociaal...ze vroeg er tenslotte zelf om
Oud 02-10-2004, 13:04
Vice
Vice is offline
Citaat:
muddy schreef op 02-10-2004 @ 14:01 :
Jullie denken true te zijn door mensen die Slipknot luisteren af te kraken, jullie vormen op deze manier een groepje stoere "echte metalheads" die het zogenaamd opnemen tegen de 'ontruie metalheads', alleen maar omdat ze Slipknot goed vinden.
Natuurlijk zijn er ook van die domme mensen die zeggen dat ze Maggot zijn etc en zich gewoon overdreven gedragen, nou laat ze zich dan opensnijden als ze willen, later zien ze toch wel in dat het gewoon dom gedrag was. Maar er zijn ook gewone mensen die Slipknot goed vinden en zich niet zo mongolisch gedragen.
Zo is dat.
Alleen vallen die niet zo snel op omdat die niet zo idioot gedragen.
Oud 02-10-2004, 13:04
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Dittohead schreef op 02-10-2004 @ 14:03 :
en laat de mensen die het niet "trui"vinden ook even hun zegje doen,is wel zo sociaal...ze vroeg er tenslotte zelf om
Ja maar dan wel gericht op de persoon zelf en niet op de band.
Oud 02-10-2004, 13:05
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
metalmistress schreef op 02-10-2004 @ 12:27 :
eu, sry ma evanescense is niet een gothic muziek, en tis slipknot, ni sliepnot. ter informatie, ik ben gistere naar het concert van slipknot en slayer gweest en het was het beste concert waar ik al ooit geweest ben!
Hey sloerie, dat concert is pas over twee weken.
Oud 02-10-2004, 13:05
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-10-2004 @ 14:04 :
Zo is dat.
Alleen vallen die niet zo snel op omdat die niet zo idioot gedragen.
right

Regels voor berichten