Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ben nu 16...
8 jongens, 1 meisje met 4 van die jongens had k iets... meisje was gewoon ehmz... 'om te kijken hoe t was' niet voor herhaling vatbaar iig
||
Citaat:
||
Citaat:
Zeker weten ![]() Verder denk ik dat ik in totaal met zo'n 15(misschien iets meer, sommige zijn mijn geheugen wegens dronkenheid ontschoten) meisjes heb gezoend. |
![]() |
||
Citaat:
|
Is wel bangelijk dit alles te lezen
![]() Ikzelf word 20 dit jaar en heb zoiets van 20 keer een jongen gekust of iets meer, eigenlijk ben ik daar helemaal niet fier over en als een jongen me zoiets vraagt, zeg ik een vijftal of verander ik gewoon van onderwerp ![]() Is het eigenlijk iets om fier over te zijn??
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
met hoeveel hebbe jullie gezoend jenniffer | 487 | 30-07-2008 11:08 | |
Liefde & Relatie |
Met hoeveel jongens/meisjes heb jij gezoend? DikkeBanaan | 307 | 25-02-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
gezoend met iemand waar ik niet verliefd op ben sweet_forumgirl | 46 | 22-10-2004 22:42 | |
Liefde & Relatie |
zoenen MC Bobie | 192 | 28-08-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
stuk of 58 meiden voor je...wat dan?! Verwijderd | 63 | 21-12-2002 19:29 | |
Liefde & Relatie |
met hoeveel? charly not | 209 | 31-08-2002 19:28 |