Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2004, 10:03
Verwijderd
Ik luister nu voor de honderdste keer een nummer van Alain Clark
Advertentie
Oud 06-10-2004, 10:24
Verwijderd
ik ben gisteren na mn werk ff bier gaan kopen en ben toen maar weer naar erwin toegegaan. daar was het lekker druk en er waren een hoop leuke mensen lekker zitten chillen en de meest idiote drugsadviezzen gehad van een spaanse kreker die Paolo heet om een uur of 3 thuisgekomen en na nog even geinternet te hebben gaan slapen. gelukkig vanmorgen totaal niet brak wakker geworden maarrr straks weer werken
Oud 06-10-2004, 11:44
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
! am mE schreef op 06-10-2004 @ 11:03 :
Ik luister nu voor de honderdste keer een nummer van Alain Clark

emmaa
Oud 06-10-2004, 12:22
Verwijderd
15 min ( )voor de spiegel gestaan om mijn haar fatsoenlijk te krijgen want ik had geen zin om er een staart in te doen en moesten ze dus los zonder te pluizig tezitten. ik kwam op tijd( ) op school (wat ook best eng is)
nu zit ik te verrotten op school en heb ik al 5 mensen gemept die mijn mooie poef/afro naar de klote proberen te helpen door eraan te plukken (waarom doet men dat:/) ennuh straks ff naar de stad om mousse te halen en een loempia
Oud 06-10-2004, 13:29
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik stond op met mn brakke hoofd en toen kwam ik beneden en lag een huisgenoot totaal knock out op een zitzak en hij snurkte heel hard. En toen ging ik douchen en naar school en toen had ik Engels en ik had maar een 7 gekregen, want hoger kon je niet krijgen als je niet sollicitant maar dat andere was. En toen ging ik inkopen doen en straks nog meer en dan eten en douchen en darn nog naar Haarlem.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 06-10-2004, 14:05
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
geen reet. kutschool. ik heb honger.
Oud 06-10-2004, 14:21
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Gisteravond toch maar wel naar vriendje gegaan dus daar werd ik vanmorgen wakker (door de lawaaierige &*^%$ bouwvakkers). Nadat we de wekker nog 3x een half uurtje verzet hadden gingen we eruit en ontbijten. Toen moest hij leren en ik ook dus hij ging dat thuis doen, met oordopjes, en ik op mijn kamer, zonder oordopjes, terwijl hier ook lawaaierige bouwvakkers zijn ineens Nu heb ik even pauze en ik ga zo weer verder leren en morgen een tentamen maken.
__________________
qkw <3
Oud 06-10-2004, 15:29
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik ben naar school geweest en al mn klasgenoten waren blij dat ik weer op school was
toen heb ik uren in t computerlokaal doorgebracht en daar ge-powerpoint en wat dingetjes gedaan.
Toen mocht ik alweer naar huis.
Toen ging ik snel door naar de stad, eigenlijk om nix te kopen maar ik kwam thuis met een lichtroze geile trenchcoat.
en nu ga ik naar de AH om mn trenchcoat aan de hele wereld te showeeeen
Oud 06-10-2004, 17:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik ben opgestaan in mn nieuwe huisje, en thee/koffie gezet voor mn beste vriendinnetje die bij me sliep en daarna bij de natuurwinkel, brood gehaald. En toen naar school gegaan, en toen weer naar mn huisje, waar mn vader wat dingen had gemaakt, sloten enzo. En toen even gechilled daar en nu ben k even bij mn ouders om wat zooi op te halen enzo.
En vanavond weer naar huis en daar huiswerk maken.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-10-2004, 17:16
Verwijderd
gisteren hoorcollege, fotografiecursus, met een vriendin aan een oprdacht gewerkt, blijven slapen, vanmorge college van een hele saaie man, toen op het station gestaan met een stopwatch, gewinkeld met iemand, naar huis gegaan, fotoopdracht gedaan en nu ga ik koken woehoe
Oud 06-10-2004, 17:16
Poppycock
Poppycock is offline
lekker uitgeslape en mezelf verwend met een uitgebreid ontbijtje.
wat ben ik toch lief

toen naar school geweest voor 1,5 uur, daarna lekker gegeten bij de paddestoel.. daarna naar de stad geweest en heb ik wat jeans gepast, naar huis gegaan om vervolgens weer naar de stad te gaan en de jeans toch maar gekocht.
Hw aan et maken en beetje internetten
Oud 06-10-2004, 17:17
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Opgestaan, toast met gebakken ei gemaakt, ontbeten, muziek gemaakt, brochures van de HvU aangevraagd en naar de coffeeshop gegaan.
wiet gekocht, kopje zoethout thee gedronken, beetje zitten socializen en weer naar huis gegaan. Hoe enerverend.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-10-2004, 17:18
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
! am mE schreef op 06-10-2004 @ 11:03 :
Ik luister nu voor de honderdste keer een nummer van Alain Clark
Rrringtone.
Oud 06-10-2004, 17:19
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik ben alweer niet naar school geweest want ik had niet zo'n zin en had een beetje koorts hoofd en toen heb ik mn haar maar geverfd want had heel erg uitgroei en verder heb ik heel veel muziek gedownload, geluisterd en bridget jones gelezen.
__________________
All in the name of white trash
Oud 06-10-2004, 17:20
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
guess what schreef op 06-10-2004 @ 18:19 :
Ik ben alweer niet naar school geweest want ik had niet zo'n zin en had een beetje koorts hoofd en toen heb ik mn haar maar geverfd want had heel erg uitgroei en verder heb ik heel veel muziek gedownload, geluisterd en bridget jones gelezen.
dat boek ben ik ook aan et lezen
Oud 06-10-2004, 17:23
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ohh en ik ben er achter gekomen dat ik al weeeken bij Ridder op school zit
__________________
All in the name of white trash
Oud 06-10-2004, 17:27
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Ik heb weer een kijkje genomen in m'n nieuwe kamers (waar ik zondag naartoe verhuis), drie broodjes filet americain gekocht en verorberd op het Spuiplein, besloten om al m'n geld uit te geven aan een camera, kleding en ceedees, maar m'n pinpas bleek thuis te liggen. Kolere, morgen dus.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 06-10-2004, 18:34
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
cha0s schreef op 06-10-2004 @ 18:17 :
Opgestaan, toast met gebakken ei gemaakt, ontbeten, muziek gemaakt, brochures van de HvU aangevraagd en naar de coffeeshop gegaan.
wiet gekocht, kopje zoethout thee gedronken, beetje zitten socializen en weer naar huis gegaan. Hoe enerverend.
Een kopje zoethout thee

Mijn huisgenoot vroeg of ik mee ging naar freestylers in de melkweg vanavond want daar had ie kaartjes voor gewonnen. Maar ik kon niet. Nu heb ik het koud en ik ben heel moe en ik heb weer niks voor school gedaan.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 06-10-2004, 18:43
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
cha0s schreef op 06-10-2004 @ 18:17 :
Opgestaan, toast met gebakken ei gemaakt, ontbeten, muziek gemaakt, brochures van de HvU aangevraagd en naar de coffeeshop gegaan.
wiet gekocht, kopje zoethout thee gedronken, beetje zitten socializen en weer naar huis gegaan. Hoe enerverend.
je moet eens sterrenmix van de appie nemen die smaakt ook zoethout achtig alleen dan lekkerder (vind ik)
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 06-10-2004, 18:48
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
thee
Oud 06-10-2004, 18:50
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 06-10-2004 @ 18:16 :
gisteren hoorcollege, fotografiecursus, met een vriendin aan een oprdacht gewerkt, blijven slapen, vanmorge college van een hele saaie man, toen op het station gestaan met een stopwatch, gewinkeld met iemand, naar huis gegaan, fotoopdracht gedaan en nu ga ik koken woehoe
ik mis frans

vandaag eerst hoorcollege dus, die gozer was echt zoooo saai. een reden om geen sociale psych te gaan terwijl ik het wel heel erg interessant vind .anyway, daar wilde ik ff leren maar bleek niet echt nodig, dus ff naar spacebox van vriendin gegaan. zag er best leuk uit. na 2 uur eindelijk werkgroep, best wel saai enzo.
boodschappen gehaald.

vanavond weer friends kijken
en owja shit moet nog opruimen, schoonmaakster komt morgen (verwend)
Oud 06-10-2004, 19:00
Verwijderd
Ik heb vandaag ridder gemeet samen met bertbart en ik ben nu op ridder

En ik heb gewinkeld
Oud 06-10-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 06-10-2004 @ 18:23 :
ohh en ik ben er achter gekomen dat ik al weeeken bij Ridder op school zit
Ja, morgen ben ik er weer
Oud 06-10-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 06-10-2004 @ 20:00 :
Ik heb vandaag ridder gemeet samen met bertbart en ik ben nu op ridder

En ik heb gewinkeld
Herm is heel lief, en ik wil nu een driehoeks verhouding met Herm en bart, want ik was al op bart en nu ook op Herm.

Volgende keer krijgen jullie verse jus van mij, <3
Oud 06-10-2004, 19:48
Verwijderd
hihihihihihi... riddie is een poepie
Oud 06-10-2004, 21:29
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
bertbart schreef op 06-10-2004 @ 20:48 :
hihihihihihi... riddie is een poepie
Jezus bart, wat heb jij geweldige avatars!
Oud 06-10-2004, 21:31
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Ridder schreef op 06-10-2004 @ 20:34 :
Ja, morgen ben ik er weer
Oh ik ook hoor
__________________
All in the name of white trash
Oud 06-10-2004, 21:37
L.
L. is offline
[Resumé] ik ben werk aan het zoeken

En vandaag ben ik langs het uitzendbureau geweest op afspraak
en toen werd ik weggewimpeld met een visitekaartje en de boodschap dat ik wel kon bellen als om te informeren of ze werk hebben... B-\

Toen ging ik langs iets van 10 winkels om te solliciteren en bij Perry Sport maak ik wel een aardige kans en bij de V&D en de T for Telecom ook wel...

Verder heb ik altijd nog een sollicitatieformulier van de Albert Heijn
dus dat is m'n een-na-laatste optie

maar tot nog toe heb ik geen werk B-|
Oud 06-10-2004, 21:39
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-10-2004 @ 19:50 :
ik mis frans

vandaag eerst hoorcollege dus, die gozer was echt zoooo saai. een reden om geen sociale psych te gaan terwijl ik het wel heel erg interessant vind .anyway, daar wilde ik ff leren maar bleek niet echt nodig, dus ff naar spacebox van vriendin gegaan. zag er best leuk uit. na 2 uur eindelijk werkgroep, best wel saai enzo.
boodschappen gehaald.

vanavond weer friends kijken
en owja shit moet nog opruimen, schoonmaakster komt morgen (verwend)
spacebox is dat niet eenzaam, daar wonen? Ik wil frans terug, krijgen we hem niet nog voor andere 'cursussen'? Vrouwen doen er overigens gemiddeld langer over om hun kaartje uit een kaartjesappartaat te krijgen dan mannen. Ik heb net een rolletje 'volgeschoten' buiten zonder mn fototoestel aan te hebben, goed bezig
Oud 06-10-2004, 21:40
Verwijderd
ik heb nu een masker op, daar had ik echt behoefte aan. Nu trekt mijn huidje heel erg, en ik moet nog zoooo lang

En ik denk wat voor kleren ik dit weekend nodig, want ik ga naar huis, en daar uit, en ik ga daar heel lief de muren sauzen voor mijn oma, want oma's zijn lief.
Oud 06-10-2004, 21:45
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Ridder schreef op 06-10-2004 @ 22:40 :
en ik ga daar heel lief de muren sauzen voor mijn oma
[a little perverted voice in Mul's head]; "GADVERRRRDAMME, de user Ridder".

Hoe doe je dat, Roxane?! Morgen ga ik trouwens die Minolta aanschaffen, .

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 06-10-2004, 21:46
Verwijderd
Ik ben naar school geweest, en heb daar een gigagave opdracht voor godsdienst afgemaakt, waar ik ooit nog wel eens een plaatje van post. Daarna naar huiswerkbegeleiding, waar ik geen reet gedaan heb, behalve dan de snoepjes van Zazie opgegeten en geforumd, .

Thuis heb ik een hele leuke seventies klok van mijn moeder gekregen en boerenkool met worst gegeten, wat ik niet lekker vond. Sex and the city gekeken en vanaf toen wat aan mijn pws gewerkt en geforumd + gemsnd.
Oud 06-10-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 06-10-2004 @ 22:45 :
[a little perverted voice in Mul's head]; "GADVERRRRDAMME, de user Ridder".

Hoe doe je dat, Roxane?! Morgen ga ik trouwens die Minolta aanschaffen, .

Henk Mul !
dude nu kennen het wel ?

Minolta , jammer dat ik mijn dimage heb laten jatten
Oud 06-10-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 06-10-2004 @ 22:45 :
[a little perverted voice in Mul's head]; "GADVERRRRDAMME, de user Ridder".

Hoe doe je dat, Roxane?! Morgen ga ik trouwens die Minolta aanschaffen, .

Henk Mul !
welke is die?
telkens het hendeltje overhalen en op het knopje drukken gaat ook wanneer ie uit staat kennelijk?
Oud 06-10-2004, 21:55
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
vandaag naar school geweest, dinges zijn hotmail weten te bemachtigen ( driewerf YAY!) en gewerkt en een nieuwe pc gehad van mijn pa en euhm wat nog meeer, ohja, hubba bubba kauwgom gegeten met vriendinnetjes en hele grote bellen geblazen die over mijn neus klapten en dinges toegevoegd en nu wacht ik tot ie online komt zodat ik hem kan pimpen
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 06-10-2004, 21:56
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Roxane schreef op 06-10-2004 @ 22:53 :
welke is die?
telkens het hendeltje overhalen en op het knopje drukken gaat ook wanneer ie uit staat kennelijk?
'die' is de goedkoopste, I guess. .

-

Raarrr.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 06-10-2004, 22:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 06-10-2004 @ 22:39 :
spacebox is dat niet eenzaam, daar wonen? Ik wil frans terug, krijgen we hem niet nog voor andere 'cursussen'? Vrouwen doen er overigens gemiddeld langer over om hun kaartje uit een kaartjesappartaat te krijgen dan mannen. Ik heb net een rolletje 'volgeschoten' buiten zonder mn fototoestel aan te hebben, goed bezig
ze is er niet zo vaak zegt ze, dus het valt mee. (mathilde trouwens..) en ja hij doet iets functieleer en psychonomie, geen idee wat het allemaal betekent maar je ziet em misschien nog wel

Vet gave conclusie met je kaartjesautomaat! vrouwen zitten ook langer op de plee, maar dat wisten we al
Oud 06-10-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-10-2004 @ 23:02 :
ze is er niet zo vaak zegt ze, dus het valt mee. (mathilde trouwens..) en ja hij doet iets functieleer en psychonomie, geen idee wat het allemaal betekent maar je ziet em misschien nog wel

Vet gave conclusie met je kaartjesautomaat! vrouwen zitten ook langer op de plee, maar dat wisten we al
zeg studiegenoten anders voegen jullie elkaar even toe op msn
Oud 06-10-2004, 22:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gewerkt en dat ging allemaal nogal fout, waardoor ik gestresst raakte, nog meer fouten maakte, nog gestressder werd, hoofdpijn kreeg, heb overgeven en uiteindelijk in tranen ben uitgebarsten in het zicht van mijn oude knorrige collega.
De uren daarna heb ik toen maar in de keuken doorgebracht, waar ik af en toe es een pannekoek bakte en vooral veel opruimde.
Ik wil nu eigenlijk niet meer terug, maar dat kan ik niet maken.
En trouwens vind ik nergens meer zo makkelijk een baan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-10-2004, 22:15
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Oh, vandaag kregen we op schoo, te horen dat er door buurtlui werd geklaagd over hanggroepjongeren in de straat van onze school, en dat er veel vuil werd weggegooid en werd wildgeplast, door Meisjes! ieuw bah ehhhh
en nu krijgen wij en de scholieren van een andere school bij ons in de straat 75 euro boeten als we op straat hangen of iets op straat gooien. het wildplassen kost voor jongens 50 euro, en voor meisjes 100! Ze moeten een grapje maken, ik geloof het echt niet...
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 06-10-2004, 22:18
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 06-10-2004 @ 23:13 :
Ik heb gewerkt en dat ging allemaal nogal fout, waardoor ik gestresst raakte, nog meer fouten maakte, nog gestressder werd, hoofdpijn kreeg, heb overgeven en uiteindelijk in tranen ben uitgebarsten in het zicht van mijn oude knorrige collega.
De uren daarna heb ik toen maar in de keuken doorgebracht, waar ik af en toe es een pannekoek bakte en vooral veel opruimde.
Ik wil nu eigenlijk niet meer terug, maar dat kan ik niet maken.
En trouwens vind ik nergens meer zo makkelijk een baan.

hmm, dat is kut, maar ik denk dat iik wel een beetje weet hoe dat voelt, ik heb in mijn bgeinperiode bij de appie gehad dat ik alles fout deed, en alles vergat en daarvoor kreeg ik steeds commentaar terwijl het hartstikke onverantwoordelijk van ze was om mij als beginneling alleen te laten werken. ik ben daar echt een tijdje oververmoeid van geweest en school leed eronder etcetera, maar gelukkig gaat het nu ineens als door een wonder vrijwel perfect.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 06-10-2004, 22:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
maar ik moet werken als serveester en ik kan nog geneens een biertje tappen. En ik heb al een glas kapot laten vallen. En ik vind al die mensen eng. En 8 uren duren dan erg lang.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-10-2004, 22:28
Verwijderd
vandaag weer 8 uur gewerkt, daarna met geertje gemeet. dat was vaag. nu thuis en kapot
Oud 06-10-2004, 22:30
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
hmm, wat ik doe als ik een kutdag heb is gewoon even ontladen en diep uitademen en denken ' hmm, ik begin even overnieuw'
de uren daarna gaat het gewoon prima. En je moet, hoe cliche ook, niet achteruit maar vooruit kijken. poep aan dat gebroken glas, die klant daar ga je eens netjes helpen, en je zal zien dat het dan echt al stukken beter zal gaan. en verplaats je aandacht naar de dingen die goed gaan, ipv de aandacht op kleine foutjes richten. Als je bijvoorbeeld een klant goed hebt geholpen moet je gewoon trots op jezelf zijn! in het begin was ik vreselijk onzeker en was bang dat ik alles fout deed, maar ik ben een kei in machines schoonmaken en dat leidde vaak de aandacht af van het feit dat ik nogal eens vergeet de jonge kazen op hunt kant te zetten aan het eind van de dag
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 06-10-2004, 23:08
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb 9-en-een-fucking-half-uur gereisd
en eerst werd ik wakker in een zacht hotelbed
moeeh
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 06-10-2004, 23:10
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 07-10-2004 @ 00:08 :
Ik heb 9-en-een-fucking-half-uur gereisd
en eerst werd ik wakker in een zacht hotelbed
moeeh
waar ben je dan echt heen geweest?
Oud 06-10-2004, 23:23
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-10-2004 @ 00:10 :
waar ben je dan echt heen geweest?
Londen maar iets ging verkeerd in de berekening ofzo?
ik kwam echt pas half tien thuis en ik ging 12 uur weg, maar het is dus 8,5 uur met dat tijdverschil enzo.
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 06-10-2004, 23:53
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 07-10-2004 @ 00:23 :
Londen maar iets ging verkeerd in de berekening ofzo?
ik kwam echt pas half tien thuis en ik ging 12 uur weg, maar het is dus 8,5 uur met dat tijdverschil enzo.
o dat is wel fucked up

was je naar dat siouwie gebeuren? zo ja hoe waas dat? niet dat ik de muziek ken maar ik zag je er eerst zo enthousiast over posten. vandaar
Oud 07-10-2004, 11:24
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-10-2004 @ 00:53 :
o dat is wel fucked up

was je naar dat siouwie gebeuren? zo ja hoe waas dat? niet dat ik de muziek ken maar ik zag je er eerst zo enthousiast over posten. vandaar
dat was heel leuk, want het was in een klein clubje ('100 club') waar maar 300 mensen in konden, dus ik stond vrijwel vooraan, (twee dwergjes ervoor nog) en ze deed een heel geil kruiswiegdansje met die ene midget, en ze keek me nog aaaaan, het podium was ook fucking laag en budgie was zo lekker enthousiast aan het drummennnnn hij lachtte zo lief.
Oja en de muziek was ook wel leuk heel goed geluid en dat mens heeft gewoon op haar 47ste nog een geweldige stem (en een geweldig figuur en lekkere tieten) ennn eh ze deden niet veel Banshees nummers, en al helemaal niet de nummers die ik het geweldigst vind natuurrrlijk, maar het was wel leeeuueueueuk. ik moest alleen heel nodig pissen op een gegeven moment en toen ik terug kwam stonden er 5 kabouters voor me. Hierbij een ode aan mensen die nog kleiner zijn dan ik ->
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 07-10-2004, 11:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Heb je nog andere leuke dingen gezien in Londen?
__________________
Du bist ein N00b!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Hyves
kdl2010
4 08-08-2010 22:12
De Kantine He, nog geen nieuw topic. Wat saai #717
Verwijderd
500 12-10-2009 20:49
Verhalen & Gedichten [Kortverhaal] "Nooit meer vakantie"
clubje
4 02-06-2006 17:38
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het spel der liefde?
clubje
7 10-09-2003 11:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.