Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 19:27
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
Ik vind elfs gewoon een heel erg mooie taal om te spreken, horen enzzzoow ben er in de tijd van The Lord of The Rings heel erg veel meej besug geweest, laatste tijd niet meer maar ik dnek dat ik het maar wer ga doen,

Is trouwens wel fet makkleijk hoor niemand snapt je, behalve n vriendin van me... lkkr rodelen obver iemand als die er bij is hahaha

neej ik doe het ook niet om bij een een of andere subcultuur te horen, welke subcultuur wil je dit eigelijk onder plaatsen, veel mesnen denken dan waarschijnlijk aan gothics... dt is dus niet altijd waar!

Zijn er meer mensen die elfs kunnen/willen???? reageer ff!!!

XXX
Advertentie
Oud 17-10-2004, 19:37
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Ilsuuuh schreef op 17-10-2004 @ 20:27 :
Ik vind elfs gewoon een heel erg mooie taal om te spreken, horen enzzzoow ben er in de tijd van The Lord of The Rings heel erg veel meej besug geweest, laatste tijd niet meer maar ik dnek dat ik het maar wer ga doen,

Is trouwens wel fet makkleijk hoor niemand snapt je, behalve n vriendin van me... lkkr rodelen obver iemand als die er bij is hahaha

neej ik doe het ook niet om bij een een of andere subcultuur te horen, welke subcultuur wil je dit eigelijk onder plaatsen, veel mesnen denken dan waarschijnlijk aan gothics... dt is dus niet altijd waar!

XXX

zo hee?
ik ben heel benieuwd hoe jij in Quenya of sindarin roddelt, meid.
Oud 17-10-2004, 23:54
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Mijn god..
Oud 18-10-2004, 09:18
Verwijderd
d'r lopen echt een stel sick and twisted individuals rond hier
Oud 18-10-2004, 12:58
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Wat, de jaren 50 bedoel je?

(wow, een echte 'Leggy-fangurrrrrl' )
Oud 18-10-2004, 13:10
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
Citaat:
d'r lopen echt een stel sick and twisted individuals rond hier
Wie bdoel je daar meej? Nja ik voel me aangesproken? Wat is er mis meej?

en met de tijd van the lord of the rings bedoelde ik: vanaf de tijd dat de 1e film uit is gekomen tot na de laatste film!! alleen ik had het een beetje moiezaam geformuleerd!! Sorry!!!

maarjaaaaaa!!!!!
Oud 19-10-2004, 13:12
appoccolips
appoccolips is offline
Het zijn allebij de beste trillogieen die ik ken, waarbij ik lotr wel iets beter vindt dan star wars (zie plaatje). Maar er is geen enkele film die kan tippen aan lord of the rings!!!
Oud 19-10-2004, 13:20
GRRR
GRRR is offline
lol die nick
Oud 19-10-2004, 13:26
Verwijderd
hey niet zo giechelen, data.
Oud 19-10-2004, 13:29
GRRR
GRRR is offline
I'm sorry captain. My emotion chip seems to be bugged. I need to realign the tertiary matrix with the alpha phlux capacitor therefore containing the critical mass via the mass condensator.

muhaha
Oud 19-10-2004, 13:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 17-10-2004 @ 20:37 :
zo hee?
ik ben heel benieuwd hoe jij in Quenya of sindarin roddelt, meid.
Weer zo'n VMBO muts die na wat geprevel van Orlando denk "elfs" te kunnen.

Ilsuuuh: je bent dom; je liegt, en iedereen heeft 't door. Punt.
Oud 19-10-2004, 13:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ilsuuuh schreef op 18-10-2004 @ 14:10 :
Wie bdoel je daar meej? Nja ik voel me aangesproken? Wat is er mis meej?

en met de tijd van the lord of the rings bedoelde ik: vanaf de tijd dat de 1e film uit is gekomen tot na de laatste film!! alleen ik had het een beetje moiezaam geformuleerd!! Sorry!!!

maarjaaaaaa!!!!!
Best knap da tje d.m.v. de films "Elfs" hebt geleerd. Maar, vermaak ons eens met je kennis?
Oud 19-10-2004, 17:33
KIET
KIET is offline
Lord of the Rings en Harry Potter heb ik nooit zo geweldig gevonden, en ik snap ook niet helemaal die hele hype die er omheen is ontstaan. Ik heb geloof ik van allebei de eerste film gezien (van LOTR weet ik dat zeker, ik heb in delen ook een HP gezien, maar dat kan ook al deel 2 zijn geweest) en hoewel ze op zich niet slecht gemaakt zijn, vind ik ze niet meer of minder bijzonder dan andere films.

Vooral de eerste drie gemaakte Star Wars films vind ik nog wel leuk, en ze zijn tevens goed gemaakt. De latere (eerdere) delen zijn meer gemaakt voor het geld, heb ik het idee, en missen een beetje van het element dat hun voorgangers wel hadden - al weet ik niet precies wat dat is. Het mooiste aan de films vind ik eigenlijk de stem van Darth Vader, die gedaan is door James Earl Jones (die ik ook iedere keer weer geweldig vind in de Tom Clancy verfilmingen). Hij heeft gewoon zo'n geweldig goede stem Bovenal is Star Wars meer een goed verteld sprookje: het begint ook met iets in de richting met lang geleden in een ver, ver melkwegstelsel Het verschil tussen Star Wars en de immer grote concurent Star Trek is dat als er iets kapot gaat (bijvoorbeeld), men in ST daadwerkelijk een probleem heeft en in SW er op een knopje gedrukt wordt en het ding doet het eigenlijk al weer.

Zelf ben ik meer een Star Trek fan. Ik kijk het niet zoveel meer als vroeger, maar dat komt ook gedeeltelijk omdat op het moment Voyager en Enterprise worden uitgezonden. Die twee series vind ik wat minder leuk - vooral Enterprise niet omdat die alles behalve in de voetsporen treed van TOS/TNG of de gedachte van Roddenberry, er meer plotholes inzitten dan originele plots (en het merendeel van de plots komt al uit andere ST afleveringen), er om de drie afleveringen een enorme inbreuk op de veronderstelde geschiedenis van het Star Trek universum wordt gedaan en omdat de schrijvers (Braga en Berman) kennelijk geen enkel idee hebben hoe het schip in elkaar zit. Ik ben opgegroeit met de TOS-films, The Next Generation en Deep Space Nine, en dat zijn imho ook de beste series. Ik heb er redelijk wat verstand van - tijdens een quiz heeft het me in ieder geval de eerste prijs opgeleverd - maar ik zal niet zo snel in een uniform o.i.d. rond gaan lopen. Soms draag ik wel een combadge, als ik hem niet kwijt ben tenminste Verder spaar ik wel een paar leuke dingetjes - waaronder de DVD's en de soundtracks (ben nu eenmaal dol op soundtracks ) - maar verder eigenlijk niet zo veel. Op het moment ben ik ook meer fan van Firefly, StarGate en Red Dwarf.

Zelf spreek ik geen niet-bestaande taal - ik kan wat Klingon vloekwoordjes of zinnetjes, maar die heb ik toevallig geleerd - en de meeste dingen die ik nu nog bijleer is puur om in mijn verhalen te stoppen: ik ben dus fanfic-hobbyschrijver Op zich lijkt het me wel leuk om zo'n taal te leren - elventaal of een Trektaal - maar niet omdat het er mee te maken heeft. Voor hetzelfde geldt wil ik ook wel Russisch of Spaans gaan leren. Als andere mensen het kunnen vind ik het best, als andere mensen in een pak/uniform willen rondlopen vind ik dat ook best. Ik vind dat een ieder daarin vrij is

Over conventies gesproken: ja, ik ga er wel heen (ook naar (open) dagen van de fanclub waar ik lid van ben) maar ik zie niet in wat daar voor vreemds aan is. Het is er meestal erg gezellig, ongeacht waar je wel of niet fan van bent. Ik ga dit voor de derde keer naar een Nederlandse SF-conventie in Scheveningen (de enige grote in Nederland, met tamelijk bekende namen als gaste), en het wordt ieder jaar gezelliger. Voor de mensen die het willen weten: de conventie heet Utopia (V, dit jaar) en wordt komend weekend van 23/24 oktober gehouden in het Bilderberg hotel in Scheveningen. Gasten van dit jaar zijn o.a.: Robert Beltran (Chakotay, ST Voyager), Robert O'Reilly (Chanselor Gowron, ST TNG/DS9), Von Flores (Sandoval, Earth: Final Conflict), David Palffy (Anubis en Sokar uit StarGate SG-1), Douglas Arthurs (Heru'ur uit StarGate SG-1) en Claudia Christian (Susan Ivanova uit Babylon 5). Meer informatie is te vinden op www.utopiasite.com
Oud 19-10-2004, 18:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-10-2004 @ 10:00 :
Ik weet 't ze zijn een stuk simpeler maar op een gegeven moment vond ik het zoooo traag gaan en blergh. alle toffe karakters waren weg. Ik probeer het heus nog een keer, wees maar niet bang Angst is de moordenaar van het verstand.

whah
Toffe Karakters? Hell. Nobody fucks with Bashar Miles Teg \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/
Oud 19-10-2004, 18:29
Metal
Metal is offline
Citaat:

XXX
whahaha heerlijke shit

wie is er nu weer undercover
Oud 19-10-2004, 19:14
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
Citaat:
Weer zo'n VMBO muts die na wat geprevel van Orlando denk "elfs" te kunnen.
hahhah VMBO ik dacht het dus ff niet he wat heeft dat er trouwens meej te maken??? hahaha

Mana carelyë engwë or Aragorn? Nars quen saimára ar roccorya Brego ná quen.
Shadowfax ar Asfaloth nar i vanya rocco inyë sintë. I nilmë imbë rocco ar rohirrim nar saiquen!!!

Inyë mela I!!!!
Oud 19-10-2004, 22:01
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
Citaat:
schimmel schreef op 04-10-2004 @ 16:00 :
ik ben heel erg fan van pokemon geweest
en van lotr, net als de rest van de nederlandse bevolking
pokemon ??? jij ?

btw heb jij die meeting toppic van koetje ergens gezien ?
das de reden dat ik hier ben
Oud 19-10-2004, 22:03
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
Nebuchadnezzar schreef op 19-10-2004 @ 23:01 :
pokemon ??? jij ?

btw heb jij die meeting toppic van koetje ergens gezien ?
das de reden dat ik hier ben
nou zeg maar topic nr 2?
Oud 19-10-2004, 22:04
terror koekjes
ps ik heb een pokémon rom op mijn playboy emulator (L)
dat vond ik dan een jaar geleden leuk, daarvoor wist ik niet dat zulke dingen bestonden.
sinds een week of vier heb ik een sega emulator en dat is gaver want ik heb 6 sonic spelletjes
(en 234893489 snesroms, maar laat maar denk ik )
Oud 20-10-2004, 11:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ilsuuuh schreef op 19-10-2004 @ 20:14 :
hahhah VMBO ik dacht het dus ff niet he wat heeft dat er trouwens meej te maken??? hahaha
Ik had 't over je niveau.

Citaat:
Ilsuuuh schreef op 19-10-2004 @ 20:14 :

Mana carelyë engwë or Aragorn? Nars quen saimára ar roccorya Brego ná quen.
Shadowfax ar Asfaloth nar i vanya rocco inyë sintë. I nilmë imbë rocco ar rohirrim nar saiquen!!!

Inyë mela I!!!!
Ja lieve schat, teksten overtypen kunnen we allemaal. Maar leg maar eens uit hoe Quenya en Sindarin vervoegd worden, en hoe je in Quenya wil roddelen, daar het een gefabriceerde taal betreft welke geen moderne (na-1950) woorden bevat.

Welk van de boeken heb je precies gelezen?
Oud 20-10-2004, 11:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 19-10-2004 @ 18:33 :
Lord of the Rings en Harry Potter heb ik nooit zo geweldig gevonden, en ik snap ook niet helemaal die hele hype die er omheen is ontstaan. Ik heb geloof ik van allebei de eerste film gezien (van LOTR weet ik dat zeker, ik heb in delen ook een HP gezien, maar dat kan ook al deel 2 zijn geweest) en hoewel ze op zich niet slecht gemaakt zijn, vind ik ze niet meer of minder bijzonder dan andere films.
Ik denk dat de hype van LotR en HP vooral gebaseerd was op het succes van de boeken. Vergeet niet dat LotR ergens in 1956 is uitgekomen, en er een enorme schare fans heel erg naar de films uitkeek. Persoonlijk vond ik de films geweldig, maar dat kwam ook omdat ik al een erg grote fan was, het verhaal door en door kende, en dus alle kleine dingetjes in de film (zoals de 3 versteende trollen in deel 1) in het verhaal wist te plaatsen. Ik kan me best voorstellen dat de films een stuk minder zijn als je het verhaal niet kent, omdat ze een hoop dingen gewoon weg moesten laten.

Ik moet zeggen dat ik deel 3 van LotR ook een paar flinke 'mindere' punten had hoor, ik vond deel 1 eigenlijk 't beste.
Oud 20-10-2004, 18:38
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
hahah als ik het over getypt heb he zou je tog met een beetje verstand kunnen weten wat er staat!... nou het is niet overgetypt kan ik je vertellen........ duzz
Oud 20-10-2004, 19:48
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
omg
Oud 20-10-2004, 19:53
GRRR
GRRR is offline
lol een 15 jarige proberen te dissen omdat ze geen elvish praat met ?boekargumenten? wie is hier nou triester
Oud 20-10-2004, 20:56
Poppycock
Poppycock is offline
geil zeg catfight
Oud 20-10-2004, 20:59
terror koekjes
Citaat:
terror koekjes schreef op 19-10-2004 @ 23:04 :
ps ik heb een pokémon rom op mijn playboy emulator (L)
ik bedoelde gameboy oh lordy
Oud 20-10-2004, 21:16
Verwijderd
haha ik dacht dat het gewoon een slechte grap was...

PERV!!!
Oud 21-10-2004, 09:43
KIET
KIET is offline
Voor de mensen die er op een wonderbaarlijke wijze in waren geďnteresseerd, heb ik even een verandering in de gasten van komende Utopia:

Robert Beltran (Chakotay, ST Voyager) heeft een dag voor tijd (geweldige timing) nog even afgezegd, dus die zal niet komen. Eigenlijk hetzelfde verhaal als vorig jaar... Enfin, de staf van Utopia heeft een vervanger gevonden die bereid was om direct op het vliegtuig te springen en naar Nederland af te reizen: dat is Vaughn Armstrong, voornamelijk bekend als admiraal Forrest uit Star Trek Enterprise.
Oud 21-10-2004, 12:36
drezzz
drezzz is offline
Citaat:

XXX
Misschien kan je beter eerst nog wat aan je nederlands doen, voor je dat elfs gaat proberen.
Oud 21-10-2004, 12:38
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 12:10 :
Ik denk dat de hype van LotR en HP vooral gebaseerd was op het succes van de boeken. Vergeet niet dat LotR ergens in 1956 is uitgekomen, en er een enorme schare fans heel erg naar de films uitkeek. Persoonlijk vond ik de films geweldig, maar dat kwam ook omdat ik al een erg grote fan was, het verhaal door en door kende, en dus alle kleine dingetjes in de film (zoals de 3 versteende trollen in deel 1) in het verhaal wist te plaatsen. Ik kan me best voorstellen dat de films een stuk minder zijn als je het verhaal niet kent, omdat ze een hoop dingen gewoon weg moesten laten.

Ik moet zeggen dat ik deel 3 van LotR ook een paar flinke 'mindere' punten had hoor, ik vond deel 1 eigenlijk 't beste.
Ze hadden het laatste half uur van 3 makkelijke kunnen schrappen (Dat "kijk ons eens gelukkige hippies zijn" deel.)
Oud 21-10-2004, 13:53
Verwijderd
mja óf het stuk waar Saruman de Shire overneemt laten zien
Oud 21-10-2004, 14:06
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 20-10-2004 @ 21:59 :
ik bedoelde gameboy oh lordy

maar pokemon was ook wel gewoon tof.
Oud 21-10-2004, 14:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-10-2004 @ 14:53 :
mja óf het stuk waar Saruman de Shire overneemt laten zien
Nou, ik begrijp wel dat ze dat weggelaten hebben, net zoals Tom Bombadil. Maar dat gekweel aan het eind vond ik ook knap irritant.
Oud 21-10-2004, 14:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2004 @ 15:15 :
Nou, ik begrijp wel dat ze dat weggelaten hebben, net zoals Tom Bombadil. Maar dat gekweel aan het eind vond ik ook knap irritant.
Juh best wel. Denk je eindelijk van: nu is het afgelopen... Nee hoor, nog maar een stukkie. In die tijd hadden ze ook een stuk van Tom Bombadil in kunnen voegen in een ander deel, of Saruman in de Shire, of meer stukjes uit The Hobbit die toch erg van belang kunnen zijn... (hoe kwam Bilbo aan zijn rijkdom bijvoorbeeld). Kwam shadowfax zomaar uit de lucht vallen of zit daar ook nog een verhaal achter? Wat is er gebeurd met de onderlinge verstandhoudingen tussen Rohan en Gondor, dat soort dingen.

Ik heb alle boeken ook gelezen dus ik wist al een heleboel, maar m'n vriend had soms echt grote vraagtekens boven zijn hoofd staan, wat ik me goed voor kon stellen. Verder, tja, ik heb wel een map met elfentaal ergens staan, maar heb me er nooit mee bezig gehouden. Film heeft me verder niet beinvloed ofzow. Die map had ik al voor de komst van de LOTR films.

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 14:22.
Oud 21-10-2004, 15:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-10-2004 @ 15:20 :
In die tijd hadden ze ook een stuk van Tom Bombadil in kunnen voegen in een ander deel,
Oud 21-10-2004, 15:27
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 21-10-2004 @ 10:43 :
Voor de mensen die er op een wonderbaarlijke wijze in waren geďnteresseerd, heb ik even een verandering in de gasten van komende Utopia:

Robert Beltran (Chakotay, ST Voyager) heeft een dag voor tijd (geweldige timing) nog even afgezegd, dus die zal niet komen. Eigenlijk hetzelfde verhaal als vorig jaar... Enfin, de staf van Utopia heeft een vervanger gevonden die bereid was om direct op het vliegtuig te springen en naar Nederland af te reizen: dat is Vaughn Armstrong, voornamelijk bekend als admiraal Forrest uit Star Trek Enterprise.

lol 33.50 voor een kaartje. zijn ze niet goed snik ofzo.
Oud 21-10-2004, 15:44
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2004 @ 16:14 :

wees eerlijk, die gast was wel lachwekkend Maar niet echt belangrijk.
Oud 21-10-2004, 16:44
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-10-2004 @ 16:44 :
wees eerlijk, die gast was wel lachwekkend Maar niet echt belangrijk.
Had nooit gewerkt in de film. Was gewoon een achterlijke hippie op LSD geweest.

Ik vond het eind van RotK juist wel prettig, afsluiting voor alle personages. Maar eigenlijk heb ik nog maar weinig met de films. De muziek was prachtig en sommige beelden zijn wel blijven hangen, maar langzaam word het in mijn hoofd weer het verhaal zoals het in het boek was, en ziet het er soms uit als in de films...

NB: David Solo zegt over het 'elvish' van Ilsuuuh:
"Well, she has the wordlist from Ardalambion; now if she also works her way through the Quenya course, and applies some grammar to the words she has strung together... "

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 16:47.
Oud 21-10-2004, 17:16
Verwijderd
wie de neuk is david solo? en er ik hoorde geruchten over een verfilming van De Hobbit?
Oud 21-10-2004, 17:23
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 04-10-2004 @ 15:25 :
Ik had zes jaar terug een twee jaar durende Star Wars-psychose; toentertijd voor 1000 euro merchandising ingekocht en nu spijt van de aankopen. De originele trilogie blijft daarentegen nog wél goed.

Henk Mul !
(u)
Oud 21-10-2004, 17:27
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-10-2004 @ 18:16 :
wie de neuk is david solo? en er ik hoorde geruchten over een verfilming van De Hobbit?
Juh, Peter Jackson wil het wel heel graag gaan doen, maar er zijn nog wat problemen met de rechten ed
Oud 21-10-2004, 17:29
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 21-10-2004 @ 17:44 :
Had nooit gewerkt in de film. Was gewoon een achterlijke hippie op LSD geweest.

Ik vond het eind van RotK juist wel prettig, afsluiting voor alle personages. Maar eigenlijk heb ik nog maar weinig met de films. De muziek was prachtig en sommige beelden zijn wel blijven hangen, maar langzaam word het in mijn hoofd weer het verhaal zoals het in het boek was, en ziet het er soms uit als in de films...

"Well, she has the wordlist from Ardalambion; now if she also works her way through the Quenya course, and applies some grammar to the words she has strung together... "

Is toch juist lachen

Maar eeuh, de kunst van Quenya is uiteraard niet een paar losse kreten achter elkaar opschrijven, dat kan iedereen die een beetje een woordenboek heeft, is idd de grammatica die het moeilijk maakt. En dan nog de uitspraak haha

Ilsuuuuh, alantielyë, ar eceénienyes, heca hína!

Zie? Kan ik ook, en dit klopt grammaticaal ook nog een beetje (vast niet helemaal, maar wel een beetje)

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 17:48.
Oud 21-10-2004, 18:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 21-10-2004 @ 17:44 :
Oud 21-10-2004, 21:06
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-10-2004 @ 18:16 :
wie de neuk is david solo?
Kijk in de DVD-aftiteling... heeft alle vertalingen in de film verzorgd.
Oud 21-10-2004, 21:54
KIET
KIET is offline
Citaat:
GRRR schreef op 21-10-2004 @ 16:27 :
lol 33.50 voor een kaartje. zijn ze niet goed snik ofzo.
Jawel Maar het kost nogal veel om zo'n gast hierheen te krijgen (en te houden): ze moeten betalen voor het hotel, de vliegreis, hun aanwezigheid en zo voort. In verhouding met andere grote conventies zijn ze (aanzienlijk) goedkoper, maar de gasten zijn ook qua bekendheid iets minder groot.
Oud 22-10-2004, 10:39
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 21-10-2004 @ 18:23 :
(u)
Wat nou, Tommie? Pass me liever de MP3'tjes van je eigen projectje.

Henk Mul !

(overigens heb ik geen flauw benul van de betekenis van '(u)'.)
Oud 22-10-2004, 11:05
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 22-10-2004 @ 11:39 :
Wat nou, Tommie? Pass me liever de MP3'tjes van je eigen projectje.

Henk Mul !

(overigens heb ik geen flauw benul van de betekenis van '(u)'.)
Gebroken hart.
Oud 22-10-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
KIET-2 schreef op 21-10-2004 @ 22:54 :
Jawel Maar het kost nogal veel om zo'n gast hierheen te krijgen (en te houden): ze moeten betalen voor het hotel, de vliegreis, hun aanwezigheid en zo voort. In verhouding met andere grote conventies zijn ze (aanzienlijk) goedkoper, maar de gasten zijn ook qua bekendheid iets minder groot.
Maar zeg nou eerlijk, wat krijg je voor dat geld? Wat kunnen die lui nou werkelijk? Doen ze een kunstje? Of is het dat je hun hand kan schudden oid?
Oud 22-10-2004, 13:01
KIET
KIET is offline
De gasten zijn er van donderdag tot maandag (ongeveer) en al die tijd en kosten moeten al doorberekend worden in het prijskaartje, en het Bilderberg hotel zelf moet voor de conventie ook heel wat ruimte verhuren. Met het Bilderberg als viersterrenhotel zal dat ook wel wat kosten

De gasten kunnen meestal niets spectaculairs, omdat het acteurs zijn en geen circusartiesten Ze kunnen dus acteren, en dat doen ze aardig goed anders zouden ze er niet hun beroep van maken. Soms zit er iemand tussen die ook kan zingen (was vorig jaar wel zo) of wordt er een kort stukje opgevoerd (zal dit jaar het geval zijn) maar meestal doen ze niets meer dan met de bezoekers praten, Q&A's houden en (net als de bezoekers) veel lol maken.

Ik snap wezenlijk niet wat het verschil is (op het gebied van 'domme uitgaven') tussen een dag naar zo'n conventie gaan, naar een pretpark gaan of een voetbalwedstrijd bijwonen
Oud 22-10-2004, 13:03
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
The Force is strong in me!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten