![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn mening? Dat Israël woedend is dat er twee peuters met raketten zijn gedood door die terroristen, is helemaal terecht. Dat Israël de daders wil aanpakken, is niet meer dan logisch. Maar dat Israël daarbij lukraak mensen vermoord, ipv de eigenlijke daders, vind ik schandelijk. Twee willekeurige meisjes gedood, dan nog tien willekeurige kinderen gewond, een 56-jarige man gedood enz. Dan kun je wel zeggen: ja, maar dat doen die terroristen toch ook? Ja, maar Israël is een rechtsstaat, en daar verwacht ik van dat ze de dáders aanpakken, dat wil zeggen: opsporen en arresteren en voor mijn part levenslang in de bak gooien (dat verdienen ze!). Maar willekurigen afschieten? Nee! ![]() En ik word kotsmisselijk van de VS die met hun vriendjespolitiek binnen de VN alle democratische rechtsgang belemmeren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hamas!hamas!hamas! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
een artikel kan als ondersteuning bieden maar door duf te zeggen: kijk dan wat daarin staat zegt niks. Citaat:
ben ik met je eens. Citaat:
die resolutie had best anders gekund. De Arabische staten doen nog niet eens moeite, imo.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat je mijn gevoel voor humor niet waardeert ![]() Laatst gewijzigd op 07-10-2004 om 12:12. |
![]() |
|||
Citaat:
er lijkt weinig andere onderwerpen in de smaak te vallen op N&A je staat vrij er zelf ene te openenen Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
overdrijven is ook een vak, als het Israelische leger daar kwam puur om mensen te vermoorden zouden de slachtoffers in de duizenden lopen. beetje realiteitszijn graag. en kinderen, tja, wie zijn kinderen naar buiten stuurt om te gaan vechten met tanks in plaats van te spelen met speelgoed is van erg twijfelachtige kwaliteit op het gebied van zorgen voor kinderen.
||
Citaat:
![]() 20 tegenover 2... beetje disproportioneel, niet? |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik ben niet blij met de dood van die kids maar ze hebben het wel aan zichzelf te danken.
||
Citaat:
nogmaals, als het israelische leger werkelijk kwam om mensen te doden dan zou het aantal slachtoffers hoger liggen. en verder: waar gehakt wordt vallen spaanders, pech gehad. volgens mij laat je je haat tegen Israel (ik zeg niet 'tegen Joden' voordat we daar weer een discussie over hebbn) je objectiviteit behoorlijk beinvloeden.
||
Citaat:
![]() Ja, maak het nou.... Jij vind ook altijjd wel een rechtvaardiging voor de Israëlische terreur tegen de Palestijnen, he? Hoe imbeciel het ook klinkt en in hoeveel bochten je je ook moet wringen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder: ken je dat spreekwoord met die pot en die ketel? |
![]() |
||
Citaat:
Een volk in total anarchie, ja... Ik zou jouw toestand wel eens willen zien als een stel tanks jouw huis met de grond gelijk maakte en je kind voor je ogen neerschoot omdat het toevallig in de weg liep. Slechte bedoelingen? Een deel van dat volk (je doelt op Hamas) wel ja, maar laten we de bedoelingen van israël niet vergeten. De Hamas komt er tenminste openlijk voor uit wat hun kwalijke bedoelingen zijn... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat wil je dan? Dat Israel niets doet, dat het die extremisten gewoon over zich heen zou laten lopen? Daar ken ik nog zo'n leuk spreekwoord van: als de palestijnen hun wapens neerleggen, zal er vrede zijn, als de israeli's hun wapens neerleggen, zal er geen israel meer zijn. Wat zou jij doen als je israel was? als israel stopt met hun acties zal de anarchie enorm uitgroeien, mensen zullen openlijk wapens produceren en is er binnen de kortst mogelijke periode een echte oorlog aan de gang.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als de VN toezicht zou houden zou dat doemscenario vermeden kunnen worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() met dat achterlijke dienstplicht |
![]() |
||
Citaat:
hoezo dat dan? in Iran en andere islamistische landen kun je door geld te betalen onder je dienstplicht uitkomen, hoe eerlijk is dat? dat Israel een van de weinige landen is die niet discrimineerd bij hun dienstplicht is ook geen negatief punt zou ik zeggen. och wow, je stuurt een kindje van 12 naar buiten om te vechten tegen de ongelovigen, en dan hebben die joodse barbaren het lef om terug te vechten?! schokkend schokkend ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]T_ID schreef op 08-10-2004 @ 10:40 :
ik zou schrijven 'die dienstplicht', maar dat terzijde. hoezo dat dan? in Iran en andere islamistische landen kun je door geld te betalen onder je dienstplicht uitkomen, hoe eerlijk is dat? wel zo eerlijk voor de mensen die daar absoluut geen brood in zien. dat Israel een van de weinige landen is die niet discrimineerd bij hun dienstplicht is ook geen negatief punt zou ik zeggen. derserteurs worden in de bak gegooid en streng gestraft ![]() och wow, je stuurt een kindje van 12 naar buiten om te vechten tegen de ongelovigen, en dan hebben die joodse barbaren het lef om terug te vechten?! hoe kom je erbij dat de ouders hun kinderen willens en wetend de dood in sturen? schokkend schokkend dat jij alle schuld bij de palestijnen legt wel ja |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ps. Leer eens quoten. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
*ze moeten ook nog naar school en moeten gewoon buiten kunnen spelen net als hun andere leeftijdgenootjes of wou word dat de palestijnse kinderen dat ook al ontnomen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
kinderen zijn nu eenmaal makkelijk te manipuleren |