![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo ja dan ben je niet verlieft maar blind. Dit moet je niet als een aanval zien want dat is het niet ![]() Alleen een reactie op wat mij overkomen is. Vandaar wou ik erop reageren.
Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 19:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() nou, ik vind het soms gewoon een beetje te ver gezocht, maar ik heb er zelf dus geen last van, ga me dr helemaal ook niet meer druk over maken dus ![]()
||
Citaat:
En ik heb juist het idee (irl) dat het andersom is.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() eneuhm. mensen die veel stressen en ook om stomme dingen. vegetariërs. wenkbrauwpiercings. metroseksuelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is er nou zo erg als iemand vegetarisch is? ![]() Ach, jij eet geen vlees, dan hoef ik je niet hoor... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als jij met die persoon verkering neemt neem je hem/haar voor de goede zowel als slechte punten, omdat je eenmaal van die persoon houd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben daarnaast ook vegetarisch opgevoed, tja, ik ga niet mensen bekeren ofzo. Daarnaast zijn er meer vleeseters dan vegetariers ![]() ![]() En welke principes denk jij dan? Een paar dingen die niet overeenkomen en je kunt geen relatie opbouwen? Wat eten betreft: apart koken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig woonde "ze" 180 kilometer van mij vandaan. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Gewoon bovenstaan.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik moet je nu helaas toch even mededelen dat ik net een beetje onderuit ben gegaan op een traptrede en mijn grote een omknakte.. shit wat een pijn.GVD. ![]() ![]() Maargoed, je beschrijft veel herkenbare dingen voor mij.. En ik vind ook - niet goed genoeg, jammer dan.. dan blijf ik daar uit de buurt. Mvgr |
![]() |
||
Citaat:
Maarja ik probeer mezelf ook vaak iets anders te laten als het huidige, gewoon een beetje waar ik zin in heb. En de laatste tijd.. sta ik smorgens op, zie ik mijn haren, alle kanten op wirwar.. zeg ik tegen mezelf ' fuck it ' en ik move 'em lekker naar school toe.. gewoon zoiets van , ja voor wie zou ik mezelf nou moeten zoals dat tegenwoordig ook wel genoemd wordt ' op -pimpen' , donder op man, ben MEZELF.. the not BIMBO man ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Soort 1, deze zijn zo dom dat ze niet beter weten.. kan mezelf dat nog wel inleven en deze in hun waarde laten betreft niveau. - Soort 2, de slimmere variant, met een gewoon fatsoenlijk maatschappelijk niveau die er een potje van maken door zich sl****** te gedragen en met de rest mee te doen en 'jij wijkt een beetje af dus jij bent een "verzin maar een hokje".. Welke jou versteld doen staan dat ze ook nog in staat zijn iets fatsoenlijks te bereiken in hun leven... deze variant maakt mij uiterst giftig.. Mvgr , slaap lekker |
![]() |
||
Citaat:
Mvgr |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
afknapper? Fleurop | 17 | 06-07-2003 13:56 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |