Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
voor een uitleg van mij over waarom de big bang niet betekent geloven dat iets uit niets is ontstaan verwijs ik je naar een van de 12-14 topics op F&L waar ik hetzelfde keer op keer heb moeten uitleggen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
persoonlijk geloof ik liever uit een aap dan uit modder te zijn voortgekomen.
||
Citaat:
Goed, Prof. Dr. DEChengst, legt u mij dan maar eens uit hoe volgens u de Big bang is ontstaan. In tegenstelling tot ál die andere wetenschappers, zult ú ongetwijfeld wél een sluitend antwoord hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook zou ik je vriendelijk willen vragen met wat meer respect te praten over/tegen mensen die geloven. In een discussie is dat wel zo prettig. Tenslotte hoef ik niet in discussie met iemand die de Bijbel een "boek noemt geschreven door een stel tandeloze, hersenloze nomaden". Een beetje respect. |
![]() |
|
WAAROM gaan we hier een theologische discussie voeren in plaats van een politieke (waarin weliswaar de verschillende theologische benaderingen in opgenomen worden, maar waarin deze niet ter discussie staan in hoeverre deze waar zijn an sich)?
||
Citaat:
(Ik breng ook respect op voor de standpunten van anderen, hoewel ik het er niet mee eens bven. Ik verwacht van anderen hetzelfde. Daar zijn we beschaafde mensen voor, dacht ik.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik constant zou beweren dat jij een meisje bent, ondanks (hopelijk voor jou) empirisch bewijs dat dit niet zo is, zou je dat standpunt dan "respecteren"? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
en ach, misschien zijn alle natuurkundige wetten nu wellicht grote lulkoek en is de werkelijkheid heel anders. Het gaat er m.b.t. de natuurkundige wetten dat we ze kunnen gebruiken om vliegtuigen mee te laten vliegen en raketten naar de maan kunnen schieten, maar of die wetten eromheen (opgezet door mensen) in overeenkomst zijn met de werkelijkheid is ook nog maar de vraag.
Zo kun je dat imo ook zien met theologische benaderingen binnen het politieke spectrum.
||
Citaat:
![]() Daarom zeg ik: laat iedereen met een andere mening in zijn waarde. |
![]() |
||
Citaat:
(nog) niet alles is wetenschappelijk te verklaren, maar waarom er dan direct verzinsels aan te pas moeten komen ontgaat me. Maar ja, zie F&L (of tegenwoordig religie) als je hierover door wilt. Wat ik me afvraag is waar de massale arrestaties blijven die er na de laatste aanslag in Egypte wel waren.
|
![]() |
Een "voordeel", als je dat zo mag noemen, van deze aanslag is dat de rest van de Arabische wereld heeft kunnen ontdekken hoe hypocriet Egypte bezig is. Andere landen, zoals Irak, worden gelijk veroordeeld als ze met de "Joden" werken maar over de 40.000 Joodse toeristen die Egypte zijn ontvlucht na de aanslagen wordt helemaal niets gezegd. Hoezo hypocriet bezig.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Zolang er maar geld aan verdiend wordt is het toegestaan binnen de arabische wereld. Dat is net zoiets als dat er over de ruggen van de arme zielige onderdrukte van alles wordt gedaan maar niemand zich inspant voor die mensen zelf. Ook in Nederland trouwens, kijk naar onzer gretje, ze spendeert enorm veel tijd en geld om het in de media te krijgen maar wat doet ze nou werkelijk voor die mensen?
||
Citaat:
|
Al-Hayat: Al-Qaeda Claimed Responsibility for Sinai Attack
11:45 Oct 11, '04 (IsraelNN.com) The website of the London-based, Saudi-backed newspaper Al-Hayat has published information that a group calling itself the Martyr Abdullah Azzam Brigades, a branch of Al-Qaeda, claimed responsibility for the multiple bombing attacks on the resorts in Sinai last week. Al-Hayat also reported that two of the terrorists who carried out the attacks managed to escape. Egyptian authorities have linked the attacks to Osama Bin-Laden's second-in-command. (Israelnn.com)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tja.... wie het echt zal hebben gedaan zullen we denk ik hopelijk snel weten.
|||
Verwijderd
|
[QUOTE]Staafmixer schreef op 11-10-2004 @ 11:04 :
Citaat:
Citaat:
Pas als het geweld ophoud kan er iets gedaan worden waar die mensen wat aan hebben |
![]() |
|
"Branch of Al Qu'aida"... jaja. Die gasten noemen zichzelf een "tak van Al Qu'aida" om meer indruk te maken en meer impact te kweken, want dat wordt toch gezien als dé grote internationale terreurorganisatie, en iedereen tuint erin. Wedden dat het een klein regionaal groepje van opgefokte moslims is dat zich graag spiegelt aan de 'grote jongens' van Al Qu'aida?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
al qaida is een verzamelnaam voor al deze groeperingen.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|