Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En misschien rook ik op m'n 16de, misschien ook niet. Misschien rook ik op m'n 30ste, misschien ook niet. Zelfs als ik op m'n 16de rook, dan heeft het toch langer geduurd hé. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik koop al maanden geen beltegoed meer omdat ik rook.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hmmmz en dan mij verslaafd noemen....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarnaast; in de catagorie 'tot en met 16' zit een heel grote groep mensen die denken dat het cool is om te roken he ![]() Ik denk persoonlijk dat meer mensen van 13 tot 16 roken dan mensen tussen de 17 en de 21. Tenzij ze natuurlijk begonnen zijn voor hun 16e. Maar ja, toen vielen ze dus in de groep dat... ![]()
||
Citaat:
![]() Waarom zou het zielig zijn om het niet tegen je ouders te zeggen? Als ik het tegen mijn ouders zou zeggen (anti-roken), weet ik zeker dat ik de helft van me zakgeld/kleedgeld kwijt ben en dan heb ik heel veel bonje, dus waarom zou je dat doen?
|
Ik weet niet maar ik denk meer dat dat meer te maken heeft met zorgen om je kind.
Iedereen weet toch dat roken niet gezond is.... En in principe snap ik best dat ouders hun kinderen nou niet graag zien roken. En roken is naar mijn mening helemaal niet geaccepteerd binnen de samenleving zie rookverbod op stations, jeugdcentra en andere openbare ruimtes... En het gezeik van niet - rokers op rokers overtuigd nou niet van echte acceptatie vind ik.
|
ik zeg geen liegen maar gewoon verzwijgen.
Toe mijn ouders erachter kwamen dat ik rookte waren ze echt alles behalve blij en gingen die echt extreem korten op zakgeld en alles. Ik snap het van hun kant ook wel maar daarom snap ik ook eerder dat je het gewoon liever verzwijgt. Liegen werkt in ieder geval niet nee dat is helemaal waar
||
Citaat:
![]() jij zal het niet ver schoppen, zoef
|
ooohw jah met dingen verzwijgen kun je het een heeeel eind schoppen trust me....
Maar ik bedoel als men ouders er naar vragen dan zal ik heus wel eerlijk antwoord geven. Sowieso leugens komen altijd uit.... dingen verzwijgen is veel makkelijker ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mijn ouders waren er niet achter gekomen als ik het ze niet verteld had.
heb, doordat ik het zelf verteld heb, er ook geen gezever mee gehad als korten op zak-/kleedgeld of iets dergelijks. maar dit kwam vooral doordat mijn moeder vroeger zelf ook gerookt heeft, mij pa popte wel echt maar dat duurde maar 10 minuten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jahjah ik kom er heus wel hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor stoppen heb je doorzettingskracht nodig... Dat ontbreekt een beetje bij me en m'n vriend rookt ook.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook verslaafd aan roken maar nu ik ziek ben heb ik de hele dag nog niet gerookt. Volgens mij heeft het idd puur te maken met doorzettingsvermogen en disipline. Een kennis van me was ook verslaafd en is van de ene op de andere dag gestopt. Hoe? Gewoon geen nieuw pakje peuken meer kopen en niet meer bietsen. En als het je aangeboden word gewoon nee zeggen.
|
Wat heeft het als ouder zijnde nou voor zin om iemand te gaan verbieden te roken? Als je echt nieuwschierig bent naar hoe het is dan doe je het toch wel en dan trek je je weinig aan van je ouders. Die komen er toch niet achter toch...?
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
je bent toch al veels te verslaafd dus waarom zou je het jezelf aandoen, het enige waar het toe leidt is een heleboel schuldgevoel omdat je het niet haalt. Nicotine verslaving is bewezen een moeilijkere verslaving om vanaf te komen dan heroïne, dertig jaar na dat je gestopt bent is het nog steeds verleidelijk.
het zou trouwens überhaubt veel beter zijn als iedereen weer zou gaan roken; het spekt de staatskas flink en dat kan de regering goed gebruiken (een deel van de bezuinegingen hebben we te danken aan het feit dat men massaal is gaan stoppen met roken door de nieuwe wetten) en als de medische zorg komt te zitten met een overvloed aan longkankerpatienten komt er binnen no time een kuur aangezien de medische wereld geen financiele baat meer heeft van dure operaties en chemokuren. Écht roken is goed!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen' df | 124 | 05-10-2015 06:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquete roken rare | 51 | 20-06-2012 15:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête over roken LuCernaA | 2 | 31-05-2008 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti-rook spotjes Yamyam | 77 | 30-10-2002 11:37 |