![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aangerand of verkracht worden is natuurlijk nooit je eigen schuld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar heb het vertrouwen wel beetje terug gekregen door het vriendje wat daarop volgde.. Maar helemaal lekker voel ik me nog niet als iemand me vraagt wat ik wil, ofzo. Doe niet veel uit mezelf.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zolang je het probleem/trauma wegstopt, kun je het in ieder geval niet verwerken. Pas als je je negatieve ervaring een plaats hebt gegeven, kun je opnieuw beginnen en genieten van sex.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk is wegstoppen niet handig . Maar ik zeg ook niet dat ik dat doe . Ik heb bij psychologen gelopen . Ik heb het nooit verdwongen . Ik ben er open over . Nadat ik verkracht was , ben ik nog wel met jongens naar bed geweest . Maar het was alsof ik daar op dat moment niet klaar voor was . En ik ben ook zo dat ik liever wacht , op liefde . Voordat ik met iemand naar bed ga . |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me wel eens af of liefde wel bestaat of dat het een ideaalbeeld is dat we najagen en dat we alleen maar kunnen proberen zo dicht mogelijk te benaderen. Met andere woorden: echte liefde bestaat misschien wel niet, al maken we ons dat toch graag wijs. We moeten toch ergens in geloven... Seks zonder liefde is leeg Liefde zonder seks ook Liefde noch seks is eenzaam
Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 22:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik leef graag een beetje idealistisch ofzo . Ik dacht ooit echte liefde gevonden te hebben . Dan was de sex goed . & fijn . |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vies van m'n vriend... *~*SaN*~* | 186 | 16-07-2005 12:56 |