![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
skinheads??
||
![]() |
Citaat:
dat zou ik dan maar niet doen als ik jou was want dan zit je over een paar jaar daar zelf tussen de skinheads, en dan komt er een 14jarig meisje langsgefiets die bang is van je, en graag wil dat ze jou dan maar opsluiten dat zou jij toch ook niet leuk vinden of wel? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus eigelijk kan ik het me ook helemaal niet voorstellen.. ik vind het logisch dat meisjes van 14 zo denken als ze langs die junkies komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat is "goed'' dan precies ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
@girlytina
Ik heb nog steeds geen GOEDE reden gezien waarom je alcohol wel accepteert en de rest van de drugs niet ![]() Als iedereen zo'n last heeft van die junks mischien moeten al die anti drugs mensen dan toch eens met een concrete oplossing komen om wat aan het probleem te doen en niet alleen maar roepen dat het zo verschrikkelijk slecht is Citaat:
En dat er dan zo'n forum als dit is waar je door leeftijdsgenoten word gewezen op de eventuele gevaren van een verslaving en ook hier leest dat drugs echt niet zomaar iets is waar je wel even aan gaat beginnen dan is dat toch alleen maar goed. En iedereen kan hier z'n vraag stellen en mits het een beetje een normale vraag is die niet al 20 keer voorbij is gekomen en die ook werkelijk ergens over gaat dan worden daar volgens mij ook gewoon normale antwoorden op gegeven en echt geen antwoord waardoor een veertienjarige zou kunnen denken: "go het is allemaal zo erg niet laat ik maar eens een pilletje achterin m'n keel douwen want dat is minder erg dan roken." En dat er dan van die mensen zijn die een gigantische anti drugs houding hebben daar kan ik nog wel mee leven maar die moeten hun mening wel fatsoenlijk onderbouwen anders gaat de discussie over of het nou wel of niet geaccepteerd kan worden natuurlijk helemaal nergens meer over. [Edit] Verder ben ik van mening dat internet en tv en de krant en wiv wat voor massamedia er nog meer is onder geen ENKELE voorwaarde invloed moet hebben op jou keuze of je wel of geen drugs gaat gebruiken. Die keuze moet je zelf maken en je zal uiteindelijk alle voors en tegens tegen elkaar af moeten wegen en dan tot een verstandig besluit moeten komen of je er wel of niet aan gaat beginnen. Als jij je gaat laten beïnvloeden door een internetforum dan spoor je volgens mij zowiezo al niet.[/Edit]
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 24-10-2004 om 17:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de junkies zorgen wel voor overlast ja... mij niet speciaal ofzo maar anderen wel. En ik weet net hoevaak ik wel niet politie bij die junkies heb gezien. En als ik langs die junkies moet dan zoek ik het probleem toch niet op? Dan fiets ik wel even om.. wel irritant maar toch... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom zorgen die junks eigenlijk voor overlast en waarom gaan ze op straat liggen? Omdat ze nergens anders heen kunnen. En dan kun je wel zeggen dat ze dat aan zichzelf te danken hebben en dat ze dan maar wat beter hun best moeten doen om er iets aan te doen maar jij weet net zo goed als ik dat als je ergens echt verslaafd aan bent dat daar maar zo niet iets aan te doen is. En als jij je leven wil leiden door aan de drugs verslaafd te zijn en dat als enige gelukspuntje in je leven te kunnen zien dan vind ik nog steeds dat je dat van iemand moet accepteren omdat het zijn eigen keuze is en ik vind dat je NIEMAND slecht moet vinden om de keuze die hij maakt en om hoe hij zijn leven wil leiden. Wat mij een veel beter idee lijkt is om plaatsen te maken waar mensen met een verlsaving heen kunnen om hun drugs te kopen en te gebruiken. Dan kunnen de junks gewoon drugs gebruiken op een plaats waar NIEMAND er last van heeft, omdat ze daar dan simpelweg niet heen hoeven te gaan. En dan is het hele probleem toch opgelost?
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 24-10-2004 om 17:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met je tweede stukje ben ik het wel eens. Van drugs kom je niet zomaar af.. waarscheinlijk kom je er niet af als je eraan verslaafd bent. Maar op het nieuws was eerst wel dat ze een paar plaatsen hadden gemaakt waar drugsverslaafde drugs konden halen en legaal konden gebruiken want anders gingen ze stelen en weet ik veel wat ![]() Ik blijf erbij.. je kunt beter van de drugs afblijven want het is zooi |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe veel lol heb je in je leven zonder dat alles? Juist. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |