Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2004, 19:14
Johny English
Johny English is offline
ni
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2004, 19:24
Toddek
Toddek is offline
veel sex gehad... geen drugs gebruikt.
veel frans bier gedronken,
wel leuk dus.

maar wenckebach pandje afgefikt tijdens een tekno/goa feestje
Oud 14-11-2004, 19:47
barbiebitch
barbiebitch is offline
euhm mijn weekend was perfect, tot afgelopen nacht 2 uur. toen besefte ik dat ik aan het vreemdgaan was. en ik weet het: teveel alcohol is geen excuus.

hopen dat me volgende weekend wat beter afloopt en dat ik niet gedumpt wordt door me lieve vriendje.
Oud 14-11-2004, 20:03
Verwijderd
Citaat:
barbiebitch schreef op 14-11-2004 @ 20:47 :
euhm mijn weekend was perfect, tot afgelopen nacht 2 uur. toen besefte ik dat ik aan het vreemdgaan was. en ik weet het: teveel alcohol is geen excuus.

hopen dat me volgende weekend wat beter afloopt en dat ik niet gedumpt wordt door me lieve vriendje.
Tsja.. das dom!

Mijn weekend was klote, niet uitgeweest, lekker gaan slapen. Lekker.. NIETS.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 23:11
Type
Type is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 14-11-2004 @ 18:23 :
feest was
sessions daaluk zullen ook wel zijn en de afterparty helemaal want daar is nog meer bier
duh @ meer bier!
Oud 14-11-2004, 23:32
Viporizer
Viporizer is offline
Wel relaxed, beetje druk alleen.

Zaterdag smorgens vroeg opstaan moest de trein naar Utrecht halen. Daar naar de HCC beurs gegaan. Was wel grappig, beetje weinig leuke onzin maar heb daar lekker rond gehobbeld. 's Avonds lekker vroeg gaan slapen (21.00 uur) echt vroeg dus.

Zondag, wekker ging om 0700 uur. Moest om 0800 uur ergens zijn om me te laten sminken en instueren, want ik ging weer zwartepiet spelen voor de intoch van sinterklaas in Haarlem. De intocht ging wel goed op een paar vervelende kinderen die een paar jonge meisjes pieten gingen lastig vallen. Dat was gelukkig snel verholpen.
's Avonds nog Jurasic Park gekeken samen met Wammus bij een vriend. Was wel oke.

Nu lekker pitten!
Oud 15-11-2004, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 15-11-2004 @ 00:11 :
duh @ meer bier!

zeker, was gezellig
en de sessions waren vet, althans het ene bandje wat ik gezien had dan, maar die waren dan ook echt goed bezig \m/ (terwijl het punkrock was, maar dan ook echt rock, niet van die flauwe punk maar gewoon goede )
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:

harstikke goed van jou!
gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:34
Verwijderd
Vrijdagavond heb ik heerlijk dominoday gekeken samen met mijn fles whiskey, ik moest op de hond passen .

Zaterdag ben ik naar Breda geweest, eerst mijn beschadigde tvkast omruilen bij de Ikea (kwam beschadigd uit de doos ), dan met 2 jongens gaan shoppen. En weet je, ze zeikten gewoon minder als een vriendin en hadden zelfs smaak en goeie ideeën .

Zaterdagavond eerst naar een concert van Contraband in combinatie met voordracht van Carla van den Boogaert geweest en erna naar een feestje in een kraakvilla in hoeheethetweer voorbij Roosendaal... Ossendrecht! geweest. Te veel gedronken en geblowd, om 5uur in mijn auto gaan slapen, maar te veel wakker gehouden door een Belg die het fantastisch vond dat ik er was. Gered door iemand die een lift wilde. Om 9u richting huis, 25 FUCKING minuten rond Breda gereden omdat ze het VERTIKKEN om de weg open te gooien als er niemand aan het werk is en fatsoenlijk aan te geven hoe ik dan wel in Ulvenhout kwam. Eikels.
Zondag verder geslapen en film gekeken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 21:23
Verwijderd
kijk en dan komt navigatie goed van pas, heb ik geleerd toen ik 3 uur in brandevoort ronddwaalde.. loeders daar zijn gewoon te lam om fatsoenlijke straatnaambordjes op te hangen, tja, dan is het vrij lastig om te vinden waar je moet zijn als de routebeschrijving geschreven is voor fietsende mensen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 07:24
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:

omg... JE HEBT ME GEWOON GEBRUIKT!!!
Oud 17-11-2004, 14:45
gurl19
gurl19 is offline
mijn weekeind was helemaal top!! wa ietsjes teveel gezopen.. maja dat mocht ook wel weer een keer!! en natuulk met een keimooie jongen gezoend.. dus kon nie beter!! nou al zin int volgende weekend.. we gaan mooi na een discotheek iets verder en hij rijdt! met mn vriendinnen.. heel mooi duz
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:19
Verwijderd
ja kansloos
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:33
aajp
aajp is offline
ik stop je in mn schoen, ik stop je in mn laars
Oud 17-11-2004, 18:35
gurl19
gurl19 is offline