Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 16:48
groovy
groovy is offline
hihi Kabouter, join the group

En Engeltje, heeel veel succes met de brief geven enzo! Hoop dat ie duidelijk is in wat ie wilt, al weet ik wel zeker dat ie je leuk vindt

Cookie16 ik duim ook voor je dat je hem vanavond ziet, en zoja, gewoon je kans grijpen! Als het weer een week duurt voordat je hem ziet, moet je er nu gewoon voor gaan

Dankje voor de tip Sangria, ja ik zat ook al heel omslachtig te doen, soms zo voorzichtig een beetje hinten of vragen, hoezo omslachtig

Maar ik weet nu wel echt dat we iets hebben met elkaar, hij neemt het zo serieus, dus dat zit wel goed nu

Cookie16 en Engeltje, succes!

En illie1987, het gaat steeds beter weer nu voelde me echt rot deze week, maar hij had gewoon echt hele erge stress..jij ging ook al lange tijd met je vriend hè ?

Liefs!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2004, 16:52
ilse
ilse is offline
Citaat:
groovy schreef op 18-11-2004 @ 17:48 :

En illie1987, het gaat steeds beter weer nu voelde me echt rot deze week, maar hij had gewoon echt hele erge stress..jij ging ook al lange tijd met je vriend hè ?

Liefs!!
mooi dat het beter gaat. mijn vriend.. tsja.. die is ingewikkeld . is niet lang in ieder geval. bij mij is ht niet duidelijk wanneer het over gegaan is op een nieuwe hier op t forum. heb er niet zo veel over gepost. maar had pas anderhalve maand met em. en nu weer een nieuwe . en die is lief dus gaat wel even goed
Oud 18-11-2004, 20:39
groovy
groovy is offline
Haha, hmm..hoelang ga je dan met die 'nieuwe' ?

Hihi!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 20:53
ilse
ilse is offline
Citaat:
groovy schreef op 18-11-2004 @ 21:39 :
Haha, hmm..hoelang ga je dan met die 'nieuwe' ?

Hihi!
uhm.. iets meer dan een week
Oud 18-11-2004, 21:41
Cookie
Cookie is offline
weer niet gezien....... *sip*
kent iemand nog een leuke vrijgezelle jonge ?
Oud 19-11-2004, 11:42
groovy
groovy is offline
jaaa cookie16, mijn ex!! Ownee, dies niet leuk

Wat jammer dat je hem niet meer hebt gezien

Hoe kan het dat dat elke keer zo lang duurt? Dus je weet ook niet of hij je smsje ontvangen heeft?

Ja Illie1987, je had gelijk, je hebt een keer gepost dat je het had uitgemaakt met een jongen..nou dan lig ik toch al voor op jou, ik ga toch zeker al een hele maand met mijn vriendje

Cookie16, don't worry, in Sex & the City vinden ze ook altijd zo weer iemand, dus komt goed

En als ik een leuke vrijgezelle jongen ken, ben je de eerste die het hoort

Engeltje heb je hem al de brief gegeven? Ik hoop dat het goed is gegaan
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 14:21
engeltje
engeltje is offline
De brief heb ik gister op de post gedaan, hij woont niet zo dichtbij. Maar hij heeft hem dus vandaag.

Cookie16: arme jij, dat is niet leuk ik hoop dat je hem toch nog eens ziet, en anders sturen we alle leuke jongens op jou af
(die hebben wij toch niet meer nodig , eentje vind ik iig wel genoeg )
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 13:17
Cookie
Cookie is offline
haha keej is goed....

groovy: hoe dat zo lang duurt.....nou ff int kort....hij rijd paard...op woensdagavond heeft ie traine...hij reed er eerst best veel (je kan t ong. zien als zn werk) maar nu heeft ie er nog maar 1....dat beest is kreupel en dat gaat nog lang duren...dus heeft ie geen reden om op traine te komen......agja...heb m nu al zo lang niet gezien.verliefdheid is wel aant weggaan....

kga vanaaf wel ff achter de manne aan

iedereen veel plezier die vanaaf nog uit gaat
Oud 20-11-2004, 17:34
groovy
groovy is offline
Dank je wel! Jij ook veel plezier . Dus hij rijdt zoveel paard, dat hij niet vaak thuis is?

Ik weet alleen niet wat ik aan zal tekken vanaaf

Ow Engeltje, ik ben benieuwd hoe hij zal reageren!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 20:34
engeltje
engeltje is offline
ja, ik ook!! Komt vast wel goed, maar ben toch wel beetje gespannen. Ik verwacht ook pas na het weekend reactie, dat scheelt, dan is het logisch dat ik nu nog niks heb gehoord. Maar toch... Maar als ik hem niet had laten weten wat er speelt bij me dan wist ik nog steeds niets, en dat was ook niet leuk. Al had ik wel last van spoken pas, maarja, het komt wel goed
hoop ik

groovy: maakt toch niet uit? hij vindt je sowieso wel mooi lijkt me he
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 13:02
Cookie
Cookie is offline
zucht....heb je sjans.....issie me net zo niet mijn smaak (lees....ugly) maargoed...was leuk...

laat je t ff weten als je reactie hebt engeltje?
Oud 21-11-2004, 17:32
Susanne
Susanne is offline
Geen zin om het hele topic nog door te lezen,

maar zoiets voel ik altijd wel goed aan, met mijn ex wist ik ook meteen dat het meer was dan een avondje zoenen en toen we later (was het al uit) een soortement van seksrelatie hadden wist ik ook dat het niet meer was dan dat...
Oud 22-11-2004, 13:59
Cookie
Cookie is offline
oh ooh....denk weer vaker aan m...... zucht...word moe van mezelf...
Oud 22-11-2004, 15:50
groovy
groovy is offline
Heey Engeltje, al reactie gehad?

Oooh cookie16, komt vast goed! Maar ik zou er echt voor zorgen, dat die keer dat hij in de buurt is, jij er ook bent! En dan een praatje met hem maken

Ga desnoods met een vriend/vriendin mee die toevallig daar ook paardrijdt ofzo ?

Hier gaat alles goed, heb mijn vriendje dit weekend gezien en het was echt heel leuk Ga hem steeds leuker vinden
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:54
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
groovy schreef op 22-11-2004 @ 16:50 :
Heey Engeltje, al reactie gehad?

Oooh cookie16, komt vast goed! Maar ik zou er echt voor zorgen, dat die keer dat hij in de buurt is, jij er ook bent! En dan een praatje met hem maken

Ga desnoods met een vriend/vriendin mee die toevallig daar ook paardrijdt ofzo ?

Hier gaat alles goed, heb mijn vriendje dit weekend gezien en het was echt heel leuk Ga hem steeds leuker vinden
ik ga daar zekers voor zorgen dat ik er ben als de kans er is dat hij er is....dat is ook altijd zo eigelijk.....en als ik m spreek begin een praatje met heel veel hints...
engel veel succes laat t ff weten als je reactie hebt.

groovy: gaaf voor je love is in the air...
Oud 22-11-2004, 21:14
engeltje
engeltje is offline
reactie is er, hoe die verder is, laat ik nog weten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 11:33
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
engeltje schreef op 22-11-2004 @ 22:14 :
reactie is er, hoe die verder is, laat ik nog weten

ik neem aan positief?
Oud 23-11-2004, 15:25
engeltje
engeltje is offline
ja, tot nu toe wel
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:21
groovy
groovy is offline
Oew, vertel

Ben blij voor je! Hoop echt dat het nu iets is tussen jullie

En Cookie16, dat is de manier van handelen . Komt ook vast goed wanneer je hem weer ziet
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:24
Cookie
Cookie is offline
haha jah... zal mn versiertalent (dat ik nog moet otnwikkelen ) ff op hem loslaten..

jullie beide succes met je vriend...ik zal die van mij is ff vange
Oud 23-11-2004, 16:32
groovy
groovy is offline
haha gewoon extra kijken, en als hij omkijkt en naar jou wilt kijken, kijk je net iets te lang en draai je je dan weg..je expres laten betrappen dus

Dan heeft ie wel iets door denk ik

Cookie16 kijk eens bij (tong)zoenen

Maargoed, als het niet lukt gaan we samen achter die jongen aan rennen met een vangnet we hebben toch iemand nodig voor Sex & the City..

Of vraag hem paardrijles!! Laat je je af en toe van dat paard afvallen per ongeluk in zijn armen

Engeltje vertel ons snel weer bij

Liefs
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:18
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
groovy schreef op 23-11-2004 @ 17:32 :
haha gewoon extra kijken, en als hij omkijkt en naar jou wilt kijken, kijk je net iets te lang en draai je je dan weg..je expres laten betrappen dus

Dan heeft ie wel iets door denk ik

Cookie16 kijk eens bij (tong)zoenen

Maargoed, als het niet lukt gaan we samen achter die jongen aan rennen met een vangnet we hebben toch iemand nodig voor Sex & the City..

Of vraag hem paardrijles!! Laat je je af en toe van dat paard afvallen per ongeluk in zijn armen

Engeltje vertel ons snel weer bij

Liefs
dat net vind ik wel een goed id eigelijk, maar dat vallen niet zo.
ben dr laatst afgeknikkerd en toen had ik mn bovenarm gebroken en ik kan nu net weer alles (ben er vrijdag alweer afgevallen by the way hehe woepsie) maargoed...kga mn best doenals ik m zie...kan ff duren maargoed.
Oud 23-11-2004, 20:02
engeltje
engeltje is offline
hahahaha, dat net, dat is een goed idee Daar wil ik ook wel bij helpen!

Verder: we hebben niks, ik krijg nog een 'echte' reactie, als ik hem zie, of per post, dat is even afwachten. Maar een korte reactie om mijn onzekerheid wat weg te nemen was in ieder geval niet negatief, dus daar was ik wel blij mee
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:08
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
engeltje schreef op 23-11-2004 @ 21:02 :
hahahaha, dat net, dat is een goed idee Daar wil ik ook wel bij helpen!

Verder: we hebben niks, ik krijg nog een 'echte' reactie, als ik hem zie, of per post, dat is even afwachten. Maar een korte reactie om mijn onzekerheid wat weg te nemen was in ieder geval niet negatief, dus daar was ik wel blij mee
das iig een goed teken
ey en als dat lukt met dat net issie wel voor mij hoor
Oud 23-11-2004, 20:13
groovy
groovy is offline
natuurlijk cookie, wij helpen alleen maar met vangen

Gelukkig Engeltje, dat hij een positieve reactie was. Hoop dat het ook echt iets wordt tussen jullie!!

Morgen ga ik een vangnet kopen ok ?

Maken we dan een plan

Morgen komt mijn vriendje....het probleem is alleen dat we steeds onder zitten, bij mijn ouders..hoe krijg ik hem nu onopvallend naar mijn kamer ? Zodat ik ook lekker met hem kan knuffelen zonder me bekeken te voelen
Weet niet hoe ouders reageren, en hij doet dat uit zichzelf ook niet..zitten tot nu toe of bij zijn ouders of bij mijn ouders zucht..

Dat vangnet is niet zo'n slecht idee, misschien koop ik er wel 2, eentje om hem mee naar mijn kamer te sleuren

Slaap lekker!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:18
Cookie
Cookie is offline
jij moet een camouflagenet hebben dat past bij julie interieur (rotwoord) dan stop je m daar in gooi je dat net over je schouder en sleept m naar boven. ofzowiets...

naja...als zon net te duur is koop ik wel zon vlindervangnetje kan ook...krijg ik misschien net zn hoofd te pakken maar das wel genoeg.

engeltje laat je het ff weten als je duidelijkheid hebt...?

truste
Oud 24-11-2004, 16:19
engeltje
engeltje is offline
Ja, of een camouflagekleed, dan zien je ouders niet dat ie er is en kan je hem meteen mee naar boven sleuren
Volgens mij kan je dat wel gewoon zeggen hoor, zo van: Zullen we even naar mn kamer gaan? Of als hij die nog niet heeft gezien even laten zien ofzo. Ik weet het ook niet

En cookie16, natuurlijk is ie voor jou, daarom helpen we je ook alleen maar
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:19
groovy
groovy is offline
yip, Engeltje en ik hebben al genoeg problemen met onze eigen helden

Heb je al een vangnet gekocht?

Dat camouflage net is helemaal niet zo'n slecht idee!! Ik ga eens vragen bij de Boerenbond of ze een camouflage net hebben

Ik had gister een misverstand met mijn vriendje

Maar nu wel opgelost..hij was erg gestresst, en ik maar denken dat ik het stressmonster hier ben
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:57
Cookie
Cookie is offline
tuuuuurlijk...weer niet gezien...pff ik geef het op hoor (als ik m zie laat ik m niet lopen maar kword er nou wel een beetje moe van)
12 december sta ik achter de bar met een wedstrijd...hmz....piepklein kansje... agja zie wel....

groovy mooi dat t weer goed gaat.....
engel heb je nou al wat meer duidelijkheid of heb ik ergens overheen gelezen
Oud 26-11-2004, 20:56
groovy
groovy is offline
oohh is er écht geen enkele manier om hem zelf op te zoeken en hem dus te kunnen zien cookie16 ?

Ja hier gaat alles goed, we hadden vandaag een goed gesprek enzo, echt heel fijn

Morgenavond zie ik hem weer *maakt vreugdedans*

Nee volgens mij had Engeltje nog niets verder verteld, omdat ze eerst zelf nog met die jongen moest spreken

Maar we wachten in spanning af Engeltje! Komt allemaal goed!

Liefs
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 11:44
engeltje
engeltje is offline
ja, klopt, dat komt binnenkort ergens, denk ik
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 18:27
Cookie
Cookie is offline
keeeej dan

groovy: nee die is er niet....of ik moet heeeel moeilijk gaan doen en spontaan bij m aanbellen terwijl ik nog maar 1 keer met m gepraat heb..beetje overdreven.
maar eerlijk gezegt is de verliefdheid wel een beetje aan het wegebben...kheb m al zo lang niet gezien...dussss

engel you go girl
Oud 30-11-2004, 14:42
groovy
groovy is offline
hmmm..hoe gaat het met ons script voor sex & the city ?

Hier een beetje saai..althans, wel als ik in de trant van SEX & the city denk ..maar hij is nog steeds even lief als altijd..we hebben bijna ons 1 maand en 2 weken jubileum
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 15:26
engeltje
engeltje is offline
nou, het kan nooit saaier zijn dan hier ook van een city is niet echt sprake eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 16:07
Cookie
Cookie is offline
en van de combi al helemaal niet........

naja..12 december sta ik achter de bar met eenwedstrijd....(ik geef niet op) kleine kans ......
kblijf ondertussen wel om me heen kijken hoor wat er allemaal voor moois rondwandelt
Oud 30-11-2004, 16:31
groovy
groovy is offline
Haha, hier is ook niet echt sprake van sex of city, maar tis dan ook veel te koud om naar de city te gaan..

Ik zei net tegen mijn vriend dat ik volgend jaar zo snel mogelijk op vakantie wilt gaan, wilt hij mee

Jaja, het wordt nog wel wat

*brengt vangnet terug naar Boerenbond*

Achter de bar kun je altijd veel moois bekijken En dan kun je HEM bedienen en zeggen dat hij in natura mag betalen haha, ik zou zoiets nooit durven maar goed
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 17:14
Cookie
Cookie is offline
pcies ik ook niet

gezellig met je vriendje naar kreta woeiiiii
Oud 30-11-2004, 17:18
engeltje
engeltje is offline
oooh lekker Dan zit het wel goed met je vriendje hoor groovy, vangnet idd niet meer nodig
ik wil ook op vakantie!!

Hopelijk is ie er cookie16 en rond blijven kijken he
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 17:26
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
engeltje schreef op 30-11-2004 @ 18:18 :
oooh lekker Dan zit het wel goed met je vriendje hoor groovy, vangnet idd niet meer nodig
ik wil ook op vakantie!!

Hopelijk is ie er cookie16 en rond blijven kijken he
ik doe niet anders
Oud 30-11-2004, 19:45
engeltje
engeltje is offline
mooi
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 12:34
groovy
groovy is offline
WHEHE ik heb mijn vriendje nu al 4 dagen niet gezien en het ziet eruit dat ik hem overmorgen pas ga zien....

heb meelij..*gaat terug naar Boerenbond om vangnet terug te halen om vriendje terug te slepen*

Cookie16 nog leuke figuranten gezien voor Sex & the City?

Engeltje heb je hem al gesproken? Zoja, hoop dat het goed is gegaan dan!

Liefsss

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 20:14.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 16:58
engeltje
engeltje is offline
He, vervelend, al leer je zo ook wel wat zonder hem te leven. Al blijft dat vangnet handig

Heb hem al een aantal keer gesproken via MSN, erg leuk echte gesprek moet nog komen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:42
Cookie
Cookie is offline
nah lekker dan...zie die jongen nie weer
sprak die man die meestal met m mee is en hij zei dat ze "ruzie" hadden en dat ie niet weer kwam.....zucht..ik balen. maargoed...
kga t vangnet ook maar weer ff in gebruik nemen om al het andere mannelijk schoon te vangen dan zal ik ze gelijk ff casten voor sex en city
groovy: je hebt het zwaar hoor
Oud 02-12-2004, 20:19
groovy
groovy is offline
haha ja ik heb het eigenlijk niet meer zo moeilijk..hij is vandaag even snel langsgekomen, ook al wist hij dat hij me dan maar 20 minuutjes zou zien

Dat was wel heel erg lief eigenlijk..zucht..waarom moet hij elke keer dat ik hem zie leuker worden!!

Nou Cookie16 je hebt werkelijk alles tegen he . Ik en Engeltje gaan wel mee met ons vangnet om hem voor je te vangen

En Engeltje, is het wel al wat tussen jullie? Want die indruk had ik eerst wel, door hoe ik hoorde hoe hij tegen je deed
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:18
engeltje
engeltje is offline
nou, ja, nee, eigenlijk niet. De reactie op mijn brief moet nog wel komen, hij heeft alleen heel kort wat gezegd om mijn onzekerheid wat weg te nemen. Voor de rest komt dat als we elkaar zien.
Maar we hebben gewoon hele leuke gesprekken op msn, over niks, en over vanalles. Gewoon beetje plagen ook, leuk iig
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:27
Cookie
Cookie is offline
engel; (meisjes plagen............ you know )

groovy: mooi tog dat ie elke keer leuker word...als ie elke keer minder leuk wordt is het ook snel voorbij...
kga denk ik maar een vangnet XXL kopen...ben het single zijn nou wel zat...(is op zich wel erg lekker hoor..beetje vrij zijn enz) maar t moet niet te lang duren.
Oud 04-12-2004, 11:58
groovy
groovy is offline
hihi jaaa engeltje!

Ik snap precies wat je bedoelt cookie, ik was het na een half jaar ook wel zat, toen wilde ik een maatje dat ook echt bleef bij mij..maar goed, misschien hebben ze ook wel een vangnet maatje3xl (oftewel: xxxl), móet werken

En anders komen Engeltje en ik helpen, transformeren we van Sex & the City meiden in Charlie's Angels

Hihi
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 12:07
engeltje
engeltje is offline
hahaha, oja, die was ik helemaal vergeten maar ik kreeg ze al wel maar nu weer echte ja

Dat single zijn ben ik heel erg zat, na bijna 19 jaar. Dan mag het ook wel eens over zijn, of niet dan...

En wij veranderen zo in Charlie's Angels, we zijn een soort barbapappa's
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 12:17
Cookie
Cookie is offline
naaaah .....wat k nou weer meemaak.

een jaar geleden bijna ging t uit met mn ex.....geen contact meer gehad niet meer gesproken, kheb 2 maanden liefdesverdriet gehad (achteraf stelde onze relatie niks voor)
stuurt hij mij vanacht een sms.....heo het was, dat hij nog vaak aan me dacht enz..........hij zou me vandaag nog een keer smsen omdat ik dacht dat hij dronken was...dat heeft ie nog niet gedaan...kheb m wel gsmst waar t op sloeg van vanacht...ook nog niet op gereageerd....vaaaaaag....naja. zie wel...(toestand)
Oud 04-12-2004, 12:43
catootje
catootje is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 04-12-2004 @ 13:17 :
naaaah .....wat k nou weer meemaak.

een jaar geleden bijna ging t uit met mn ex.....geen contact meer gehad niet meer gesproken, kheb 2 maanden liefdesverdriet gehad (achteraf stelde onze relatie niks voor)
stuurt hij mij vanacht een sms.....heo het was, dat hij nog vaak aan me dacht enz..........hij zou me vandaag nog een keer smsen omdat ik dacht dat hij dronken was...dat heeft ie nog niet gedaan...kheb m wel gsmst waar t op sloeg van vanacht...ook nog niet op gereageerd....vaaaaaag....naja. zie wel...(toestand)
heb je z'n mob al overlaten gaan?
Reageren

Regels voor berichten