Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 13:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Welke?
Het ging over "goedkeuring" van de maatschappij/je vrienden, zowel qua kleding (staat dit shirtje wel echt leuk?) als je innerlijk (sommige mensen hebben veel bevestiging nodig)..

Was wel een goed topic vond ik
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Advertentie
Oud 05-10-2002, 13:58
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
rosi schreef:
Het ging over "goedkeuring" van de maatschappij/je vrienden, zowel qua kleding (staat dit shirtje wel echt leuk?) als je innerlijk (sommige mensen hebben veel bevestiging nodig)..

Was wel een goed topic vond ik
Ik heb het niet eens gezien
Ik zal even rondvragen op Admin hoe dit kan.

Wat was de titel?
__________________
Everything in moderation. Including moderation.

Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 14:00.
Oud 05-10-2002, 15:32
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm ik heb ook in die topic gepost maar heb m niet weggegooit, vond t een leuke topic
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 05-10-2002, 15:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik heb het niet eens gezien
Ik zal even rondvragen op Admin hoe dit kan.

Wat was de titel?
hij heette 'goedkeuring', dacht ik
Oud 05-10-2002, 16:15
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
rodina schreef:
Lifestyle, alles over jouw levenstijl, normen&waarden, kleding, make-up en inrichting is hier te vinden

Zoiets?
Dit was in Mei al als idee geopperd, door onder meer Rosi, omdat de indextext niet echt weergeeft wat Lifestyle nou daadwerkelijk is..
Dus Ninnoc of Black_Sugar zou een van jullie even aan Simon of een FB+'er willen vragen of ie dat zou willen veranderen, tenzij jullie het er niet mee eens zijn natuurlijk..
__________________
Freak me baby
Oud 05-10-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Dit was in Mei al als idee geopperd, door onder meer Rosi, omdat de indextext niet echt weergeeft wat Lifestyle nou daadwerkelijk is..
Ik vind dat er op lifestyle ook gediscussierd zou kunnen worden over de laatste trends. Ik vind het jammer dat topics met vragen zoals "wat voor soort spijkerbroek moet ik deze zomer dragen?" of "kan ik wel een knalrode broek in de winter dragen?" gelijk gesloten worden. Diegene die zo'n topic verpesten met antwoorden zoals "draag wat je zelf wil" of "ik doe niet aan mode " maar van lifestyle moeten oprotten, want in de subtitel op de index staat immers dat lifestyle oa bedoeld is voor de laatste trends...
Oud 05-10-2002, 16:23
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
rodina schreef:
Dit was in Mei al als idee geopperd, door onder meer Rosi, omdat de indextext niet echt weergeeft wat Lifestyle nou daadwerkelijk is..
Dus Ninnoc of Black_Sugar zou een van jullie even aan Simon of een FB+'er willen vragen of ie dat zou willen veranderen, tenzij jullie het er niet mee eens zijn natuurlijk..
ik heb t zelf tijdens de tijdelijke sluiting gevraagd , maar er is inderdaad nooit wat aan gedaan, ik vind die wel mooi, sugar en anderen, vinden jullie deze mooi of dachten jullie iets anders?
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 05-10-2002, 17:47
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Lifestyle, alles over jouw levenstijl, normen&waarden, kleding, make-up en inrichting is hier te vinden

Ik vind hem mooi
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Oud 05-10-2002, 17:56
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Uhm, ik wil best kijken of het een beetje loopt topics zoals "kan ik een rode broek aan in de winter" (om die maar weer als voorbeeld te gebruiken.)

Ik vind dat we iets strikter deze richtlijnen moeten volgen;

* Post uitgebreid, of laat ik zeggen, post niet zodanig dat je een beperkt onderwerp hebt, bijv; hoeveel knopen heb je op je broek maar ook wat voor broek wat kostte die, etc. Door wat meer vragen te stellen als topicstarter, krijg je al snel een interessantere topic, op een wat hoger nivo.

* We hebben besloten dat er 1 x per maand een fototopic mag worden geopend en dat deze bij 450 replies dicht gaat. Anders is het niet leuk meer. We zullen af en toe waarschuwen als er teveel gechat in staat maar in principe is het aan de leden om er voor te zorgen dat hij zo lang mogelijk open kan blijven. 450 replies = vol.

* Ook voeren we 1 keer in de zoveel tijd een thema in, zodat er uitgebreid over dat thema gediscussieerd kan worden.

Dat betekend dat we d'r dus ook voor gaan zorgen dat er weer een thema komt.
Ik vind "herfst" een goed nieuw thema.
Jullie ook?

Als Ninnoc en jullie zelf uiteraard het ook een goed thema vinden moeten we het maar eens invoeren
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Oud 06-10-2002, 11:52
Mysterons
Mysterons is offline
laatste tijd hebben we wel veel topics die bij "het grote waar vind ik topic" kunnen staan. misschien kan er in het beleid komen te staan dat ze daar in kunnen, of belangrijk: voor het waar vind ik topic zetten?
__________________
_love is gonna save us
Oud 06-10-2002, 13:17
Ninnoc
Ninnoc is offline
De richtlijnen moeten ook worden aangepast vind ik, wat dachten jullie van deze aanpassing

oud
Richtlijnen van Lifestyle! (geldig van 06-04-2002 tot 01-01-2010)
--------------------------------------------------------------------------------
Goed na de sluiting van Lifestyle gaan we het opnieuw doen met deze announcement. Als iedereen zo lief wil zijn om zich er aan te houden zijn wij (de FB's, FB+'ers) ook weer gelukkig.

Wat is lifestyle?
Goed een poging om meteen de moeilijkste en de belangrijkste vraag betreffende dit forum te beantwoorden: Lifestyle is alles wat te maken heeft met jouw gedrag, jouw uittingen dmv make-up, kleding, en je huis. Maar ook de gedachtengang achter bepaalde dingen.

De nieuwe leden kunnen als eerst terecht bij het FAQ, de oude garde overigens ook ..

Verder:

* Vraag jezelf voordat je een nieuwe topic post af; is dit een goed onderwerp, hoort dit op Lifestyle, en zijn er niet al honderden van?

*Er zal hard worden opgetreden tegen chatten, af en toe een grap er tussendoor is leuk, maar lang leve MSN etc. Als er gechat wordt: waarschuwing, en wordt er niet geluisterd; sluiten. Chatten zal nooit verdwijnen, maar verminderen kan wel.

* Probeer met respect te leven op het forum.

* We hebben besloten dat er 1 x per maand een fototopic mag worden geopend en dat deze bij 450 replies dicht gaat. Anders is het niet leuk meer. We zullen af en toe waarschuwen als er teveel gechat in staat maar in principe is het aan de leden om er voor te zorgen dat hij zo lang mogelijk open kan blijven. 450 replies = vol.

* Ook voeren we 1 keer in de zoveel tijd een thema in, zodat er uitgebreid over dat thema gediscussieerd kan worden.

* Feedback is bedoeld om problemen aan te kaarten op, dus ook voor eventuele problemen op Lifestyle. Mocht dat mogelijk zijn maak daar gebruik van.

* Post uitgebreid, of laat ik zeggen, post niet zodanig dat je een beperkt onderwerp hebt, bijv; hoeveel knopen heb je op je broek maar ook wat voor broek wat kostte die, etc. Door wat meer vragen te stellen als topicstarter, krijg je al snel een interessantere topic, op een wat hoger nivo.



Leden wilden meer inspraak dat kan: Feedback, mail de desbetreffende FB's, maar ook de FB+'ers. Voeg ze toe op MSN, ICQ etc.
Ninnoc: ninnoc@hotmail.com
Rodina: rodinaheerscht@hotmail.com
Leonoor: leonoor@scholieren.com


mijn idee voor nieuwe
Richtlijnen van Lifestyle! (geldig van 06-10-2002 tot 01-01-2010)
--------------------------------------------------------------------------------

Hier vind je wat uitleg over lifestyle en zijn richtlijnen. Veel plezier op het forum

Wat is lifestyle?
Goed een poging om meteen de moeilijkste en de belangrijkste vraag betreffende dit forum te beantwoorden: Lifestyle is alles wat te maken heeft met jouw gedrag, jouw uittingen dmv make-up, kleding, en je huis. Maar ook de gedachtengang achter bepaalde dingen.

De nieuwe leden kunnen als eerst terecht bij het FAQ, de oude garde overigens ook ..

Verder:

* Vraag jezelf voordat je een nieuwe topic post af; is dit een goed onderwerp, hoort dit op Lifestyle, en zijn er niet al honderden van?

*Er zal worden opgetreden tegen chatten, af en toe een grap er tussendoor is leuk, maar lang leve MSN etc. Als er gechat wordt: waarschuwing, maar als t door gaat en de topic vol gechat word, wordt hij gesloten. Chatten zal nooit verdwijnen, maar verminderen kan wel.

* Probeer met respect te leven op het forum.

* We hebben besloten dat er 1 x per maand een fototopic kan worden geopend en dat deze bij 450 replies dicht gaat. De 450 grens is om het overzichtelijk te houden. Fototopics zijn jullie verantwoordelijkheid, wil je dat hij langer open blijft, gooi er dan niet om de 5 sec. een loze post tegenaan, wil je dat het leuk blijft, geef dan ook geen grof negatief commentaar. En denk eraan als je een foto post dat niet iedereen jou zwarte lipstick mooi zal vinden (ik geef even een voorbeeld) en dat er dus ook negatieve opmerkingen over je foto kunnen komen.
450 replies = vol.

* Ook voeren we 1 keer in de zoveel tijd een thema in, zodat er uitgebreid over dat thema gediscussieerd kan worden.

* Feedback is bedoeld om problemen aan te kaarten op, dus ook voor eventuele problemen op Lifestyle. Mocht je een probleem hebben, maak dan een topic aan op feedback en dus niet op lifestyle.

* Post uitgebreid, of laat ik zeggen, post niet zodanig dat je een beperkt onderwerp hebt, bijv; hoeveel knopen heb je op je broek maar ook wat voor broek wat kostte die, etc. Door wat meer vragen te stellen als topicstarter, krijg je al snel een interessantere topic, op een wat hoger nivo.

*er zal voortaan een 'waar vind ik..' topic zijn, hierin kun je vragen waar bepaalde kledingstukken of andere lifestyle-gerelateerde zaken(zoals een kapper die dreads kan zetten) te verkrijgen zijn. Ook kun je vragen naar een bepaalde winkel hire kwijt. Echter er bestaat ook vraag&aanbod waar niet-lifestyle gerelateerde zaken heen kunnen.


Voor opmerkingen, vragen en commentaar: Feedback, mail de desbetreffende FB's, maar ook de FB+'ers. Voeg ze toe op MSN, ICQ etc.
Ninnoc: ninnoc@hotmail.com
Black Sugar : black_sugar_@hotmail.com
__________________
because we are born free, to have the world as our playground

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 13:21.
Oud 06-10-2002, 13:27
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik ben het wel eens met die "nieuwe" richtlijnen.

Ik denk trouwens dat we het waar vind ik topic bovenaan moeten laten staan. Zodat hij altijd makkelijk te vinden is en ook zo'n beetje het eerste is wat nieuwe leden zien.

[edit] Ninnnoc ben je het nou eens met het nieuwe thema?[edit]
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Oud 07-10-2002, 15:24
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

* We hebben besloten dat er 1 x per maand een fototopic kan worden geopend en dat deze bij 450 replies dicht gaat. De 450 grens is om het overzichtelijk te houden. Fototopics zijn jullie verantwoordelijkheid, wil je dat hij langer open blijft, gooi er dan niet om de 5 sec. een loze post tegenaan, wil je dat het leuk blijft, geef dan ook geen grof negatief commentaar. En denk eraan als je een foto post dat niet iedereen jou zwarte lipstick mooi zal vinden (ik geef even een voorbeeld) en dat er dus ook negatieve opmerkingen over je foto kunnen komen.
450 replies = vol.


Er is een doorlopende fototopic die wel bij 450 sluit, maar niet eentje per maand.

* Feedback is bedoeld om problemen aan te kaarten op, dus ook voor eventuele problemen op Lifestyle. Mocht je een probleem hebben, maak dan een topic aan op feedback en dus niet op lifestyle.
]
Behalve Feedback is er deze topic, de evaluatietopic om leden goed te kunnen betrekken bij Lifestyle.
__________________
Freak me baby
Oud 14-10-2002, 19:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
willen wij dat dan

ik heb van de waar vind ik topic een stikkietopic gemaakt,
is men toch ontevreden hierover (ofwel van fbkant ofwel van ledenkant) kan hij gewoon geunstikkied worden, jaja
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 16-10-2002, 16:35
S
Avatar van S
S is offline
Dit is ook een goede plek om mijn nieuwe avatar te showen .
Oud 18-10-2002, 10:31
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:

Ps, is er nog iemand die jullie echt heel graag als fb zouden zien?
(echt even serieus antwoorden met arugementen graag )
mja dat is cemetaryslut, een van de weinige mensen die goed nadenkt voordat ze post.. en ik weet zeker dat ze het goed als forumbaas zou doen
Oud 18-10-2002, 14:58
Ninnoc
Ninnoc is offline
Ik ben heel erg van mening dat er een nieuwe fb moet komen en dat de kwaliteit aan het dalen is. Ik stop er binnekort mee, maar niet voordat de onderhandelingen op admin zijn afgerond. Ik wil daar verder niet over uitwijden, dat horen jullie tegen de tijd dat er nieuwe fb komt wel,
__________________
because we are born free, to have the world as our playground

Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 16:33.
Oud 18-10-2002, 16:31
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Ik denk ook dat Cemetaryslut een goede fb zou zijn
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Oud 18-10-2002, 19:36
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
]{ing schreef:
mja dat is cemetaryslut, een van de weinige mensen die goed nadenkt voordat ze post.. en ik weet zeker dat ze het goed als forumbaas zou doen
Ik vind van niet. Ze is ten eerste nog geen 16 (bij haar naam staat 16 ja, maar eerst was ze altijd in november jarig en nou opeens in augustus, best raar...) Ze wordt daarbij ook snel boos... En ze heeft plagiaat gepleegd op DoP.
__________________
...amen...

Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 19:38.
Oud 18-10-2002, 19:57
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Ik vind van niet. Ze is ten eerste nog geen 16 (bij haar naam staat 16 ja, maar eerst was ze altijd in november jarig en nou opeens in augustus, best raar...) Ze wordt daarbij ook snel boos... En ze heeft plagiaat gepleegd op DoP.
Ja! Was me ook al opgevallen.. En van DoP klopt ook, het was niet eens zo lang geleden. Ik wil er verder niet veel mee zeggen hoor, en Maartje is als persoon vast heus wel lief en aardig, maar een goede fb zou ze denk ik niet zijn. Bovendien is ze dus inderdaad geen 16, en mag het niet eens.

Persoonlijk denk ik dat Rosi een erg goede fb zou zijn, maar die heeft gezegd dat ze't niet wou, geloof ik. Best jammer, op zich.
Oud 19-10-2002, 00:59
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ben ook geen 16,maar dat staat totaal niet in verband met het feit dat ik fb zou willen zijn,or whatever,en voor zover ik weet heb ik daar ook nooit geheimzinnig over gedaan,dus je hoeft ook niet te doen alsof je de wijsheid in pacht hebt.

Exploding boy for fb
Oud 19-10-2002, 20:17
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
wat heeft het voor nut om hier mensen te gaan noemen die fb zouden moeten worden, iedereen noemt toch alleen maar zn eigen vriendjes en vriendinnetjes op

maargoed om even mee te doen aan de trend; punkyfish of rosi zouden imo goede fb'en zijn...
Oud 19-10-2002, 20:19
Mysterons
Mysterons is offline
jammer dat Bertbart geen fb meer is en wil zijn.. dat vond ik een hele goede.
__________________
_love is gonna save us
Oud 19-10-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ben ook geen 16,maar dat staat totaal niet in verband met het feit dat ik fb zou willen zijn,or whatever,en voor zover ik weet heb ik daar ook nooit geheimzinnig over gedaan,dus je hoeft ook niet te doen alsof je de wijsheid in pacht hebt.

Exploding boy for fb
Waarom staat het dan onder je nick en op je cu2?

..
Ik vond Rodina een van de beste fb's, om maar even verder te breien op Marte's post.
Oud 21-10-2002, 18:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Persoonlijk denk ik dat Rosi een erg goede fb zou zijn, maar die heeft gezegd dat ze't niet wou, geloof ik. Best jammer, op zich.
Owh ik zou 't best willen hoor, maar ze kiezen mij toch niet


Is Esmée btw geen goede fb? Geen vriendjes/hokjespolitiek hoor, maar ze post meestal wel goed en chat niet zo veel. Veel mensen (vb cemslut) chatten echt super veel
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 21-10-2002, 18:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Heyy de tekst op de index is veranderd
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 21-10-2002, 18:55
punkyfish
punkyfish is offline
Waarom komen er maar zo weinig mensen in het evaluatie-topic, en als er mensen komen zijn het altijd dezelfde...
__________________
...amen...

Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 19:40.
Oud 21-10-2002, 19:39
Verwijderd
Jongen erbij als forumbaas zou toch wel leuker zijn? Ik noem een euhmz.. ja.. En toen zat ik vast. :/ Ik kan alleen met Bertbart komen, maar die wil niet meer geloof ik. En de anderen waar ik op kan komen zijn nog geen 16.. *denkt verder*
Oud 21-10-2002, 19:40
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Jongen erbij als forumbaas zou toch wel leuker zijn? Ik noem een euhmz.. ja.. En toen zat ik vast. :/ Ik kan alleen met Bertbart komen, maar die wil niet meer geloof ik. En de anderen waar ik op kan komen zijn nog geen 16.. *denkt verder*
Daar zat ik ook al over te denken, ja.
__________________
...amen...
Oud 21-10-2002, 19:48
Verwijderd
Wanneer wordt S 16? :/ Of euhmz anders Aaart-waarvan-ik-nooit-weet-hoeveel-a's-er-nou-eigenlijk-staan, hoewel die er nog niet zo lang is.. Posten allebei redelijk zinnig, zonder spelfouten. (Ja, sorry, daar let ik nou eenmaal op )
Oud 21-10-2002, 19:53
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Wanneer wordt S 16? :/ Of euhmz anders Aaart-waarvan-ik-nooit-weet-hoeveel-a's-er-nou-eigenlijk-staan, hoewel die er nog niet zo lang is.. Posten allebei redelijk zinnig, zonder spelfouten. (Ja, sorry, daar let ik nou eenmaal op )
Sander is 22 december jarig. Aaaaaart.. is al 18?
__________________
...amen...
Oud 21-10-2002, 19:59
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Sander is 22 december jarig. Aaaaaart.. is al 18?
Ja, dat weet ik ook wel. Dat van Aaaart.. dan. Ik vind niet dat 't perse iemand hoeft te zijn die al lang aanwezig is op 't forum, als diegene maar een nuttige bijdrage levert. Ik vind Rosi ook nog steeds zeer geschikt, evenals Punkvis, maar die's te jong.. Zelfde geldt voor Paranoide.
Oud 21-10-2002, 20:01
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ja, dat weet ik ook wel. Dat van Aaaart.. dan. Ik vind niet dat 't perse iemand hoeft te zijn die al lang aanwezig is op 't forum, als diegene maar een nuttige bijdrage levert. Ik vind Rosi ook nog steeds zeer geschikt, evenals Punkvis, maar die's te jong.. Zelfde geldt voor Paranoide.
Je vindt jezelf ook heel geschikt, geef maar toe Ik vind Plien ook geschikt, hoor...
__________________
...amen...
Oud 21-10-2002, 20:16
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja S is ook goed.. Aaart is wel errrg kort lid.. hij zou het best kunnen maar dan is S een beter keuze denk ik.

ik stem op S, laten we hem gewoon doen. Post altijd nuttig, heeft humor, en is een hele geschikte forumbaas.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 21-10-2002, 20:25
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Ja S is ook goed.. Aaart is wel errrg kort lid.. hij zou het best kunnen maar dan is S een beter keuze denk ik.

ik stem op S, laten we hem gewoon doen. Post altijd nuttig, heeft humor, en is een hele geschikte forumbaas.
Maar 1 probleem.. Ook te jong. *zucht* Als die mensen van 15 nou gewoon niet zo volwassen zouden reageren, zou er ook geen probleem zijn. :/
Oud 21-10-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Ja, dat weet ik ook wel. Dat van Aaaart.. dan. Ik vind niet dat 't perse iemand hoeft te zijn die al lang aanwezig is op 't forum, als diegene maar een nuttige bijdrage levert. Ik vind Rosi ook nog steeds zeer geschikt, evenals Punkvis, maar die's te jong.. Zelfde geldt voor Paranoide.


..ik wou nog doen of ik er niet was en braaf aan mijn huiswerk blijven, maar als we zo gaan beginnen dan moet ik wel. Waarom ik, waarom ik? Uitleg, hier, nu.
Ik dacht, denk dat ik juist te veel chat en te vaak de neiging heb om offtopic te gaan om een goede forumbaas te zijn..

Wat dacht je van jezelf als forumbaas? Vriendjespolitiek daargelaten, maar ik heb, nu ik er over nadenk, geen een offtopic post gezien van jou.. Bovendien, jij hebt er vast geen moeite mee een topic te sluiten wat een twijfelgevalletje is tussen al-geweest en misschien-nog-wel-boeiend, unlike bijvoorbeeld Black Sugar die in mijn ogen een beetje te lief doet tegen iedereen. (bij deze dus ook kritiek - oeh wat een inhoudelijke post is dit)

S zal het volgens mij ook goed doen inderdaad, voor argumenten zie Rosi's post. Maar was hij niet pas 15?

[edit] ..en toen duurde het natuurlijk weer veel te lang voordat Masj ook werkelijk op het 'verzenden'-knopje klikte, waardoor onze lieve Plien de kans kreeg iedereen te vertellen dat onze lieve Sander inderdaad vijftien lentes jong is. Hm.

Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 20:52.
Oud 21-10-2002, 21:48
Verwijderd
Slaat dus nergens op om iemands forumbaas potentie in te schatten op basis van zijn leeftijd/registratie. Je kent hem wel langer als vandaag, en jullie weten dondersgoed dat S zich wel degelijk volwassen kan gedragen, helemaal voor z'n leeftijd. Actief forumlid, heeft goede kwaliteiten voor de 'job', enfin ik stem ook op S.
Oud 21-10-2002, 21:58
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:
Slaat dus nergens op om iemands forumbaas potentie in te schatten op basis van zijn leeftijd/registratie. Je kent hem wel langer als vandaag, en jullie weten dondersgoed dat S zich wel degelijk volwassen kan gedragen, helemaal voor z'n leeftijd. Actief forumlid, heeft goede kwaliteiten voor de 'job', enfin ik stem ook op S.
Je kunt stemmen wat je wil, maar in de regels staat dat leden onder de 16 geen fb kunnen worden. :/
Oud 21-10-2002, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Je kunt stemmen wat je wil, maar in de regels staat dat leden onder de 16 geen fb kunnen worden. :/
Verbind er dan net zo goed een minimum lengte aan

"You have to be at least this tall to be a moderator"
*nergens op slaat*

Overigens is leeftijd een onbetrouwbare factor. Voor het zelfde geld had S zijn geboortedatum gespoofd en dan hadden jullie het nog niet door.
Oud 21-10-2002, 22:08
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Je kunt stemmen wat je wil, maar in de regels staat dat leden onder de 16 geen fb kunnen worden. :/
dan wacht men toch gewoon tot 22 december?
we doen het nu al zolang op deze manier.
en als iedereen nou een beetje mee zou werken
en niet constant op nutteloze topics zou reageren met "dit slaat nergens op" "dit is stom" of wat dan ook. dan kunnen we best nog wel zonder tot dan. het is al bijna november mensen!
__________________
voorikvergeet
Oud 21-10-2002, 22:38
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
waarom mag ik geen FB worde? ik ben best volwassen voor me leeftijd
Oud 21-10-2002, 22:41
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:
Verbind er dan net zo goed een minimum lengte aan

"You have to be at least this tall to be a moderator"
*nergens op slaat*

Overigens is leeftijd een onbetrouwbare factor. Voor het zelfde geld had S zijn geboortedatum gespoofd en dan hadden jullie het nog niet door.
Ik zeg ook niet dat ik het goed vind hoor.
Juist niet.
Maar, oppervlakkig gezien, is zo'n regel toch wel handig.. Hoewel ik wel vind dat er best een uitzondering gemaakt kan worden, nu wordt er echt TE strikt op de regeltjes gelet. :/

Ben het verder met je eens.
Oud 21-10-2002, 22:45
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
GRRR schreef:
waarom mag ik geen FB worde? ik ben best volwassen voor me leeftijd
ja maar jij bent dus veel te klein
gewoon wachten tot je groter bent
__________________
voorikvergeet
Oud 22-10-2002, 07:08
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Masha zecht dat ze met te lief vind.
Ik kan wel wat strenger gaan optreden hoor, maar daar word het niet leuker van op het forum.
En daarnaast vind ik het niet nodig om altijd maar te melden dat je iemand een achterlijke doos vind.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Oud 22-10-2002, 08:46
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Masha zecht dat ze met te lief vind.
Ik kan wel wat strenger gaan optreden hoor, maar daar word het niet leuker van op het forum.
En daarnaast vind ik het niet nodig om altijd maar te melden dat je iemand een achterlijke doos vind.
Je vraagt telkens of je een topic nu moet sluiten, dat moet je niet vragen, dat moet je gewoon doen. Als wij het er dan achteraf niet mee eens zijn, komen we wel klagen in het evaluatietopic. Maar als je zo gaat twijfelen en vragen, laat je zo over je heen lopen, kom je 'te aardig' over, en dat hoort een forumbaas niet te zijn...



Dit topic is ook voor kritiek, houdt daar rekening mee.
__________________
...amen...
Oud 22-10-2002, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:


..ik wou nog doen of ik er niet was en braaf aan mijn huiswerk blijven, maar als we zo gaan beginnen dan moet ik wel. Waarom ik, waarom ik? Uitleg, hier, nu.
Ik dacht, denk dat ik juist te veel chat en te vaak de neiging heb om offtopic te gaan om een goede forumbaas te zijn..

Hm, ik snap sowieso al niet dat er blijkbaar zo erg gelet wordt op wie er offtopic gaat; het moet niet te erg zijn, maar af en toe een reactie die niet geheel in 't topic past mag best, lijkt me. Verder.. je draagt best wat bij aan 't forum, bent duidelijk in wat je bedoeld en je krijgt respect van de medeforummers.

Citaat:

Wat dacht je van jezelf als forumbaas? Vriendjespolitiek daargelaten, maar ik heb, nu ik er over nadenk, geen een offtopic post gezien van jou..
Jij let niet goed op.

Citaat:
[edit] ..en toen duurde het natuurlijk weer veel te lang voordat Masj ook werkelijk op het 'verzenden'-knopje klikte, waardoor onze lieve Plien de kans kreeg iedereen te vertellen dat onze lieve Sander inderdaad vijftien lentes jong is. Hm.
Graag gedaan.
Oud 22-10-2002, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:
dan wacht men toch gewoon tot 22 december?
we doen het nu al zolang op deze manier.
en als iedereen nou een beetje mee zou werken
en niet constant op nutteloze topics zou reageren met "dit slaat nergens op" "dit is stom" of wat dan ook. dan kunnen we best nog wel zonder tot dan. het is al bijna november mensen!
Hm, volgens mij wordt er een beetje vergeten dat wij niet zo ontzettend veel inspraak hebben op wie er forumbaas wordt. Tuurlijk, onze meningen worden gevraagd, maar het wordt toch echt niet door ons besloten, hoe fanatiek we S nu ook maar aan gaan moedigen.
Oud 22-10-2002, 11:16
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:
Verbind er dan net zo goed een minimum lengte aan

"You have to be at least this tall to be a moderator"
*nergens op slaat*

Overigens is leeftijd een onbetrouwbare factor. Voor het zelfde geld had S zijn geboortedatum gespoofd en dan hadden jullie het nog niet door.
Ze moeten toch ERGENS een grens trekken? Dat met die lengte is een onzinnige vergelijking; iemand die onder de 1.60 is, zou evengoed in staat moeten kunnen zijn een topic te sluiten dan iemand die 1.80 of langer is.

En daarbij.. Denk jij dat alle leden respect zouden hebben, (ik doel nu op mensen van +18..) voor een forumbaasje van 14? (Ik noem maar wat :/) Ik denk het niet, het is gewoon noodzakelijk, en het is nu eenmaal zo dat er algemeen gedacht wordt dat mensen boven de 16 iets meer niveau op kunnen brengen, iets meer daadkracht kunnen tonen.. (En nee, ik doel nu niet perse op de jongere forummers hier, voordat ik dat gezeik weer over me heen krijg..)

*bored*
Oud 22-10-2002, 11:16
Verwijderd
Heej, Proto is ook boven de 16.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 16:54
Beleidszaken 'gewone topic's op Lifestyle
Verwijderd
49 20-12-2004 12:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zwaar antisemitisch incident Frankrijk
Verwijderd
245 02-08-2004 00:12
Lifestyle Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic
Ragnar
500 28-06-2004 21:19
Lifestyle lifestyle evaluatie topic
Verwijderd
480 26-04-2004 21:31
Beleidszaken A&N: Mag dit topic weer open?
Rabbi Daniel
8 26-05-2003 11:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.