Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2003, 18:05
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Talon schreef:
jij bent ook zo'n slet, dat kan ik opmaken uit je reactie en VOORAL je manier van SCHRIJVEN!
@ suck.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
als ik bij alles dat nergens op slaat het moet gaan benoemen, dan heb ik er zeker een dagtaak aan...op dit forum..
ga lekker op de kantine spelen... dag talon...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 18:06
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ga lekker op de kantine spelen... dag talon...
daar ben ik op uitgekeken
ik speel liever met de grote mensen hier
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 18:29
feline
feline is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:

Je lichaam heb je van God gekregen, het is niet om mee te koop te lopen, dat is gewoon niet netjes. Dat snapt iedreen toch wel?
Lieverd, met alle respect, maar ik heb mijn lichaam niet van god gekregen.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:07
Verwijderd
JesusLovesYou schreef:
blabla

Jezus houdt niet van mij! Verander je nick alsjeblieft want het slaat echt helemaal nergens op!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:37
aap777
aap777 is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Pff je moet respect hebben voor mensen die lange rokken dragen. Het is best onhandig op de fiets maar je bedekt je lichaam tenminste zoals het moet!
Op catechisatie zit er een meisje dat super korte rokjes draagt, echt tot een heel stuk boven de knie. Dat kan toch niet?
zeur niet zo. er zijn wel ergere dingen in de wereld.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 22:29
Verwijderd
kvind t nogal onzin eigenlijk, kijk als je in je wicked weasel bikini naar school gaat OKE, maar eigenlijk is bloot alleen maar natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
feline schreef:
Lieverd, met alle respect, maar ik heb mijn lichaam niet van god gekregen.
nee idd,
de krijg je van de ooievaar!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
kvind t nogal onzin eigenlijk, kijk als je in je wicked weasel bikini naar school gaat OKE, maar eigenlijk is bloot alleen maar natuurlijk...
Zoek nummer 457
wel flink scheren iig
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 22:52
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
laten we trouwens die what would jesus do topic weer even uppen

maargoed, als bezitster van een christina aguilerab broek met zonder kruis wil ik even dit zeggen...

whatever
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 22:56
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
kvind t nogal onzin eigenlijk, kijk als je in je wicked weasel bikini naar school gaat OKE, maar eigenlijk is bloot alleen maar natuurlijk...
mmm... waarom zou je dan uberhaupt nog wat aan doen :/
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
wel flink scheren iig
't Had net zo goed een reclame voor Gilette kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 23:15
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef:
mmm... waarom zou je dan uberhaupt nog wat aan doen :/

omdat koud is? en je hebt mensen die niet zo zelfverzekerd zijn ovr hun lichaam
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 23:47
Verwijderd
Getverdemme...;




ohnee.. hier krijg ik vast een ban voor
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 23:57
Verwijderd
Bij de meeste van die dingen kun je gewoon liplezen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 01:07
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ze zegt. ik ben exhibitionistisch
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 01:33
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
nou... je kan veel zeggen... maar je wordt in ieder geval goed bruin op veel plekken... ofzo...
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 02:40
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Talon schreef:
eigenlijk wel..
ga jij eens in een klein hoekje zitten en sterven ofzo
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 07:02
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Zoiets heefd god nooit verboden hoor. Dat is d'r door de jaren heen gewoon bijbedacht.

Maargoed, laat ze lekker. Ik draag omers ook gewoon een kort rokje hoor, maar dat is mischien net iets anders dan word bedoeld. Tsja, mijn eigen daochter zou ik toch uitleggen wat sletterig betekend maar verbieden moet je het niet vind ik.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 09:28
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Talon schreef:
jij bent ook zo'n slet, dat kan ik opmaken uit je reactie en VOORAL je manier van SCHRIJVEN!
't Is niet de eerste keer dat je op sletten zit te jagen...Maak je zélf nooit iets mee ofzo?
Wooo we hebben een slettenverdelger op het forum, just what we needed
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 09:46
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Zijn er eigenlijk ook mannen die zich onfatsoenlijk kleden volgens vrouwen? Ik hoor daar namelijk nooit iets over. Terwijl ik zelf wel de nodige nasty outfits heb gezien bij mannen
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 10:08
machtigespa
machtigespa is offline
het zijn gewoon stel sletten die zich als aquilera aankleden.

vragen gewoon om verkracht te worden midden op straat
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 10:09
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
klopt, en dan maar zeuren da ze et erg vinden als ze nageroepen of gefloten worden
beetje jammer
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 10:11
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Pffff prutsers...
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 10:12
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
prutsers, da zijn et
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:10
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Natuurlijk is het nooit je eigen schuld als je verkracht wordt. Want zoiets wil niemand! Maar door zulke blote kleding te dragen, krijg je veel sneller foute types achter je aan! Dat is dus wel je eigen schuld! Je moet je lichaam dan gewoon wat beter bedekken! Je wilt toch dat mensen je aardig vinden om wie je bent, toch niet om je make-up of je lichaam? Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:27
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Natuurlijk is het nooit je eigen schuld als je verkracht wordt.
...
Dat is dus wel je eigen schuld!
Lees jij je eigen posts wel eens na? Wat een contradictie..
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
Lees jij je eigen posts wel eens na? Wat een contradictie..
Erm, nou dat zei ze eigenlijk niet.

Als je verkracht werd is het niet je eigen schuld, maar allerlei ongure types achter je aan krijgen lok je wel uit met die kleding. Dat is wat ze zei.

Wat me overigens ook bevreemd want ze zei zelf dat ze allerlei rotjongens achter d'r aan kreeg fietsen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:40
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Ik blijf van mening dat het als een tang op een varken slaat. Iedereen kan vervelende mensen achter zich aan krijgen, daarvoor hoef je geen Christina te heten, tieten te hebben, een meisje te zijn, of 'blote' kleding aan te hebben.

Even de contradictie beargumenteren: dat je dus die types achter je aan krijgt is wel je eigen schuld maar een verkrachting werk je niet in de hand?
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:41
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
eXo schreef:
Erm, nou dat zei ze eigenlijk niet.

Als je verkracht werd is het niet je eigen schuld, maar allerlei ongure types achter je aan krijgen lok je wel uit met die kleding. Dat is wat ze zei.

Wat me overigens ook bevreemd want ze zei zelf dat ze allerlei rotjongens achter d'r aan kreeg fietsen.
Maar ze zegt wel dat je zelf veratwoordleijk bent voor de rotjongens die achter je aankomen die je verkrachten . . .
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 11:43
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Maar ze zegt wel dat je zelf veratwoordleijk bent voor de rotjongens die achter je aankomen die je verkrachten . . .
wat ik overigens erg krom vind...

het zijn die jongens die fout bezig zijn, niet die meiden...sjiez
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 12:40
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Lees jij je eigen posts wel eens na? Wat een contradictie..
Sjongejonge hoe is het met jouw begrijpend lezen gesteld?

Verkrachting is natuurlijk niet de schuld van het meisje. Maar als je er zo hoerig bijloopt, krijg je veel meer jongens achter je aan, daar kunnen dus ook foute types tussen zitten en dan heb je wel een probleem ja!!
Je kunt het ook gewoon vermijden door je normaal en fatsoenlijk te kleden, dat lijkt me toch niet zo moielijk.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 12:45
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Natuurlijk is het nooit je eigen schuld als je verkracht wordt. Want zoiets wil niemand! Maar door zulke blote kleding te dragen, krijg je veel sneller foute types achter je aan! Dat is dus wel je eigen schuld! Je moet je lichaam dan gewoon wat beter bedekken! Je wilt toch dat mensen je aardig vinden om wie je bent, toch niet om je make-up of je lichaam? Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
beetje naief om te denken dat je door zulke kleding verkacht wordt lijkt mij, over het algemeen zijn verkrachters niet helemaal 100% in hun hoofd en ik denk niet dat ze hun slachtoffers uitkiezen op kleding en ja het is nou eenamal een modebeeld nu, en niet goed bij je hoofd zijn als je wat make up doet of een kort truitje aantrekt vinni kerg overdreven, jij probeert er toch ook gewoon goed uit te zien lijkt mij? je kamt je haar je doucht, draagt kleding die jij leuk vind, etc. dat doen die mensen waar jij t over hebt ook, alleen dragen zij andere kleding omdat zij dat leuk viden en dragen zij make up omdat zij dat leuk vinden...het is te naief om te dnken dat het alleen maar om het innerlijk gaat, uiterlijk speekt gewoon ook mee, dat weet je heus wel...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 12:48
science
Avatar van science
science is offline
laten we de discussie even een andere richting geven..


wat vind jij (jesus_loves_you) dan kleding die je "net" vind kunnen.

In andere woorden wat zou jij nog vinden kunnen om iemand in zien te lopen?
__________________
This is what happens Larry when you FUCK A STRANGER IN THE ASS
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 12:51
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
jullie zijn in discussie met een hardcore eo-er heeft weinig zin hoor
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 12:55
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
science schreef:
laten we de discussie even een andere richting geven..

wat vind jij (jesus_loves_you) dan kleding die je "net" vind kunnen.

In andere woorden wat zou jij nog vinden kunnen om iemand in zien te lopen?
Nou als het warm is draag ik wel eens rokken tot iets boven de knie. Maar niet zodat heel je bovenbeen te zien is ofcourse! Gewoon net er boven!
Meestal draag ik rokken tot iets over de knie, of gewoon lang. Gelukkig raken die steeds meer in de mode, dus dat is makkelijker winkelen.
En een mouwloos t-shirt kan wel in de zomer. Maar dan moet het wel een normale hals hebben, zoals een normaal t-shirt.
Met gewoon gympjes of sandalen ofzo.

En bijvoorbeeld tijdens een feestje kan je er ook heel leuk uitzien zonder je zo hoerig te kleden! Bijvoorbeeld als ik naar de jeugdsoos ga in het dorp met m'n vriendinnen dan zien we er gewoon netjes uit, dat kan toch ook?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:00
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
En bijvoorbeeld tijdens een feestje kan je er ook heel leuk uitzien zonder je zo hoerig te kleden! Bijvoorbeeld als ik naar de jeugdsoos ga in het dorp met m'n vriendinnen dan zien we er gewoon netjes uit, dat kan toch ook?
Oftewel netjes is bij jou als het maar veel bedekt ???
Ik heb nu een trui, een broek en kisten aan, maar dat vind ik toch echt niet extreem netjes . . . een kort rokje en een topje kunnen veeeeeeel en veeeeeeeeel netter zijn
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Oftewel netjes is bij jou als het maar veel bedekt ???
Ik heb nu een trui, een broek en kisten aan, maar dat vind ik toch echt niet extreem netjes . . . een kort rokje en een topje kunnen veeeeeeel en veeeeeeeeel netter zijn

ik denk niet dat een kort rokje en een topje jou heel netjes zou staan...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:04
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Oftewel netjes is bij jou als het maar veel bedekt ???
Ik heb nu een trui, een broek en kisten aan, maar dat vind ik toch echt niet extreem netjes . . . een kort rokje en een topje kunnen veeeeeeel en veeeeeeeeel netter zijn
Ja bedekt is niet per se netjes nee, dat lijkt me nogal logisch! Maar ik hou gewoon niet van zo bloot dat snap je nu toch wel? Dat vind ik lelijk Waarom zou je je benen of je buik zo laten showen, dat kan nooit goed voor je zijn hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:05
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik denk niet dat een kort rokje en een topje jou heel netjes zou staan...
Euhmmmm nou dat weet jij niet

maar goed, het ging er dan even om bij het andere geslacht . . .

vraagje voor jezusdievanjehoudt . . . kunnen jongens zeg dan ook verkeerd kleden . . . mag ik met strakke hempjes rondlopen ?? Of zo iets
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Ja bedekt is niet per se netjes nee, dat lijkt me nogal logisch! Maar ik hou gewoon niet van zo bloot dat snap je nu toch wel? Dat vind ik lelijk Waarom zou je je benen of je buik zo laten showen, dat kan nooit goed voor je zijn hoor!
Nee? Krijg je daar enge ziektes van?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Ja bedekt is niet per se netjes nee, dat lijkt me nogal logisch! Maar ik hou gewoon niet van zo bloot dat snap je nu toch wel? Dat vind ik lelijk Waarom zou je je benen of je buik zo laten showen, dat kan nooit goed voor je zijn hoor!
je kan ook overdrijven, wat zou er nou niet goed aan zijn, jezus liep ook constant in een lendedoekje, hmz maar die is ook gekruizigd, naja iig, ik zie niet wat er niet goed aan een korte rok kan zijn....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:06
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Ja bedekt is niet per se netjes nee, dat lijkt me nogal logisch! Maar ik hou gewoon niet van zo bloot dat snap je nu toch wel? Dat vind ik lelijk Waarom zou je je benen of je buik zo laten showen, dat kan nooit goed voor je zijn hoor!
Het kan je zelfvertrouwen geven . . . maar het alles belangrijkste is je kan het mooi vinden
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:24
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Sjongejonge hoe is het met jouw begrijpend lezen gesteld?

Verkrachting is natuurlijk niet de schuld van het meisje. Maar als je er zo hoerig bijloopt, krijg je veel meer jongens achter je aan, daar kunnen dus ook foute types tussen zitten en dan heb je wel een probleem ja!!
Je kunt het ook gewoon vermijden door je normaal en fatsoenlijk te kleden, dat lijkt me toch niet zo moielijk.
Met mijn begrijpend lezen is niks mis, denk jij eerst maar eens na over je onlogische beredenering voordat je wat post.

Waarom zou je veel meer jongens achter je aan krijgen als je je hoerig kleed? Ik denk dat veel jongens het juist verafschuwen, sterker nog: ik weet het wel zeker. Daarnaast; denk je nou echt dat van alle meisjes die ooit zijn verkracht, de overgrote meerderheid er hoerig bij liep?

ik vind dat je nogal dubbel bezig bent.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....

Laatst gewijzigd op 14-02-2003 om 13:28.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:34
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Ja bedekt is niet per se netjes nee, dat lijkt me nogal logisch! Maar ik hou gewoon niet van zo bloot dat snap je nu toch wel? Dat vind ik lelijk Waarom zou je je benen of je buik zo laten showen, dat kan nooit goed voor je zijn hoor!
als het in de zomer 30 graden is, kan een lange rok en coltrui ook nooit goed voor je zijn hoor
ik vind dat iedereen mag dragen wat die persoon wil,of ik het mooi vind is dan weer wat anders.. en als je zwaar gelovig bent, doe je dat uit eigen keuze niet. maar waarom zou iemand die niet gelooft zich aan de regels van jouw geloof moeten houden?
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:37
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Nou sorry ik zit hier pas net en ik kan niet zo snel typen, dus niet boos zijn!

Je lichaam heb je van God gekregen, het is niet om mee te koop te lopen, dat is gewoon niet netjes. Dat snapt iedreen toch wel?
als je je lichaam van God heb gekregen? ben je er dan niet juis trots op? Dan wil je het toch juist showen? of miss ik the point now?
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:00
Bubba
Avatar van Bubba
Bubba is offline
jeetje wat een gedoe

tuurlijk keur ik et niet goed dat er van die meiden van 13 er te overdreven bij lopen ....zijn daar de ouders niet voor om te zeggen van heeeey wacht jij es ff wat is dat???

ik zou mijn dochter duidelijk laten weten wat wel en niet kan op die leeftijd...dat soort kleding is wel wat meer voor het uitgaan natuurlijk ....ik vindt et voor dagelijks gebruik niet nodig om er bij te lopen als cristina aguilera...
denk je nu echt dat cristina er zo hele dagen bij loopt?ach ja misschien had ze de clip dirty maar met een enkellange rok en een koltrui tot dr knien moeten doen had et waarschijnlijk een grotere hit geweest(NOT!!!)

als ik uitga loop ik er niet zo bij als cristina maar denk maar niet dat ik er bij loop als jesuslovesyou hoor!als je uitgaat mag je dr best een beetje uitdagend uitzien toch??

Ow by the way waar kun je dat soort rokken kopen(voor et geval dat et toch in de mode komt?)
__________________
Weer gelul van mij!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:29
science
Avatar van science
science is offline
maar vind jij nou ook dat je jezelf niet mooi mag kleden voor jezelf? Ik bedoel hier mee, bijvoorbeeld mooie lingerie onder je kleding ipv een sloggie bh en onderbroek. Of is dat ook tegen jou regels in?
__________________
This is what happens Larry when you FUCK A STRANGER IN THE ASS
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:30
Bubba
Avatar van Bubba
Bubba is offline
nee zeker niet

lingerie is zeer ok...
maar dr zijn mensen die et overdrijven en bij wijze van spreken alleen maar in lingerie lopen als ze uit gaan snepje

I love lingerie!!
__________________
Weer gelul van mij!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:35
science
Avatar van science
science is offline
ho sorry het was voor jesuslovesyou bedoeld.

Mijn fout had het erbij moeten zetten
__________________
This is what happens Larry when you FUCK A STRANGER IN THE ASS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaivornin Lohman #1792
Verwijderd
500 07-03-2013 22:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II
arPos
186 12-04-2010 20:55
Lifestyle Old School
Hydraul!C FunK
296 07-05-2008 21:26
De Kantine De langste man ooit. [foto's]
Teun
93 20-04-2004 15:11
Lifestyle Bij welke winkel koop jij het meest je kleding?
JesusLovesYou
123 26-07-2003 11:00
Liefde & Relatie uiterlijk jongen oordeel dames
sprewell
33 15-02-2003 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.