Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2010, 01:53
Verwijderd
ja die straalkacheltjes vreten stroom als een motherfucker.
Advertentie
Oud 28-10-2010, 01:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja die straalkacheltjes vreten stroom als een motherfucker.
Ja lekker boeiend, als het echt écht koud is zet ik lekker zo'n ding bij m'n poezelige voetjes heur!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-10-2010, 01:59
Verwijderd
ik moest vorig jaar 1300 bijbetalen dus ik doe het een beetje rustig aan
Oud 28-10-2010, 02:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*zucht* Okeeeeej.

Dan maar 3 dikke truien aan en een kruik in je broek.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-10-2010, 02:57
kadir_107
kadir_107 is offline
Ik ga ook slapen!
Oud 28-10-2010, 03:20
Verwijderd
Slapen, watjes.
Oud 28-10-2010, 03:21
kadir_107
kadir_107 is offline
Oke, dan niet
Ik kreeg mail van dit topic
Oud 28-10-2010, 05:06
Verwijderd
Om 21:00 naar bed gaan omdat je moe bent en dan om 5 uur weer opstaan is
Oud 28-10-2010, 06:32
Verwijderd
Stefenootje, ik snap wel hoe je je voelt hoor. Alleen ik had als oplossing dat als ik het maar vaak genoeg deed, dat ik mij dan minder ongemakkelijk/onzeker ging voelen. Die strategie werkt deels maar nog niet helemaal goed

en niet-zo'n-goedemorgen allemaal!
Oud 28-10-2010, 07:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat leuk, Fizzle.

Ik heb gisteren braaf gestudeerd tot half twee. Nu het volgende vak nog voor vandaag. Ik heb tot 1 uur. Moet te doen zijn, hoop ik.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 28-10-2010, 08:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
RED is leuk! bruce <3
qft alleen die vrouw uit Weeds is irritant.
__________________
you're not my demographic
Oud 28-10-2010, 09:11
Rationeel
Rationeel is offline
ah, daar is ze van ja

en dat hoofd van de cia kon ik ook al niet plaatsen, maar die is van spanish prisoner zie ik nu.
Oud 28-10-2010, 09:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vond Helen Mirren ook wel gaaf.
__________________
you're not my demographic
Oud 28-10-2010, 09:19
Verwijderd
Morning
Oud 28-10-2010, 09:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
On a cool, clear night (typical to Southern California) Warren G travels through his neighborhood, searching for women with whom he might initiate sexual intercourse. He has chosen to engage in this pursuit alone.

Nate Dogg, having just arrived in Long Beach, seeks Warren. Ironically, Nate passes a car full of women who are excited to see him. He insists to the women that there is no cause for excitement.

Warren makes a left at 21st Street and Lewis Ave, where he sees a group of young men enjoying a game of dice together. He parks his car and greets them. He is excited to find people to play with, but to his chagrin, he discovers they intend to relieve him of his material possessions. Once the hopeful thieves reveal their firearms, Warren realizes he is in a considerable predicament.

Meanwhile, Nate passes the women, as they are low on his list of priorities. His primary concern is locating Warren. After curtly casting away the strumpets (whose interest in Nate was such that they crashed their automobile), he serendipitously stumbles upon his friend, Warren G, being held up by the young miscreants.

Warren, unaware that Nate is surreptitiously observing the scene unfold, is in disbelief that he's being robbed. The perpetrators have taken jewelry and a name brand designer watch from Warren, who is so incredulous that he asks what else the robbers intend to steal. This is most likely a rhetorical question.

Observing these unfortunate proceedings, Nate realizes that he may have to use his firearm to deliver his friend from harm.

The tension crescendos as the robbers point their guns to Warren's head. Warren senses the gravity of his situation. He cannot believe the events unfolding could happen in his own neighborhood. As he imagines himself escaping in a surreal fashion, he catches a glimpse of his friend, Nate.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 28-10-2010 om 09:36.
Oud 28-10-2010, 09:31
Verwijderd
En alweer een nieuwe South Park <3
Oud 28-10-2010, 09:32
Verwijderd
Hoi schatjes!
Oud 28-10-2010, 09:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-10-2010, 09:38
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben zo geweldig, het is een godswonder dat ik nog niet volledig megalomaan ben.

ik bedoel natuurlijk: goeeeeedemorgen!
Oud 28-10-2010, 09:40
Verwijderd
Ik ga bij de appie hier vijf minuten hiervandaan solliciteren.
Grote kans dat ze me willen omdat ze heel hard op zoek zijn.
Oud 28-10-2010, 09:40
Verwijderd
Lekker bij de vleeswaren, worstjes uitdelen aan kinderen.
Oud 28-10-2010, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Lekker bij de vleeswaren, worstjes uitdelen aan kinderen.
Wat een dystopische uitspraak.
Oud 28-10-2010, 09:43
Verwijderd
Dat is toch leuk? Ik kreeg vroeger ook altijd een worstje bij de slager.
Oud 28-10-2010, 09:46
Verwijderd
Citaat:
nou ja, eigenlijk was het helemaal geen overdreven zware film, gewoon een prima film. Amores perros heette hij, minke naamzoek. vond jij die niet heel tof?
Hee, hier ben ik, ja, die vind ik absoluut heel tof Maar zwaar is ie ook ja. Geen film om bij te lachen... En Gaël Garcia Bernal natuurlijk
Oud 28-10-2010, 09:46
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Wij gaan altijd naar dezelfde koshere slager in A'dam omdat wij het vlees nergens anders kunnen halen, maar die man is nogal een krent dus mijn broertje en ik konden altijd maar met enorm veel moeite een plak worst lospeuteren .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 28-10-2010, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch leuk? Ik kreeg vroeger ook altijd een worstje bij de slager.
Dat zijn meer plakjes worst, toch? Bij 'worstjes' stel ik me dikke obesitas-kinderen voor die bij een chagrijnige slager met een bebloed schort bedelen om een flinke worst. Of een straatverkoper die mensen worsten probeert aan te smeren. Eigenlijk vind ik worsten in alle contexten een tikkeltje dystopisch.
Oud 28-10-2010, 09:50
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Worst is eigenlijk ook een heel vies, vet woord. Ik krijg een beeld van een slager die aan alle kanten uit zijn meer rood dan witte schort puilt met een soort bijl van een vleesmes in zijn hand.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 28-10-2010, 09:53
Verwijderd
Met dank aan Sarah voor het idee wil ik morgen de inhoud van de pompoen die ik zo uit ga hollen verwerken in een stoofpotje. Ik heb een prima recept (uit het Skinny Bitch kookboek mrrmm ) voor een rodewijnstoofpot die zo ongeveer drie kwartier moet pruttelen, in de eerste ronde gaat er wortel in, in de tweede ronde aardappel en ui en in de derde ronde champignons en erwten. Dus om het kwartier. In welke fase denken jullie dat ik het best de stukken pompoen er bij kan gooien? Geen idee hoe lang dat moet koken.
Oud 28-10-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Worst is eigenlijk ook een heel vies, vet woord. Ik krijg een beeld van een slager die aan alle kanten uit zijn meer rood dan witte schort puilt met een soort bijl van een vleesmes in zijn hand.
Ja, precies. En worsten zijn ook van die rode opgeblazen dikke dingen. Een stuk darm dat volgepompt is met vermalen vlees van duizend verschillende koeien en als je er met een mes in prikt dan puilt die vleesmassa er zo uit. Dystopisch, wat ik je brom.
Oud 28-10-2010, 09:55
Verwijderd
Rivka je stelt je de pleuris aan. Een kalkoen is pas smerig.
Oud 28-10-2010, 09:55
Verwijderd


misschien ga ik deze proberen te maken <333
Oud 28-10-2010, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn meer plakjes worst, toch? Bij 'worstjes' stel ik me dikke obesitas-kinderen voor die bij een chagrijnige slager met een bebloed schort bedelen om een flinke worst. Of een straatverkoper die mensen worsten probeert aan te smeren. Eigenlijk vind ik worsten in alle contexten een tikkeltje dystopisch.
Ik bedoel een plakje worst ja.
Oud 28-10-2010, 09:56
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Dan eet jij wel erg slechte worsten, Para. De worsten die ik eet hebben nooit vulling, het is gewoon allemaal worst. En lekker .
Maar ik eet het eigenlijk alleen bij boerenkool .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 28-10-2010, 09:56
Verwijderd
Turducken!!!!!!!!!!!!1

(A turducken is a dish consisting of a de-boned chicken stuffed into a de-boned duck, which itself is stuffed into a de-boned turkey.)
Oud 28-10-2010, 09:57
Verwijderd


Oud 28-10-2010, 09:57
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
[afbeelding]


misschien ga ik deze proberen te maken <333
Wow, hoe gaaf is dat Maar 't zal vast niet makkelijk zijn.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 28-10-2010, 09:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Turducken!!!!!!!!!!!!1

(A turducken is a dish consisting of a de-boned chicken stuffed into a de-boned duck, which itself is stuffed into a de-boned turkey.)
wtf, nice
Oud 28-10-2010, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Dan eet jij wel erg slechte worsten, Para. De worsten die ik eet hebben nooit vulling, het is gewoon allemaal worst. En lekker .
Maar ik eet het eigenlijk alleen bij boerenkool .
Als ik worst eet, en dat is zelden, dan is dat heel uitstekende rookworst van de biologische slager. Die zien er inderdaad nooit zo uit als ik beschrijf, want die beschrijving is meer mijn associatie met het woord 'worst', niet zozeer een correcte weergave van hoe alle worsten eruitzien.
Oud 28-10-2010, 10:02
Verwijderd
Haha, die foto.

Je hebt ook een nog decadentere versie met binnenin de eend nog een parelhoen, en in de parelhoen nog iets wat ik vergeten ben.
Oud 28-10-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Haha, die foto.

Je hebt ook een nog decadentere versie met binnenin de eend nog een parelhoen, en in de parelhoen nog iets wat ik vergeten ben.
Ja een kwartel geloof ik. Zo stond het in Vochtige Streken, daar ken ik het begrip van.
Oud 28-10-2010, 10:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dan eet jij wel erg slechte worsten, Para. De worsten die ik eet hebben nooit vulling, het is gewoon allemaal worst. En lekker .
Maar ik eet het eigenlijk alleen bij boerenkool .
worsten zonder vulling hmmm, je eet dus alleen darm?

de defintie van worst is een met gemalen vlees gevulde darm (zo ongeveer)
Oud 28-10-2010, 10:04
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 28-10-2010, 10:05
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Die eend in Rationeels plaatje ziet er echt goor uit, en wat is die vulling? Erwtensoep of zo?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 28-10-2010, 10:07
Verwijderd
cm naamzoek, creativemusic

ik heb morgen een date.
Oud 28-10-2010, 10:07
Verwijderd
Ik denk dat Rivka bedoelt dat de vulling niet meer te herkennen is als gemalen vlees. Dus niet zo:



Maar zo:



Of ze wist echt niet dat alle worsten uit gemalen vlees bestaan, maar dat zal toch niet?
Oud 28-10-2010, 10:10
Rationeel
Rationeel is offline
maar ze zegt het nu zo raar. jouw worsten zijn slecht, want zij heeft altijd worsten zonder vulling

dat is alsof je iemand met een gloednieuwe ferrari uitlacht, omdat jij nog het verroeste onderstel van een datsun in je achtertuin hebt liggen
Oud 28-10-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:
dat is alsof je iemand met een gloednieuwe ferrari uitlacht, omdat jij nog het verroeste onderstel van een datsun in je achtertuin hebt liggen
Oud 28-10-2010, 10:11
Verwijderd
Mijn leidinggevende was laatst anders behoorlijk geschokt toen ik vertelde dat leverworst van levers gemaakt wordt Waarschijnlijk dacht ze dat het van bloempjes en regenbogen en eenhoornscheetjes gemaakt werd.
Oud 28-10-2010, 10:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn leidinggevende was laatst anders behoorlijk geschokt toen ik vertelde dat leverworst van levers gemaakt wordt Waarschijnlijk dacht ze dat het van bloempjes en regenbogen en eenhoornscheetjes gemaakt werd.
Nou ja, aangezien er ook vegetarische leverworsten bestaan.. kan ik me wel voorstellen dat mensen enigszins in de war zijn

http://webwinkel.ah.nl/product/AH/80...che+leverworst
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-10-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
maar ze zegt het nu zo raar. jouw worsten zijn slecht, want zij heeft altijd worsten zonder vulling

dat is alsof je iemand met een gloednieuwe ferrari uitlacht, omdat jij nog het verroeste onderstel van een datsun in je achtertuin hebt liggen
Ja, raar gezegd is het wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.