Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2002, 16:05
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Mij lukt het gewoon helemaal niet meer... ik kan maar niet van al dat lekkere eten afblijven!
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Oud 05-03-2002, 16:17
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Citaat:
Kat schreef:
mijn lijnactie is (alweer) mislukt, ik vandaag was een vriendin van mij jarig en... nouwja, taart is nou eenmaal erg lekker, vooral met slagroom... Nouwja, ik geef de moed niet op, morgen is er weer een dag, en dan is er niemand (die ik ken) jarig...
Ik heb weer een trietse mededeling, vooral voor mezelf... een hamkaasboodje dat ik op school tegenkwam heeft ervoor gezorgt dat ik me weer niet aan mijn doormijzelf opgelegde dieet gehouden heb... (Tis uiteraard allemaal de schuld van dat hamkaasbroodje, die kan zich toch niet vededigen...)
ach, ik denk dat ik er maar helemaal mee ga kappen, dat lijnen is nergens goed voor... ik ga wel wat gezonder eten ipv minder.
__________________
mjah....vast
Oud 05-03-2002, 19:00
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Me doet ook meej Ben 1m67 en 51 kilo nu. Ben al 2 kilo afgevallen door sporten en gezond/weinig eten. Gaat goed!
Oud 05-03-2002, 19:03
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
popcorn schreef:
Me doet ook meej Ben 1m67 en 51 kilo nu. Ben al 2 kilo afgevallen door sporten en gezond/weinig eten. Gaat goed!
Waarom moet jij in hemelsnaam AFVALLEN ??!!!
Oud 05-03-2002, 19:07
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Nah wil nie echt veel meer afvallen, gewoon alles wat strakker ensow. Met van die oefeningen voor thuis.
Oud 06-03-2002, 14:26
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik ben al weer ruim een week gezond aan het doen, maar merk er nog niet zo heel veel van. Haha, ik ben een beetje ongeduldig want als na een week de kilo's er al af vliegen klopt er ook iets niet.
Maar ik hou vol iig
Oud 06-03-2002, 15:17
Verwijderd
ik ben zwaarder geworden
Oud 06-03-2002, 19:27
perzik
perzik is offline
Ik ben 1,75 m en weeg 64,5 kilo...kheb al 2 dagen niet gesnoept en ben hierdoor al een halve kilo afgevallen 9alle beetjes helpen, toch...)
ik ben van plan af te vallen totdat ik 60/61 kilo weeg, tgaat nu allemaal een beetje hangen,krijg een buikje

ik hoop dat minder snoepen helpt. Ik ontbijt wel gewoon, maar sla de middag over...is dat heel slecht? Ik eet nu sochtends 2 boterhammen op school een pakje sultana's smiddags een landoogst(ook soort sultanakoekding) en dan mn avondeten...
is dit te weinig/te veel/normaal????

verder nog tips, behalve sporten(want daar heb ik geen tijd voor en geen zin in, ik wil wel skaten maar door die kloteregen kan dat niet )
__________________
~~~live the life you love and love the life you live...~~~
Oud 06-03-2002, 19:53
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
Citaat:
perzik schreef:
Ik ben 1,75 m en weeg 64,5 kilo...kheb al 2 dagen niet gesnoept en ben hierdoor al een halve kilo afgevallen 9alle beetjes helpen, toch...)
ik ben van plan af te vallen totdat ik 60/61 kilo weeg, tgaat nu allemaal een beetje hangen,krijg een buikje

ik hoop dat minder snoepen helpt. Ik ontbijt wel gewoon, maar sla de middag over...is dat heel slecht? Ik eet nu sochtends 2 boterhammen op school een pakje sultana's smiddags een landoogst(ook soort sultanakoekding) en dan mn avondeten...
is dit te weinig/te veel/normaal????

verder nog tips, behalve sporten(want daar heb ik geen tijd voor en geen zin in, ik wil wel skaten maar door die kloteregen kan dat niet )
smiddags eten is niet zo heeel erg, het is wel erg als je smorgens niets eet... bent goed op weg trouwens, je eet voldoende, en als je niet snoept en sport, kom je echt al wel heel erg ver! succes!
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Oud 06-03-2002, 21:34
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
perzik schreef:

ik hoop dat minder snoepen helpt. Ik ontbijt wel gewoon, maar sla de middag over...is dat heel slecht? Ik eet nu sochtends 2 boterhammen op school een pakje sultana's smiddags een landoogst(ook soort sultanakoekding) en dan mn avondeten...
is dit te weinig/te veel/normaal????

verder nog tips, behalve sporten(want daar heb ik geen tijd voor en geen zin in, ik wil wel skaten maar door die kloteregen kan dat niet )
Nouw, volgens mij eet je niet echt helemaal genoeg. 's Middags zou k toch wel iets meer als ik jou was, aangezien je bloedsuikerspiegel anders kan dalen, waardoor je erg trek krijgt in zoetigheid ed.
Bovendien gaat je stofwisseling op spaarstand als je té weinig eet, met als gevolg t zgn 'jojo-effect'. Daarom wordt ook altijd aangeraden langzaam maar zeker beetje bij beetje af te vallen en niet te gaan crashdiëten, omdat dit dan wel gebeurt.
Btw, k zou wel n beeeetje meer gaan sporten hoor, dat zorgt er nml voor dat je stofwisseling wat omhoog gaat als je dit structureel doet, waardoor je sneller afvalt en makkelijker op gewicht blijft. Waarom ga je niet gewoon bij een vereniging 'binnen' sporten ofzo??
Oud 06-03-2002, 21:55
Lora
Lora is offline
Hallo mensen,

Tja ik kom een beetje laat aankakken met mijn lijn-poging, maar ik denk dat het mij ook wel helpt als ik dingen van jullie lees (tips, aanmoedigingen en dergelijke )

Ik ben ongeveer 1.78 en woog 67 kilo. Ik heb echt een buikje enzo, bah Ik ben nu ongeveer een week aan het lijnen en weeg nu 65,5. Zo ziet mijn lijnen eruit:

Ontbijt: 0,5 liter water en een plak ontbijtkoek.

10 uur pauze: 0,5 liter water en een appel

12 uur pauze: 0,5 liter water en 2 boterhammen zonder boter met 20+ komijnekaas, 1 boterham met een flink mespunt appelstroop.

16.00: 1 boterham weer met appelstroop en een evergreen, 0,5 liter water.

18.00: avondeten, geen jus, minder vlees, lekker veel groente, 0,5 liter water.

21.00:0,5 liter water en een appel.

(daarbij dans ik nog, en ben van plan te gaan joggen/hardlopen)
Nu hoop ik dat ik dit langer dan een of twee weken ga volhouden Het werkt in ieder geval wel, ik val onderhand elke dag wel iets af! (ook al is het weinig)

Mijn streven is 60 kilo, ik ben benieuwd of ik het ga halen. Nou, jullie ook veel succes en laat die chocoladereep quasi-nonchalant voor wat ie is

liefs Lora


__________________
Resist en be strong
Oud 07-03-2002, 03:25
miep
Avatar van miep
miep is offline
shit ik word best boos als ik die berichten zo lees van ik ben zo lang en weeg zo zwaar, jullie wegen al te licht!!!!!
ik ben 1.80 en weeg 71 en das dus te zwaar!! ik wil 65 wegen en gister en eergister giog 't PERFECT! maar toen zaten vandaag mensen aan te dringen van ah neem ook wat joh (snoep)en ik nee nee maar ik zeg niet dat ik aan de lijn ben, tegen niemand want dan lachen ze me uit, ik zie er in kleding ook wel slank uit, maar NIET in bikini, dus maargoed ze hadden me dus toch overgehaald en als ik dan eenmaal al wat snoep op heb die dag dan denk ik ach rot toch op ik ben nu toch al de fout in gegaan, en ga gigantisch vreten .. ok morgen is er weer een dag maar het gaat nu al 2 maanden zo. houd ik het 2 dagen vol ofzo... hup begin ik weer. lekker KLOTE dus, maarja....

succes iedereen he

ik denk soms ach wat boeit het als ik een modder vet lichaam heb.... maar ach het boeit mij zeker ik kan er niet mee leven!!
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Oud 07-03-2002, 03:27
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
danique2 schreef:
gaat redelijk hierzo

ik vind nie dat ik echt dik ben maar ik woog eerst (6 maanden terug) 10 kilo lichter en dat wil ik er weer af hebben dus...maja ik doe mn best

ja ik woog 2 maanden terug 6 kilo minder en je voelt je dan gewoon zo dikkig he als je weet dat je eerst maarliefst zoveel kilos minder woog!! succes ermee!
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Oud 07-03-2002, 05:45
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:

ik ben 1.80 en weeg 71 en das dus te zwaar!! ik wil 65 wegen.
Dat vind jij te zwaar. 71 kg bij 1.81m is nl prima. 65 zou eerder te licht zijn.
Oud 07-03-2002, 06:09
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dat vind jij te zwaar. 71 kg bij 1.81m is nl prima. 65 zou eerder te licht zijn.
Het ligt toch ook aan je bouw? Ik bedoel, mijn begin gewicht was officieel misschien een gezond gewicht, maar ik heb wel degelijk een buikje en een uitstekende kont wat ik wil veranderen.

Ik bedoel ok, als je maar geen streefgewicht van 50 kilo hebt oid...dan ga je wel erg ver. (alhoewel sommige mensen hier echt al weinig wegen en nog afvallen, maar goed dat is mijn mening)


__________________
Resist en be strong
Oud 07-03-2002, 06:20
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:
Het ligt toch ook aan je bouw? Ik bedoel, mijn begin gewicht was officieel misschien een gezond gewicht, maar ik heb wel degelijk een buikje en een uitstekende kont wat ik wil veranderen.
Zoals je al zegt, je wilt het veranderen.
Tuurlijk ligt het ook aan je bouw, maar echt dik kun je met 71 bij 1.81 (volgens mij) niet zijn. Psychisch dik wel, maar lichamelijk niet. Denk ik. En een buikje heeft iedereen, zeker na het eten, das logisch, datgene wat je gegeten hebt moet toch ergens blijven, op je bord neemt het immers ook plaats in.

Citaat:
Ik bedoel ok, als je maar geen streefgewicht van 50 kilo hebt oid...dan ga je wel erg ver. (alhoewel sommige mensen hier echt al weinig wegen en nog afvallen, maar goed dat is mijn mening)

Een streefgewicht wordt nogal vaak verlaagd als iemand het bereikt heeft. En er zijn een aantal mensen hier waarbij me de kans dat dat gebeurt heel reeël lijkt.
Oud 07-03-2002, 06:41
Verwijderd
nou, het gaat nog steeds helemaal goed, en mijn broeken gaan steeds losser zitten (gisteren in de sportschool keek ik naar beneden, en ik kon zo door mijn broek heen naar m'n schoenen kijken) alleen zie ik nog steeds geen verandering in mijn figuur. Waarom gaat het eraf op plaatsen waar het niet zo nodig is?! Mijn moeder zegt trouwens dat ze wel al wat aan m'n kont ziet, maar ik geloof er niet zo in. M'n bovenbenen moeten dunner!!!!! Ik sport me helemaal gek
Oud 07-03-2002, 16:26
Verwijderd
Citaat:
popcorn schreef:
Me doet ook meej Ben 1m67 en 51 kilo nu. Ben al 2 kilo afgevallen door sporten en gezond/weinig eten. Gaat goed!
Ben jij wel goed bij je hoofd?!?! Je hebt een perfect gewicht, als je nog lichter wordt ben je te mager!! Jij moet nu onmiddelijk ophouden met lijnen!! *kijkt kwaad in de richting van Popcorn*

Bovendien beledig je mij daarmee, ik ben even lang en 4 kg zwaarder, ben ik dan ook te dik volgens jou? Nou, dankjewel, maar ik heb het nog nooit gehoord van anderen.
Oud 07-03-2002, 16:34
Verwijderd
Denkt iemand er eigenlijk wel aan dat het de *bedoeling* van de natuur was dat wij vrouwen een extra laagje vet kregen, bredere heupen en zo? Dat *hoort* zo, daar zitten extra voedingsstoffen in voor als je later een kind krijgt (en ookal krijg je dat kind niet, dan nog hoort het zo). Allemaal perfect voorgeprogrammeerd.

En de jongens die ik ken, hebben allemaal liever een meisje met duidelijk zichtbare billen en heupen. Als dat nou nog niet genoeg zegt...

Ach ja, ik kan natuurlijk moeilijk zeuren omdat ik zelf ook van die anorexia neigingen heb, maar ik eet tenminste genoeg (en dus gezonder dan dat niet-eten-tussen-de-middag en zo). Kan ik van veel mensen hier niet zeggen.
Oud 07-03-2002, 17:03
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Citaat:
Lora schreef:
Het ligt toch ook aan je bouw? Ik bedoel, mijn begin gewicht was officieel misschien een gezond gewicht, maar ik heb wel degelijk een buikje en een uitstekende kont wat ik wil veranderen.
Zoals je al zegt, je wilt het veranderen.
Tuurlijk ligt het ook aan je bouw, maar echt dik kun je met 71 bij 1.81 (volgens mij) niet zijn. Psychisch dik wel, maar lichamelijk niet. Denk ik. En een buikje heeft iedereen, zeker na het eten, das logisch, datgene wat je gegeten hebt moet toch ergens blijven, op je bord neemt het immers ook plaats in.

Citaat:
Ik bedoel ok, als je maar geen streefgewicht van 50 kilo hebt oid...dan ga je wel erg ver. (alhoewel sommige mensen hier echt al weinig wegen en nog afvallen, maar goed dat is mijn mening)

Een streefgewicht wordt nogal vaak verlaagd als iemand het bereikt heeft. En er zijn een aantal mensen hier waarbij me de kans dat dat gebeurt heel reeël lijkt.
Ik geef je wel gelijk, maar ik vind het gewoon mooier als m'n buik plat is en als alles wat slinkt. Persoonlijk vind ik het een heerlijk gevoel steeds minder te wegen. (tja en soms houd ik het niet vol, maar goed, dan ren ik wel wat langer)

Ik vind ook zeker dat hier veel mensen zijn die allang dun zat zijn, anderzijds motiveert het me wel weer om door te gaan met lijnen.

Nou ja, lekker nutteloze post, we gaan gewoon weer door door door


__________________
Resist en be strong
Oud 07-03-2002, 17:10
Kleine A*
Avatar van Kleine A*
Kleine A* is offline
ik doe meej
ik wil geen tussendoortjuhs meer eten(AAAAAAAAAAAAAAAAltijd chocolade )
maar dat lukt toch niet
__________________
Whatever..
Oud 07-03-2002, 17:17
Verwijderd
Wat je zegt (Lora)... Zoek ajb hulp oid, iig iemand met wie je af kunt vallen, die op je kan letten dat je niet te ver gaat. 'k heb mensen zien lijden aan eten (of eigenlijk niet eten of te gezond eten)... Tis niet fijn. Laten we het daar maar op houden.
Oud 07-03-2002, 19:51
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Pfff bij mij lukt 't echt niet Gisteren heel de dag niet gesnoept maar ik heb net een halve wafel op en vanmiddag wat chipjes en 'n koekje *zucht*
Oud 07-03-2002, 20:43
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Wat je zegt (Lora)... Zoek ajb hulp oid, iig iemand met wie je af kunt vallen, die op je kan letten dat je niet te ver gaat. 'k heb mensen zien lijden aan eten (of eigenlijk niet eten of te gezond eten)... Tis niet fijn. Laten we het daar maar op houden.
Ik snap je wel, denk ik. Ik heb zelf een vriendin die lange tijd anorexia heeft gehad, en die het bijna fataal is geworden. Dus ik begrijp denk ik wel een beetje wat je bedoelt. Maar ik heb een bepaald streefgewicht, ik eet gezond, wat mij betreft is er niets aan de hand.

Het is wel makkelijker om samen met iemand anders af te vallen, maar mensen die weten dat ik aan het lijnen bent, vinden het onzin. (lacherig gedoe etc.) Volgens mij doe ik het best goed, ik leef niet op een appel per dag...ok?

liefs
__________________
Resist en be strong
Oud 07-03-2002, 20:46
Lora
Lora is offline
Bovendien maak ik me eerder ongerust om mensen die nu al een kilo of 50, 52 wegen.
Jezus, ik zou echt 15 kilo oid moeten afvallen om daar te komen! Ik snap echt niet dat iemand zo'n gewicht nog teveel kan vinden...maar ok, het is ieder voor zich.
__________________
Resist en be strong
Oud 07-03-2002, 21:55
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
Lora schreef:
Bovendien maak ik me eerder ongerust om mensen die nu al een kilo of 50, 52 wegen.
Jezus, ik zou echt 15 kilo oid moeten afvallen om daar te komen! Ik snap echt niet dat iemand zo'n gewicht nog teveel kan vinden...maar ok, het is ieder voor zich.
Nou 50 kilo kan te zwaar zijn als je kleiner bent he..
Oud 08-03-2002, 00:51
miep
Avatar van miep
miep is offline
Hee Leonoor,
Thanks voor je reactie op m'n post. Ik weet dat 71 precies goed zou zijn, maar ik voel me er heel dik bij, en dat is ook echt zo! Echt je wil m'n buik niet zien.
En ja ok, zo is mijn bouw.. en die moet k accepteren, maarja dat kan ik niet, dus ga ik afvallen!! Het lukt trouwens niet echt want ik ben straks jarig en blabla dat komt nooit goed!!

succes iedereen he
en onthoudt 1 ding: het is NOG geen bikini tijd... dus we hebben nog ff det ijd! FJIEUW!

xxxx
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Oud 08-03-2002, 00:53
vanilla
vanilla is offline
ben ook aan de lijn
drop pot staat nast me
en m'n hand zit er afentoe in
Oud 08-03-2002, 05:46
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
Ik weet dat 71 precies goed zou zijn, maar ik voel me er heel dik bij, en dat is ook echt zo! Echt je wil m'n buik niet zien.
Ach, je wilt de mijne ook niet zien, maar 't zit in de familie hier, ik kan afvallen, maar die buik blijft toch. En ik denk dat dat bij meer mensen het geval zal zijn.

Als je je 'alleen maar' dik voelt dan kun je misschien beter daar aan werken dan aan afvallen, dan ligt het probleem waarschijnlijk ergens anders. Denk ik dan.
Oud 08-03-2002, 08:06
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Hmmm ik hou t nog steeds vol, maar nog niet echt heel veel resultaat. Naja, zal wel komen omdat ik wel gewoon vrij normaal eet. Ach, das maar goed ook dan I guess. Ik heb echt in mn hoofd zoiets van, als ik honger heb, 'mens, ga eten!'...Ik kan dat niet hoor, mezelf uithongeren, dan voel ik me ZO belachelijk. Maar ja, daar ben ik maar blij om als ik die verhalen hier lees.
Oud 08-03-2002, 08:36
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
mijn moeder zegt dat mijn gezicht smaller wordt, maar ik hou me nog niet zo goed aan mijn "ik verander mijn eetstyle"

maar we gaan dooor

__________________
Live your Life like you prefer it........
Oud 08-03-2002, 12:22
Lora
Lora is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Nou 50 kilo kan te zwaar zijn als je kleiner bent he..
Ja eh, als je 1 meter groot bent misschien....als jij 50 kilo al zwaar vindt (ook al ben je kleiner) dan is 67, waarmee ik ben begonnen (ook al ben ik langer)
ECHT GRUWELIJK DIK.

Kom op hee, ik krijg een beetje het idee dat een streefgewicht van 60 kilo nog steeds belachelijk hoog is.

Ik word hier echt een beetje somber van maar ok.
Ik houd het lijnen nog steeds vol, das toch nog iets
Verder iedereen ook succes!

__________________
Resist en be strong
Oud 08-03-2002, 16:54
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
Lora schreef:
Kom op hee, ik krijg een beetje het idee dat een streefgewicht van 60 kilo nog steeds belachelijk hoog is.
Ik mag toch zelf wel weten of ik lijn? Het maakt wel degelijk veel verschil uit of je langer bent of niet! Reken maar na met dat BMI ding
Oud 08-03-2002, 18:38
Lora
Lora is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ik mag toch zelf wel weten of ik lijn? Het maakt wel degelijk veel verschil uit of je langer bent of niet! Reken maar na met dat BMI ding
Ja ok sorry, ik was gewoon in een pestbui.

Het lijnen lukt wel, ik val wel kilo's af maar ten eerste zie ik er weinig van en ten tweede kan ik me niet voorstellen dat ik met 60 kilo helemaal tevreden kan zijn.

Het was gewoon een beetje een stomme reactie, ik bedoel, ik baal er van dat ik zoveel weeg en kan niet wachten tot ik flink ben afgevallen.
Wat is je streefgewicht dan eigenlijk, en hoe lang ben je?

Naja berg zand erover,ok?

__________________
Resist en be strong
Oud 08-03-2002, 18:43
Verwijderd
ik weeg nu weer 66 en wil graag naar 57 ofzo. ik woog dat een half jaar terug namelijk. het schiet niet op ik kom alleen maar aan (neej eigenlijk hoef ik die smiley niet te doen want ik weet heus wel hoe het komt maar ja ) maar ik hoop toch een keer weer naar dat gewicht terug te gaan, dat was precies goed....
Oud 08-03-2002, 19:24
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
GRRRRRRR..... ik ben boos.. 2 weken best wel streng gelijnd, en ik ben maar een halve kilo afgevallen.... weet iemand ook hoe dit komt?? want bij eerdere lijnpogingen at ik nog meer dan nu en viel ik met gemak een kilo per week af...
Oud 08-03-2002, 19:47
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
$tarlight schreef:
GRRRRRRR..... ik ben boos.. 2 weken best wel streng gelijnd, en ik ben maar een halve kilo afgevallen.... weet iemand ook hoe dit komt?? want bij eerdere lijnpogingen at ik nog meer dan nu en viel ik met gemak een kilo per week af...
Komt juist doordát je ZO weinig eet.
Oud 09-03-2002, 09:35
Python
Python is offline
Volgens my snappen de meeste mensen hier niet hoe je effectief/gezond af kunt vallen!
Je kunt wel minder gaan eten, maar dan past je stofwisseling zich daar op aan. Resultaat: je valt niet af. En als je dan na een tijdje weer normaal gaat eten is je stofwisseling nog steeds laag en kom je weer aan. Resultaat: aankomen ipv afvallen. Bovendien is dit moeilijk vol te houden.
En als je minder eet krijg je echt niet alle voedings- en bouwstoffen binen, wat vooral op deze leeftijden vrij belangijk is.
En het extreme afvallen, van geen aardappels of vlees meer, alleen water, fruit en groente oid is ook niet ok. Voor één weekjek kan het nog niet zoveel kwaad, maar langer wel. En het is niet effectief. In vele replies staat dat iemand toch weer gesnoept oid heeft. Dit is gewoon te voorkomen door reeeel en gezond en effectief af te vallen.
Dat betekent dus:
- regelmatig eten (erg belangrijk!) gewoon 3 maaltijden per dag, beter dan alleen avondeten oid.
- niet minder eten, maar anders eten, dus gezonder
- en alleen met je etensstijl te veranderen kom je er niet, je moet ook meer bewegen, hoeft echt niet meteen 3 uur per dag te zijn, gewoon fietsen ipv bus, etc en vaker sporten
- je kunt ook echt niet gezond 10 kilo in 2 weken oid kwijtraken hoor wees een beetje reeel!
- extreem is slechts voor de korte termijn en je hebt toch echt meer aan de lange termijn
- op een gegeven moment kun je niet meer zo afvallen als daarvoor omdat je op een gegeven moment op een bepaald gewicht bent gekomen, maar dit is persoonlijk.
- en waarom wil iedereen 50 kg wegen? net alsof je met 55 kg of 60 ofzo al moddervet bent. Echt onzin. en dan kun je wel zeggen dat dat zo voelt of bla bla bla maar als je echt even objectief nadenkt weet je zelf ook wel beter
- iedereen succes!!!
Oud 09-03-2002, 09:56
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Python schreef:
heel verhaal
Je hebt helemaal gelijk hoor. Gisteren had ik even zin om wat lekkers te eten, dus heb ik dat gewoon gedaan. Het liefst had ik vorige week al in die broek gepast maar ja, ik houd gewoon in me hoofd dat dat niet gezond zou zijn en probeer dus niet zo extreem snel af te gaan vallen.

Oud 09-03-2002, 11:19
red violin
red violin is offline
Ik ben wanhooooooopig!!! Ik kan gewoon echt niet lijnen en ik zie mezelf steeds maar dikker worden Errugggggggg, want ik wordt zo steeds onzekerder.
Oud 09-03-2002, 14:05
Kleine A*
Avatar van Kleine A*
Kleine A* is offline

tis me nu al niet gelukt
kheb gister de hele avond chocola zitten vreten
enik had een weddenschap gedaan met vriendinnen dat ik 2 maanden geen chocola ging eten (ik dacht dat ik dat kon) dit gaat mij geld kosten
__________________
Whatever..
Oud 09-03-2002, 16:14
Christel
Avatar van Christel
Christel is offline
ik ben begonnen met een omgekeerd dieet... ik doe er heel veel aan om heel veel aan te komen... werkt nog niet echt, maar ik doe hard mijn best...
ik eet heel gezond, sport niet al te veel, 1 keer in de week meestal en eet geen snoep... wel veel gezonde tussendoortjes... alles dus om maar wat aan te komen...
__________________
Er was 1 man voor nodig om 350 miljoen mensen te bevrijden. Zijn doel was vrijheid, zijn strategie was vrede en zijn wapen zijn menselijkheid. Gandhi
Oud 10-03-2002, 00:07
vanilla
vanilla is offline
wie heeft er hier nog meer dat ie ook in z'n gezicht wil afvallen?
waar bij mij het vet zit: (waar ik het kwijt wil
m'n buik en m'n gezicht!!!!
nouja buik boeit me nu niet eens zo want er zitten toch truien over.
maar m'n gezicht... bahh
omdat ik ben aangekomen heb ik 't ook altijd warm. er zit gewoon te veel vet om m'n lichaam

maarja....
iemand nog suggesties voor afvallen van gezicht??? no? didn't think so.. jammer

vanilla
Oud 10-03-2002, 00:09
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
Christel schreef:
ik ben begonnen met een omgekeerd dieet... ik doe er heel veel aan om heel veel aan te komen... werkt nog niet echt, maar ik doe hard mijn best...
ik eet heel gezond, sport niet al te veel, 1 keer in de week meestal en eet geen snoep... wel veel gezonde tussendoortjes... alles dus om maar wat aan te komen...

waarom snoep je niet dan??
chips, chocola, patat enz eten... daar kom je vast wel van aan. ik wel altijd teminste

Oud 10-03-2002, 10:21
Python
Python is offline
Citaat:
vanilla schreef:
waarom snoep je niet dan??
chips, chocola, patat enz eten... daar kom je vast wel van aan. ik wel altijd teminste

Oud 10-03-2002, 13:22
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
Lora schreef:
Ja ok sorry, ik was gewoon in een pestbui.

Het lijnen lukt wel, ik val wel kilo's af maar ten eerste zie ik er weinig van en ten tweede kan ik me niet voorstellen dat ik met 60 kilo helemaal tevreden kan zijn.

Het was gewoon een beetje een stomme reactie, ik bedoel, ik baal er van dat ik zoveel weeg en kan niet wachten tot ik flink ben afgevallen.
Wat is je streefgewicht dan eigenlijk, en hoe lang ben je?

Naja berg zand erover,ok?

Hey Geeft niks hoor, iedereen heeft zo nu en dan last van een inzinking, vooral als je lijnt

Uhm mijn streefgewicht is 49 of 48, dus ik ben er wel bijna. Toen ik begon was ik 54 kilo.

Oja m'n lengte wilde je nog. Die is 1.68 m

xxx
Eefje
Oud 10-03-2002, 16:32
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:

Uhm mijn streefgewicht is 49 of 48, dus ik ben er wel bijna. Toen ik begon was ik 54 kilo.

Oja m'n lengte wilde je nog. Die is 1.68 m

xxx
Eefje
Die is gek......
Oud 10-03-2002, 16:37
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Die is gek......
ik ben niet gek hoor..

Ik heb alles onder controle
Oud 10-03-2002, 17:43
miep
Avatar van miep
miep is offline
hier gaat het gigantisch slecht
ben alweer een kilo aangekomen
weeg nu 72...
moet naar de 65
7 kilo afvallen... *jeej*, dat gaat me lukken
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Oud 10-03-2002, 17:52
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
ik ben niet gek hoor..

Ik heb alles onder controle
Yeah right, nouw, je bent niet helemaaaaal goed bij je hoofd als je graag 48kg wilt wegen I am sorry....
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38
Mara
500 18-03-2005 13:17
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37
Mara
500 11-03-2005 16:18
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 16:24
Eindexamens 2003 !Het Grote Examendagboek Topic!
*Sneeuwmuts*
46 25-04-2003 18:37
Lichaam & Gezondheid vs Grote Lijn topic (fotoTopic)
aquafemme
2 23-04-2002 18:48
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijn Topic #2
Verwijderd
285 20-04-2002 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.