Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2009, 15:51
light fighter
light fighter is offline
Ik vind het ook niet irritant, maar het is gewoon opmerkelijk dat je nual met theorieen komt die echt nergens op gestoeld zijn. Daarnaast niet subtiel zijn kan ook een strategie zijn van een slechterik, dus dat vind ik totaal geen argument.
Ja idd, actieve spelers gaan er vaak eerder uit helaas. Daardoor ga ik dit maal toch voor een stille speler zijnde heskjuh
Advertentie
Oud 15-04-2009, 16:01
Verwijderd
Ik stem weer op Bas, bij gebrek aan een betere verdachte.
Oud 15-04-2009, 16:39
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Ik stem wederom severus, ik vind haar niet irritant, maar verdenk haar het meest, simpel. Hierna misschien fantome, of iemand die nogal stil is.
Oud 15-04-2009, 16:54
Verwijderd
Hmm, ik zie geen concrete verdenkingen, dus ik blijf bij mijn oorspronkelijke random stem, light fighter.
Oud 15-04-2009, 17:04
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Laatste vier posts, vier verschillende namen. Laten we dan wel even enigszins eensgezind zijn.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 15-04-2009, 17:07
Verwijderd
nye

Fantome
Heksjuh
Lucky Luciano
Hanneke

Heksjuh
Soija
light fighter

Bas
Katje

Severus
MartinV

light fighter
Kazet

Laatst gewijzigd op 15-04-2009 om 17:32.
Oud 15-04-2009, 17:31
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Blijkbaar was het nog niet duidelijk, maar ik stem op Fantome.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 15-04-2009, 17:40
Verwijderd
Citaat:
In theorie is op beide evenveel kans. Hoewel als allebei tegelijk (dus de tovenaar beschermde de bane) de bescherming niet kwijt is, dus misschien is de kans dat de bescherming weg is toch kleiner. Iig hoop ik op het laatste.
Aan de andere kant is er weer de kans dat de tovenaar vergeet te beschermen.
Maar de kans op een bane is eigenlijk net iets groter, want de tovenaar kan ook een wolf beschermen.

Citaat:
Lekker dat we nu een voorsprong hebben op de wolven.
Begrijp wel dat fantome verdacht wordt gezien. Aan de andere kant denk ik dat ze dit keer wel oprecht is.

Zelf ga ik denk ik voor severus aangezien. aangezien ze al na twee ronde met theorieën komt. Terwijl je er eigenlijk nog niks over kan zeggen.
Heskjuh hou ik ook in de gaten evenals soija
Dit vind ik dus dikke onzin. Niks mis met met theorieen komen na de 2e ronde. Sterker nog nog heel normaal, tenminste als je geen idiote schaap bent.

Citaat:
Ik dacht dat .50 te maken had met Biertank 52 xD
Ik dus ook.

Citaat:
Je komt een beetje verontwaardigd over, en dat is mijns inziens helemaal niet nodig. Het was geen persoonlijke aanval mijnerzijds, en bovendien, het is tenslotte maar een spel, hoor.



Ik vind het jammer dat activiteit en enthousiasme voor het spel vanaf het prille begin blijkbaar gelijk staat aan de strop. Natuurlijk is het begrijpelijk dat het in zekere mate verdacht is, maar denk je ook niet dat als ik een wolf of de verrader was, het verstandiger was geweest om me niet zo in de kijker te spelen? Enige subtiliteit en sneakiness is wel een vereiste voor een slechterik, wil deze het zo lang mogelijk volhouden in het spel. Dus denk na en wees slim, hang geen onschuldige mede-dorpeling op.

Maar goed, als jullie mijn activiteit oh zo verdacht (en misschien zelfs ook wel irritant) vinden, dan wil ik me best wat gedeisder gaan houden in de toekomst. Het zal mijzelf vast weinig gaan opleveren, want toegeven aan de schaapjesachtige massa leidt altijd vroeg of laat tot de ondergang. Maar ja, ik heb geen zin om in mijn eentje tegen jullie allemaal te moeten gaan opboksen. Jullie doen maar!
Ik geloof niet dat jij dit meent.

Citaat:
Severus post volgens mij niet heel anders dan anders, hoewel het een tijd geleden is.
Idd.

Ik ga vast mn stem versturen.
Oud 15-04-2009, 18:02
Verwijderd
Zo! Ik was de hele dag niet online, maar mooie uitslag gisteren! Ik moet nog eventjes wat dingen lezen, ik zie wat verdeelde stemmen alweer, maarja. Even kijken voor ik ga stemmen.
Oud 15-04-2009, 18:03
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik stem ook op Fantome, vanwege genoemde reden.
Oud 15-04-2009, 18:06
Verwijderd
Eigenlijk denk ik echt dat fantome gewoon heel lief had willen zijn en eerlijk over wat ze had gedaan Want zo'n goedzak is ze wel. Ik vind het vervelend dat ik niet meer weet hoe severus speelt want ik heb toch wel een aantal keren samen met haar gespeeld, jaaaren geleden. Ik heb dus niet echt kandidaten om op te stemmen.
Oud 15-04-2009, 18:09
Verwijderd
Ik ga voor Bas, deze ronde, hij ging best overdreven vragen 'waarom? ' als een klein kindje, ik heb het gevoel dat hij naar anderen wil wijzen omdat hij zelf misschien iets te verbergen heeft.
Oud 15-04-2009, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Je komt een beetje verontwaardigd over, en dat is mijns inziens helemaal niet nodig. Het was geen persoonlijke aanval mijnerzijds, en bovendien, het is tenslotte maar een spel, hoor.



Ik vind het jammer dat activiteit en enthousiasme voor het spel vanaf het prille begin blijkbaar gelijk staat aan de strop. Natuurlijk is het begrijpelijk dat het in zekere mate verdacht is, maar denk je ook niet dat als ik een wolf of de verrader was, het verstandiger was geweest om me niet zo in de kijker te spelen? Enige subtiliteit en sneakiness is wel een vereiste voor een slechterik, wil deze het zo lang mogelijk volhouden in het spel. Dus denk na en wees slim, hang geen onschuldige mede-dorpeling op.

Maar goed, als jullie mijn activiteit oh zo verdacht (en misschien zelfs ook wel irritant) vinden, dan wil ik me best wat gedeisder gaan houden in de toekomst. Het zal mijzelf vast weinig gaan opleveren, want toegeven aan de schaapjesachtige massa leidt altijd vroeg of laat tot de ondergang. Maar ja, ik heb geen zin om in mijn eentje tegen jullie allemaal te moeten gaan opboksen. Jullie doen maar!
Je zaait nogal verwarring, ik stem op jou. Juist omdat, zoals al eerder gezegd, jij met theorieën komt terwijl we nog geeneens twee rondes hebben gehad, en je wel heel erg de aandacht er op legt dat je o-zo-actief bent en daarom niet slecht kan zijn.
Ik ga mijn stem nu versturen.
Oud 15-04-2009, 18:37
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik ga voor fantoom. [/schaap]
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 15-04-2009, 18:41
Verwijderd
ook ik ga voor fantome, omdat ik fantome meer verdenk dan heksjuh, en zoveel hoeven er niet meer te stemmen geloof ik.

groetjes,

reuff
Oud 15-04-2009, 18:46
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ben ik eigenlijk verplicht mijn stem hier in het topic te noemen?

Ik kan nu in ieder geval nog nergens uit opmaken wie wie of wat is. Ik ga dus random stemmen en het deze keer wel goed doen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 15-04-2009, 18:49
Verwijderd
Nee dat hoef je niet te zeggen, maar je kan er wel op afgerekend worden.
Oud 15-04-2009, 19:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
nog net op tijd! Ik heb haar het hele spel nog bijna niet gehoord en ze is meestal wel erg stil. Als je geen theorieen geeft dan ben je voor mij niet zo nuttig. Ik stem op Heksjuh.
Oud 15-04-2009, 19:37
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Nee dat hoef je niet te zeggen, maar je kan er wel op afgerekend worden.
Ok.

Mijn random stem is uitgekomen op Biertank 52. Wel opvallend. De eerste keer een fb en de 2e keer een medewerker.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 15-04-2009, 19:39
Verwijderd
Dat is wel heel verdacht hoor!
Oud 15-04-2009, 19:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
nou dat is dan nog mazzel dat ik deze gok nam (om gewoon eerlijk te zijn) terwijl ik dorpeling ben en niet een of andere goede functie had ofzo. Ik ga er dus blijkbaar uit, maar alle schapen (vooral de laatste paar) zijn verdacht. er zit vast een wolf in mijn rijtje want dat zou niet opvallen.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-04-2009, 19:43
Verwijderd
Ik zeg het ook altijd hoor, Fantoom. Gewoon omdat het niet-zeggen, niet leuk is. Voor me eigen. Niet dat ik nu zeg dat je een dorpeling bent.
Oud 15-04-2009, 19:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik zeg het ook altijd hoor, Fantoom. Gewoon omdat het niet-zeggen, niet leuk is. Voor me eigen. Niet dat ik nu zeg dat je een dorpeling bent.
haha, nou die bevestiging krijg je zo wel
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-04-2009, 19:56
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ok.

Mijn random stem is uitgekomen op Biertank 52. Wel opvallend. De eerste keer een fb en de 2e keer een medewerker.
Ik vind het prima dat je op me stemt (volgens mij heb ik nu maar 1 stem, dus ga ik er niet uit), maar het is handiger dat je op de meerderheid stemt, zodat er iig geen gelijkspel ontstaat. De kans bestaat namelijk dat er onder de fantomestemmers wolven zitten, zodat de kans groot is dat het alsnog gelijkspel is.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 15-04-2009, 20:00
Verwijderd
Biertank, als nu gelijkspel zou ontstaan zouden ze allemaal volgens mij in de fantome rij moeten staan En dan zijn ze natuurlijk makkelijk gevonden
Oud 15-04-2009, 20:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Omg ik ben echt duidelijk weerwolfspel noob.

Maar goed het is inderdaad handiger om op de meerderheid te stemmen daar ben ik het wel mee eens.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 15-04-2009, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Omg ik ben echt duidelijk weerwolfspel noob.

Maar goed het is inderdaad handiger om op de meerderheid te stemmen daar ben ik het wel mee eens.
Dat is heus niet altijd het geval. Vaak is er wel informatie te halen uit gelijkspelen, hoewel de stemlijstjes ook vaak verkracht worden.
Oud 15-04-2009, 20:12
Verwijderd
Gewoon doen wat je zelf wilt.
Oud 15-04-2009, 20:21
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
F5F5
Oud 15-04-2009, 20:24
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Vliegveld van Sicilië, april 2009
‘Mama mia! Eindelijk zijn we er! Ik haat vliegen. Zo lang stilzitten is echt niks voor mij. Ik kan niet wachten tot we wat actie krijgen. Die maffiosi moeten maar uitkijken’ zei Reuff, terwijl hij zijn geweer streelde. Severus gaf de jonge Italiaan een tikje tegen zijn achterhoofd. ‘Stop dat ding weg mafkees, voordat de douane je oppakt’ Ze rolde met haar ogen. Reuff was de beste schutter van de politieschool, maar af en toe was hij net iets te onstuimig. Ze draaide zich om en wachtte tot de rest van haar team uit het vliegtuig was gekomen. De volgende die de trap af kwam was Wammus. Wammus was een oudere man van Schotse afkomst. Eigenlijk werkte hij voor Scotland Yard, maar op verzoek van Severus was hij uitgeleend. Severus kende Wammus al jaren. Ze beschouwde hem behalve als collega ook als vriend en mentor. Achter Wammus kwam het laatste lid van het team: Flyaway. Flyaway was een puisterige dertiger met een uilenbril en een groezelige rok aan. Ze had een laptop in haar hand die ze stevig tegen zich aanklemde. Ze keek een beetje schuchter om zich heen. Flyaway voelde zich niks op haar gemak. Ze verwachtte eigenlijk half om half dat ze ter plekke beschoten zou worden. Ze wilde eigenlijk helemaal niet naar Sicilië, maar Severus had erop gestaan. Flyaway was namelijk de beste hacker van de Italiaanse geheime dienst.
Severus hield een taxi aan. ‘Naar het politiebureau, pronto!’

Pizzarestaurant van Don Soija, op dat moment
‘Waar heb jij uitgehangen nietsnut?!’ brulde Don Soija tegen zijn jongste zoon MartinV. ‘Je bent verdomme drie dagen weggeweest!’ MartinV keek naar de grond en zei niets. ‘Je moeder was doodongerust’ raasde Don Soija verder. ‘Je weet toch dat we met Pasen altijd samen eten? Je kon wel opgepakt zijn, of nog erger, je kon wel vermoord zijn door dat zwijn van een Luciano! Neem een voorbeeld aan je broer, luie nietsnut!’ Don Soija maakte een gebaar naar Biertank, die aan de andere kant van de kamer tegen een bureau leunde. ‘Verdwijn uit mijn ogen!’ riep Soija tenslotte. Biertank grijnsde. Hij was er dol op als zijn broer de wind van voren kreeg. Don Soija vond hem duidelijk zijn lievelingszoon en hij vond het prachtig om dat er altijd in te wrijven bij zijn broer.
Nadat MartinV de kamer uit was draaide Don Soija zich om. ‘Waar waren we gebleven?’ ‘De supermarkt’ herinnerde Biertank hem. ‘Ze hebben hun beschermingsgeld niet betaald’ ‘Owja’ zei Don Soija. ‘Handel jij dat even af? 6 pond TNT moet voldoende zijn denk ik’ Op dat moment klonk er wat gestommel bij de deur. Biertank liep naar de deur toe en gooide die open. Achter de deur zat één van de serveersters van het restaurant, een mooie brunette die luisterde naar de naam Fantome. ‘Zo, wat zijn wij aan het doen?’ gromde Biertank. Hij pakte het meisje hardhandig bij haar nekvel en sleurde haar de kamer in. ‘Laat me los, je doet me pijn!’ huilde Fantome. ‘Ze stond aan de deur te luisteren’ zei Biertank tegen Don Soija. ‘Ik haat luistervinken’ zei Don Soija nonchalant. ‘Afmaken’ Biertank pakte zijn pistool en schoot het meisje door het hoofd. ‘Jammer’ dacht hij bij zichzelf ‘Zonde van zo’n mooie meid.’

Spelers
1. Lucky Luciano
2. Severus
3. Mr Soija
4. Katje
5. Biertank 52
6. Wammus
7. ~~Fantôme~~ (dorpeling)
8. Lisa
9. fizzle-fluffy
10. Flyaway
11. MartinV
12. Heksjuh
13. Kazet Nagorra/Pippeloen
14. light fighter
15. arPos (leerling)
16. Hanneke
17. Reuff
18. Bas
19. Barabas

Opgehangen

Hopelijk heeft Fantome nu geleerd dat de mafia afluisteren nooit een goed idee is. Helaas kwam die les voor haar te laat.
De wolven zijn weer aan de beurt. Ze mogen tot morgenavond 20.30 een maaltijd uitkiezen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-04-2009, 20:27
Verwijderd
Ah fantome Jammer, blijkbaar wilde je dus echt even eerlijk vertellen wat er was gebeurd
Oud 15-04-2009, 20:53
Verwijderd
Tsja.
Oud 15-04-2009, 20:56
Verwijderd
Het kon slechter.
Beter ook btw.
Oud 15-04-2009, 21:11
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Oh
Oud 15-04-2009, 21:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
kusje.
Ik denk dat ze niet luisterde, niet echt!
Oud 15-04-2009, 22:10
Verwijderd
dit gaat duidelijk de verkeerde kant op ooo
Oud 16-04-2009, 05:50
Verwijderd
Er zitten waarschijnlijk wel een wolf of wat in het fantomelijstje nu, lekker veilig. ik ga de volgende stemronde denk ik voor iemand die op fantome stemde vanaf het moment dat het echt veilig leek voor een wolf. flyaway denk ik zo. [/op de zaken vooruitloop]
Oud 16-04-2009, 10:30
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
De rest zat ook te schapen.
Oud 16-04-2009, 12:38
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Zolang de stemlijstjes kloppen is het moeilijk een verdachte te vinden. Je kunt iemand altijd wel verdacht noemen; schaap, geen schaap en dus veilig, stil, niet stil.
Het is goed eerlijk over je stem te zijn, op die manier is de kans groter dat de wolven een keer misstemmen.

Aan mijn verdenkingen is wat severus betreft niet echt wat veranderd, maarja Fantome bleek ook dorpeling. Reuff is er wat mij betreft bijgekomen, hij zegt wel dingen maar zonder inhoud. Bovendien een van de late schapers op fantoom.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 16-04-2009, 12:55
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Van mij ook nog even dit: Wolfjes, veel succes!
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-04-2009, 14:28
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Maar ik zou het jammer vinden als reuff er uit zou gaan, hij is een nieuwe speler en komt hier niet zo vaak, hij heeft toch niet eerder meegedaan? Hij kent het dus misschien nog niet zo goed. En daarmee zijn jouw redenen (@MartinV) dus ongegrond.
Oud 16-04-2009, 14:41
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Even voor de volledigheid de stemlijst van de vorige ronde:

● ~~Fantôme~~
Heksjuh
Lucky Luciano
Hanneke
Flyaway
Biertank 52
Reuff


● Barabas
Severus

● Heksjuh
Mr. Soija
Light fighter
Fizzle-fluffy


● Severus
MartinV
Barabas


● Bas
Katje
Lisa


● Light fighter
Kazet Nagorra

● Biertank 52
Wammus



Het lijkt me duidelijk dat de wolven en hun trawanten net zoals bij de vorige ronde gelijkspel hebben proberen uit te lokken - en als dit zo doorgaat, zal het ze nog eens een keer lukken.

Als ik deze stemlijst vergelijk met die van de vorige ronde, en me ook bedenk wat ik heb verteld in mijn post met theorieën, dan zie ik dat de mensen die toen voor Biertank 52 en Lisa zijn gegaan (en mogelijk gelijkspel hebben proberen uit te lokken), niet onder het rijtje van Fantôme voorkomen. Ik weet niet of dat echt wat zegt of niet - misschien komen we daar later nog wel achter.

Citaat:
Er zitten waarschijnlijk wel een wolf of wat in het fantomelijstje nu, lekker veilig.
Dat hoeft niet persé. Als de wolven een beetje slim zijn, hebben ze (net zoals bij "Wie is... de Mol?") de dorpelingen het werk voor hun laten doen, hebben ze niet gezegd op Fantôme te stemmen en zijn ze zelf op iemand anders gaan stemmen waarvan ze wisten dat die toch niet opgehangen zou worden. En vervolgens in hun vuistje lachen dat de dorpelingen denken dat er een wolf in het rijtje van Fantôme zit, terwijl dat helemaal niet zo is (hoogstens de verrader en/of heks). Je weet maar nooit, dus houd ook rekening met die mogelijkheid.

Citaat:
Reuff is er wat mij betreft bijgekomen, hij zegt wel dingen maar zonder inhoud. Bovendien een van de late schapers op fantoom.
Daar heb je zeker een punt; ik zal dat in ieder geval in mijn achterhoofd houden. Maar aan de andere kant... 't is en blijft een Onzinner, hè.

Dan heb ik nog een vraag. Fantôme was verdacht vanwege de reden die ze opgaf: waarom Wammus niet (die ook een beetje kan spelen dat hij een complete n00b is en dus zegt dat hij zijn stem niet verstuurd heeft, maar dat ondertussen wél gedaan heeft)? Ik denk dat we dus ook een beetje moeten letten op degenen die het eerst zijn begonnen met Fantôme verdacht te maken, zoals Hanneke.

Verder blijf ik een beetje onderbuikgevoelens hebben voor Barabas en Lucky Luciano, dus daar stem ik de volgende hangronde dan ook het liefst weer op (tenzij ik de eetronde niet overleef of er zich andere ontwikkelingen voordoen).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 17-04-2009 om 10:21. Reden: Over het hoofd geziene stemmen bijgevoegd.
Oud 16-04-2009, 15:42
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb dinsdag gezegd dat ik twee dagen weg zou zijn , dus fijn dat mensen mij dan meteen stil vinden. En zeggen dat ik een schaap ben, terwijl ik als eerste heb gezegd op Fantome te stemmen.

Ik denk dat er in het rijtje van Fantome en in mijn rijtje een wolf staat. Ik denk niet dat er meer dan 1 wolf in het rijtje van Fantome staat, als er twee in zouden staan is de kans op gelijkspel groter en dan worden de wolven eerder gevonden met de stemlijstjes. Er zijn ook een aantal mensen die niet hebben gezegd op wie ze stemmen, misschien dat daar ook nog een wolf tussenzit.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 16-04-2009, 16:22
Verwijderd
Je stemde alleen als eerste omdat jij wegging en dus genoodzaakt was dat te doen.
En jij ging mee op Hannekes theorie.
Oud 16-04-2009, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Maar ik zou het jammer vinden als reuff er uit zou gaan, hij is een nieuwe speler en komt hier niet zo vaak, hij heeft toch niet eerder meegedaan? Hij kent het dus misschien nog niet zo goed. En daarmee zijn jouw redenen (@MartinV) dus ongegrond.
ik ken het inderdaad neit zo goed
en ik stem vaak laat omdat ik dagen werk en ook weer niet alle tijd van de wereld heb


en het lijkt me een rare reden om iemand wolf te maken omdat hij van onzin komt?

ik vind het wel mooi om te zien hoe jullie allemaal op theoriën komen. Het lijkt mij inderdaad dat er geen wolf in het rijtje zit, omdat zonder een wolf fantome er ook uit zou zijn gegaan (al was dat een beetje een gok geweest..) en waarom zouden ze zichzelf dan in de picture zetten?

ik ga even de motieven van iedereen lezen die op mensen hebben gestemd die er niet uit zouden kunnen gaan...als die er staan!

groetjes,
Oud 16-04-2009, 17:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
stel je voor dat iedereen die weleens op onzin heeft gepost, wolf was!
Oud 16-04-2009, 17:36
Verwijderd
dan was er geen dorpeling over!
of iets anders natuurlijk
Oud 16-04-2009, 18:16
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Je stemde alleen als eerste omdat jij wegging en dus genoodzaakt was dat te doen.
En jij ging mee op Hannekes theorie.
Oke, je hebt wel gelijk Maar als iedereen een schaap is omdat je niet als eerste met een theorie komt... Ik dacht hetzelfde als Hanneke, alleen postte zij eerder dan ik, dus ik vond het raar dat ik daarom meteen schaap werd genoemd.

Ik denk echt dat er wel een wolf op Fantome gestemd heeft. Je valt minder op als je gewoon stemt op degene met de meeste stemmen. Ik vind het opvallend dat Wammus random op Biertank heeft gestemd terwijl de meesten voor mij of Fantome gingen. Dus dan zet je jezelf ook wel in de picture, terwijl het minder verdacht is om op Fantome te stemmen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 16-04-2009, 18:28
Verwijderd
Mgoed, niet boeiend ook.
Oud 16-04-2009, 18:30
Verwijderd
Leuk dat je mij weer niet opneemt in je lijstje.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel #58 deel 2!
Neko*
101 11-05-2009 19:08
De Kantine Weerwolfspel 52 deel 2.
Verwijderd
400 28-10-2008 07:00
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
Beleidszaken Over het wws en andere spellen
owlbeer
27 31-03-2004 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.