Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2007, 11:19
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Sorry dat ik nog niks heb laten horen, ben superveel weg van huis geweest deze week. Vanaf nu zit ik er helemaal in

Ik stem op Skilly want ik vind hem verdachte opmerkingen maken.. pseudo-aardig en meelevend...
Wie stemt er mee?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Advertentie
Oud 11-03-2007, 11:23
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik dreun nog na van de muziek van vannacht, damn wat was dat lekker. Maar ik moet toch ff zeggen dat je het weer lekker hebt geschreven EoS en bedankt voor het invallen.
Oud 11-03-2007, 11:24
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dan verdenk ik Roos, want we waren het er net over eens dat we nog niets konden concluderen en nu noemt zij opeens een naam.
Oud 11-03-2007, 11:26
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Het is opvallend dat zodra Roos wordt geoemd als stille, ze gelijk begint verdenkingen te spuien. Toch voel ik ook wel wat voor Skilly. Ik denk dat ik nu voor Skilly ga, als dat niks blijkt te zijn daarna voor Roos.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-03-2007, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 11-03-2007 @ 11:21 :
Verklaar je nader? Je krijg wat niet mee ?
Jouw reactie. Maar het was waarschijnlijk gewoon een grapje Nevermind.
Oud 11-03-2007, 11:40
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 11-03-2007 @ 12:26 :
Het is opvallend dat zodra Roos wordt geoemd als stille, ze gelijk begint verdenkingen te spuien. Toch voel ik ook wel wat voor Skilly.
Dat zou jij ook doen als je verdacht werd, want jullie moeten mij er niet uitstemmen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 11-03-2007, 12:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 11-03-2007 @ 12:26 :
Het is opvallend dat zodra Roos wordt geoemd als stille, ze gelijk begint verdenkingen te spuien.
Bovendien zie ik niet echt ergens een post van Skilly die bijzonder opvallend is ofzo, dus ik snap de verdenking van Roos niet echt. Ik denk dat ik met flyaway meega, want Roos maakt zichzelf nogal verdacht nu.
Oud 11-03-2007, 12:23
Verwijderd
ik ga denk ik stemmen op iemand die nog niks van zich heeft laten horen... dat vind ik ten eerste niet zo leuk spel en ten tweede is het lekker makkelijk voor de wolven, want als je niks zegt kun je ook niks verkeerds zeggen.

maar zoals Hanneke al zei is Roos nu ook verdacht. en Skilly's posts vind ik soms een beetje raar

met andere woorden: ik heb eigenlijk gewoon geen idee
Oud 11-03-2007, 12:42
Verwijderd
Straks blijkt Roos geen wolf te zijn maar een dorpeling, daarmee maak je jezelf verdacht.
Oud 11-03-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 11-03-2007 @ 13:42 :
Straks blijkt Roos geen wolf te zijn maar een dorpeling, daarmee maak je jezelf verdacht.
Ja, maar je moet toch iemand stemmen Wie je ook kiest, het kan altijd een dorpeling ofzo zijn. Ik ga ook gewoon voor Roos overigens.
Oud 11-03-2007, 14:02
Verwijderd
als je Roos dr posts opzoekt is ze wel online geweest de afgelopen dagen, maar heeft ze hier niks gepost. daar kunnen twee redenen voor zijn: ze had gewoon niks nuttigs te zeggen of ze wilde niet... dus dat zegt eigenlijk niet zo veel... fuck dit is echt moeilijk!!
ik denk dat ik ga voor Neiu, Spectrum of Elpida, aangezien die beiden nog niks hebben gepost, maar ik heb vandaag de tijd dus ga lekker wachten op wat er verder nog allemaal gepost wordt
Oud 11-03-2007, 14:31
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Mensen die niets posten worden er vanzelf uitgegooid door de spelleider, toch?
[Edit:] Onee laatmaar, das alleen met niet stemmen.

Als Roos inderdaad een dorpeling blijkt te zijn word ik inderdaad verdacht. Lekker voor de wolven, blijven ze buiten schot. Dark Phoenix ging wel erg snel met mij mee. Maar dat is logisch misschien, aangezien hij de aandacht niet op zich wil hebben gericht. Logisch, welke functie hij ook heeft, eigenlijk.

Maar ik vind het eigenlijk wel een goed idee om niet actief meedoende mensen te gaan wegstemmen. Want anders worden juist de mensen die theorieen spuien verdacht en weggestemd en die maken juist het spel zo leuk, dat is het leuke van weerwolfspel: theorieen bedenken.
Aan de andere kant: wolven die gaan dus juist veel posten, zodat ze niet worden weggestemd. Hoewel, dorpelingen doen dat ook dan natuurlijk.
Dus de niet-actieven maar eruit naar mijn idee, ik stem daarom toch niet op Roos. Denk ik.
Want in het begin kan je nou eenmaal nietzoveel zeggen, zoals iemand al opmerkte.

Maar wie dan?

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 14:36.
Oud 11-03-2007, 14:33
Verwijderd
Citaat:
flyaway schreef op 11-03-2007 @ 15:31 :
Mensen die niets posten worden er vanzelf uitgegooid door de spelleider, toch?
Nee mensen die niet stemmen. Maar daar is ook een nieuwe regeling voor: vanaf nu mag je het volgende spel neit meedoen wanneer je niet genoeg hebt gestemd het vorige spel. Dat met die rode kaart. Die regel was toch aangenomen, of niet?
Oud 11-03-2007, 14:36
Verwijderd
volgens mij wel... maar ik gok dat mensen die niet stemmen en helemaal niet posten wel nog steeds een waarschuwing krijgen van de spelleider.
Oud 11-03-2007, 14:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-03-2007 @ 15:02 :
als je Roos dr posts opzoekt is ze wel online geweest de afgelopen dagen, maar heeft ze hier niks gepost. daar kunnen twee redenen voor zijn: ze had gewoon niks nuttigs te zeggen of ze wilde niet... dus dat zegt eigenlijk niet zo veel... fuck dit is echt moeilijk!!
ik denk dat ik ga voor Neiu, Spectrum of Elpida, aangezien die beiden nog niks hebben gepost, maar ik heb vandaag de tijd dus ga lekker wachten op wat er verder nog allemaal gepost wordt
Ik voel ook wel wat voor Elpida. Gewoon een voorgevoel en verder is ze nog stil en dat is minder leuk voor het spel idd. Ook al heeft iemand het gewoon druk, stemmen gaat wel, maar iets posten niet. En er is vaak een stille wolf. Ja, Elpida it is.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-03-2007, 14:54
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Ik ga toch voor Roos, hoewel ze als poster nu wel bijdraagt. Sorry Roos.
En alsof ik dit spel wel zoveel heb gepost
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 11-03-2007, 14:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als we de stillen eruit willen stemmen dan moet je dus niet meteen stemmen op iemand die net een theorie heeft gepost. Ik vind roos eigenlijk helemaal niet zo verdacht. 'Ooh ze was zo stil en nu post ze wat, wat verdacht!'. Iedereen moet toch ergens beginnen met posten.. In het begin is het toch alleen maar gokwerk.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-03-2007, 15:29
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Gaat iedereen nu toch voor Roos?
Ik ga niet op haar stemmen.
Oud 11-03-2007, 15:39
Verwijderd
jullie hebben eigenlijk wel gelijk, Top en Drop
Citaat:
flyaway schreef op 11-03-2007 @ 16:29 :
Gaat iedereen nu toch voor Roos?
Ik ga niet op haar stemmen.
ik ook niet. zit heel hard aan elpida te denken. ik blijf denk ik maar gewoon bij mijn eigen theorie: stille mensen hebben iets te verbergen (of zijn gewoon niet zulke fanatieke spelers)

is er trouwens iemand die deze post begrijpt?
Citaat:
Skilly schreef op 11-03-2007 @ 12:07 :
We kunnen hieruit concluderen dat de cupido zeker geen wolf is. Maar een gewonde dorpeling. Want anders zouden ze elkaar beschermen als het ware?
dit soort dingen zorgen er voor dat ik ook aan skilly ga twijfelen, omdat ze zo onnozel doet en dat volgens mij helemaal niet is

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 15:42.
Oud 11-03-2007, 15:56
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Nee wat Skilly waarschijnlijk bedoelt is een reply op mijn 'poging tot het verzinnen van een theorie uit het heengaan van cupido'.

Nou dan ga ik mee met op Elpida stemmen
Oud 11-03-2007, 15:59
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-03-2007 @ 12:40 :
Dat zou jij ook doen als je verdacht werd, want jullie moeten mij er niet uitstemmen
Klopt, maar de vraag is dan waarom je de afgelopen dagen niets gepost hebt.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-03-2007, 16:00
Verwijderd
ja, maar de wolven en de geliefden weten toch niet wie de cupido is? dus dan blijft het een rare mededeling van skilly... ik denk dat de wolven gewoon ook random hebben gestemd. ik bedoel: zij weten net zo veel als wij (behalve dan van elkaar wie de wolven zijn, maar ach... details )
Oud 11-03-2007, 16:01
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Alleen wist Cupido wie de geliefden zijn.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-03-2007, 16:24
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dus ik stem nu op Elpida.*PM stuurt*
Oud 11-03-2007, 16:47
Verwijderd
Ik heb al op roos gestemd

Citaat:
We kunnen hieruit concluderen dat de cupido zeker geen wolf is. Maar een gewonde dorpeling. Want anders zouden ze elkaar beschermen als het ware?

Ik snap eigenlijk niet wat je hiermee bedoelt. Wanneer cupido een wolf was, stond dat erbij. Maar de andere wolven eten geen medewolf op. En Cupido behoort niet tot de geliefden, dus beschermt ook niemand ofzo. En de geliefden weten ook niet wie cupido is. Cupido was gewoon een dorpeling, had na de eerste ronde sowieso geen functie meer.
Oud 11-03-2007, 16:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
De cupido is toch gewoon een functie?? Je kunt toch niet weerwolf EN cupido zijn? De cupido wijst geliefden aan, dat is zijn functie. Vervolgens wordt de cupido dorpeling. Geen twijfel tussen of de cupido wel of geen weerwolf is Cupido is Cupido en daarna dorpeling..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-03-2007, 17:03
Verwijderd
Maar een weerwolf zou dan (theoretisch gezien) wel een geliefde kunnen zijn.
Oud 11-03-2007, 17:05
Verwijderd
Ik was even vergeten dat ik meedeed! Ik wilde op Lisaaah stemmen, maar aangezien al heel wat mensen weer op mij gaan stemmen, ga ik maar op een ander verdacht iemand stemmen.

Toevoeging: Sorry Roos, ik verdenk je helemaal niet, maar goed, ik stem toch maar op je.

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 17:08.
Oud 11-03-2007, 17:08
Verwijderd
hmmmm... deelname vergeten is enkel waar als je een gewone dorpeling bent waarschijnlijk. iemand met een speciale functie zou niet vergeten dat hij meedeed aan dit spel. of het is een leugen, en dat riekt naar wolf...
Oud 11-03-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-03-2007 @ 18:08 :
hmmmm... deelname vergeten is enkel waar als je een gewone dorpeling bent waarschijnlijk. iemand met een speciale functie zou niet vergeten dat hij meedeed aan dit spel. of het is een leugen, en dat riekt naar wolf...
Ik was dit weekend na hele lange tijd eindelijk weer eens naar mijn ouders gegaan, dus ben helemaal niet meer online geweest
Oud 11-03-2007, 17:14
Verwijderd
aan je posts te zien klopt dat wel straks is het mijn schuld dat je eruit moet terwijl je onschuldig bent!! als weerwolf moet je wel tussendoor online zijn geweest om je eetslachtoffer te bespreken lijkt mij...
nu weet ik helemaal niet meer op wie ik moet stemmen...
misschien ga ik dan toch voor skilly [edit] of voor spectrum (die heeft echt nog niks gepost)

ik ben echt té veel aan het posten hier trouwens.. beetje overenthousiast denk ik... vraag me af hoe het zit met weerwolfspeltopics, worden die ook gesloten bij 500 posts of gewoon als het is afgelopen? want ik zit nu wel te pushen dat mensen meer moeten posten en theorien moeten bedenken en niet stil moeten zijn, maar als ik daarmee het spel negatief beinvloed is dat natuurlijk niet echt de bedoeling
al lijkt het me wel logisch dat mocht dit topic de 500 posts bereiken -wat dan een unicum zou zijn geloof ik voor het weerwolfspel- dat we dan gewoon verder kunnen gaan in een nieuw topic, als in weerwolfspel #30 deel 2 ofzo... blah... maak me waarschijnlijk weer zorgen om niets


wie hebben er eigenlijk allemaal al gestemd? want als iedereen verder al gestemd heeft ga ik ook de knoop doorhakken en dan staat misschien het verhaal eerder online
(al is waarschijnlijk de spelleider toch pas rond deadlinetijd de stemmen aan het checken, maar toch)

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 17:28.
Oud 11-03-2007, 17:19
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik ga voor spectrum
__________________
Abc.
Oud 11-03-2007, 17:58
Verwijderd
Wow, er is veel gepost vandaag

Ik geloof dat de verdachten die genoemd zijn Roos, Skilly, Elpida en Spectrum zijn.

Spectrum is niet zoveel over te zeggen. Hij is erg stil. Nou is hij dat bij de vorige spellen ook geweest (hij was eerst Cobalt toch?), dus dat wil niet zo heel veel zeggen. Ik denk dat ik hem nog even af wil wachten.

Dat Elpida is vergeten dat ze meedeed vind ik ergens wel een verdachte opmerking. Dat betekent als ik het zo bekijk dat ze ofwel een dorpeling is ofwel iets te verbergen heeft. Nou krijg je van de spelleider sowieso een pm met je functie dus het lijkt me enigzins apart dat dat totaal niet opvalt.

Vervolgens Skilly. Ze maakt wel een beetje vreemde opmerkingen, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat ze verdacht is natuurlijk. Op dit moment vermoed ik dat ze gewoon ontzettend enthousiast is. Ik hou haar nog wel in mijn achterhoofd.

Roos. Ook van Roos heb ik nog niet veel gezien. Het is wel verdacht dat ze opeens ging posten toen dat werd gezegd, anderzijds zouden de meesten dat doen denk ik. Toch vind ik haar ook wel verdacht.

Uiteindelijk heb ik gestemd op Elpida. Ik twijfelde het meest tussen Roos en Elpida, maar het vergeten dat je meedoet heeft voor mij toch de doorslag gegeven.
Oud 11-03-2007, 18:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Elpida schreef op 11-03-2007 @ 18:05 :
Ik was even vergeten dat ik meedeed! Ik wilde op Lisaaah stemmen, maar aangezien al heel wat mensen weer op mij gaan stemmen, ga ik maar op een ander verdacht iemand stemmen.

Toevoeging: Sorry Roos, ik verdenk je helemaal niet, maar goed, ik stem toch maar op je.
Ja, kijk, ik wil niet veel zeggen, maar dit zit bij mij toch aan de verdachte kant..
Citaat:
leekah schreef op 11-03-2007 @ 18:58 :
[..] Uiteindelijk heb ik gestemd op Elpida. Ik twijfelde [..], maar het vergeten dat je meedoet heeft voor mij toch de doorslag gegeven.
qft
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 18:02.
Oud 11-03-2007, 18:03
light fighter
light fighter is offline
het enige verdachte aan roos vind ik dat ze zegt dat we niet op haar moeten stemmen dat zou betekenen dat ze mss een geliefde is of een andere gunstige functie.

ik ga mee voor Roos
Oud 11-03-2007, 18:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Roos vs. Elpida?

*gelijkspel alert*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-03-2007, 18:11
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Cobalt/Spectrum is altijd stil, ja. Ik heb Skilly gestemd maar ik probeer me te herinneren hoe ze altijd postte als ze meedeed, maar dat is al lang geleden. Elpida vergeten, en zodra ze genoemd wordt bedenkt ze weer dat ze meedeed, ook apart. Zelfde geldt voor Roos.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-03-2007, 18:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
flyaway schreef op 11-03-2007 @ 15:31 :
Dark Phoenix ging wel erg snel met mij mee. Maar dat is logisch misschien, aangezien hij de aandacht niet op zich wil hebben gericht. Logisch, welke functie hij ook heeft, eigenlijk.
Toen ik online kwam waren de posts van zowel Roos als van jou nieuw voor me, en besloot ik dat ik Roos d'r posts best verdacht vond overkomen. Ik las toen ook dat jij haar verdacht vond, en gaf toen aan dat ik het met je eens ben.

Ik heb Roos gestemd.
Oud 11-03-2007, 18:45
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
flyaway schreef op 11-03-2007 @ 16:56 :
Nee wat Skilly waarschijnlijk bedoelt is een reply op mijn 'poging tot het verzinnen van een theorie uit het heengaan van cupido'.
Jij begrijp het

@ Hanneke
Ik post altijd vrij vaag in dit spel. Zie vorige rondes.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 11-03-2007, 18:52
Verwijderd
Ik heb echt al zo vaak meegedaan en ik spreek elke keer weer toch echt de waarheid. En de meesten geloven me nog steeds niet

Oud 11-03-2007, 18:54
Verwijderd


*post*
Oud 11-03-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Elpida schreef op 11-03-2007 @ 19:52 :
Ik heb echt al zo vaak meegedaan en ik spreek elke keer weer toch echt de waarheid. En de meesten geloven me nog steeds niet

Ik weet wel beter, ik zal nooit aan je twijfelen.
Oud 11-03-2007, 19:10
Verwijderd
heb toch elpida gestemd, was zo enthousiast aan het opruimen dat ik bijna te laat was

[edit] en waarschijnlijk sprak je idd altijd de waarheid elpida, maar ik vind het wel een beetje kwalijk dat je vergeet dat je meespeelt terwijl er andere mensen zijn die heel graag mee willen doen en daar te laat voor waren en dat erg jammer vinden. en ik weet natuurlijk niet of je vorige keren dorpeling of wolf was. als je altijd dorpeling was en nu wolf, betekent het nu natuurlijk helemaal niets dat je in het verleden de waarheid sprak...

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 19:19.
Oud 11-03-2007, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 11-03-2007 @ 20:08 :
Ik weet wel beter, ik zal nooit aan je twijfelen.
Dankje
Maar ik denk dat het een beetje te laat is.
Oud 11-03-2007, 19:27
Verwijderd
We shall see.
Oud 11-03-2007, 19:38
Verwijderd
Waarom heb je je post verwijderd Dark Phoenix? Is ergens ook wel verdacht...


Ik ben benieuwd naar de uitslag
Oud 11-03-2007, 19:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
leekah schreef op 11-03-2007 @ 20:38 :
Waarom heb je je post verwijderd Dark Phoenix? Is ergens ook wel verdacht...


Ik ben benieuwd naar de uitslag
Oh, dat is alleen maar omdat het een vrij zinloze post was, en ik me realiseerde hoe snel dit topic vol gaat.

Ik quotte namelijk enkel dukko.
Oud 11-03-2007, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-03-2007 @ 20:46 :
Oh, dat is alleen maar omdat het een vrij zinloze post was, en ik me realiseerde hoe snel dit topic vol gaat.

Ik quotte namelijk enkel dukko.
Ow oké. Dat had ik dus niet gezien Ik zag dat er een nieuwe post was van jou en toen ik het topic opende was hij opeens weg.
Oud 11-03-2007, 19:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
leekah schreef op 11-03-2007 @ 20:53 :
Ow oké. Dat had ik dus niet gezien Ik zag dat er een nieuwe post was van jou en toen ik het topic opende was hij opeens weg.
Haha oke. Naja, om nou het topic vol te spammen met iets wat al gezegd was vond ik achteraf gezien wat erg zinloos.

Ik ben benieuwd naar het verhaal / uitslag, trouwens.
Oud 11-03-2007, 20:07
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
‘Hé slome, als je nou eens doorloopt!’ Dukko schrok op uit zijn gedachten toen Top hem een por in zijn zij gaf. ‘Je zou toch denken dat ie wel wat sneller kan met die lange benen van ‘m’ zei Drop. Dukko ging wat harder lopen. ‘Waar zat je met je gedachten?’ vroeg Drop. ‘Je loopt nu al een uur voor je uit te staren. Dukko werd rood. ‘Euh…nergens..euh…Minas Tirith’ zei hij toen. ‘Ik kan niet wachten om de Witte Stad weer te zien.’ Hij zat helemaal niet aan Minas Tirith te denken maar dat zei hij maar niet tegen de dwergen. Hij zat namelijk te denken aan de knappe vrouwelijke oosterling die hem twee dagen geleden bijna gedood had. Ze had kennelijk toch wat meer bij hem losgemaakt dan hij eerst dacht. Vannacht had hij zelfs over haar gedroomd. Hij vroeg zich de hele dag af hoe ze zou heten en hoe ze er uit zou zien zonder dat bronzen pantser aan. Dukko probeerde dat soort gedachten weg te drukken, ze was immers een vijand die ongetwijfeld veel van zijn strijdmakkers had gedood, maar ze was ook een hele knappe vrouw en Dukko was toch een kerel hé… Hij werd er helemaal gek van.
Net toen Dukko weer af dreigde te dwalen naar haar knappe gezicht pakte Top hem bij de arm. ‘Stop eens jochie, ik hoor wat’ Dukko luisterde aandachtig. ‘Ik hoor niets’ fluisterde hij. Top fluisterde terug. ‘Stil! Natuurlijk hoor je niets, jullie mensen horen nooit wat!!’ Net toen Top dat gezegd had sprongen er een stel orks uit de bosjes! ‘Hinderlaag!!!’ brulde Drop. Hij pakte een pijl uit zijn koker en zette deze op de pees. De dichtbijzijnste ork viel neer met een pijl in zijn nek. Top trok zijn zwaard en stormde op een andere ork af. Dukko zag een hele dikke ork op hem afkomen. Hij begreep dat dit de aanvoerder was. Hij trok het kromzwaard dat hij van de oosterling had gepakt die ze gisteren gedood hadden en viel de ork kapitein aan. Deze brulde een uitdaging: ‘Roos sterkste!! Roos gaat mensenvlees eten!!!’ Maar de ork was te zeker van zichzelf. Dukko ontweek zijn slag en stak zijn eigen zwaard diep in de dikke pens van Roos. Deze rochelde iets en viel op de grond. Uit de diepe wond stroomde zwart bloed. Toen de andere orks zagen dat hun aanvoerder was gesneuveld sloegen de overlevenden op de vlucht. Drop schoot er nog eentje neer en slaakte toen een overwinningskreet. ‘Alweer zijn de dwergen de sterkste!!’

Deelnemers
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos (dorpeling)
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10. Majel
11. Hanneke
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15. femic (cupido)
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19. Spectrum
20. Gaming champion (wolfsbane)

Blauw = gedood
rood = opgegeten

En toen waren de weerwolven weer aan de beurt. Zij mogen zoals gewoonlijk tot morgenavond 20:30 stemmen.
Het verhaal morgen zal worden verzorgd door mijn confrére Twinkebel.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 13:13
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.