Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 15:15
GideonGeileBink
Avatar van GideonGeileBink
GideonGeileBink is offline
A. Je bent gewoon lelijk,,


B. Je kan niet zoenen,,dat straal je uit,,als je negatief denkt.

C. Je Stinkt,,
__________________
I'm an angel, you've got to know that!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2004, 15:20
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:15 :
A. Je bent gewoon lelijk,,


B. Je kan niet zoenen,,dat straal je uit,,als je negatief denkt.

C. Je Stinkt,,
D. Je maakt op een belachelijke manier gebruik van komma's
__________________
Do you remember when we were transparent?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:23
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:15 :
A. Je bent gewoon lelijk,,


B. Je kan niet zoenen,,dat straal je uit,,als je negatief denkt.

C. Je Stinkt,,
Ga kapot en krijg kanker, 13-jarige snotaap. Jij ziet er ook niet uit.

Neger:



Poser:



Sukkel:



Bovendien is je nickname om te huilen.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 16:45
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 05-09-2004 @ 12:53 :
Tuurlijk. Ben ik helemaal met je eens. Maar als al je vrienden al een relatie hebben en gaan samenwonen en zelfs kinderen krijgen, dan gaat er op een gegeven moment wat aan je knagen. Je vraagt je af of je wel 'normaal' bent.

En je kunt idd met je vrienden leuke dingen gaan doen, maar meestal gaan hun vriendinnen dan mee. Daarnaast is het anders als je met ze uitgaat. Ze houden zich meer in, juist omdat ze een vriendin hebben.

Ik stel me ook helemaal niet wanhopig op ofzo, maar ik vraag me wel eens af of ik wel normaal ben. Doe ik dingen verkeerd? Waarom anderen wel en ik niet? Je voelt je op een gegeven moment gewoon niet happy meer.
Ja idd, en bovendien worden de relaties die mensen hebben gehad vaak als gespreksonderwerp aangehaald, en dat is zo vreselijk klote, dan moet je de hele tijd die frustratie inhouden en opkroppen en dat doet pijn.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 05-09-2004 @ 17:45 :
Ja idd, en bovendien worden de relaties die mensen hebben gehad vaak als gespreksonderwerp aangehaald, en dat is zo vreselijk klote, dan moet je de hele tijd die frustratie inhouden en opkroppen en dat doet pijn.
Dan zeg je gewoon dat ze eens hun bek moeten houden over hun burgerlijke beslommeringen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 17:27
meisje
meisje is offline
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:15 :
A. Je bent gewoon lelijk,,


B. Je kan niet zoenen,,dat straal je uit,,als je negatief denkt.

C. Je Stinkt,,
Jij bent anders ook verdomd lelijk, @topicstarter: epileer de wenkbrauwen eens en het komt goed

Wat is er mis mee om single te zijn?!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 17:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:15 :
A. Je bent gewoon lelijk,,


B. Je kan niet zoenen,,dat straal je uit,,als je negatief denkt.

C. Je Stinkt,,
Praat jij altijd tegen jezelf?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 18:10
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:15 :
A. Je bent gewoon lelijk,,


B. Je kan niet zoenen,,dat straal je uit,,als je negatief denkt.

C. Je Stinkt,,
En jij bent een verwaand en arrogant losertje van 13...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 18:19
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-09-2004 @ 18:56 :
Praat jij altijd tegen jezelf?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 18:31
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Op die foto met die muts heb je wel wat van Justin Timberleek (of ligt dat aan mij?)

Ontopic: Ik denk vooral dat je niet bij elk meisje moet denken 'kan ik hier een relatie mee beginnen'. Gewoon alleen voor de meisjes gaan die je écht leuk vind. (dat voorkomt dat je wanhopig overkomt).
En misschien zijn er wel meisjes die jou leuk vinden herken jij alleen de hints niet die zij geven omdat je zo negatief denkt over je zelf?
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 20:13
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:15 :
A. Je bent gewoon lelijk,,


B. Je kan niet zoenen,,dat straal je uit,,als je negatief denkt.

C. Je Stinkt,,
Kom maar bij me op schoot knul, dan geef ik je wel een flink pak billekoek zoals een 13 jarige snotneus als jij verdient.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 21:05
Joosn
Joosn is offline
Citaat:
Kom maar bij me op schoot knul, dan geef ik je wel een flink pak billekoek zoals een 13 jarige snotneus als jij verdient.


Whahahahahaha
__________________
Je kunt ervoor kiezen een signature (onderschrift) onder je berichten te plaatsen. Deze mag maximaal 150 tekens groot zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 23:21
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
telluriet schreef op 05-09-2004 @ 16:23 :
Ga kapot en krijg kanker, 13-jarige snotaap. Jij ziet er ook niet uit.

Neger:

[afbeelding]

Poser:

[afbeelding]

Sukkel:

[afbeelding]

Bovendien is je nickname om te huilen.
LoL een hilarisch figuur indeed
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 03:27
Verwijderd
Ik vermaak me prima met dit topic
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:40
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
hmm
de eerste keer wist ik niet eens wat tongen was....
Maar toen ik voor het eerst een meisje zoende op de mond.....
poeh...dat was nog in groep 4 ofzo.En dat opzich helemaal niet moeilijk.Want zij wou het

Maar je moet je wel openstellen tegenover die ander.
En probeer gewoon gesprekken te beginnen...over alles en niets.Het komt tegenwoordig gewoon ineens van zelf.....
Ja trouwens als je wat voor haar voelt.Moet je in die gespreken tussendoor complimentjes geven over haar uiterlijk of iets dergelijks!Dat helpt fucking erg!(LETTERLIJK)

En mijn topsnelheid was niet meer dan 150km Afgelopen zaterdag.Mja wel mooi 400km in 1 dag gereden
__________________
HIIIGH FIVE babehhh

Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 09:44.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:59
bruuntje
Avatar van bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:15 :
A. Je bent gewoon lelijk,,


B. Je kan niet zoenen,,dat straal je uit,,als je negatief denkt.

C. Je Stinkt,,

hahahahahahaha sukkel!!!!!!!!
kijk naar jezelf voordat je wat zegt, ik vind niet dat je maar iets van geilheid uitstraalt, dus verander die nickname maar snel!
en hoe weet jij nou dat ie stinkt,
volgens mij kun je over de computer niet ruiken.
en nog eens, geile bink (kuch kuch) hij zegt net dat ie nog nooit heeft gezoend, dus hoe kanjij dat nou weten!
dus...
__________________
*kusjes*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:06
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
bruuntje schreef op 06-09-2004 @ 10:59 :
hahahahahahaha sukkel!!!!!!!!
kijk naar jezelf voordat je wat zegt, ik vind niet dat je maar iets van geilheid uitstraalt, dus verander die nickname maar snel!
en hoe weet jij nou dat ie stinkt,
volgens mij kun je over de computer niet ruiken.
en nog eens, geile bink (kuch kuch) hij zegt net dat ie nog nooit heeft gezoend, dus hoe kanjij dat nou weten!
dus...
laat dat jochie van 13 toch...hij weet niet beter

ik vind gewoon dat onze TS heel veel lef heeft om dit hier te posten, dat geeft aan dat ie er zo erg mee zit dat ie er dit voor over heeft. Het is een goede jongen.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:32
bruuntje
Avatar van bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
bracelance schreef op 06-09-2004 @ 11:06 :
laat dat jochie van 13 toch...hij weet niet beter

grr, dat jochie is gewoon zwaar irritant en verdiend het niet iets te plaatsen op deze topic
__________________
*kusjes*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:34
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
bruuntje schreef op 06-09-2004 @ 11:32 :
grr, dat jochie is gewoon zwaar irritant en verdiend het niet iets te plaatsen op deze topic
wees dan zo verstandig om of:
a) een forumbaas in te schakelen
b) of gewoon dood te negeren, hij geniet hoogswaarschijnlijk van de aandacht
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:46
bruuntje
Avatar van bruuntje
bruuntje is offline
haha dan kies ik voor b
__________________
*kusjes*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 13:07
Sithan
Sithan is offline
Volges draait het eigenlijk bijna altijd op een vlotte babbel...
soms sta ik in de kroeg eens even het gedrag te observeren (beetje vreemd, weet ik ) en dan zie ik mensen die ik weinig kans geef een beetje lullen met zo'n vrouwelijke schone...en als ik me dan na een kwartier omdraai, zijn ze al lekker speeksel aan het uit wisselen.
Nu kun je natuurlijk discussieren over de oppervlakkigheid van zoiets, maar het gaat nu in eerste instantie daarom toch?

Maar je hebt toch ook van die flirtcursussen? Daar heb ik tenminste weleens wat over gelezen, misschien is dat wel een ideetje voor je
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 13:11
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
je komt gewoon te wanhopig over. (en dat heb je al heel erg vaak gehoord). dr is meer in t levuh. so what als je nu geen vriendin hebt ? is dat nu echt zo erg dan ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 13:33
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Sithan schreef op 06-09-2004 @ 14:07 :
Volges draait het eigenlijk bijna altijd op een vlotte babbel...
soms sta ik in de kroeg eens even het gedrag te observeren (beetje vreemd, weet ik ) en dan zie ik mensen die ik weinig kans geef een beetje lullen met zo'n vrouwelijke schone...en als ik me dan na een kwartier omdraai, zijn ze al lekker speeksel aan het uit wisselen.
Nu kun je natuurlijk discussieren over de oppervlakkigheid van zoiets, maar het gaat nu in eerste instantie daarom toch?

Maar je hebt toch ook van die flirtcursussen? Daar heb ik tenminste weleens wat over gelezen, misschien is dat wel een ideetje voor je
Ach kom he! Dan ben je pas echt de wanhoop nabij. Straks vraagt zo'n grietje je waar je toch zo heerlijk hebt leren zoenen.

Ja nee, dat heb ik geheel vrijblijvend bij een cursus van het LOI geleerd. Zou je ook moeten doen!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 13:43
Verwijderd
http://www.layguide.com/
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 14:49
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Je zult niets fout doen hoor.

Kan best zijn dat diegene waar jíj het aan vraagt niets durft te zeggen.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat je als single zelfs nog voordelen hebt qua geld een vrijheid.
Maar daartegenover staat dat je niet echt iemand hebt met wie je over intieme gevoelens kunt praten
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 16:22
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Simoen schreef op 06-09-2004 @ 14:33 :
Ach kom he! Dan ben je pas echt de wanhoop nabij. Straks vraagt zo'n grietje je waar je toch zo heerlijk hebt leren zoenen.

Ja nee, dat heb ik geheel vrijblijvend bij een cursus van het LOI geleerd. Zou je ook moeten doen!
En door dit soort reacties schiet ie vrij veel op moet ik zeggen...
Ik weet niet of je uberhaupt weet wat het inhoudt, alvorens te schreeuwen dat men dan wanhopig is.

Eerst onderzoeken dametje, voor dat je uitspraken doet over iets...
Er was bij ons een keertje bij de faculteitsvereniging zoiets georganiseerd en ik kon er zelf helaas niet bij zijn, maar er waren alleen maar positieve reacties en die mensen hadden soms al gewoon een relatie zelf, dus loopt niet te blaten over wanhopigheid.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 16:36
waves
Avatar van waves
waves is offline
over die flirtcursussen heb ik eerst een stukje op tv gezien, daar is flirten niet hetzelfde als iemand versieren maar meer gewoon iets zodat mensen je aardiger vinden (glimlachen, complimentjes geven ed)...

Het zou goed kunnen zin voor je zelfvertrouwen...

maar ff een vraagje: als je met zo'n meisje aan het praten bent, waar praat je dan over??
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~

Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:18
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
M'n beste,
Allereerst maakt het niet zo verschrikkelijk veel uit als je al 19 jaar single bent. Het zou wat, je bent er geen minder mens door.

Citaat:
de enige manier is gewoon je angst overwinnen.
I second that. Maar ja, de beste manier om je angst te overwinnen is liefde dus dat gaat niet zo makkelijk.

Het is heel simpel. Zorg dat je lol hebt. Zorg dat je ontspannen bent. Dan gaat alles echt veel makkelijker. Jezelf vergelijken met anderen heeft weinig zin. Daar wordt niemand beter van.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 08-09-2004 @ 17:18 :
M'n beste,
Allereerst maakt het niet zo verschrikkelijk veel uit als je al 19 jaar single bent. Het zou wat, je bent er geen minder mens door.

Het is heel simpel. Zorg dat je lol hebt. Zorg dat je ontspannen bent. Dan gaat alles echt veel makkelijker. Jezelf vergelijken met anderen heeft weinig zin. Daar wordt niemand beter van.
Zo, goede peptalk! Ik vind het soms ook klote dat ik tot nu toe nog maar 1 vriendin in mijn leven heb gehad (tot carnaval dit jaar 0 )... maar ik denk dat als ik me daar eens rot over voel dit verhaaltje van jou weer ff ga lezen, pept me namelijk weer wat op!
En uiteraard ook doen wat je zo iemand met zo'n probleem aanbeveelt (ervoor zorgen dat ik lol heb)!

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 21:29
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
je bent een leuke jongen. Je straalt alleen niet veel zelfvertrouwen uit en hey je hebt krulletjes (of zag ik dat verkeerd)
maar wat voor dier leeft daar boven je ogen
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 12:28
bdx
Avatar van bdx
bdx is offline
Ik ben bijna 23 en heb ook nog nooit verkering gehad, nooit gezoend enzo.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 12:39
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
bdx schreef op 12-09-2004 @ 13:28 :
Ik ben bijna 23 en heb ook nog nooit verkering gehad, nooit gezoend enzo.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:09
bdx
Avatar van bdx
bdx is offline
Ik ken mensen die 40 jaar of ouder zijn en in hun hele leven nog nooit een vriendin/verkering hebben gehad, nooit gezoend, nooit met een meisje naar bed zijn geweest enzo.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:27
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Je moet iig niet denken dat je niet normaal bent omdat je nog niet gezoend hebt: om zomaar voor één avondje te zoenen hoef je in principe niet eens leuk te zijn, zoiets ligt meer aan je 'slet'gehalte.

Dat je erg verlegen bent tegenover meisjes is misschien wel lastig ja. Misschien moet je niet meteen aan relaties enzo denken als je met een vrijgezelle chick praat een relatie begint ook niet na één gesprek (meestal), dus leer elkaar eerst gewoon kennen en ga daarna pas 'enge' dingen doen.

Ik kreeg mijn allereerste èchte vriend trouwens ook een paar maanden voor m'n 19e verjaardag.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:53
Max19
Max19 is offline
Citaat:
Maarten schreef op 12-09-2004 @ 13:39 :
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 08-09-2004 @ 22:29 :
je bent een leuke jongen. Je straalt alleen niet veel zelfvertrouwen uit en hey je hebt krulletjes (of zag ik dat verkeerd)
maar wat voor dier leeft daar boven je ogen [/B]
...en dat is dus waar het om gaat: zelfvertrouwen. Al heb je grootschalige KorstmosHerpes, dan maakt het nog niet uit, want je krijgt vrouwen plat met zelfvertrouwen.
Oh, en humor.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 15:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
bdx schreef op 12-09-2004 @ 13:28 :
Ik ben bijna 23 en heb ook nog nooit verkering gehad, nooit gezoend enzo.
Zozo, en ik dacht dat ik "laat" was met mijn eerste vriendin toen ik 20 (bijna 21) was.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-09-2004 @ 16:57 :
Zozo, en ik dacht dat ik "laat" was met mijn eerste vriendin toen ik 20 (bijna 21) was.
Bijna 25 hier (nog 1,5 maand) en ook nog steeds niks hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:00
kersje-15-v
kersje-15-v is offline
effe 1 klein vraagje...

wat ben je meer als je wel een relatie hebt of heb gehad ????
__________________
soms is het beter iets moois te verliezen dan dat je het nooit hebt gehad!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:04
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
kersje-15-v schreef op 13-09-2004 @ 16:00 :
effe 1 klein vraagje...

wat ben je meer als je wel een relatie hebt of heb gehad ????
niks
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:05
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kersje-15-v schreef op 13-09-2004 @ 16:00 :
effe 1 klein vraagje...

wat ben je meer als je wel een relatie hebt of heb gehad ????
Een ervaring rijker. Ik zeg niet dat het desastreus (of weet ik veel hoe je het schrijft, zo zeg je het iig ) is als je op je 20/21/.../29ste nog geen relatie hebt gehad, maar je mist wel degelijk iets, dat kan de grootste "je hebt geen relatie nodig"-voorstander niet ontkennen.

edit: dat geldt voor "heb".... voor 'ben' is het antwoord hooguit "voor jezelf een vollediger mens, maar dat is hoe je het zelf ervaart"

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:08
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-09-2004 @ 16:05 :
Een ervaring rijker. Ik zeg niet dat het desastreus (of weet ik veel hoe je het schrijft, zo zeg je het iig ) is als je op je 20/21/.../29ste nog geen relatie hebt gehad, maar je mist wel degelijk iets, dat kan de grootste "je hebt geen relatie nodig"-voorstander niet ontkennen.
Goed punt
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
kersje-15-v schreef op 13-09-2004 @ 16:00 :
effe 1 klein vraagje...

wat ben je meer als je wel een relatie hebt of heb gehad ????
Ten eerste snap ik niet dat je dat vraagt, als ik naar je signature kijk.

Ten tweede: Je 'bent' niks meer of minder dan iemand anders, maar je voelt je minder. In mijn geval is het dat stukje extra dat ik in m'n leven mis. Iemand met wie je kunt praten, leuke dingen kunt doen, op vakantie gaan. Dat stukje extra aanvulling in je leven.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:38
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
ga anders naar een mental coach als het echt ver is, die praat je een hoop 'hoop ' en zelfvertrouwen aan
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 12-09-2004 @ 21:01 :
Bijna 25 hier (nog 1,5 maand) en ook nog steeds niks hoor.
Nog "mooier".
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
kersje-15-v schreef op 13-09-2004 @ 15:00 :
effe 1 klein vraagje...

wat ben je meer als je wel een relatie hebt of heb gehad ????
niks, maar toch wil (bijna) iedereen het, gek he?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:51
Grim Heerschap
Avatar van Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Wat ben je meer als je een relatie hebt.
Mwa, iets gelukkiger, minder eenzaam, "beter belegen"
Allemaal hormonencrap.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 14:27
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
nu, ik ben altijd sterker geworden van m'n liefdesrelaties
dus ja, ik denk dat je wel jezelf kan ontwikkelen, meer dan zonder iemand anders.
Maar dat moet je dan wel zelf doen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
kersje-15-v schreef op 13-09-2004 @ 16:00 :
effe 1 klein vraagje...

wat ben je meer als je wel een relatie hebt of heb gehad ????
Snap dat dan, dan hoor je erbij.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 18:12
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
http://www.dezelinkmagniet.nl
__________________
huh

Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 06:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken korte enquete jongerenmarketing
poetic_tragedy
8 05-01-2007 19:33
Liefde & Relatie Slecht in Mannen(en relaties) :$
DO EE.B
33 23-05-2005 22:48
Liefde & Relatie 15 en niets
met_stom
23 29-09-2004 22:57
Liefde & Relatie doe ik iets fout?
iced
18 11-09-2004 22:27
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.