Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2005, 20:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hmm, ik geloof dat ik m de komende tijd heel weinig ga zien
waarom heb ik een zwak voor fanatieke sporters die asociaal veel moeten trainen (lees: elke dag) en daardoor weinig tot geen tijd hebben?

is t normaal dat je je ex vaker spreekt dan je je huidige vriend spreekt?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Oud 21-10-2005, 20:57
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
ik irriteer me aan hem! beetje.,..
__________________
Broken......
Oud 21-10-2005, 21:16
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
evanescence schreef op 21-10-2005 @ 21:57 :
ik irriteer me aan hem! beetje.,..
Irriteren aan is geen Nederlands.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 21-10-2005, 21:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kut.

Met peren.
Oud 21-10-2005, 21:27
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 21-10-2005 @ 22:16 :
Irriteren aan is geen Nederlands.
Schijt....
__________________
Broken......
Oud 21-10-2005, 21:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
evanescence schreef op 21-10-2005 @ 22:27 :
Schijt....
En ik maar denken dat alleen recalcitrante brugklassers zo reageerden.
Oud 21-10-2005, 21:36
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-10-2005 @ 22:28 :
En ik maar denken dat alleen recalcitrante brugklassers zo reageerden.
ABN graag

recalcitrante = ?
__________________
Broken......
Oud 21-10-2005, 21:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
evanescence schreef op 21-10-2005 @ 22:36 :
ABN graag

recalcitrante = ?
ROFL

Begin eerst maar eens met 'iets irritant vinden' en 'je ergeren aan' uit elkaar te houden, daarna gaan we door met les 2.
Oud 21-10-2005, 22:23
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Het gaat heel goed.
Oud 21-10-2005, 22:29
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
evanescence schreef op 21-10-2005 @ 22:36 :
ABN graag

recalcitrante = ?
OMFG, recalcitrant heeft niks met abn te maken, schapie. Pak lekker het woordenboek erbij ofzo.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 21-10-2005, 22:45
T-i-n-e-z
Avatar van T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
'ZIJ' bestaat niet ofzo? Kom alleen maar 'verkeerde' vrouwkes tegen.. Of ik ben teleurgesteld in het vrouwelijk geslacht.. maarja wat moet je daarmee?
__________________
Hier spreekt het kind in mezelf... simpel en echt niets te verbergen
Oud 21-10-2005, 22:50
Verwijderd
Met veel dank aan Thee Muts
Oud 21-10-2005, 22:51
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-10-2005 @ 23:50 :
Met veel dank aan Thee Muts
Ahhhh...

En ik heb niet eens iets gedaan!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 21-10-2005, 23:02
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Hij is nog niet over z'n ex heen en ik ben een onzekere angsthaas
Oud 21-10-2005, 23:23
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Had me verheugd op vanavond, gaat meneer met mijn broer achter de PS2 voetbal-verslavende spelletjes doen. Daarna heeft ie me wel verwent enzo, maar op dat moment kon ik echt een kogel door zijn kop heen jagen.
__________________
move your body next to me
Oud 21-10-2005, 23:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T-i-n-e-z schreef op 21-10-2005 @ 23:45 :
'ZIJ' bestaat niet ofzo? Kom alleen maar 'verkeerde' vrouwkes tegen.. Of ik ben teleurgesteld in het vrouwelijk geslacht.. maarja wat moet je daarmee?
In de kroeg onder het genot van een goudgele rakker en een joint je erover beklagen bij je makkers.
Oud 21-10-2005, 23:58
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
Green Day schreef op 21-10-2005 @ 16:24 :
*zucht*
Oud 22-10-2005, 00:10
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 21-10-2005 @ 22:16 :
Irriteren aan is geen Nederlands.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-10-2005 @ 22:37 :
Begin eerst maar eens met 'iets irritant vinden' en 'je ergeren aan' uit elkaar te houden, daarna gaan we door met les 2.
Citaat:
Mindfields schreef op 21-10-2005 @ 23:29 :
OMFG, recalcitrant heeft niks met abn te maken, schapie. Pak lekker het woordenboek erbij ofzo.
Wat een oeverloos gezwets...

OT Ik wacht in spanning af hoe ze me gaat overtuigen...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 22-10-2005, 00:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-10-2005 @ 01:10 :
Wat een oeverloos gezwets...

OT Ik wacht in spanning af hoe ze me gaat overtuigen...
Nog oeverlozer is dat jij de tijd en moeite neemt om ons te quoten alleen om dat te zeggen.
Oud 22-10-2005, 00:23
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Vandaag met een vriendin wezen winkelen in Utrecht. Gisteravond een hele sms-coversatie met hem gehad. Vandaag samen met hem en die vriendin wat gedronken in een cafeetje in Utrecht.
Hij zou niet naar huis komen dit weekend, maar uit eindelijk toch wel, dus vanaaf met die vriendin naar de stad geweest en gevraagd of ie ook nog kwam omdat het zo kort was vanmiddag.

En hij kwam en nu heb ik te veel gedronken en weet ik het niet meer. Ik las smsjes die hij van een vriendin had gekregen en die gingen duidelijk over mij. Ik vraag me alleen af wanneer ze die gestuurd had. ik hoopvorige week.

Opeens wil ik duidelijkheid. Toen die vriendin tijdens het uitgaan naar de wc ging was er een duidelijke stilte maar toen die vriendin gewoon aan tafel met een ander zat te praten, praatte ik honderduit met hem.
Straks ga ik hem smsen. Ik vind het heel leuk om hem te zien, maar ik hoop zo dat het weer aan gaat. Die vriendin had het uitgemaakt met dr vriend maar dat was nu weer half aan. Neem haar voorbeeld, denk ik dan. Maar dat moet ik niet denken. Alleen wil ik nu alles weten. Hoe en wat.

Jezus wat ben ik in de war..
Oud 22-10-2005, 00:44
Verwijderd
Dikke mik.
Oud 22-10-2005, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 21-10-2005 @ 23:51 :
Ahhhh...

En ik heb niet eens iets gedaan!
Echt wel. Je had geen betere pm kunnen sturen
Dat had ik net even nodig.. *knuf*
Oud 22-10-2005, 11:26
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-10-2005 @ 01:19 :
Nog oeverlozer is dat jij de tijd en moeite neemt om ons te quoten alleen om dat te zeggen.
Oeverloos is mn 2e persoonlijkheid
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 22-10-2005, 12:04
Verwijderd
Mh
Oud 22-10-2005, 13:26
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik kreeg gister een smsje, vlak nadat ik de mijne had gestuurd, dus die had ie nog niet gelezen: "Heej, heb je het een beetje naar je zin gehad vanavond? Het is raar om niet met je mee te gaan na het uitgaan. Weltruste, kus"
'Ik vond het ook raar. Van mij had je zo mee naar huis gemogen, maarja..'
Mja, wat moet ik daarna nou mee. Ik vind het lief van hem dat ie zoveel smst en ik vind het echt heel leuk, maar zulke smsjes maken me in de war. Ik hoop heel erg dat hij zich bedenkt, maar ik weet dat dat niet zo is. Dat heb ik hem ook gezegd. En ik heb hem nog veel meer gezegd.

Ik voel me echt zo vreemd nu.
Oud 22-10-2005, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 21-10-2005 @ 15:41 :
Ik snap het niet meer, over welke gaat dit?
Als je ingelogd staat op LJ, deze

En de nieuwe post

Laatst gewijzigd op 22-10-2005 om 14:13.
Oud 22-10-2005, 17:09
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Hoe het gaat in mn relatie...
Tja, als ik er nou eens eentje had... T zit niet echt mee, k kom gewoon niet de goeien tegen, of ze willen geen relatie
Oud 22-10-2005, 17:24
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
ik kwam r toevallig tegen in de trein
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 22-10-2005, 17:44
Dato_16
Dato_16 is offline
Ik wil haar zo graag zien, jammer dat ze het vandaag te druk heeft en ik morgen een druk programma heb
Maar het gaat verder heel erg goed!
Oud 22-10-2005, 18:10
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik zie hem zometeen
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 22-10-2005, 18:46
soultodeny
soultodeny is offline
Ik heb opeens heel veel zin om verliefd te zijn
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 22-10-2005, 18:55
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 22-10-2005 @ 19:46 :
Ik heb opeens heel veel zin om verliefd te zijn
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 22-10-2005, 20:43
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
O, ik wil ook wel verliefd zijn!

Maar eerst maar weer gewoon wennen aan dat vrijgezelle gedoe. Ja. OMG, wat als ik nou es een jaar met iemand heb en het gaat uit? Hoeveel moeite ga ik dan hebben met wennen aan het vrijgezel zijn? Puh... Ik ben een doos! O ZO!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-10-2005, 22:34
soultodeny
soultodeny is offline
Woehoe ik ging net de hond uit laten en had dikke sjans
Ik heb mijn e-mail adres ogpgeschreven, maar hij heeft zich nog niet toegevoegd. Schiet ohop .
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 22-10-2005, 22:41
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
vanmiddag zag ik haar, en het was leuk.
meer dan leuk, maargoedd
__________________
i create glitches with my voice
Oud 22-10-2005, 23:54
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-10-2005 @ 17:37 :
Ik ben eigenlijk nooit écht op zoek. Echt verliefdheid zoek je niet, die overkomt je.
Maar ik zit wel weer in een periode dat ik het wel mis. Een "ik wil liever vrijgezel blijven"-periode heb ik al de hele zomer gehad.
Ja, da's waar. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik er geen behoefte aan heb. Tuurlijk mis ik het wel eens, dat geef ik wel toe. Maar da's zelden en meestal de volgende dag wel weer weg.

En, in tegenstelling tot aardig wat anderen (voornamelijk mensen die ik ken en niet die hier posten), voel ik me er eigenlijk erg goed onder. Misschien wel té goed.
Oud 23-10-2005, 10:00
Yolcu
Yolcu is offline
Ik voel me kwetsbaar en ik haat het om me kwetsbaar te voelen.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 23-10-2005, 10:02
Verwijderd
goed goed goed!

heb dr 15 dagen lang niet gezien en ga dr vanmiddag ophalen van Schiphol en dr dan helemaal platknuffelen en kussen enzo

tres verliefd dus!!
Oud 23-10-2005, 10:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Quiet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-10-2005, 10:36
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik irriteer me aan hem.
__________________
move your body next to me
Oud 23-10-2005, 11:59
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Kom ik weer met mn ellelange verhalen

Gisteravond na het werk uitgeweest met collega's. Ik had hem ff gesmst of ie ook toevallig nog in de stad zat. Hij was naar de bios geweest en hij ging nog naar de stad en misschien zou ik hem nog wel tegenkomen. Later smste die of ik toch nog wel in de stad was en ik was net toevallig opweg naar de kroeg waar hij zat.
Hij was met een vriend en vriendin daardoor deed ie een beetje afstandig. Als snel gingen hun weg en vriendin en ik gingen ook. Rond 2 uur ging ik ff een rondje lopen want ik was de volle kroeg waar we zaten een beetje beu. Toen ging ik die vriendin weer bellen en hoorde ik opeens iemand me roepen, dat was hij. Hij vroeg of hij me ff naar die kroeg moest brengen.
Daar hebben we nog een tijdje staan praten met nog wat anderen en toen gingen we naar huis. Nog een tijd staan praten met die vriendin en toen smste die dat we echt nog een keer moesten praten en dat het toen niet het juiste moment was (02.40) maar dat ie wel langs kon komen. Dus rond 03.00 was hij er
Hij plofte op mn bed neer zoals altijd en toen hebben we eerst een tijdje zitten praten en tijdens het praten legde die een paar keer zn hand op mn been en toen kwam ie naast me liggen en ging ie knuffelen en kusjes geven. Nouja, van het een kwam het ander..

Het was echt heel raar. Het voelde heel normaal maar toch heel vreemd. Uit wat ie zei maakte ik duidelijk op dat hij bij zn beslissing bleef, maar hoe hij deed leek juist het tegenover gestelde.
Misschien niet zo slim, maar het was wel fijn..
Oud 23-10-2005, 12:58
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 22-10-2005 @ 23:34 :
Woehoe ik ging net de hond uit laten en had dikke sjans
Ik heb mijn e-mail adres ogpgeschreven, maar hij heeft zich nog niet toegevoegd. Schiet ohop .
Stoer

haha, waar een hond al niet goed voor is .


Met mij gaat het (natuurlijk):

Ik kan geen redenen meer bedenken waarom het (op korte termijn) uit zou gaan. Het is gewoon super, nu al ruim 8 maandjes.

WOEi!
__________________
WOEi !
Oud 23-10-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 23-10-2005 @ 12:59 :
Uit wat ie zei maakte ik duidelijk op dat hij bij zn beslissing bleef, maar hoe hij deed leek juist het tegenover gestelde. Misschien niet zo slim, maar het was wel fijn..
Dit, maar dan zonder dat hij (of ik) er ook maar iets concreets over zegt.

Zoals een vriendin van me het net heel goed samenvatte: bij hem heb je geen idee of ie nou gewoon een meisje mist of mij mist

Laatst gewijzigd op 23-10-2005 om 14:59.
Oud 23-10-2005, 15:11
morango
Avatar van morango
morango is offline
Op mijn relationele gebied is het nog steeds vaag, verwarrend en raar.
Donderdag o.a. met hem een week op vakantie.. En ik deel samen een kamer met hem.
Ooohhh.. , kan het nog lastiger? 7 dagen lang 24 uur lang met hem?!!
Maar het wordt zeker een onwijs leuke week, en hij is hartstikke leuk en gezellig, dus ik moet me niet zo druk maken en maar gewoon zien hoe t loopt.

(maar toch...)
__________________
tralala
Oud 23-10-2005, 16:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
morango schreef op 23-10-2005 @ 16:11 :
Op mijn relationele gebied is het nog steeds vaag, verwarrend en raar.
Donderdag o.a. met hem een week op vakantie.. En ik deel samen een kamer met hem.
Ooohhh.. , kan het nog lastiger? 7 dagen lang 24 uur lang met hem?!!
Maar het wordt zeker een onwijs leuke week, en hij is hartstikke leuk en gezellig, dus ik moet me niet zo druk maken en maar gewoon zien hoe t loopt.

(maar toch...)
Uh... Is hij je ex? Of je toekomstige lover, naar jij hoopt? Dan kan ik me namelijk voorstellen dat het lastig is! Ach joh, je overleeft het wel, gewoon blijven ademen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-10-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 23-10-2005 @ 12:59 :
Kom ik weer met mn ellelange verhalen

Gisteravond na het werk uitgeweest met collega's. Ik had hem ff gesmst of ie ook toevallig nog in de stad zat. Hij was naar de bios geweest en hij ging nog naar de stad en misschien zou ik hem nog wel tegenkomen. Later smste die of ik toch nog wel in de stad was en ik was net toevallig opweg naar de kroeg waar hij zat.
Hij was met een vriend en vriendin daardoor deed ie een beetje afstandig. Als snel gingen hun weg en vriendin en ik gingen ook. Rond 2 uur ging ik ff een rondje lopen want ik was de volle kroeg waar we zaten een beetje beu. Toen ging ik die vriendin weer bellen en hoorde ik opeens iemand me roepen, dat was hij. Hij vroeg of hij me ff naar die kroeg moest brengen.
Daar hebben we nog een tijdje staan praten met nog wat anderen en toen gingen we naar huis. Nog een tijd staan praten met die vriendin en toen smste die dat we echt nog een keer moesten praten en dat het toen niet het juiste moment was (02.40) maar dat ie wel langs kon komen. Dus rond 03.00 was hij er
Hij plofte op mn bed neer zoals altijd en toen hebben we eerst een tijdje zitten praten en tijdens het praten legde die een paar keer zn hand op mn been en toen kwam ie naast me liggen en ging ie knuffelen en kusjes geven. Nouja, van het een kwam het ander..

Het was echt heel raar. Het voelde heel normaal maar toch heel vreemd. Uit wat ie zei maakte ik duidelijk op dat hij bij zn beslissing bleef, maar hoe hij deed leek juist het tegenover gestelde.
Misschien niet zo slim, maar het was wel fijn..
Hoe herkenbaar! Heb geen spijt, maar verlies jezelf hier ook niet in. Als hij laat merken dat hij bij zijn beslissing blijft zal hij dat ook wel doen. Hoe hij zich dan ook gedraagt. Daarnaast kun je je beter daar op instellen dan vergeefs hopen
Oud 23-10-2005, 16:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nouhou... ik zag dat Loontjuh had gepost, en ik dacht: wieh! krijgen we eindelijk sappige verhalen, maar nee...

Ontopic: goed. Hij smst me helemaal plat en morgen komt ie thuis
__________________
Tsja
Oud 23-10-2005, 17:17
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-10-2005 @ 17:09 :
Hoe herkenbaar! Heb geen spijt, maar verlies jezelf hier ook niet in. Als hij laat merken dat hij bij zijn beslissing blijft zal hij dat ook wel doen. Hoe hij zich dan ook gedraagt. Daarnaast kun je je beter daar op instellen dan vergeefs hopen
Is ook zo Ik zie hem nu 2 weken niet, dus misschien is dat wel goed. Ik heb heel lang met hem gepraat en ik weet dat hij dr flink over negdacht heeft voor hij het heeft uit gemaakt en dat ie dus echt niet van gedachten veranderd, hoe graag ik het ook zou willen
Nu moet ik er alleen echt heel erg aan gaan wennen dat het gewoon over is zoals het was..



Alex zegt:
hmm, noujah je moet maar zo denken je bent meer dan een gewone vriendin voor me, ik voel me nog steeds heel erg goed, en op mn gemak bij je
Alex zegt:
dus je hoeft echt niet bang te zijn dat ik dat zomaar weg zou gooien

vond ik toch wel lief dat ie dat zei..
Oud 23-10-2005, 17:34
Wawl
Wawl is offline
Goed.
__________________
Wauwel.
Oud 23-10-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 23-10-2005 @ 17:18 :
Nouhou... ik zag dat Loontjuh had gepost, en ik dacht: wieh! krijgen we eindelijk sappige verhalen, maar nee...

Ontopic: goed. Hij smst me helemaal plat en morgen komt ie thuis
Misschien moet je het hem zelf vragen hahaha
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wordt er gek van
sterfeens
5 31-05-2007 04:56
Liefde & Relatie 'zomaar' iemand zoenen
Verwijderd
239 08-03-2007 21:37
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #21
WolterB
499 19-12-2005 18:28
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #19
WolterB
499 22-11-2005 17:45
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2)
Verwijderd
498 29-08-2004 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.