Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2011, 11:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
It's a small world? of dat liedje van Katja Schuurman met die computer.
Liedje van Katja Schuurman met de computer? Ik word nieuwsgierig.
Advertentie
Oud 06-01-2011, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Liedje van Katja Schuurman met de computer? Ik word nieuwsgierig.
maar nu HEB IK ER ËËN, die precies weet hoe het moet!!!♪
Oud 06-01-2011, 11:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, dat soort ruig zou ik ook niet moeten als lesbienne Meer een soort zelfverzekerd, kalm/rustig ruig. Ik zit even te denken aan een personage of actrice die aan die omschrijving zou voldoen maar ik kan eigenlijk niemand bedenken. Misschien omdat ik niet lesbisch ben.
Wat versta je dan onder ruig?
Oud 06-01-2011, 11:45
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
There's just no way that we can win, that was a masterpiece he rocks too hard because he's not a mortal man! (8)
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 11:45
Verwijderd
Ik denk bij 'ruig' eigenlijk vooral aan gebergtes.
Oud 06-01-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
maar nu HEB IK ER ËËN, die precies weet hoe het moet!!!♪
Die er altijd voor me is en alles voor me doet

Oud 06-01-2011, 11:46
Verwijderd
ik ging even mijn facebooklijst af (huhuhuh) en ik moet een categorie toevoegen. ik val een beetje op cliché artistieke meisjes geloof ik nou gelukkig lopen die er niet zoveel rond op de academie huhuhuHUHuhuHuhuh

nee echt, er lopen echt veel te veel mooie vrouwen rond op de academie
Oud 06-01-2011, 11:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
maar nu HEB IK ER ËËN, die precies weet hoe het moet!!!♪
Even opgezocht, en nu is het echt weer van OOOOOOH JA! Nostalgie! Die reclame was echt veel te lang. Maar het is geen nummer dat blijft hangen, vind ik.
Oud 06-01-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Even opgezocht, en nu is het echt weer van OOOOOOH JA! Nostalgie! Die reclame was echt veel te lang. Maar het is geen nummer dat blijft hangen, vind ik.
Hoe kan dat nou Ik kan 'm nog steeds meezingen
Oud 06-01-2011, 11:49
Verwijderd
Citaat:
ik ging even mijn facebooklijst af (huhuhuh) en ik moet een categorie toevoegen. ik val een beetje op cliché artistieke meisjes geloof ik nou gelukkig lopen die er niet zoveel rond op de academie huhuhuHUHuhuHuhuh

nee echt, er lopen echt veel te veel mooie vrouwen rond op de academie
Ik viel heel erg op de typische 'bal' maar heb geloof ik een beetje een overload aan ballen gekregen op de rechtenfaculteit, dus nu ben ik een beetje afgekickt
Oud 06-01-2011, 11:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens douchen. Douchen in bad ftl
Oud 06-01-2011, 11:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die er altijd voor me is en alles voor me doet

En ik raak hem op de juiste plaats... <3
__________________
you're not my demographic
Oud 06-01-2011, 11:50
Verwijderd
Huh, ik heb dat liedje opgezocht en wat een ontzettend raar accent heeft zij eigenlijk ik hoorde pas na drie zinnen dat het Nederlands was.
Oud 06-01-2011, 11:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En Martin! Hoe is het? Wanneer gaan we elkaar weer een x zien? Ik heb het gevoel dat dat alweer eeeeeuwen geleden is
Het is nu even kut omdat ik boos ben op de dermatologie, maar verder is het prima! En ik wil je ook zien, want het is al eeuwen geleden! Ik ga proberen om de 15e ook naar het huisfeest van Timo te komen, maar anders moet je een keertje op bezoek komen hier in den bosch en koffie/wijn drinken en appeltaart komen eten!
__________________
you're not my demographic
Oud 06-01-2011, 11:52
Verwijderd
Ik zit m'n filmcollectie na te gaan maar er zijn gewoon écht geen vrouwelijke personages die zo zijn als waar ik op zou vallen Ja, misschien Enid uit Ghost World, en de prostituees uit Sin City hebben er ook wel iets van weg, maar dat was het dan ook zo'n beetje. En dat terwijl het zo'n interessant personage zou zijn, zeker in vergelijking met de relatief onboeiende vrouwelijke personages die de filmwereld domineren. (In tegenstelling tot de vrij uiteenlopende en daarom sneller interessante mannelijke personages.)

Als het me ooit lukt om een feature length film te maken dan stop ik er zo'n vrouw in
Oud 06-01-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Het is nu even kut omdat ik boos ben op de dermatologie, maar verder is het prima! En ik wil je ook zien, want het is al eeuwen geleden! Ik ga proberen om de 15e ook naar het huisfeest van Timo te komen, maar anders moet je een keertje op bezoek komen hier in den bosch en koffie/wijn drinken en appeltaart komen eten!
Ja tof! Ik kom zaterdag over Den Bosch, een beetje afhankelijk van hoe laat en hoe groot mijn kater is, kunnen we dan misschien wel even een kop koffie doen? Ik ben heel benieuwd naar je huisje!
Oud 06-01-2011, 11:53
Rationeel
Rationeel is offline
elisha cuthbert in the girl next door. ik zou er spontaan lesbisch voor worden
Oud 06-01-2011, 11:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja tof! Ik kom zaterdag over Den Bosch, een beetje afhankelijk van hoe laat en hoe groot mijn kater is, kunnen we dan misschien wel even een kop koffie doen? Ik ben heel benieuwd naar je huisje!
Ehm, ik denk het wel! Ik heb nog geen agenda voor 2011 dus ik hou heel slecht mijn afspraken bij Maar volgensmij heb ik nog niks.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-01-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
ik ging even mijn facebooklijst af (huhuhuh) en ik moet een categorie toevoegen. ik val een beetje op cliché artistieke meisjes geloof ik nou gelukkig lopen die er niet zoveel rond op de academie huhuhuHUHuhuHuhuh

nee echt, er lopen echt veel te veel mooie vrouwen rond op de academie
we hebben vooral veel roodharige mooie meisjes
Spoiler


Oud 06-01-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
elisha cuthbert in the girl next door. ik zou er spontaan lesbisch voor worden
Lorelei?
Oud 06-01-2011, 11:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoe kan dat nou Ik kan 'm nog steeds meezingen
Geen idee. Ik zat teveel te kwijlen op Katja ofzo, dat ik geen aandacht meer schonk aan de rest
Oud 06-01-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Wat versta je dan onder ruig?
Ik snap je vraag niet Is 'een zelfverzekerd, kalm soort ruig' niet duidelijk/specifiek genoeg? Of bedoel je dat 'zelfverzekerd' en 'kalm' een beetje inherent zijn aan het begrip 'ruig'?
Oud 06-01-2011, 11:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
elisha cuthbert in the girl next door. ik zou er spontaan lesbisch voor worden
Duidelijk ik krijg altijd een sms als die film op tv is, mijn exvriendje en ik vinden haar allebei heet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-01-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ehm, ik denk het wel! Ik heb nog geen agenda voor 2011 dus ik hou heel slecht mijn afspraken bij Maar volgensmij heb ik nog niks.
Het is wel een beetje met voorbehoud hoe wild het vrijdag in Tilburg gaat worden hoor

Citaat:
we hebben vooral veel roodharige mooie meisjes


<3 Die zou ik ook wel willen doen ja. Zelfs zonder lesbisch te zijn.
Oud 06-01-2011, 11:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Geen idee. Ik zat teveel te kwijlen op Katja ofzo, dat ik geen aandacht meer schonk aan de rest
Je kwijlde gewoon op haar Laser Computer! Jij wil er ook een die precies doet wat je wilt!
__________________
you're not my demographic
Oud 06-01-2011, 11:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Lorelei?
nee, rationeel
Oud 06-01-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je vraag niet Is 'een zelfverzekerd, kalm soort ruig' niet duidelijk/specifiek genoeg? Of bedoel je dat 'zelfverzekerd' en 'kalm' een beetje inherent zijn aan het begrip 'ruig'?
Ik denk bij 'ruig' eerst aan 'een ruig gebergte', dan aan 'tattoos en perforaties en met het kerstdiner je schoenen aanhouden aan tafel' en uiteindelijk aan 'in je eentje backpacken van Hammerfest naar Kristiansund'. Niet direct aan 'kalm en zelfverzekerd'. Vooral niet aan 'kalm'.
Oud 06-01-2011, 12:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is wel een beetje met voorbehoud hoe wild het vrijdag in Tilburg gaat worden hoor
Ja, ik hoorde alweer allerlei verhalen gisteravond! Maar laat maar wat horen.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-01-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Geen idee. Ik zat teveel te kwijlen op Katja ofzo, dat ik geen aandacht meer schonk aan de rest
Oud 06-01-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
we hebben vooral veel roodharige mooie meisjes



Ik zat een beetje zo van 'neutraalgezichtneutraalgezicht' *klikt spoiler open* ''
Oud 06-01-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik hoorde alweer allerlei verhalen gisteravond! Maar laat maar wat horen.
Komt goed!
Oud 06-01-2011, 12:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik snap je vraag niet Is 'een zelfverzekerd, kalm soort ruig' niet duidelijk/specifiek genoeg? Of bedoel je dat 'zelfverzekerd' en 'kalm' een beetje inherent zijn aan het begrip 'ruig'?
Nja, ik snap het begrip 'ruig' niet, hoe is iemand 'ruig'? Ik denk dan aan gespierde kerels die iedereen omver beuken in moshpits enzo, maar dat vind ik nogal moeilijk toe te passen op een meisje.
Oud 06-01-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
mad respectz.
Ik had jouw voorbeeld moeten volgen
Want:

Citaat:
slapen
Oud 06-01-2011, 12:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nja, ik snap het begrip 'ruig' niet, hoe is iemand 'ruig'? Ik denk dan aan gespierde kerels die iedereen omver beuken in moshpits enzo, maar dat vind ik nogal moeilijk toe te passen op een meisje.
mja als je googelt op 'rough bitch' krijg je alleen maar plaatjes van lassie
Oud 06-01-2011, 12:02
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nja, ik snap het begrip 'ruig' niet, hoe is iemand 'ruig'? Ik denk dan aan gespierde kerels die iedereen omver beuken in moshpits enzo, maar dat vind ik nogal moeilijk toe te passen op een meisje.
Ik ben ruig.
Oud 06-01-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
mja als je googelt op 'rough bitch' krijg je alleen maar plaatjes van lassie
Oud 06-01-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Nja, ik snap het begrip 'ruig' niet, hoe is iemand 'ruig'? Ik denk dan aan gespierde kerels die iedereen omver beuken in moshpits enzo, maar dat vind ik nogal moeilijk toe te passen op een meisje.
je had deze week die zweedse films moeten kijken!





Oud 06-01-2011, 12:06
Verwijderd
Wat voor taart zal ik bakken voor morgen?
Oud 06-01-2011, 12:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat voor taart zal ik bakken voor morgen?
Een ruige.
Oud 06-01-2011, 12:08
Rationeel
Rationeel is offline
pavlova!
Oud 06-01-2011, 12:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
je had deze week die zweedse films moeten kijken!

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]
Ik wist helegaar niet dat er Zweedse films op tv waren. Maar ik heb dan ook geen tv-gids.
Oud 06-01-2011, 12:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben ruig.
Je bent een ruig meisje ja?
Oud 06-01-2011, 12:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Douchetijd! Surfing bird afzetten..
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-01-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
pavlova!
Oud 06-01-2011, 12:11
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ruige meisjes zijn altijd wel een beetje wanna-be's, want je kunt dan wel heel ruig doen, maar je blijft toch een meisje met een gevoelige snaar die makkelijk te raken is.
Oud 06-01-2011, 12:13
Verwijderd
Vanaf ongeveer welke lengte vinden jullie haar 'lang haar'?
Oud 06-01-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
pavlova!
Oh, dat is een goed idee ja.
Oud 06-01-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik denk bij 'ruig' eerst aan 'een ruig gebergte', dan aan 'tattoos en perforaties en met het kerstdiner je schoenen aanhouden aan tafel' en uiteindelijk aan 'in je eentje backpacken van Hammerfest naar Kristiansund'. Niet direct aan 'kalm en zelfverzekerd'. Vooral niet aan 'kalm'.


Citaat:
Nja, ik snap het begrip 'ruig' niet, hoe is iemand 'ruig'? Ik denk dan aan gespierde kerels die iedereen omver beuken in moshpits enzo, maar dat vind ik nogal moeilijk toe te passen op een meisje.
Nou, Enid in Ghost World vind ik dus wel ruig En verder, eh. Zelfverzekerd dus, beetje een /care-houding, deugdzaam handelen (want een sterk moreel bewustzijn vind ik ook ruig, ja zolang het dezelfde moraal betreft als de mijne, dan), mentaal sterk, een dominante uitstraling, niet snel bang zijn, geconcentreerd en precies kunnen zijn maar als de gelegenheid er is ook kunnen vervallen in roekeloosheid, situaties goed kunnen inschatten, weinig schaamte kennen. En dan de clichés: motoren, piercings, zwarte kleding, leren jasjes.

Niet dat iemand aan ál die dingen moet voldoen om ruig te zijn, uiteraard.

Gespierde kerels die mensen omver beuken in moshpits vind ik overigens niet per se ruig. Het is voor mij toch meer een kwestie van houding, karakter en uitstraling, niet zozeer een kwestie van spieren en gedrag. Al is 'sterk zijn' wel iets wat kan bijdragen aan ruigheid, natuurlijk.
Oud 06-01-2011, 12:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Vanaf ongeveer welke lengte vinden jullie haar 'lang haar'?
voor mannen als het met lokken in de nek / over de oren is. bij vrouwen als het over de schouders is. tot de schouders noem ik dan eerder halflang
Oud 06-01-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Vanaf ongeveer welke lengte vinden jullie haar 'lang haar'?
Ik heb het zelf tot onder mijn schouderbladen en dat vind ik nog steeds kort maar als ik dat bij anderen zie vind ik het lang. Dus ik heb er geen mening over.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.