Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2005, 20:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free



i still think the same
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 05-03-2005, 20:57
Verwijderd
Helaas ("onterecht") verloren (één doelpunt onterecht goed gekeurd en één doelpunt dat niet gemaakt had mogen worden), maar voor de stand maakt het toch niet echt iets uit, kampioen worden kan toch niet meer en degraderen kunnen we toch ook niet. We speelden wel een goede wedstrijd, dat is ook iets. Ik heb er iig wel een goed gevoel aan over gehouden.
Oud 05-03-2005, 21:11
Verwijderd
Ik ben aan het wachten tot het weer fout gaat. Tot het moment komt dat ik me niet meer in kan houden en me overgeef aan het eten.
Heb me nou twee dagen aan mn 'dieet' kunnen houden. Ik weet niet of dat goed of slecht is, ik weet niet of ik veel te weinig heb gegeten of dat dit normaal is. Ik weet het niet meer.
Maar ik weet dat het niet klopt. Ik ben er teveel mee bezig en wil te graag afvallen. Maar ik weet niet wat ik moet doen.
Help me dan! Ipv. steeds over eten te praten...

En ik heb geen zin in morgen en dat klopt ook niet, want ik ga iets leuks doen. Alleen doet mn rug vreselijke pijn.

En ik ben kwaad op mezelf en dat maakt het niet makkelijker...
Oud 05-03-2005, 23:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goh. Vanavond had een fijne avond moeten worden. Een gezellige avond. Ouderwets, zoals vroeger. Ik en alle vrienden samen. Eerst wat eten, dan een filmpje. En ze hebben er alles aan gedaan om het geweldig te maken, daar niet van. Een vriendin van me had gekookt, en het was heerlijk! De eerste film was gewoon kut, maar 'The Incredibles' daarna was op zich gewoon leuk. Iedereen had ook een fijne avond. Behalve ik. Ik kon aleen maar opzij kijken en haar daar zien liggen, tegen iemand anders aangekropen. Met iemand anders' handen om haar middel, met haar hoofd tegen iemand anders' lichaam. Dáár waren mijn gedachten, en niet bij de anders fijne avond. Kortom: het was kut. Voor mij dan.
Oud 05-03-2005, 23:56
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Godver, zwembad kunnen we morgen wel vergeten. Nee, alleen gezinnetjes. Jezus, ik snap dat je geen wild rondrennende veertienjarigen in je zwembad wilt op zondag, maar moet ik nou echt op mijn twintigste al kinderen hebben om op zondag te mogen zwemmen???
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-03-2005, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 06-03-2005 @ 00:56 :
Godver, zwembad kunnen we morgen wel vergeten. Nee, alleen gezinnetjes. Jezus, ik snap dat je geen wild rondrennende veertienjarigen in je zwembad wilt op zondag, maar moet ik nou echt op mijn twintigste al kinderen hebben om op zondag te mogen zwemmen???
Er zijn volgens mij wel zwembaden in Rotterdam die ook open zijn voor anderen dan gezinnen...misschien een ander zwembad proberen?
Oud 06-03-2005, 09:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Redhair schreef op 05-03-2005 @ 20:27 :
Ik hou van het foute en haat het goede.
Herkenbaar

Maar eigenlijk gaat het wel weer goed, op msn zijn er soms zulke lieve mensen die je proberen te helpen en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-03-2005, 10:01
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Addiction
__________________
Reina de la Calle
Oud 06-03-2005, 11:57
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Terug van vakantie!

En dat verschil met een zonnetje bij 20* & een koude nacht en de sneeuw hier is best groot te noemen.

Vannacht kwam ik aan, met enkel een zomerjasje, en dat heb ik gevoeld.
__________________
Drie.
Oud 06-03-2005, 12:08
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-03-2005 @ 16:18 :
Ik heb een diagnose gekregen waar ik niks mee kan. Ik wil dat niet hebben dus ontken ik het gewoon. Niemand neemt het serieus want de halve wereld roept dat ie het heeft..

En nu willen ze echt dat ik naar rintveld ga, oke ik stond en sta er wel achter maar toch... Ik wil er niet meer over na denken. En al helemaal niet meer over praten.

Vanavond naar brothers, hopelijk wordt dat le=uk en zet ik alles van me af
"Ik wil dat niet hebben dus ontken ik het gewoon", steek je hier
niet ontzettend je kop mee in het zand?

'De halve wereld' kan best roepen dat 'ie het heeft, maar het
verschil met JOU is dat jij een diagnose gekregen hebt, en dat
is des te meer reden om het juist wél serieus te nemen.

Want ik heb bij jou het gevoel dat het niet zozeer de anderen
zijn die het niet serieus nemen (als dat al zo is?), maar dat jij
juist degene bent die het niet serieus neemt.

Tuurlijk is het niet fijn om te horen, en ik kan heel goed begrijpen
dat je het niet wilt hebben. Maar laat dat "ik wil dat niet hebben"
gevoel dan juist een reden zijn om er tegen aan te gaan, er tegen
te knokken, in plaats van je kop in het zand te steken.

Want met dat vechten is de kans dat je over een tijdje inderdaad
terecht kunt ontkennen dat je het niet hebt, is veel groter
dan wanneer je het blijft ontkennen - ergens eigenlijk wel
wetende dat..
__________________
Drie.
Oud 06-03-2005, 12:16
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Quiana schreef op 06-03-2005 @ 12:57 :
Terug van vakantie!

En dat verschil met een zonnetje bij 20* & een koude nacht en de sneeuw hier is best groot te noemen.

Vannacht kwam ik aan, met enkel een zomerjasje, en dat heb ik gevoeld.
Haha, slim
__________________
Reina de la Calle
Oud 06-03-2005, 12:54
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik voel me goed en slecht.
Gisteren een heftige ruzie gehad op msn Msn-vriendschap waarschijnlijk verbroken.

Ik voel me blij ik moet alleen scheikunde maken enzo Morgen weer naar school.

Ben ik een studje?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 06-03-2005, 13:13
ik ben mezelf
ik ben mezelf is offline
wij hebben donderdag beslissingswedstrijd voor t kampioenschap en nu blijkt dus dat sommigen de opstelling al weten, die is tegen hun verteld door de coach. Een meisje uit me team en ik vonden het dus niet kunnen dat sommigen dat al wisten dit hebben we tegen de coach gezegd en hij ontkent alles, nu ben k dus bang dat ik en dat meisje er allebei uitstaan en dat zou k egt heel erg vinden... want k heb er al die tijd zoveel voor over gehad en dan sta k eruit
__________________
ik ben mezelf en je moet maar leren om mij zo te accepteren
Oud 06-03-2005, 14:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ben supermoe, maar het was wel erg gezellig gister .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 06-03-2005, 16:07
Verwijderd
Ik haat me arrogante buurman die mij en mn zus gewoon loopt te versieren
& zn stomme vrouw die hem niet ff bij me vandaan houd(t)
Oud 06-03-2005, 16:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
forever schreef op 06-03-2005 @ 17:07 :
Ik haat me arrogante buurman die mij en mn zus gewoon loopt te versieren
& zn stomme vrouw die hem niet ff bij me vandaan houd(t)
Gewoon slaan.
Oud 06-03-2005, 17:03
Verwijderd
Lord, here comes the flood
We’ll say goodbye to flesh and blood
If again, the seas are silent
In any still alive
It’ll be those who gave their island to survive
Drink up, dreamers, you’re running dry


Oud 06-03-2005, 17:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heerlijk als het buiten sneeuwt, als jij lekker warm binnen kan blijven.
Oud 06-03-2005, 18:28
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
aaargh! Ben nu écht ziek: 39 graden koorts. Maar ik kan morgen en overmorgen niet missen, wat nu?
Ja... gewoon niet gaan, maar dàt komt echt niet uit...
__________________
Tsja
Oud 06-03-2005, 18:32
Verwijderd
Goh wat een druk sociaal weekend Het is weer totaal anders gelopen dan dat ik zelf had verwacht
Oud 06-03-2005, 18:49
Verwijderd
Ik had nooit gedacht dat ik zo over familie zou denken, maar mijn oma is echt een rot mens!

*sjucht* Zou wel meer willen luchten, maar heb er even de 'kracht' niet voor...
Oud 06-03-2005, 18:51
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Waarom werkt dat fotoboek niet voor mij
En wat kan ik toch hyperactief en vrolijk worden van sommige dingen En dan kan ik weer niet goed omgaan met mensen die zich minder goed voelen. Maar ik ben gewoon blij nu
__________________
Reina de la Calle
Oud 06-03-2005, 18:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-03-2005 @ 10:48 :
Er zijn volgens mij wel zwembaden in Rotterdam die ook open zijn voor anderen dan gezinnen...misschien een ander zwembad proberen?
Had niet geholpen, ik was gewoon boos. Bovendien, in Rotterdam zijn dingen moeilijk te vinden. Behalve Tropicana, die is alleen zo duur. Dus dat werd bij voorbat niets.

Maar goed, gister was alles gewoon even fout, nu is alles weer even goed. Whatever, zolang het goed is vind ik het best. Donderdag en vrijdag tentamens, dus deze week even weinig forummen... En nu ga ik ven vriendje knuffelen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-03-2005, 18:55
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
forever schreef op 06-03-2005 @ 17:07 :
Ik haat me arrogante buurman die mij en mn zus gewoon loopt te versieren
& zn stomme vrouw die hem niet ff bij me vandaan houd(t)
Haal zo'n flodder truuk uit. Terwijl hij jou loopt te versieren laat je je zus foto's maken en die stuur je naar z'n vrouw.
Oud 06-03-2005, 19:49
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
goh morgen begint mijn stage, drie weken, en ik ben zo bang dat het gaat tegenvallen, ik denk dat het echt saai gaat worden. Ondertussen heb ik ook nog eens zeer veel werk voor school. ROTSCHOLEN!!
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Oud 06-03-2005, 20:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo wat ben ik ego zeg

beetje zitten denken aan mijn shit terwijl zij nu eindelijk eens wat verteld....*trut*

meeeen haat mezelf echt om mn gedrag...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-03-2005, 20:58
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Hermione schreef op 05-03-2005 @ 17:18 :
Er staat toch Rintveld? Lijkt me duidelijk..
Ga je conclusies even ergens anders trekken?

Ik moet naar een psych... nu nog de eerste stap zetten
Oud 07-03-2005, 00:11
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
whoa no way!

ik ben moe. en ik moet nog heel veel werk doen voor morgen. en de motivatie is verdwenen. en als ik het niet doe ben ik zwaar de lul. dus nu baal ik. en sja wat maakt dat ding nou uit eigenlijk? het slaat helemaal nergens op. maja dat is de toekomst dingen doen die gezegd worden omdat, ja daarom. het slaat nergens op. en het leid niet tot geluk. tenminste de voorlopige jaren niet. en ik zie het niet veranderen. werken.
Oud 07-03-2005, 08:14
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Omdat ik het geil vind als hij door mn haartjes woelt
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 07-03-2005, 09:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik voel me eigenlijk best goed. Ondanks dat ik rot geslapen heb en nog moe ben. Heb toch wat energie, lijkt wel alsof het zomer is, zo voel ik me. Vanavond in de vrieskou trainen en ik heb er zin in. Ondanks dat de training niet leuk wordt.

Twijfel alleen. Het is vertrouwd met m'n vriend, voel me op m'n gemak, maar ik mis iets. Ik moet er niet aan denken verliefd te worden op een jongen die niet mijn type is, te jong is en verre in de buurt komt van m'n intelligentie. Maar ik doe het zelf of doe ik het zelf niet en is er gewoon niets aan te doen? Of wil ik gewoon weer spanning, wat nieuws?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-03-2005, 11:19
Verwijderd
Gadver, al die kleine details die ik ff moet regelen.

Hé, dat lucht op
Oud 07-03-2005, 11:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik wil graag iets meer zekerheid hebben, heb t gevoel dat mn leven nu aan elkaar hangt van onzekerheden te beginnen bij mn studie....

Als ik die keuzes eenmaal op de rails heb, zal t wel beter gaan denk ik, want het maakt me ondertussen echt gek dat ik niet weet wat ik wil. Ik ben dit niet gewend, heb dit nog nooit eerder gekend en het is ontzettend frustrerend.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-03-2005, 11:48
Verwijderd
ben nu op het sociaal psychiatrisch centrum en tis saai hier. ik heb gewoon niks met de mensen hier en een beetje kleuren ofzo... tja. hier ligt gewoon mijn toekomst niet. ik wil naar huis.
Oud 07-03-2005, 11:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
just wanna leave tis place...
let me be an angel
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-03-2005, 12:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 06-03-2005 @ 21:58 :
Ik moet naar een psych... nu nog de eerste stap zetten
*dikke knuf*

T komt best goed met jou hoor.


Huhhhhhhhhhh, wanneer kan ik me er nou eindelijk toe zetten dat laptop van mijn kamer te halen en spss op te starten???
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-03-2005, 13:23
Verwijderd
vervolg:
Ik ben nu 4 dagen verder en ik heb den indruk da'k mijn dieptepunt begin te bereiken. Voor de moment lijkt alles enorm nutteloos en kan ik me voor niks inzetten. Tot zover dus mijn meesterlijk studieplan en bijhorende instelling. Ik hoop dat het morgen terug wat beter gaat gaan, maar voor vandaag zie ik het nimmer goedkomen. Het doet voor de moment echt geen goed om te lachen, het is vermoeiend.

Melancholische muziek alom.
Oud 07-03-2005, 13:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-03-2005 @ 12:32 :
Ik wil graag iets meer zekerheid hebben, heb t gevoel dat mn leven nu aan elkaar hangt van onzekerheden te beginnen bij mn studie....

Als ik die keuzes eenmaal op de rails heb, zal t wel beter gaan denk ik, want het maakt me ondertussen echt gek dat ik niet weet wat ik wil. Ik ben dit niet gewend, heb dit nog nooit eerder gekend en het is ontzettend frustrerend.
I know, I know. Been there, done that, bought the T-shirt... Sterkte.

Verliefd nog steeds, ik wil niet.
Oud 07-03-2005, 15:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-03-2005 @ 14:27 :
I know, I know. Been there, done that, bought the T-shirt... Sterkte.

Verliefd nog steeds, ik wil niet.
Vanochtend heb ik het eindelijk aan mn beste vrienden verteld hoe erg ik ermee zit, ze wisten wel dat ik een beetje aan t twijfelen was, maar niet zo erg. Heel fijn gesprek met ze gehad (al was t via msn) en ze hebben me duidelijkheid gegeven, ik moet knopen doorhakken, niet mn horizon versmald laten, doen waar ik echt voor wil gaan en ook nog aangegeven wat ze bij me vinden passen
Naja, dat was hetzelfde als anderen al tegen me gezegd hebben, dus dat heeft wel het eea aan. Nu kijken wlke studies waar gegeven worden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-03-2005, 15:32
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-03-2005 @ 13:24 :
*dikke knuf*

T komt best goed met jou hoor.
knuff... ok, omdat het virtueel is
maar ik weet het niet
dan moet iemand me echt meeslepen vrees ik
Oud 07-03-2005, 15:38
Arashi
Arashi is offline
Ohjee.

Volgende week gesprek RV.

Klinkt vast hartstikke stom en kinderachtig, maar; ik had zo gehoopt dat het wat langer zou duren. Of dat ze me vergeten waren of wat dan ook. Want drie maanden wachten tussen het adviesgesprek en het begin van de behandeling is vast niet realistisch, ervan uitgaande dat dan ook duidelijk is wat het wordt (wat wel de bedoeling is), terwijl ik dat wel nodig heb voor dit jaar..

En dan kruipt de angst ook weer op; ik ben toch veel te dik voor RV?

Oud 07-03-2005, 16:10
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Cuanto tiempo crees que aguantaras
Cuantas lágrimas vas a guardar,
en tu vaso de cristal.
Oud 07-03-2005, 16:12
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-03-2005 @ 16:17 :
.. ik moet knopen doorhakken, niet mn horizon versmald laten, doen waar ik echt voor wil gaan en ook nog aangegeven wat ze bij me vinden passen ..
Knopen doorhakken zorgt toch juist voor een versmalde horizon? Oftewel; als je knopen doorhakt weet je toch waar je heen gaat op de horizon en welk deel van de horizon je afstoot?
Oud 07-03-2005, 16:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-03-2005 @ 17:12 :
Knopen doorhakken zorgt toch juist voor een versmalde horizon? Oftewel; als je knopen doorhakt weet je toch waar je heen gaat op de horizon en welk deel van de horizon je afstoot?
Mja, zo zou je dat inderdaad kunnen bekijken, maar als je je steeds maar op één ding richt en daar blijft het bij en kijkt verder niet naar mogelijkheden, dan hak je én geen knopen door én je hebt een smalle horizon.

Of zoiets Ik snap wel wat jij bedoelt, hoor

En ik heb eigenlijk niets te luchten, want ik ben mijn crisisje te boven en ik voel me weer heerlijk vaag
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 07-03-2005, 16:19
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-03-2005 @ 17:14 :
Mja, zo zou je dat inderdaad kunnen bekijken, maar als je je steeds maar op één ding richt en daar blijft het bij en kijkt verder niet naar mogelijkheden, dan hak je én geen knopen door én je hebt een smalle horizon.

Of zoiets Ik snap wel wat jij bedoelt, hoor

En ik heb eigenlijk niets te luchten, want ik ben mijn crisisje te boven en ik voel me weer heerlijk vaag
Mja maar dan heb ik meer zoiets van .. je hebt een brede horizon alleen je staat stil en je loopt nergens heen .. je kijkt alleen een beetje toe naar alles.

Geen crisis ; wat doe je dan in dit topic; scheer je weg. Dadelijk krijgen we hier nog vrolijke mensen in dit topic; dan word 't echt armaggeddon.
Oud 07-03-2005, 16:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-03-2005 @ 17:19 :
Mja maar dan heb ik meer zoiets van .. je hebt een brede horizon alleen je staat stil en je loopt nergens heen .. je kijkt alleen een beetje toe naar alles.

Geen crisis ; wat doe je dan in dit topic; scheer je weg. Dadelijk krijgen we hier nog vrolijke mensen in dit topic; dan word 't echt armaggeddon.
Mja, dat bedoelde ik ook een beetje. Maar nu zitten we over iets te praten dat enkel Wolter aan gaat en dat is dus een beetje vaag

Ik wou iets ontopic erbij voegen, kan ook wel nutteloos gaan zeuren als je dat liever hebt En een hart moet ook gelucht worden als er iets positiefs is, toch?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 07-03-2005, 16:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 07-03-2005 @ 16:32 :
knuff... ok, omdat het virtueel is
maar ik weet het niet
dan moet iemand me echt meeslepen vrees ik
Ik heb eind deze week tentamens. Maar daarna... Knip je haar maar kort, want ik zou er nog weleens houvast aan kunnen vinden.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-03-2005, 16:46
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Dus ja.
Was ik op school, veel gelachen vooral bij natuurkunde

Maar ja. De juf denkt dat ik en vriend hebt wtf Alleen omdat ik in de les was stond te dromen.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 07-03-2005, 17:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-03-2005 @ 17:12 :
Knopen doorhakken zorgt toch juist voor een versmalde horizon? Oftewel; als je knopen doorhakt weet je toch waar je heen gaat op de horizon en welk deel van de horizon je afstoot?
Aangezien ik niet graag weg wil uit Enschede en dat wel moet als ik een studie buiten Enschede ga doen (woon op de cmapus nl), moet ik keuzes maken. Of mn horizon verbreden of smal laten en mss verkeerde keuzes maken

Die knoop moet ik doorhakken dus
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-03-2005, 18:45
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Kut kut kut kut kut!!!!!!!!!!!!!!
Bah, nou zit ik dus weer te wachten totdat hij online komt. Gisteren was hij dus weer even online na een halfjaar me geblockt te hebben. Ik had me dus net gerealiseerd dat hij niet meer online zou komen, maar dan komt ie dus weer plotseling wel weer online...Heel leuk, maar nou zit ik dus weer te wachten totdat ie weer online komt. Komt er nou nooit een einde aan?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 07-03-2005, 19:23
Mara
Mara is offline
Goede dag
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #23!
Verwijderd
489 27-03-2005 19:37
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.