Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2004, 11:14
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 03-09-2004 @ 01:05 :
Ik denk toch echt dat je mijn tweede post nog eens moet lezen. Tweede pagina van dit topic, helemaal bovenaan.

Of heb ik het soms te moeilijk verwoord?
Kereltje, ofwel ga je een discussie aan, ofwel niet. Ik weet welke berichten ik gelezen heb.
En, neen, je hebt het niet te moeilijk verwoord. Maar als het je alleen maar gaat om in een hoekje te staan huilen en wild in het rond te roepen, ga je gang, maar ik voel me niet verplicht om daarin mee te gaan. Jij bent degene die zegt dat je superieur bent aan anderen. Jij bent degene die erover begint te huilen en de discussie ontvlucht. Go ahead.
Advertentie
Oud 03-09-2004, 11:20
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
En jij bent degene die kennelijk nog steeds mijn tweede post in dit topic niet gelezen heeft.

Ik denk echt dat je eens zou moeten proberen om alles te lezen voordat je dingen begint te roepen want je zet jezelf een beetje voor lul nu... Misschien kick je daar wel op, daar kan ik niet over oordelen. Misschien ben je ook wel gewoon dom en gezien je reacties lijkt me dat waarschijnlijker.

Maar omdat je kennelijk ook te koppig bent om even terug te gaan naar de tweede pagina van dit topic zal ik even quoten wat ik daar schreef:

Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 19:06 :

Het verbaast me dat er uberhaupt mensen zijn die serieus ingaan op een verhaal wat zo duidelijk over de top is, maar volgens mij komt dat voornamelijk omdat een hoop mensen graag WIL dat straight edge kids zich zo profileren.
Is het nu iets duidelijker of moet ik me monosyllabischer uitdrukken?
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Oud 03-09-2004, 12:41
Malfunction
Malfunction is offline
Doe niet zo ridicuul jasper.
__________________
SAID AND DONE - www.saidanddone.org
Oud 03-09-2004, 14:24
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 03-09-2004 @ 11:34 :
ja, wat niet wil wegnemen dat 1 pilletje XTC OF Ephedra hoe dan ook slecht voor je is
/B]


daar ging het helemaal niet over


Citaat:
Skyrise schreef op 03-09-2004 @ 11:34 :


jou post is ook lekker nuttig *NOT*
en dit bewijst dat je niets meer te zeggen hebt
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 03-09-2004, 15:10
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 03-09-2004 @ 12:20 :
En jij bent degene die kennelijk nog steeds mijn tweede post in dit topic niet gelezen heeft.

Ik denk echt dat je eens zou moeten proberen om alles te lezen voordat je dingen begint te roepen want je zet jezelf een beetje voor lul nu... Misschien kick je daar wel op, daar kan ik niet over oordelen. Misschien ben je ook wel gewoon dom en gezien je reacties lijkt me dat waarschijnlijker.

Is het nu iets duidelijker of moet ik me monosyllabischer uitdrukken?
Mooi zo, je kent ook woorden van meer dan 2 lettergrepen.
Misschien dit, misschien dat, misschien hier, misschien morgen. Je valt in herhaling, denk ik misschien kennelijk.
Ik heb je tweede post wel gelezen, en je derde en vierde en vijfde en eerste ook, dus quote die ook nog maar een keer. Kennelijk, misschien.

Misschien vind je jezelf "zo duidelijk over de top", mensen die zichzelf superieur wanen omwille van hun muzikale voorkeuren en de regeltjes van hun groepje dat ze volgen, vind ik vooral onmenselijk arrogant. Als je vindt dat ik mezelf voor lul zet door jou een arrogant gezwel te vinden, neem ik dat er graag bij.
Oud 03-09-2004, 15:28
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
verhalen over hoeveel je kan zuipen of dat je uberhaupt dit weekend gaat zuipen zijn even triest!
__________________
"Hou het hard!"
Oud 03-09-2004, 15:30
Malfunction
Malfunction is offline
Vanavond gaat het loooooos !

Tot de kleppen van de hel !
__________________
SAID AND DONE - www.saidanddone.org
Oud 03-09-2004, 15:33
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 03-09-2004 @ 16:10 :

Misschien vind je jezelf "zo duidelijk over de top", mensen die zichzelf superieur wanen omwille van hun muzikale voorkeuren en de regeltjes van hun groepje dat ze volgen, vind ik vooral onmenselijk arrogant. Als je vindt dat ik mezelf voor lul zet door jou een arrogant gezwel te vinden, neem ik dat er graag bij.
Het zou aan de zogeheten 'taalbarriere' kunnen liggen maar hier in Nederland betekent 'over the top' dat je iets tot in het belachelijke overdrijft en niet dat je jezelf superieur acht.

Als het niet aan de eerder genoemde 'taalbarriere' ligt dan ben je gewoon onbeschrijfelijk dom. Vooralsnog heb je het voordeel van de twijfel.
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Oud 03-09-2004, 15:37
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Jongetjes, niet zo ruziën, anders voel ik me genoodzaakt tussenbeide te komen.
Oud 03-09-2004, 15:37
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 03-09-2004 @ 16:28 :
verhalen over hoeveel je kan zuipen of dat je uberhaupt dit weekend gaat zuipen zijn even triest!
Behalve als ze verteld worden door coole metalheads en andere thrashlosers.
__________________
The death toll is rising
Oud 03-09-2004, 15:46
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 03-09-2004 @ 16:33 :
Het zou aan de zogeheten 'taalbarriere' kunnen liggen maar hier in Nederland betekent 'over the top' dat je iets tot in het belachelijke overdrijft en niet dat je jezelf superieur acht.

Als het niet aan de eerder genoemde 'taalbarriere' ligt dan ben je gewoon onbeschrijfelijk dom. Vooralsnog heb je het voordeel van de twijfel.
'Over the top' is een Engelstalige uitdrukking. Tot op heden spreken we in Vlaanderen en Nederland nog steeds dezelfde taal (het Nederlands trouwens, en niet het Engels), dus maak je maar geen zorgen. Ik weet wat je bedoelt met 'over the top'. Iets overdrijven of iets in het belachelijke trekken zijn inderdaad mogelijke vertalingen. Ondanks het feit dat ik volgens jouw redenering ongelooflijk dom ben, is 'iets in het belachelijke overdrijven' ook nog duidelijk genoeg voor mij.

Ik reageerde echter op iets anders, wat jij ook hebt gezegd.
"sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen. ". Als ik daarbij mag veronderstellen dat jij ook een 'sxe kid' bent, ga ik er inderdaad van uit dat jij je superieur acht aan anderen, ook al begin je daar achteraf over te huilen. Ga zo verder! Je bent mijn meerdere! Mijn excuses dat ik onrein ben! Arrogante kwal.
Oud 03-09-2004, 15:54
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 03-09-2004 @ 16:46 :

Ik reageerde echter op iets anders, wat jij ook hebt gezegd.
"sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen. ". Als ik daarbij mag veronderstellen dat jij ook een 'sxe kid' bent, ga ik er inderdaad van uit dat jij je superieur acht aan anderen, ook al begin je daar achteraf over te huilen. Ga zo verder! Je bent mijn meerdere! Mijn excuses dat ik onrein ben! Arrogante kwal.
Wat ik met mijn tweede post zeg is dat ik het vreemd vind dat mensen mijn eerste post serieus nemen omdat het zo overduidelijk tot in het belachelijke overdreven is.
Dat je dat ondertussen nog steeds niet begrepen hebt zegt genoeg over je intelligentie.
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Oud 03-09-2004, 15:56
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 03-09-2004 @ 16:54 :
Wat ik met mijn tweede post zeg is dat ik het vreemd vind dat mensen mijn eerste post serieus nemen omdat het zo overduidelijk tot in het belachelijke overdreven is.
Dat je dat ondertussen nog steeds niet begrepen hebt zegt genoeg over je intelligentie.
Chill anders allebei ff
Oud 03-09-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 03-09-2004 @ 16:46 :
Ik reageerde echter op iets anders, wat jij ook hebt gezegd.
"sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen. ". Als ik daarbij mag veronderstellen dat jij ook een 'sxe kid' bent, ga ik er inderdaad van uit dat jij je superieur acht aan anderen, ook al begin je daar achteraf over te huilen. Ga zo verder! Je bent mijn meerdere! Mijn excuses dat ik onrein ben! Arrogante kwal.
Oud 03-09-2004, 16:11
Malfunction
Malfunction is offline
__________________
SAID AND DONE - www.saidanddone.org
Oud 03-09-2004, 16:12
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Deze discussie zou meer zin hebben als er ook relevante argumenten gegeven zouden worden. Sterker nog, een discussie beginnen en daarna eerste en tweede quotes gaan analyseren schiet helemaal niets op...
Oud 03-09-2004, 16:41
Verwijderd
tsja

sommige gedachtes van sxe vind ik best ok, ik ken een aantal die echt tof zijn
maar het is niet echt aan mij besteed. ik heb wel n hele tijd niet gerookt en gedronken, maar dat had niet zozeer iets met sxe te maken. helaas was de aantrekkingskracht tussen mij en de fles wijn te groot.

maar enema aboration, wat bedoel je precies met dat zuiverheidsgebeuren van het ras (met name, wat het ras er mee te maken heeft)? want die snap ik niet helemaal.
superieur is trouwens wel een erg verkeerd gekozen woord, dat klinkt weer zo nazie.
Oud 03-09-2004, 16:42
Malfunction
Malfunction is offline
Wat is er mis met nazi's ?
__________________
SAID AND DONE - www.saidanddone.org
Oud 03-09-2004, 16:58
Verwijderd
Er kan hier geen fatsoenlijke discussie zijn omdat de meerderheid van degenen die hier posten niet eens alles lezen wat er gepost werd. Dan krijg je natuurlijk domme reacties en zit de topic vast.

@enema abortion: waarom doe je nog moeite om het uit te leggen? het heeft blijkbaar toch geen nut...
Oud 03-09-2004, 17:01
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
I'm not your casanova!
Oud 03-09-2004, 18:29
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-09-2004 @ 20:51 :
waarom beginnen mensen met alcohol en drugs en roken? juist ja om ergens bij te horen.
voor sommige mensen ja. ooit wel eens gehoord van nieuwsgierigheid en willen expirimenteren met de dingen die eigenlijjk niet mogen?

kan ik het net zo goed aan jou vragen maar dan andersom.. met hetzelfde domme 'juistja'-antwoord erbij natuurlijk.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 03-09-2004, 19:32
Verwijderd
Citaat:
rxQueen schreef op 03-09-2004 @ 17:41 :

maar enema aboration, wat bedoel je precies met dat zuiverheidsgebeuren van het ras (met name, wat het ras er mee te maken heeft)? want die snap ik niet helemaal.
superieur is trouwens wel een erg verkeerd gekozen woord, dat klinkt weer zo nazie.
Heb je de topic uberhaupt wel doorgelezen,.... pfffffffffffffffff
Oud 03-09-2004, 21:22
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 03-09-2004 @ 16:28 :
verhalen over hoeveel je kan zuipen of dat je uberhaupt dit weekend gaat zuipen zijn even triest!
okee, nu ga ik een domme opmerking plaatsen:
Ook al ben ik niet straight edge, tegen zulke mannetjes kan ik niet tegen. Zo van:

"Jongen, vrijdag was ik helemaal wasted, zoveel alcohol"
Oud 03-09-2004, 21:25
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-09-2004 @ 19:29 :
voor sommige mensen ja. ooit wel eens gehoord van nieuwsgierigheid en willen expirimenteren met de dingen die eigenlijjk niet mogen?

kan ik het net zo goed aan jou vragen maar dan andersom.. met hetzelfde domme 'juistja'-antwoord erbij natuurlijk.
Onzin, wat facethetruth zegt is gewoon waar.
Mensen beginnen met roken en drinken omdat ze niet "voor lul" willen staan bij vrienden. Ze willen stoer zijn. Zo ben ik begonnen, zo ben jij begonnen (als je rookt dan tenminste). Zo is iedereen begonnen.
Oud 03-09-2004, 21:27
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Pim Stab Back schreef op 03-09-2004 @ 17:42 :
Wat is er mis met nazi's ?
[Nerd]wat is er mis met de nazi's? omg, uit mijn artistiek geschiedkundig oogpunt veel, aangezien ze vele kunstwerken hebben vernield , door die stomme nazi's hebben we 40 jaar langer moeten wachten vooraleer we de "Schat van Priamus" konden bewonderen, en nu is die ook nog eens in Rusland. Ga jij mijn reis betalen naar Moskou? [/Nerd]

.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 04-09-2004, 07:32
Verwijderd
Straight Edge lyrics
I'm a person just like you
But I've got better things to do
Than sit around and fuck my head
Hang out with the living dead
Snort white shit up my nose
Pass out at the shows
I don't even think about speed
That's something I just don't need

I'VE GOT THE STRAIGHT EDGE

I'm a person just like you
But I've got better things to do
Than sit around and smoke dope
'Cause I know I can cope
Laugh at the thought of eating ludes
Laugh at the thought of sniffing glue
Always gonna keep in touch
Never want to use a crutch

I'VE GOT THE STRAIGHT EDGE
Oud 04-09-2004, 09:46
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Apomes schreef op 03-09-2004 @ 22:27 :
[Nerd]wat is er mis met de nazi's? omg, uit mijn artistiek geschiedkundig oogpunt veel, aangezien ze vele kunstwerken hebben vernield , door die stomme nazi's hebben we 40 jaar langer moeten wachten vooraleer we de "Schat van Priamus" konden bewonderen, en nu is die ook nog eens in Rusland. Ga jij mijn reis betalen naar Moskou? [/Nerd]

.
Ik zeg het niet vaak, maar...mooi gezegd
Oud 04-09-2004, 09:55
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Het gebruik van alcohol wordt zo normaal bevonden dat iedereen het maar doet. Net zoals een sigaretje roken, zodat je jezelf een houding aan kan nemen. Dus in dat opzicht ga ik graag mee in het Straight Edge verhaal. Ik wil mij zelf tegen dat keren wat zo normaal gevonden word, maar wat eigenlijk niet normaal zou moeten zijn.

Aan de andere kant: Ik snap best goed dat mensen het lekker vinden af en toe een glaasje te drinken, een sigaretje of een jointje te roken. Maar waarom wordt dat nou zo overdreven? Het lijkt haast wel gewoon dat je elk weekend aangeschoten of dronken moet zijn! Mensen kijken je vreemd aan als je zegt dat je nog nooit een sigaretje of jointje heb gerookt. Raaaare maatschappij hoor.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 04-09-2004, 09:58
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Synonym schreef op 04-09-2004 @ 10:55 :
Mensen kijken je vreemd aan als je zegt dat je nog nooit een sigaretje of jointje heb gerookt. Raaaare maatschappij hoor.
dat vind k ook raar als je dat nog nooit geprobeerd hebt. ben je dan niet nieuwsgierig naar dat soort dingen??
__________________
ignorance is bliss
Oud 04-09-2004, 10:01
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Experimenteren met roken hahaha. Arjan heeft gewoon gelijk,
__________________
The death toll is rising
Oud 04-09-2004, 10:04
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Citaat:
little nemo schreef op 04-09-2004 @ 10:58 :
dat vind k ook raar als je dat nog nooit geprobeerd hebt. ben je dan niet nieuwsgierig naar dat soort dingen??
Nee absoluut niet Afgezien van dat ik er waarschijnlijk toch niet tegen kan (astma-bronchitis).

Ik experimenteel liever met andere dingen.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 04-09-2004, 10:09
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-09-2004 @ 22:25 :
Onzin, wat facethetruth zegt is gewoon waar.
Mensen beginnen met roken en drinken omdat ze niet "voor lul" willen staan bij vrienden. Ze willen stoer zijn. Zo ben ik begonnen, zo ben jij begonnen (als je rookt dan tenminste). Zo is iedereen begonnen.
maar ik heb ook gelijk vind ik en nee ik rook niet. als je zo moet beginnen ben je gewoon dom.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 04-09-2004, 10:14
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Roken is voor klootjes
Oud 04-09-2004, 10:42
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Cyntia, natuurlijk is het wel experimenteren... maar waarom gebruik je dan geen coke, ook een experiment op zich... Maar zou je het ook niet doen als het net zo geaccepteerd was als bijv. alcohol drinken of blowen. en bijna al je vrienden het zouden doen.
natuurlijk wil je een keer kijken wat er gebeurd als je drinkt, maar bij drinken is het toch de bedoeling dat je zo lang mogelijk standhoud zonder dronken te worden?

met zuipen om het zuipen kan ik me niet identificeren, mensen mogen het allemaal best doen hoor en verhalen zijn soms echt GENIAAL (zoals DeadNation zei). MAAR ook ik heb geniale verhalen, meegemaakt in nuchtere tijden. En ik weet nog precies elke seconde daarvan, omdat ik niet stomdronken alles meemaakte.

Ik maak elke keus bewust en kan niks op dronkenschap schuiven ofzo. Ik neem volle verantwoordelijkheid over mn acties. Terwijl veel leeftijdsgenoten dan altijd zeggen 'ja ik was dronken'.

"bottled excuses"
__________________
"Hou het hard!"
Oud 04-09-2004, 10:44
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 04-09-2004 @ 11:09 :
maar ik heb ook gelijk vind ik en nee ik rook niet. als je zo moet beginnen ben je gewoon dom.
naja, je begint niet met roken als je twaalf bent, en je gaat naar de supermarkt om boodschappen voor je moeder te doen en dan bij de kassa denken. Hey een pakje peuken, laat ik dat is proberen
Oud 04-09-2004, 11:22
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 04-09-2004 @ 11:42 :
Cyntia, natuurlijk is het wel experimenteren... maar waarom gebruik je dan geen coke, ook een experiment op zich... Maar zou je het ook niet doen als het net zo geaccepteerd was als bijv. alcohol drinken of blowen. en bijna al je vrienden het zouden doen.
natuurlijk wil je een keer kijken wat er gebeurd als je drinkt, maar bij drinken is het toch de bedoeling dat je zo lang mogelijk standhoud zonder dronken te worden?

met zuipen om het zuipen kan ik me niet identificeren, mensen mogen het allemaal best doen hoor en verhalen zijn soms echt GENIAAL (zoals DeadNation zei). MAAR ook ik heb geniale verhalen, meegemaakt in nuchtere tijden. En ik weet nog precies elke seconde daarvan, omdat ik niet stomdronken alles meemaakte.

Ik maak elke keus bewust en kan niks op dronkenschap schuiven ofzo. Ik neem volle verantwoordelijkheid over mn acties. Terwijl veel leeftijdsgenoten dan altijd zeggen 'ja ik was dronken'.

"bottled excuses"
True that. Ik was dronken is zo'n beetje het slechtste excuus ooit.
__________________
The death toll is rising
Oud 04-09-2004, 11:22
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Synonym schreef op 04-09-2004 @ 11:04 :
Nee absoluut niet Afgezien van dat ik er waarschijnlijk toch niet tegen kan (astma-bronchitis).

Ik experimenteel liever met andere dingen.
nouja dat vind ik dus raar en ik denk veel andere ook...je wil toch weten hoe zoiets is??

...tenzij je bronchitis hebt idd...
__________________
ignorance is bliss
Oud 04-09-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 04-09-2004 @ 12:22 :
True that. Ik was dronken is zo'n beetje het slechtste excuus ooit.
Oud 04-09-2004, 13:13
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Echt, het zal mij een bal jeuken, ik doe toch waar ik zin in heb. En als er dan een pisventje is die het er niet mee eens is, dan mag hij lekker m'n kontsnor likken.
Oud 04-09-2004, 13:14
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Falkh schreef op 04-09-2004 @ 14:13 :
Echt, het zal mij een bal jeuken, ik doe toch waar ik zin in heb. En als er dan een pisventje is die het er niet mee eens is, dan mag hij lekker m'n kontsnor likken.
Oud 04-09-2004, 13:15
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Falkh schreef op 04-09-2004 @ 14:13 :
, dan mag hij lekker m'n kontsnor likken.
we waren dronken echt en we hadden honger
Oud 04-09-2004, 13:17
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 04-09-2004 @ 12:22 :
True that. Ik was dronken is zo'n beetje het slechtste excuus ooit.
zeker nog nooit naast een lelijke vrouw wakker geworden
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 04-09-2004, 13:23
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
baldadigheid schreef op 04-09-2004 @ 14:17 :
zeker nog nooit naast een lelijke vrouw wakker geworden
Jij wel?
Oud 04-09-2004, 15:34
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 04-09-2004 @ 14:23 :
Jij wel?
, maar dat kwam omdat ik dronken was
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 04-09-2004, 15:47
Tolchok
Avatar van Tolchok
Tolchok is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 03-09-2004 @ 08:54 :
Vlees vertroebeld je bewust zijn niet.
sxe is een idee waarmee je je kan identificeren, niet een pak regels wat je ineens aanneemt.
nee, maar daar gaat het mij niet om,
ik bedoel meer dat ik sxe een zodanig sociaal bewuste levensstijl vind dat vegetarisme daar in mijn ogen sortof bijhoort.
niet omdat vlees vergif zou zijn/is/whatever

Citaat:
FaceTheTruth schreef op 03-09-2004 @ 08:54 :
sxe is een idee waarmee je je kan identificeren, niet een pak regels wat je ineens aanneemt.
daar ben ik het mee eens.. en voor mij is het vegetarier/sxe samen idee verder zoals jij zegt geen pak regels maar een idee waarmee ik/je je kan identificeren.
__________________
[TSBS] ja leuk, maar ff stil
Oud 04-09-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 04-09-2004 @ 08:32 :
Straight Edge lyrics
I'm a person just like you
But I've got better things to do
Than sit around and fuck my head
Hang out with the living dead
Snort white shit up my nose
Pass out at the shows
I don't even think about speed
That's something I just don't need

I'VE GOT THE STRAIGHT EDGE

I'm a person just like you
But I've got better things to do
Than sit around and smoke dope
'Cause I know I can cope
Laugh at the thought of eating ludes
Laugh at the thought of sniffing glue
Always gonna keep in touch
Never want to use a crutch

I'VE GOT THE STRAIGHT EDGE
Straightedge alto's blijven net zo goed werkloos.
Oud 04-09-2004, 15:59
count.me.out
count.me.out is offline
altijd leuk.
Oud 04-09-2004, 16:26
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
little nemo schreef op 04-09-2004 @ 12:22 :
nouja dat vind ik dus raar en ik denk veel andere ook...je wil toch weten hoe zoiets is??

...tenzij je bronchitis hebt idd...
nou, iets wat zo'n putlucht voortbrengt als een sigaret ben ik niet benieuwd naar...
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 04-09-2004, 17:28
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
back in the days vond Pim sXe gasten nog een stelletje losers maarja wist hij veel dat er zo'n stoere scene achter zat
Oud 04-09-2004, 23:54
Malfunction
Malfunction is offline
jouw geheugen is niet best bram.

ik heb altijd gezegd dat het niks voor mij was, en daar blijf ik bij.
__________________
SAID AND DONE - www.saidanddone.org
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Straight edge
stanzz
3 08-12-2004 19:36
Muziek hardcore topic [2]
FaceTheTruth
196 27-01-2004 12:00
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 10:22
Muziek Voor de de hippe hardcore en emo kidz
sickboy
251 04-01-2004 22:19
Lifestyle straight edge
Gadje
233 31-08-2003 13:29
Lifestyle Straight Edge(sXe)
dr martens
101 08-10-2002 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.