Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2008, 21:28
Verwijderd
Wat had ik een koppijn zeg. Ben maar een paar uutjes gaan slapen en nu is het wat beter gelukkig.
Mijn behandelaar had nieuws vandaag. Ik kan binnen 3/4 weken beginnen met een 1-daagse dagbehandeling! Dat is een voortraject voor mensen die op de wachtlijst staan voor dagbehandeling. Voor de groep waar ze me eigenlijk in willen zetten is een wachttijd van een jaar. Er is een groep waar ze me misschien ook in kunnen zetten en daar is de wachttijd een half jaar van. Nou, ik ben benieuwd. Overigens vinden ze 1 dag te weinig voor mij dus waarschijnlijk krijg ik daarnaast nog individuele therapie, maar dat moest allemaal nog besproken worden hoe dat eruit komt te zien. Echt, eindelijk nieuws .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2008, 21:30
Verwijderd
Citaat:
lienepien *knuf ook voor jou*.
waarom weet ik niet ze doen altijd zo.
de gedachten van de pillen en het snijden zijn er nog steeds.
net uit paniek een 2de oxazepam gepakt in de hoop dat me gedachtes wat minder worden. (ik mag er 3 op een dag).
Praat je daar wel eens met je huisarts over? (Als ik het goed heb ga je daar toch regelmatig heen? Of misschien met iemand anders?) Want het klinkt echt niet goed, terwijl je je al niet zo happy voelt volgens mij.
'k Hoop dat de oxazepam snel werkt!
Of een andere manier van afleiding.

OT: Dat studeren vanavond heb ik nog 2 minuten geprobeerd. Lukte niet, 'k had te veel hoofdpijn, ik vraag me nu ook af of ik misschien 'gewoon' ziek aan het worden ben. Maar ik ben bang dat het puur spanning is.
Ik moet echt eens stoppen met mezelf zo op te jagen...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Praat je daar wel eens met je huisarts over? (Als ik het goed heb ga je daar toch regelmatig heen? Of misschien met iemand anders?) Want het klinkt echt niet goed, terwijl je je al niet zo happy voelt volgens mij.
'k Hoop dat de oxazepam snel werkt!
Of een andere manier van afleiding.

OT: Dat studeren vanavond heb ik nog 2 minuten geprobeerd. Lukte niet, 'k had te veel hoofdpijn, ik vraag me nu ook af of ik misschien 'gewoon' ziek aan het worden ben. Maar ik ben bang dat het puur spanning is.
Ik moet echt eens stoppen met mezelf zo op te jagen...
.
ik ga elke dinsdag naar de huisarts.
nou toevallig deze woensdag.
omdat ze er deze week woensdag en donderdag zit.
en me eigen huisarts is een man dus daar ga ik niet heen.
zij is 2de huisarts.
en ik vertel het haar elke week weer.
en ik voel me niet happy nee.
en voelt alsof me hoofd uit elkaar barst van de gedachtes.
ik zoek al de hele dag aandacht.
sinds dat ik vanochtend opstond.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 08-04-2008 om 19:13.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:41
Verwijderd
Citaat:
.
ik ga elke dinsdag naar de huisarts.
nou toevallig deze woensdag.
omdat ze er deze week woensdag en donderdag zit.
en me eigen huisarts is een man dus daar ga ik niet heen.
zij is 2fe huisarts.
en ik vertel het haar elke week weer.
en ik voel me niet happy nee.
en voelt alsof me hoofd uit elkaar barst van de gedachtes.
ik zoek al de hele dag aandacht.
sinds dat ik vanochtend opstond.
.
Kan zij je misschien helpen met het zoeken naar eigen woonruimte? Dat scheelt denk ik al een hoop, als je niet steeds de kritiek van je moeder en zusje hoeft aan te horen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:42
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Wow, heb ik even op zich best goed aan mijn werkstuk gewerkt! Ik ben trots op mezelf. En de samenwerking tussen mij en mijn maatje gaat nog steeds goed, al een heel jaar lang .
Nu even uitrusten en dan lekker slapen... ik ben moe.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:48
Verwijderd
Citaat:
@sonho: Thnx nog voor je reactie.
Ik kwam haar vandaag weer tegen en ik word gek.
@Lienepien: Heb je gebeld?? Is alleen maar goed als je belt hoor!

En dan hier, de lang verwachtte foto's van mij en mijn neuspiercing. Ik ben namelijk niet zo gauw tevreden met foto's van mezelf. Met deze ook niet echt...

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik had helemaal over je vraag heengelezen.
Ik heb gebeld en ik heb over een maand weer een afspraak, die hadden ze wel laten staan geloof ik (bel nog wel om het nog een keer te checken binnenkort).
Ze hadden geen vaste vervanger, maar als er iets is kan ik bellen.
Maar hopelijk red ik het tot die tijd.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:49
Verwijderd
En je piercing staat goed!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:52
Verwijderd
Ik zit gewoon te shaken op de fiets als ik die losers zie. Echt niet normaal gewoon. Dat moet stoppen. Bah. Verder heb ik een hekel aan de wereld en wil ik weg. *mopper*

Maar eigenlijk valt het ook wel weer mee, ik wil alleen dattie lief voor me doet en dat doettie ook wel maar nog net ietsje meer. En ik wil gewoon dat mijn hoofd eens ophoudt dingen voor mij te vervormen en dat die ook eens ophoudt met pijn doen want ik kan er niet meer tegen

En nee, het valt niet mee. Ik doe zo'n pijn.
Ik ben blij dat ik woensdag weg mag voor een paar dagen, het liefste zou ik er blijven.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 22:15
kroot
kroot is offline
Citaat:
Welke opera ben je geweest?
Le donne vendicate van Piccini.

@nijn: hele dikke knuffel, sterkte meis!
@missy123456789: wat is je scriptieonderwerp? Ben niet nieuwsgierig hoor
@dolce: keigaaf!
en knuffels voor iedereen die het kan gebruiken.

OT: op mijn werk was wel ok. Eindelijk geen commentaar gehad vandaag. Morgen bij vriendinnetje eten. En ohja. Ik mag met het BFO mee naar Oostenrijk van de zomer!!! Tenminste als ik veel repetities van hun kan, ik moet de data nog checken. Maar woeii die mensen zijn allemaal heel erg goed!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 01:39
Redhair
Redhair is offline
IcedEarth, chick, wat is er gebeurd? Als je wil praten hoor ik het wel op msn oke?

Oooh, ik geef mezelf meerdere schouderklopjes. Werd vanmiddag wakker, nadat ik zondagochtend in slaap viel. Tussendoor wel af en toe wakker geweest, dan liet ik de hond even uit en dronk ik wat, maar voor de rest was coma.
Lekker uitgerust, voelde me niet meer zo kut als vorige week. Goed, ik had K. nog steeds niet gezien, maar maakte me geen zorgen meer, wist dat het wel oke zat. Mijn huisgenootje en ik reden even langs zijn pandje, maar hij was er niet. Niet veel later stond hij eindelijk voor de deur. Eerst was mijn huisgenootje er ook nog bij. K. en ik stoeiden, hij gooide me op bed, daar gaf hij me een kus. Later ging mijn huisgenootje weg. K. en ik gingen wat spullen van zijn oude naar zijn nieuwe huis brengen. Zijn oude huis was een soort bungalow met een klein tuintje net buiten de stad. We hadden patat gehaald en aten het daar buiten op en oooh, ik was zo verliefd op het leven. De vogels vloten, de schapen mekkerden, de lammetjes deden vrolijk met ze mee, de zon ging langzaam onder, we keken over de weilanden, naar de oranje zon boven de bomen, het was zo heerlijk, zo perfect, bijna fout. We hadden het toevallig over verkrachtingen en omdat het mooi bij het gesprek paste, deelde ik luchtig mee dat ik ook eens aangerand ben toen ik vijftien was. De eerste stap gezet. Niet te zwaar, niet over het misbruik maar alleen de losstaande aanranding, maar ik was begonnen met vertellen wat ik wil vertellen. Daarna weer naar mijn huis gegaan.
Ik zat moed te verzamelen om verder te praten, dwong mezelf ertoe, en eindelijk kwam er een vraag over mijn lippen, of hij niet het idee had dat ik een spelletje met hem speelde. Hij vroeg hoe ik dat bedoelde. Ik vertelde dat ik aantrok en afstoot, het gevoel had dat ik hem hiermee steeds verschillende indrukken en ideeen gaf, ik hierdoor vrij vaag was. Ook dat dit mede kwam door die aanranding en dingen die ik als kind had meegemaakt, ik was gewoon bang om te binden, mensen te dichtbij. Ooh, wat een stoner is het ook, hij zei dat hij daar niet zo'n last van had gehad. Ik zei dat ik hem al fucking leuk vond sinds het begin, maar ik steeds blokkeerde, iets me tegen hield. Maar dat ik dat zo zat was. Toen ik vroeg wat hij nou voor mij voelde, werd hij verlegen, zo lief. Ja, hij vond me wel een heel leuke meid, maar wist het ook niet zo, net als ik, een soort bindingsangst. De bindingsanst die alle krakers lijken te hebben.
We keken elkaar aan, hij wist echt niet wat hij moest zeggen, hoe hij moest vertellen wat hij voelde, vond het echt moeilijk. Ik zoende hem dat was goed. Hij is mijn vriendje niet, ik weet niet of dat gaat gebeuren, maar vanavond was fijn. Veel gezoend, lekker tegen elkaar aangelegen, nog meer gezoend, beetje gevreeen, zo heerlijk tegen hem aangelegen en bijna in slaag gevallen, terwijl hij mijn gezicht zacht kuste, zo veel naar hem gelachen terwijl hij naar mij lachte, met onze neuzen tegen elkaar. Waarschijnlijk vreselijk verliefd gekeken en hij keek ook zo fucking lief naar mij en ooh, eindelijkeindelijkeindelijk heb ik hem wat meer toegelaten en het voelt zo goed. En nu is hij op weg naar huis en kruipt hij zometeen bij de ex van N. in bed, hahaha, want zoals ik afgelopen week al vermoedde wonen die twee nou samen en delen ze het enige bed. Ooh de ironie, juist de ex van N.. Maargoed, ze heeft niets met K., dus dit keer is het niet erg dat ik zoen met degene waar zij naast slaapt.
K. vertelde zelfs dat ze had gezegd dat ik wel eens langs mocht komen. Het is nu al een poosje uit tussen N. en haar, ze had het deels wel verwerkt en kende me niet, dus kon ook niet over me oordelen. Ik weet niet of K. het nou iets milder heeft gezegd dan zij, maar het klinkt ontzettend tof en volwassen van haar. Ik weet niet of ik wel behoefte zou hebben om mij in mijn huis te zien, na alles wat ik heb aangericht. Ik vind het echt knap en tof van haar. Mijn moeder zei een paar maanden geleden toen alles nog volop bezig was, dat we later misschien wel vriendinnen zouden worden en zouden lachen om hoe zielig N. eigenlijk is. Ik lachte haar uit, zei dat het nooit kon gebeuren. Wil niet te hard van stapel lopen, maar het zou me nu een stuk minder verbazen. Zoals ik eerder van meerde kanten bedreigingen hoorde, hoor ik nu van meerdere kanten positive dingen.
Maar ooh, K. en ik, hihihi. Vroeg hem ook nog of we over drie weken samen naar een teknofestival in het buitenland gingen, maar hij gaat waarschijnlijk al met N.'s ex en nog een vriendin. Om nou gelijk met haar een paar dagen in een bus en dan wat dagen in het buitenland te zitten lijkt me nog helemaal niet zon goed plan, dus ik wacht wel tot de zomer, nog genoeg teknivals in europa om met hem heen te gaan, lijkt me zo. <3
We zien wel of het wat word tussen ons. Ik heb hem nog niet verteld over mijn moeite met seks, maar heb tenminste de deur geopend, gezegd wat ik voelde en wat me dwarszat en de drempel leek zo hoog maar het was fijn, nu nooit meer aantrekken en afstoten, nooit meer geblokkeerd worden als hij dichtbij komt, de eerste grens is geopend.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 08:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wauw, redhair, wat goed!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:13
Verwijderd
Ik ga ook altijd over grenzen heen. Ik zoek het ook altijd maar weer op. Want als je mensen op afstand houdt, dan kunnen ze je niet kwetsen. fout! als je mensen op afstand houdt, gaan ze weg. En als je keer op keer hun grenzen overschrijdt en je kansen verspeelt, blijven ze ook weg.
Ik weet niet hoe dit nog goed gaat komen, ik denk helemaal niet meer. Ik weet niet wat ik zonder hem moet. Waarom nu? Niet nu. Ik wil niet nu. Niet nu ik langzaam weer begon te denken aan toekomst, aan fijne dingen. Allemaal met hem.
Hij zei dat ik echt mezelf terug moest vinden. Dat hij wilde dat ik gelukkig werd. Ik wil dat ook. Ik wil dat met hem. Maar het enige sprankje hoop dat er is, is bijna te klein en te onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Zeg hem dat dan Ave. Zeg hem dat je gelukkig wilt worden en dat je dat samen wilt met hem, dat je niet zonder hem wilt. Weet hij op wat voor manier jij denkt, waarom je hem op afstand houdt? Het is allemaal hartstikke lastig voor jou, maar ook voor hem. Het kan heus nog wel goed komen als jullie dat allebei graag willen, maar dan moet je wel echt proberen te praten. Sterkte meisje.

OT: Ik werk aan mijn essay. Ja, echt waar.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:22
Verwijderd
Thanks vogelvrij, maar zo zit het niet helemaal. Ik heb het hem allemaal verteld, maar hij snapt het niet. En er speelt nog zoveel mee, dat uiteindelijk allemaal te herleiden is tot het feit dat ik me gedraag als een kutwijf. Maar ik wil dat niet meer, ik wil zo graag veranderen. En hij weet het, maar het is niet genoeg.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Is het nou dankzij die therapie dat je naar openbare wc's kunt?
Ja. Ik heb niet echt specifiek daar therapie voor gehad, maar door de therapie ben ik over het algemeen véél rustiger en meer ontspannen geworden, dat heeft echt invloed op alles. Heel grappig om te merken Ik ging één drempel over, bv. over straat lopen, niet malen, geen doemscenario's, gewoon lopen en mezelf het recht geven daar te lopen, en ineens kan ik ook ontspannen in de trein zitten of normaal door een winkel lopen. Ineens vind ik het niet meer zo erg wanneer een gesprek met iemand niet helemaal soepel loopt en geef ik mezelf daar niet alle schuld van maar verdeel ik die last over ons beiden. En ineens kan ik ook gewoon naar openbare wc's. Bellen gaat ook veel beter, nog steeds niet gigantisch goed (ik kán wel bellen, maar ik vind het gewoon vrij eng). De knop is voor een groot deel om dankzij therapie
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thanks vogelvrij, maar zo zit het niet helemaal. Ik heb het hem allemaal verteld, maar hij snapt het niet. En er speelt nog zoveel mee, dat uiteindelijk allemaal te herleiden is tot het feit dat ik me gedraag als een kutwijf. Maar ik wil dat niet meer, ik wil zo graag veranderen. En hij weet het, maar het is niet genoeg.
*knuffel* Een beetje de situatie van dat je wel weet wat er is en de gevolgen daarvan maar dat het nog niet echt lukt om te veranderen, dus? Dat is wel dan de belangrijkste stap hè, weten wat je wilt... Heb je eigenlijk hulp van iemand, om ervoor te zorgen dat het ook echt kan gaan veranderen?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:55
Verwijderd
Oja heerlijk, mijn halve mond is ineens ontstoken. Wat een timing.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 10:20
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Wat weet ik nou van vechten, ik ben altijd gestopt als het moeilijk werd.

Maar nu niet meer, want ik praat.
Maar nu niet meer, want ik voel.
Maar nu niet meer, want ik deel.
Maar nu niet meer, want ik leer en heb lief.

Maar nu niet meer, want het is over. Het is klaar met eten en lijnen en pilletjes en am. Gisteren was het er nog, en misschien komt het morgen weer terug. Maar vandaag niet. Vandaag ben ik lief voor het lichaam dat mij draagt.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 10:21
Verwijderd
^goed zo lieve yana. hou dat vast. print het uit, schrijf het op, plak het overal op. Je mag er zijn meis
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 10:38
Verwijderd
Citaat:
[..]en mezelf het recht geven daar te lopen[..]
Heel klein stukje uit een lange quote geknipt, want damn herkenning. Ik voel me altijd stom in openbare winkels, ruimtes, whatever, terwijl ik toch verdomme net als de rest van de wereld het recht heb om daar te lopen, zitten whatever. Go, Andijvie!

Ja goedd. Sort of. Thuis zitten zuigt, gisteren tegen mn zin gaan sporten (in mn eentje bah), niet zo lang als normaal maar toch - en met rennen niet achteruit gegaan vergeleken met 2 weken geleden, hoezee. Vandaag even "uitzitten", morgen vriendje verrassen!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 11:30
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Nee, ik ga niet bellen, ik ga niet langs, ik mag niet van mezelf. Morgen mag ik bellen, uiterlijk donderdag langsgaan en meer niet. Het is pas twee dagen geleden dat ik bij hem weggegaan ben en ik mag hem niet missen. Want de echte reden waarom ik op dit moment langs wil gaan is omdat ik bevestiging wil. Ik heb een nare droom gehad en wil van hem weer horen dat het wel goed zit. En hij heeft zijn ruimte nodig, dus ik moet hem gewoon met rust laten. Morgen bellen...

Goed zo meid, dat zwemmen gaat de komende weken niet door omdat je je weer eens niet hebt kunnen inhouden
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 11:56
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Darkfairy: ik heb je pm gelezen en ik zal vanavond even terugmailen.
Sterkte met vandaag (})

@ Kroot: ik doe het over de relatie tussen de Romeinse keizer in de keizercultus en de normale goden in het oostelijk deel van het Romeinse rijk.

OT: dat boek dus niet uitgekregen, daarom vandaag maar naar de uni gegaan, minder afleiding. De komende dagen worden echt enorm druk Maar zin in weekend
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 12:54
Verwijderd
@Gothic: Houd jij al van jezelf? Geef jij jezelf al liefde? Misschien is dat iets waar je mee moet beginnen? Dat is het enige wat jijzelf kunt veranderen, anderen kun je niet veranderen. Mijn ervaring is dat je pas vindt wanneer je er niet naar op zoek bent...en dat hoe beter je je zelf voelt en hoe beter je voor jezelf kunt zorgen, hoe beter een relatie (ver)loopt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 13:10
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik ga ook even mijn hart luchten. Heb een enorme stressweek deze week. drie tentamens en dan ook nog drie toneelopvoeringen, en ik moet iemand vertellen dat ik niet meer met hem wil samenwerken en daar ben ik heel slecht in

Zucht, ik moet doorstuderen, maar het wil gewoon niet meer...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 15:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Aah kutpostbank. Ik heb gister de opdracht gegeven geld over te maken van m'n Loyaalrekening naar m'n lopende rekening, omdat ik blut ben en echt een nieuwe fietsketting nodig heb. En nu is die opdracht nog steeds niet verwerkt. Hallo, ik moest vandaag dat geld hebben eikels.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 15:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Concentratie
Elk uur pauze, dat schiet toch niet op.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 15:41
Verwijderd
Motivatie, wasda. :')
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 15:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Concentratie
Elk uur pauze, dat schiet toch niet op.
Elk uur Ik doe elke tien minuten. Als ik geluk heb.
Maar ik vind wel dat ik veel gedaan heb vandaag. Jammer dat het zo slecht is en dat ik nog ruim achthonderd woorden moet en ik weet echt niet wat ik nog moet zeggen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 08-04-2008 om 15:53. Reden: Iets te optimistisch met hoeveel woorden ik nog moest
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 15:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Concentratie
Elk uur pauze, dat schiet toch niet op.
Dat schiet meer op dan wanneer je de hele tijd probeert om iets te doen terwijl het eigenlijk niet lukt. Als ik me slecht kon concentreren en ik toch tentamens moest leren bijvoorbeeld dan hield ik desnoods elk half uur pauze. Dan doe je wel wat minder door de hoeveelheid pauzes maar altijd nog meer dan wanneer je probeert door te worstelen terwijl het eigenlijk niet gaat.

Succes!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:13
Verwijderd
Wat heb ik een prut lichaam zeg. Nou is ook nog mijn verhemelte ontstoken .
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:43
Verwijderd
Urgh, ik loop te stressen om die stomme telefoon die ik nog steeds niet heb Bol.com zegt dat het pakket is verzonden zonder 3S-code, wat volgens mij automatisch betekent dat het niet met de pakketdienst wordt afgeleverd maar met de gewone postbode, en dat vind ik gek wat gewone post ontvangen we altijd wel. Als ik het pakket morgen ook nog niet krijg, dat gaan bol.com stappen ondernemen.. bij boeken betekende dat in het verleden dat ze 't pakket gewoon nog eens verstuurden, maar ik ben zo bang dat het dan wéér niet aan gaat komen... dus ik heb liever dat ze de bestelling dan gewoon annuleren en dat ik de telefoon in de winkel ga kopen.
Bluuh, ik wil me niet voelen alsof het míjn schuld is dat het pakketje nog niet hier is, en dat bol.com me misschien 150 euro 'kwijt moet schelden'. Bah
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:46
Verwijderd
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GORE ACHTERBAKSE MANIPULATIEVE TAKKETRUT
precies wat ik nu denk.... stomme trut lacht me gewoon uit omdat ik al mijn tentamens verknald heb en ik nu gewoon totaal niet meer kán slagen voor m'n examen.... en dat noemt zich een vriendin. Ik wou dat ze eens oprotte, maar ik heb niet het lef om dat tegen haar te zeggen. Ik erger me dood aan haar, maar helaas... ze schijnt niet te merken wat voor manipulatief achterbaks kutwijf ze is.
En toch, misschien ligt het aan mij, zij heeft zoveel vrienden en iedereen vind haar leuk en ze kan goed met anderen omgaan en ze voelt zich overal op haar gemak...
Ik kan niet eens ontspannen over straat banjeren, waarom geven anderen je zo'n gevoel? waarom geef je jezelf zo'n gevoel ... warboel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 17:22
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
arrrgh, ik ben het zoooo zat allemaal vandaag..
Ik wil huilen, ik wil slapen, ik wil weg, ver weg van hier.... ik wil niet meer hoor Bah, ik ben ook nog echt te dik
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 18:00
Verwijderd
Morgen waarschijnlijk weer een bijeenkomst met de ADHDgroep. Ik heb net gesmst met de vraag of mijn vriend ook mee mocht, omdat hij sowieso woensdags bij mij is(de psycho-educatie was gestopt en we gingen door bij iemand thuis op eigen initiatief). Ben benieuwd hoe het gaat... Eigenlijk wil ik niet denk ik. De laatste(?) echte bijeenkomst kreeg ik voor het eerst een paniekaanval. Hoop dat het nu wat beter gaat dan... En eigenlijk heb ik het ADDgedeelte wel grotendeels verwerkt geloof ik. Ik ga gewoon 1 keer uit sociaalheid en daarna denk ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 18:43
Verwijderd
Eerst klagen dat ik niet meehelp, dan help ik mee en vervolgens heb ik het natuurlijk gedaan als het fout is (ook al is het maar een milimetertje). En als ik niet meehelp heb ik het natuurlijk ook gedaan. Vervolgens is het zó raar dat ik niet uit mezelf mee ga helpen.
Bah, ik heb een hekel aan mensen die meteen iemand de schuld moeten geven waar het gewoon niet relevant is en geen donder uitmaakt wie er schuld heeft. Toen we een kras op het aanrecht ontdekten was het meteen 'dat heeft je moeder gedaan of jij! ik niet!', toen hij met de tv tegen het kozijn op knalde en dat ontwrichtte was het meteen 'ja, had je me maar moeten helpen!' ook al zei ik niet eens dat ik het hem kwalijk nam. Bah, ik kan daar écht niet meer tegen. En nu is het ook 'ja, het maakt ook eigenlijk niet uit zo, het is prima, maar jíj hebt het fout gedaan!'. Bah bah bah, hou toch gewoon op

edit; 'Sorry sorry, ik zal het niet meer doen..' en dan begin ik aan een klusje, kijkt hij over m'n schouder mee en is het 'moet dat wel los? ik denk niet dat dat lost moet! ga eens aan de kant, geef me het boekje eens..' en het dan raar vinden dat ik weer niet meehelp...

Laatst gewijzigd op 08-04-2008 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 18:53
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
arrrgh, ik ben het zoooo zat allemaal vandaag..
Ik wil huilen, ik wil slapen, ik wil weg, ver weg van hier.... ik wil niet meer hoor Bah, ik ben ook nog echt te dik
Waarom zou jij te dik zijn dolce? Dat is dus echt niet zo. En met die foto die je postte, was je niet tevreden? Zou je juist wel moeten zijn. Dat is een heel mooie foto. Mja, doe rustig aan en houd vol.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 19:10
LEUGEN
Avatar van LEUGEN
LEUGEN is offline
hij denk dat ik écht ga flippen, para word, gek! mwaha egt, hij heeft geen idee.
ik heb een evil bui.. uh oh.. xD
__________________
unus exitus tantum est: mors
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 19:14
Verwijderd
Ja, ik vind je juist knap op die foto's Dolce! Je lijkt juist gewoon normaal ipv dik vind ik. Eerder dun dan dik.

Verder voel ik me rot... Weer eens aan het huilen. Ik kan dan wel alles tegen mijn vriend zeggen, maar ik mis het zó erg om vrienden te hebben. De vrienden die ik nog heb zie ik nog nauwelijks en ze vragen zelf ook bijna nooit om iets te gaan doen ofzo... Ik voel me echt alleen. Ik zei net ook tegen iemand die vorig jaar een hele goede vriend van me was dat ik aan het huilen was en hij reageerde er niet eens op... Gelukkig ben ik nu met behulp van mijn begeleider aan het proberen om een leventje hier op te bouwen.. Hopelijk krijg ik nieuwe vrienden bij mijn volgende studie(als ik dat tenminste aankan, dat is ook nog maar de vraag...) Pffft....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 19:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
met dat meisje werken viel wel mee.
*en ik heb de relatie uitgemaakt*.
aan de ene kant is dat een opluchting.
en is het dan raar dat ik nou helemaal in paniek ben?.
en dat ik het gevoel heb dat er iets ergs gaat gebeuren?.
en iemand heeft hem blijkbaar door geroddelt.
van mijn werk naar hem toe.
dat ik heb gezegd dat hij een drugsdealer is.
maar ik had gezegd dat hij in de zomer bij een aantal mensen.
wou gaan dealen in zijn buurt.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 19:39
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Morgen wordt echt tien keer niets. Ik snap de helft niet van het oefententamen van vorig jaar. Opzich ken ik de stof wel, maar ik beheers het niet volledig. Ik snap veel verbanden nog niet en het hele verhaal is zo chaotisch verteld met tegenstrijdigheden en onvolledigheden. Ik haat het. Ik wil het snappen, maar daar heb ik geen tijd meer voor, want het is morgen. Nu ga ik nog één keer rustig naar dat oefententamen kijken en dan kap ik ermee. Dan maar een 6 voor het vak hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 19:43
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Brr, vreemde nacht. Laat terug van mn werk, net in mn bed gedoken hoor ik ineens gestommel op m'n balkon. Ik kijk naar buiten staat daar iemand dus ik schrik me lam en begin een hoop lawaai te maken en alle lichten aan te doen, daar schrok hij gelukkig van en is toen met veel lawaai weer weggegaan (waarschijnlijk over mijn gladde balkon uitgegeleden, of dat hoop ik iig). Maar brr, ik voel me toch een beetje naar. ><
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 20:05
Verwijderd
Ha, dat tentamen morgen moet ik maar op mijn algemene kennis maken, want ik kan me totaal niet concentreren en ik heb geen zin meer. (kom op, een béétje doorzettingsvermogen heb ik toch wel? Ben ik echt zo slap?) Ik maak het waarschijnlijk toch wel voldoende, wat is inleiding literatuur nou nog als ik al drie niet-inleidende literatuurvakken heb gevolgd? En waarom maak ik me dan zo druk, als ik het toch al kan? Juist, omdat ik het nog niet kan. Soms maak ik mezelf belachelijk moe om niets, daar komt het eigenlijk op neer. En als ik melancholisch / k ben, moet ik natuurlijk niet zulke muziek gaan luisteren hè. Domdomdommmm.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 20:05
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ prutsor en faded away:
Thnx. Feitelijk weet ik misschien ook wel dat ik niet echt dik ben, maar ik voel/voelde me wel zo..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 20:08
Verwijderd
Citaat:
arrrgh, ik ben het zoooo zat allemaal vandaag..
Ik wil huilen, ik wil slapen, ik wil weg, ver weg van hier.... ik wil niet meer hoor Bah, ik ben ook nog echt te dik
*knuffel*
Ik vind je echt een heel mooi meisje en niet dik. Eigenlijk wel een beetje dun. *jaloers* Doe rustig aan.

Ot:
Ik heb zoooo iets stoms gedaan op stage waar ik op aangesproken werd en ik schaam me dood. Wat een stomme sukkel ben ik toch. Zit al de hele dag in de stress daardoor, durf diegene niet meer aan te kijken, vlucht het liefst van m'n stage. Deze situatie ga ik donderdag maar inbrengen bij de psych. En de vergadering was niet leuk. Kregen we weer kritiek en ik trek het me veel te persoonlijk aan, I know. Pfft, en dan zegt ze dat we dat gewoon niet moeten doen. Alsof dat zo makkelijk is??? Gelukkig heeft iemand wel gezegd dat dat niet voor iedereen zo werkt.
En ik ben veeeeeel te dik, echt het vet blubberd aan alle kanten over/tussen/langs m'n kleren. Bahbah. En ik eet slecht, maar dat is niet zo raar nu. Hmpf.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 20:31
Verwijderd
Bah, voel me echt niet fijn ofzo.
*zucht*

Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 20:57
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het is bijna 10 uur en nú is mijn hoofdpijn over en wil ik opeens nog even studeren. Ik hoop dat ik straks kan slapen, anders wordt het helemaal niets met dat college morgen. En ik heb nog eens trek in koffie ook. Ziek zijn is kut, maar je opeens laat in de avond beter gaan voelen nog kutter.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 21:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me zo moe.
en zo slap.
als een vaatdoek.
(en ja ik heb gegeten).
en dat ben ik ook aan het doen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 21:45
Verwijderd
Volgens mij word ik ziek. Ik snuf en nies de hele dag, ik heb een naar kuchje en m'n hoofd voelt alsof er watjes in zitten. En ik ben zo moe...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 22:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Yana: meis, houd dat positieve gevoel vast *knuff* !
@ Redhair: wat is dit goed om te horen, je verdient het zo! En het geeft me stiekem ook weer een beetje hoop voor mezelf.
@ iedereen: een dikke knuffel!!

OT:
Vandaag heb ik voor het eerst tot God gebeden. Al jaren geleden ben ik daarmee opgehouden. Ik wou gewoon dat iemand me kon vertellen wanneer dit ophoudt. Ik hoop dat iemand me kan vertellen wanneer het weer beter wordt, zodat ik een punt heb waar ik me aan vast kan houden. Iets om naar toe te werken, een doel, een aanknopingspunt zodat ik hier doorheen kan komen.
Misschien kan God me een teken geven, hoe lang ik nog vol moet houden, hoe lang ik nog moet vechten. Want ik heb het gevoel dat mijn krachten uitgeput raken, dat ik echt een goede tijd nodig heb om weer op te laden, om weer door te kunnen gaan. En het idee dat deze strijd in mijn hoofd nog wel jaren kan doorgaan, maakt dat ik alleen maar sneller wil opgeven. Ik heb een teken nodig, een gebeurtenis, een persoon, iets dat me weer moed kan inspreken. Want moed en doorzettingsvermogen dat heb ik nodig want ik ben zo ontzettend moe, uitgeput.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 22:07
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
pff.. extra medicatie genomen.. maar kan nog niet slapen. Heb er alleen maar hoofdpijn van..
en raak een beetje in de stress.. Ik moet eigenlijk leren voor me toets..
naja, hopelijk lukt het morgen wel..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.