Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2012, 14:23
Verwijderd
hoi iemand heeft hier met word gekloot, alle instellingen zijn raar.
Advertentie
Oud 03-04-2012, 14:24
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Zo ik doe weer eens mee aan een marktonderzoek . Deze keer hoef ik niet op locatie te komen, ik moet vanaf volgende week 5 dagen lang elke dag ergens een half uur inloggen en dan vragen beantwoorden. Ik krijg daar 40 eurie voor
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 03-04-2012, 14:27
Verwijderd
de tuin ziet nu heel kleurig uit met al die viooltjes.
Oud 03-04-2012, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Zo ik doe weer eens mee aan een marktonderzoek . Deze keer hoef ik niet op locatie te komen, ik moet vanaf volgende week 5 dagen lang elke dag ergens een half uur inloggen en dan vragen beantwoorden. Ik krijg daar 40 eurie voor
Ik werk nu op een afdeling waar we mensen selecteren en uitnodigen voor dat soort onderzoek! Ze komen bij ons op het kantoor, en dan krijgen ze ook afhankelijk van hoe lang het duurt een bedrag.
Het is best wel leuk om te doen, want er zit nog enige verantwoordelijkheid bij (zoeken of mensen binnen het profiel passen die die opdrachtgever zoekt) en ze zijn juist blij als ze gebeld worden en mee mogen doen.
Oud 03-04-2012, 14:35
Verwijderd
Ik ga de vriezer vandaag ontdooien, want er zit een gletsjer in van heb ik jou daar. Ik heb alleen niet echt een idee hoe je zoiets aanpakt, dus ik voel me nu:

Oud 03-04-2012, 14:39
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik werk nu op een afdeling waar we mensen selecteren en uitnodigen voor dat soort onderzoek! Ze komen bij ons op het kantoor, en dan krijgen ze ook afhankelijk van hoe lang het duurt een bedrag.
Het is best wel leuk om te doen, want er zit nog enige verantwoordelijkheid bij (zoeken of mensen binnen het profiel passen die die opdrachtgever zoekt) en ze zijn juist blij als ze gebeld worden en mee mogen doen.
Oh bij dit bedrijf moet je telkens naar een andere locatie maar bijna altijd in de randstad. Als je van ver moet komen krijg je vaak meer geld.
Klinkt leuk ja! Alleen deze organisatie is nogal overdreven in het contact maken ik was aan het slapen, had ik 2 gemiste oproepen, 2 mailtjes en 2 smsjes of ik wilde terugbellen!
Citaat:
Ik ga de vriezer vandaag ontdooien, want er zit een gletsjer in van heb ik jou daar. Ik heb alleen niet echt een idee hoe je zoiets aanpakt, dus ik voel me nu:

[afbeelding]
gewoon uit zetten en open laten staan tot de boel is gesmolten.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 03-04-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
gewoon uit zetten en open laten staan tot de boel is gesmolten.
Ja, maar de vriezer zit onder de koelkast, dus de koelkast is nu ook uit. Ik weet niet hoe lang zoiets kan voordat de boel bederft, vast best lang toch?
En de andere vriezer, we hebben nog een losse, zit helemaal vol, dus ik kan de spullen er ook niet in onderbrengen.
Oud 03-04-2012, 14:40
Verwijderd
ja en wel dweilen eronder leggen. Bij ons in de flat krijg je anders lekkages
Oud 03-04-2012, 14:41
Verwijderd
Citaat:
ja en wel dweilen eronder leggen. Bij ons in de flat krijg je anders lekkages
Ja had er al een teiltje met warm water ondergezet zodat het misschien sneller gaat
En wat handdoeken ervoor.
Oud 03-04-2012, 14:42
Verwijderd
De meeste ontdooide dingen kun je nietopnieuw invriezen..
Oud 03-04-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
De meeste ontdooide dingen kun je nietopnieuw invriezen..
Nee daarom. En ik heb niet zoveel spullen erin, maar mijn huisgenootje wel.
Oud 03-04-2012, 14:46
Verwijderd
Maar ik ga zometeen maar even het ijs losbikken om het proces te versnellen.

Weet alleen nog niet waarmee.
Oud 03-04-2012, 14:47
Verwijderd
Ik heb goed nieuws! Ik mag naar mijn 'psychische afdeling' om verder te herstellen! Dan hoef ik niet naar Limburg en heb ik fijn mensen om me heen en veel vrienden van mij komen daar ook regelmatig en ik ken iedereen enzo! Dan zet ik mijn principe van ' ik wil nietmeer inde psychiatrie worden opgenomen' even opzij. Ik weet waarom het is en het biedt nu bijna alleen maar voordelen.
Oud 03-04-2012, 14:47
Verwijderd
Fijn zeg! Is dat alweer een zorg minder.
Oud 03-04-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ga zometeen maar even het ijs losbikken om het proces te versnellen.

Weet alleen nog niet waarmee.
schroevendraaier en hamer/steen?
Oud 03-04-2012, 14:48
Verwijderd
Citaat:
schroevendraaier en hamer/steen?
Heb ik allemaal niet /wijf
Oud 03-04-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Fijn zeg! Is dat alweer een zorg minder.


Oh, ik ben vandaag om van alles blij, maar blij kijken kost veel energie potverdorie!
Oud 03-04-2012, 14:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ook al had je ze dan moet je dat iig niet doen, want je sloopt zo'n ding vrij snel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-04-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Heb ik allemaal niet /wijf
Ik ben ookbest een wijf,maar een paar schroevendraaiers en een hamer heb ik wel
Oud 03-04-2012, 14:51
Verwijderd
Nee weet ik dat dat afgeraden wordt. Maar ik vind loskomende brokken ijs zo fijn Zeppelin naamzoek, jij vindt dat toch ook?
Oud 03-04-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
ook al had je ze dan moet je dat iig niet doen, want je sloopt zo'n ding vrij snel.
hangt er maar net vanaf hoeveel ijs je in je vriezer hebt. Dat ding van ons laatst kon je echt heel wat wegbikken voordat het ook maar enigszins een gevaar voor het ding zou opleveren.
Oud 03-04-2012, 14:53
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Nee weet ik dat dat afgeraden wordt. Maar ik vind loskomende brokken ijs zo fijn Zeppelin naamzoek, jij vindt dat toch ook?
Ja. Na een paar uur ontdooien een paar klappen met de hamer op je ijsblok en huppie daar gaat ie.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 03-04-2012, 14:58
Verwijderd
ijsblokjes.
Oud 03-04-2012, 15:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb goed nieuws! Ik mag naar mijn 'psychische afdeling' om verder te herstellen! Dan hoef ik niet naar Limburg en heb ik fijn mensen om me heen en veel vrienden van mij komen daar ook regelmatig en ik ken iedereen enzo! Dan zet ik mijn principe van ' ik wil nietmeer inde psychiatrie worden opgenomen' even opzij. Ik weet waarom het is en het biedt nu bijna alleen maar voordelen.
Superfijn voor je! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2012, 15:19
Martińo
Avatar van Martińo
Martińo is offline
Stefenootje, als je de koelkast dicht laat blijft alles wel koel. En idd een teiltje kokend water in de vriezer, en dan kijken of je met een spatel oid (geen metaal, alleen hout of plastic) de ijslaag in één keer kunt loswrikken.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 15:20
Martińo
Avatar van Martińo
Martińo is offline
Oh, choo-choo zie ik
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 15:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zo. Ik heb zowaar wat zinnige dingen gedaan. Over 10 minuten nog een paar zinnige dingen doen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-04-2012, 15:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, ik dacht dat je strippers ook onder live shows rekende. Ja, als er daadwerkelijke seks bij te pas komt zal het wel beter betalen dan enkel strippen, maar slechter dan normale prostitutie. Al heb je tegenwoordig bij sommige meisjes al een pijpbeurt en een neukpartij vanaf 35,- als ik hookers.nl mag geloven, dus zo ontzettend weinig is 50,- voor een halfuurtje relatief veilig, ongeschoold werk nou ook weer niet.

Dat er een zaal toekijkt vinden ze waarschijnlijk niet zo erg, want het zullen wel overwegend exhibitionistische mokkeltjes zijn die dat werk doen.

En ik weet dat omdat ik het jaren geleden eens had opgezocht, maar vooral ook omdat de menselijke perversie mij mateloos fascineert. Dus daarvan zie en onthoud ik veel. Para, voor al uw inlichtingen over schunnige zaken
Ja daar heb je gelijk in inderdaad.

Top altijd handig
Citaat:
En prostituees mogen altijd een klant weigeren. Zelfstandige prostituees sowieso, want nouja het is hun bedrijf, als ze in een club werken moeten ze vaak aan hun baas een reden opgeven zoals dat iemand te onhygiënisch is of agressief is.
En er is een minimumbedrag dat ze moeten vragen. Ik weet niet hoeveel. In 1999 was het 70 gulden per uur, toen heb ik er een werkstuk over gemaakt
Ah oké maar in zo'n club kun je natuurlijk ook gewoon zo overkomen dat de klant je niet wil
Citaat:
LP : je moet even Je Zal Het Maar Zijn opzoeken, volgens mij de een na laatste aflevering. Dat gaat over een stelletje dat in Casa Rosso werkt en daar vertellen ze dan over.
Oh top! Dank je zus!
Citaat:
Zo ik doe weer eens mee aan een marktonderzoek . Deze keer hoef ik niet op locatie te komen, ik moet vanaf volgende week 5 dagen lang elke dag ergens een half uur inloggen en dan vragen beantwoorden. Ik krijg daar 40 eurie voor
Link?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 15:51
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
cgselecties.nl, heb ik al duizend keer gelinkt naar je geloof ik.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 03-04-2012, 15:52
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
oh en ja zo'n beeldje had oma miek ook!
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 03-04-2012, 15:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kreeg net deze mail:

Citaat:
Geachte bewoner,

Op 17 april willen wij de blusmiddelen controleren.
Deze controlle wordt uitgevoerd door Fire control en namens SLSwonen zal onze heer W. Lut aanwezig zijn.

De controlle zal plaats vinden tussen 09:00 en 16:00 uur.
Omdat het hebben van een brandblusser in uw woning niet verplicht is, zullen blussers welke einde levensduur zijn niet vervangen worden.
....
Kan iemand mij uitleggen waarom ze komen controleren als 1) een brandblusser niet verplicht is en 2) Ze 'm toch niet komen vervangen?
Eigenlijk loopt er dan gewoon een random kerel je huis in en die zegt dan alleen 'Ja, das goe' of 'Nee, das nie goe' en dan loopt 'ie weer weg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 17:05
Verwijderd
Ik vind het niet vervangen van de aanwezige brandblusser eigenlijk stuitender. Zo'n ding is toch niet voor niets geplaatst?
Oud 03-04-2012, 17:07
Verwijderd
Mijn ouders hebben ook geen brandblusser. Dat is toch ook niet verplicht voor in een gewoon huis enzo?
Oud 03-04-2012, 17:07
Verwijderd
Wel goed dat ik dit lees, brandweer komt ook weer bij ons langs. Ik moet dat even onthouden.
Oud 03-04-2012, 17:08
Verwijderd
Nee, maar als er al eentje in zat, zal hij er niet voor niets in zijn gekomen.
Oud 03-04-2012, 17:11
Verwijderd
Ja maar zo werkt het niet he.


Wij hadden ooit kapstokken, opgehangen door de sls, zodat wij daar jassen op kunnen hangen. Als die van de muur flikkeren mogen er ook geen nieuwe meer opgehangen worden.
Oud 03-04-2012, 17:12
Verwijderd
Oh, het moet weer allemaal zo goedkoop mogelijk.
Oud 03-04-2012, 17:13
Verwijderd
Dat vermoed ik ja . Ten minste. Trimm woont niet in een sls huis, maar goed, waarschijnlijk vinden ze het alsnog te duur en alles
Oud 03-04-2012, 17:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm woont niet in een sls huis
Euh, jawel hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 17:21
Verwijderd
Huh, wel? Ik dacht dat de sls niets had buiten Leiden
Oud 03-04-2012, 17:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De sls heeft 2 studenten-complexen in O-town. De ene is 'klein Auschwitz' en ik woon in die andere.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 17:28
Verwijderd
Oh. Dat wist ik niet! Ik zie het nu pas ook in het mailtje ik had alleen je commentaar gelezen :')
Oud 03-04-2012, 17:32
Verwijderd
Ik kijk BBC Life, en echt als eerste hebben ze het over superslimme dolfijnen, die een soort rookgordijn in het water maken om vis te vangen. Want die vissen springen dan uit het water, over dat rookgordijn, en dan zijn de dolfijnen daar. En dat hebben ze gefilmd, en die dolfijnen hebben echt zo'n súper blij gezicht lijkt het wel :')
Oud 03-04-2012, 17:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die dolfijnen zijn gewoon kneiterstoned. Vandaar die rook.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 18:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline





__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-04-2012, 19:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oatmeal, fuckyeaaah.

Ik heb ooit een random 'so long and thanks for all the fish' t-shirt gekregen en de dolfijn daarop kijkt ook al zo derp dat je 'm wilt slaan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 19:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline


Deze plaatjes kwamen langs op tumblr. Nu heb ik zin in sigaretten en Ierse sexytaimz.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 19:21
Verwijderd
wat een zeik avond.
Oud 03-04-2012, 19:56
Verwijderd
Avond wij hebben lekker gegeten, en nu moet ik studeren eigenlijk.
Oud 03-04-2012, 19:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
avond! Studie schmudie. Wat hedde gegeten? Ik alleen vanmiddag een ciabbatta met pesto, ham, mozzarella en zongedroogde tomaat. En net een kiwi.

Citaat:
wat een zeik avond.
Wat is up?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.