Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2006, 18:25
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
Ik weet totaal niet meer wat ik nu moet denken van 'ons'. Is er wel een 'ons'? Heeft die eigenlijk ooit bestaan?

Ik moet dringend eens met hem praten, ik weet ook niet echt of ik nog wel verliefd ben. Ik geniet gewoon van hem, van zijn bijzijn, en het is allemaal heel leuk... ach *verward*

Verder moet ik studeren en dat valt zwaar tegen

En verder voel ik me maar triest alleen al het idee dat binnen enkele weken alles weer anders zal zijn, en de verschrikkelijke angst om naaste mensen te verliezen.

__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Advertentie
Oud 24-08-2006, 18:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
jongens
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-08-2006, 19:30
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Pff ik voel me goed zeg. Alles gaat nu weer even góéd. Heerlijke vakantie gehad, goeie kamer gevonden, alles is klaar voor aankomend jaar, degene van wie ik het meeste hou houd ook van mij, ik ga zo lekker wat drinken met een paar vrienden, alles is gewoon even heerlijk!
__________________
Guitarred and feathered
Oud 24-08-2006, 19:55
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 24-08-2006 @ 19:38 :
jongens
heej heej heej, wat een generalisering


(of ik ben vast de uitzondering die de regel bevestigt )


Maargoed. Moet ff kwijt dat ik de laatste dagen als ik niet hoef te werken lam en initiatiefloos ben. Ben zelfs te lui om te gaan eten bijna.
Ik voel met lusteloos en kut maar erger nog is de frustratie die ik daarover heb. Waarom krijg ik het niet van de grond om mezelf te zetten tot de dingen die ik weet over het leven. Dat terwijl ik niks anders doe dan lezen en nadenken, lezen en nadenken en zo rationeel alle waarheid van de onzin zuiver.

Het bevreemdt me dat dat niet voldoende is om motivatie te vinden om ergens voor te gaan. Er zijn nauwelijks situaties of bezigheden in heel mijn leven geweest waarbij ik mezelf kon betrappen op een innerlijke motivatie. Keer op keer moet ik mezelf ergens toe zetten. zeker wanneer het even wat minder gaat zoals nu, om externe redenen waar ik eigenlijk geen last van zou moeten hebben voor wat betreft mijn eigen drijfveren.

Ja ik doel daarmee op vrouwen
Oud 24-08-2006, 19:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 24-08-2006 @ 20:55 :
heej heej heej, wat een generalisering


(of ik ben vast de uitzondering die de regel bevestigt )


Maargoed. Moet ff kwijt dat ik de laatste dagen als ik niet hoef te werken lam en initiatiefloos ben. Ben zelfs te lui om te gaan eten bijna.
Ik voel met lusteloos en kut maar erger nog is de frustratie die ik daarover heb. Waarom krijg ik het niet van de grond om mezelf te zetten tot de dingen die ik weet over het leven. Dat terwijl ik niks anders doe dan lezen en nadenken, lezen en nadenken en zo rationeel alle waarheid van de onzin zuiver.

Het bevreemdt me dat dat niet voldoende is om motivatie te vinden om ergens voor te gaan. Er zijn nauwelijks situaties of bezigheden in heel mijn leven geweest waarbij ik mezelf kon betrappen op een innerlijke motivatie. Keer op keer moet ik mezelf ergens toe zetten. zeker wanneer het even wat minder gaat zoals nu, om externe redenen waar ik eigenlijk geen last van zou moeten hebben voor wat betreft mijn eigen drijfveren.

Ja ik doel daarmee op vrouwen
sommige jongens dan
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-08-2006, 20:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline

van zwaar kut naar nog zwaarder kut tot heel zwaar kut

en mijn broertje viert ook nog eens zijn verjaardag
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-08-2006, 21:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Kutzooi, maakt ie het zaterdag bekend. Ik word hier helemaal gek van, ik wil het gewoon weten, ik wil het gewoon worden ... al komt het beter uit als ik het niet word, maar toch . Waarom nou, het is gewoon niet eerlijk, wel eerlijk, maar niet eerlijk als zij het wel worden. Ze zijn er nooit, willen er zelfs vanaf, dat is toch geen motivatie of wel? Hopelijk ziet hij dat ook... zaterdag m'n longen maar uit m'n lijf lopen ofzo. Hopelijk doen m'n voeten en benen niet meer zoveel pijn. Anders maar flesje met aspirine meenemen ofzo...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-08-2006, 21:50
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
wat een dag...
Pffff... vol onzekerheden en angsten... daarna crisis in huis...
Gelukkig werd ik rustig, zo nodig medicatie... daarna goed gepraat.. en is alles weer wat beter te overzien..
ben nu wel doodmoe.. dus straks lekker er kijken en daarna heerlijk slapen! (hoop ik)
knuffel voor iedereen
Oud 24-08-2006, 22:03
Shadyboy-Ray
Avatar van Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Ik heb volgende week een feestje, waar de helft van de mensen blijft "slapen".
Wordt leuk dus .
__________________
Never underestimate the power of denial...
Oud 24-08-2006, 22:04
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-08-2006 @ 19:10 :
Ik heb vandaag allemaal schoonmaakdingen gedaan want het was weer hoognodig, en aangezien ik nu vakantie heb is 'geen tijd' geen excuus
Op 1 raam na heb ik ze allemaal van binnen- en buitenkant gezeemd, alles gestofzuigd,
gedweild en dan met name de keuken en serre extra grondig.. Nadat er met kruiwagens doorheen was gesjouwd om zand uit de tuin te vervoeren was dat toch wel buitensporig vies!
Verder allemaal dingen afgestofd.
En de keuken met een Franse slag gesopt

nu ruikt alles naar oranje allesreiniger, cif en dat soort geurtjes

Schone kamer is een schoon hoofd?


Leonoor succes met je introductie en je 'lichaam'!
Ik ben trots op je

Vanavond ben ik even wezen poolen met een collega van me. Het was supergezellig! Voor herhaling vatbaar dus

Ow... en ik ga morgen vroeg opstaan om mijn OV op te halen (omdat ik volgende week geen tijd heb) en om die malloten van Adecco voor het blok te gaan zetten

Citaat:
~~dolce~~ schreef op 24-08-2006 @ 22:50 :
wat een dag...
Pffff... vol onzekerheden en angsten... daarna crisis in huis...
Gelukkig werd ik rustig, zo nodig medicatie... daarna goed gepraat.. en is alles weer wat beter te overzien..
ben nu wel doodmoe.. dus straks lekker er kijken en daarna heerlijk slapen! (hoop ik)
knuffel voor iedereen
ook een knuffel voor jou
Oud 24-08-2006, 22:11
Verwijderd
Ik voel me zo diep gelukkig. Met mijn vrienden, met mijn leven, zelfs met mezelf. Het is een heerlijk gevoel.
Oud 24-08-2006, 22:13
Shadyboy-Ray
Avatar van Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
Friday schreef op 24-08-2006 @ 23:11 :
Ik voel me zo diep gelukkig. Met mijn vrienden, met mijn leven, zelfs met mezelf. Het is een heerlijk gevoel.
[Jaloezie]Ik geloof je op je woord. [/Jaloezie]
__________________
Never underestimate the power of denial...
Oud 24-08-2006, 22:37
Redhair
Redhair is offline
Hmm, D. kwam hier.
Ik besloot nog 1 dag te wachten met de medicatie, om nog 1 keer stoned te worden met haar.
We werden stoned, gingen even naar J. toe, nog meer blowen, biertje erbij, heerlijk.
J. en ik verliefd, gek op elkaar. Een neef van hem was er ook, kon ik goed mee opschieten, lekker lullen. Ik was aan het pokeren met D., K. en J.'s neef. J. zat achter me, beetje kietelen, kusje in mijn nek, woow, verliefd, heel verliefd.
Damn, het komt echt goed, J. had vanaf het begin gelijk, we redden het wel. Geen pep meer, ik heb er geen zin in en al bijna een week niet gehad.
J. had het voor het eerst over februari. We hadden het over scharrelen, of daar later een relatie uit kon ontstaan.
"Lijkt van wel, wij hebben in februari toch ook wat gekloot."
__________________
Digital ash in a digital urn.

Laatst gewijzigd op 24-08-2006 om 22:39.
Oud 24-08-2006, 23:57
Verwijderd
Niet echt boeiend maar goed.

Zusje is wakker, redelijk alert enzo.. Lag net te schreeuwen, dus ouders weer naar Nijmegen. Nu alleen thuis.. Best kut. Mocht/kon vandaag ook niet mee, want "het kwam niet goed uit met rijden." Verdomme.. het is toch ook mijn zusje? :/
Oud 25-08-2006, 00:21
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
gaat niet zo goed hier. Rotherbelevingen. En vooral rot Pim, rot verdomme op uit mijn hoofd, lichaam, leven, gevoel, ga donderop, LAAT ME MET RUST!

*wil iemand om te knuffelen en tegen aan te hangen en huilen*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 25-08-2006, 00:52
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
nu echt een probleem.
Oud 25-08-2006, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 25-08-2006 @ 01:21 :
gaat niet zo goed hier. Rotherbelevingen. En vooral rot Pim, rot verdomme op uit mijn hoofd, lichaam, leven, gevoel, ga donderop, LAAT ME MET RUST!

*wil iemand om te knuffelen en tegen aan te hangen en huilen*
*knuft* Ik wou dat ik iets voor je kon doen...
Oud 25-08-2006, 04:51
Verwijderd
Zometeen m'n bed nog maar even in, dan kan ik nog een uurtje of twee slapen voordat ik er weer uit ga om te ontbijten, waarna ik er natuurlijk best weer in kan gaan, als ik dat wil. Gisteravond de boekenkast nog verplaatst, staat wel op een onhandige en onlogische plek, maar goed, we gebruiken die deur toch niet en ik kan nu tenminste mijn boeken ergens neerzetten. Niet dat dat per se nodig is omdat ik ze zo vaak lees, maar ik vind het gewoon leuk om ze ergens te hebben staan en ze te kunnen zien enzo.

*knuffelt Aragnabite*
Oud 25-08-2006, 07:00
anterx
anterx is offline
Ik wilde graag weer werken vandaag. Ik ben nog niet helemaal fit. Het is vreselijk slecht weer en ik zou heel de dag buiten moeten werken, dus heb ik toch maar weer afgebeld
Oud 25-08-2006, 10:31
Verwijderd
Nog een kwartiertje..
Oud 25-08-2006, 10:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik wil een knuffel..
Oud 25-08-2006, 10:40
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Mn moeder vanmorgen: 'hoeveel weeg je eigenlijk? je hongert je toch niet uit? 'je moet echt niet meer afvallen hoor'
Nee mam. Ik val niet eens af, ik weeg nog hetzelfde als 2 weken geleden, 57 kg.

Ik weeg 55 kg precies.. Fuck, ik wil niet liegen ofzo. Maar goed, ze mag zich ook geen zorgen gaan maken.
Het lijkt net of het prima met me gaat nu. Het gaat ook wel goed, voor mijn doen. Verder heeft ook niemand wat door. En dat hou ik graag zo.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 25-08-2006, 11:09
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
wtf ik heb vorige maand ruim 40 uur meer gewerkt dan andere maanden en heb hetzelfde loon terwijl hier ook 75 euro dienstreizen onkostenvergoeding bij in hoort te zitten Kut, met de vakantie in het vooruitzicht komt dit helemaal niet goed uit.. En izz zuigt natuurlijk ook, dat is onderhand 1000 euro wat ik tegoed heb. Bah bah bah, geld
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-08-2006, 12:07
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 25-08-2006 @ 11:40 :
Mn moeder vanmorgen: 'hoeveel weeg je eigenlijk? je hongert je toch niet uit? 'je moet echt niet meer afvallen hoor'
Nee mam. Ik val niet eens af, ik weeg nog hetzelfde als 2 weken geleden, 57 kg.

Ik weeg 55 kg precies.. Fuck, ik wil niet liegen ofzo. Maar goed, ze mag zich ook geen zorgen gaan maken.
Het lijkt net of het prima met me gaat nu. Het gaat ook wel goed, voor mijn doen. Verder heeft ook niemand wat door. En dat hou ik graag zo.

herkenbaar
Oud 25-08-2006, 12:09
Verwijderd
gatverdamme! Wie gooit er nou zijn vuilnis in de badkamer in een open prullenbak? iehlw, allemaal fruitvliegjes! ooow, mag ik het natuurlijk weer opruimen... bahbahbah
Oud 25-08-2006, 12:10
Verwijderd
Het gaat op zich goed maar de laatste tijd begint mijn lichaam vreemd op dingen te reageren (nee ik zit niet mee rin de puvberteit ).

Mijn kies doet pijn en mijn spastische darmen spelen af en toe weer op.

Het vervelemndste is dat ik zweet als een otter. Ik douche me al twee keer per dag waarbij ik mij uitgebreid was. Ik gebruik deo natuurlijk, maar het lijkt helemaal niet te werken zoals dat het altijd deed. Ik schaam em soms dood omdat mensen de indruk kunne krijgen dat ik me niet goed verzorg ofzo.

Maar 'besides that' gaat het wel lekker. Ik ben eindelijk weer eens fatsoenlijk geknipt.
Oud 25-08-2006, 12:12
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Op dit moment zoek ik er echt even niet naar, ik heb het zo druk met school en ik wil ook gewoon graag veel tijd doorbrengen met mijn zus en haar dochter en darnaast moet ik ook nog eens werken. Dit is toch niet zo gek? Ik hoef het er gewoon niet perse bij. Dan maar mensen teleurstellen, het gaat even gewoon niet anders...Eerst dacht ik echt van, zolang ik geen vriendje krijg ben ik niet gelukkig. Nu denk ik dit helemaal niet zo meer, ik zie wel wat (en wie) mijn pad kruist, ik wacht het gewoon maar af. Ik heb nu zoveel leuke mensen leren kennen, en ik weet zeker dat ik er nog veel meer zal leren kennen de komende tijd!
Oud 25-08-2006, 12:22
Redhair
Redhair is offline
Ik had verwacht dat deze eerste pep-loze dagen verschrikkelijk zouden worden, maar ik voel me heerlijk. Moe ja, dat wel, maar wel tevreden.
Lekker stoned in slaap gevallen, om half een wakker worden, vijf minuten later belde J., die de hele nacht heeft lopen trippen.
Lekker met hem gekletst. Nu lekker chillen met sigaretje, straks maar eens douchen en langs J., kijken hoe lam hij, K. en J.'s neef er bij liggen.

En oooh, ik heb supertramp lekker hard aanstaan. Jeugdsentiment, geweldige muziek, word ik nog vrolijker van.

__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 25-08-2006, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 25-08-2006 @ 13:22 :
Ik had verwacht dat deze eerste pep-loze dagen verschrikkelijk zouden worden, maar ik voel me heerlijk. Moe ja, dat wel, maar wel tevreden.
Lekker stoned in slaap gevallen, om half een wakker worden, vijf minuten later belde J., die de hele nacht heeft lopen trippen.
Lekker met hem gekletst. Nu lekker chillen met sigaretje, straks maar eens douchen en langs J., kijken hoe lam hij, K. en J.'s neef er bij liggen.

En oooh, ik heb supertramp lekker hard aanstaan. Jeugdsentiment, geweldige muziek, word ik nog vrolijker van.

Hee wat goed ! Ik ben blij dat het toch eenvoudiger is dan je dacht .
Oud 25-08-2006, 12:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Redhair schreef op 25-08-2006 @ 13:22 :
Ik had verwacht dat deze eerste pep-loze dagen verschrikkelijk zouden worden, maar ik voel me heerlijk. Moe ja, dat wel, maar wel tevreden.
Lekker stoned in slaap gevallen, om half een wakker worden, vijf minuten later belde J., die de hele nacht heeft lopen trippen.
Lekker met hem gekletst. Nu lekker chillen met sigaretje, straks maar eens douchen en langs J., kijken hoe lam hij, K. en J.'s neef er bij liggen.

En oooh, ik heb supertramp lekker hard aanstaan. Jeugdsentiment, geweldige muziek, word ik nog vrolijker van.

Mag/ kan je gewoon thuis 'afkicken'? Ik dacht nl eerst dat je bij Tactus werd opgenomen.. En krijg je medicatie, tijdelijk?

iig erg goed van je, gelukkig valt het je mee...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-08-2006, 12:49
Redhair
Redhair is offline
Coopergirl, ik krijg gewoon therapie via tactus. En medicatie, nee, niet van tactus. Krijg wel slaapmedicatie, dat is juist de reden dat ik stop met pep, maar die krijg ik niet via tactus.

On: Ik liep net zingend door het huis, mijn vader merkte op dat ik zo vrolijk ben, dat hij blij is dat ik niet zo opgefokt ben als de laatste tijd.
Tja, geen echte drugs, maar de verliefdheid, mijn geweldige vriendje, dat geeft me natuurlijke drugs.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 25-08-2006, 13:37
Verwijderd
Voel me kut. Zin stomme dingen te doen. Maar da mag nie.
Moet nie zo zeiken. Stel me aan.
Maar ik ben bang. Voel me alleen. Ben alleen.
Druk in mijn hoofd.
Maar ik moet niet zeiken.
Moet me nie zo aanstellen en dan zal t allemaal vast wel mee vallen.
Oud 25-08-2006, 13:41
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. Heerlijk! <3 Gisteravond gewerkt, het hele restaurant zat stamp en stampvol, het was zó ontzettend druk dat zelfs de bedrijfsleider zich de takketering heeft moeten rennen. Maar het was wel ontzettend gezellig! Het word steeds leuker, en ook al ging er een hoop mis gisteravond, het was echt leuk! Nu bezig met m'n boeken kaften, en straks naar therapie. Ben benieuwd of ik nog wat van de ouderbegeleiding hoor, hoop het wel..

En ik ben zó ontzettend blij: ik ben sinds kort aan de pil, en ben nu ongesteld maar heb in geen járen meer zo weinig last gehad ervan. Ik kon gisteren gewoon werken terwijl ik ongesteld was, en ook nu kan ik normaal functioneren, terwijl ik normaal dan alleen maar op de bank kan liggen, en dood ga van de pijn.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-08-2006, 14:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zucht, ik merk even een kleine stemmingswisseling op. Maandenlang heb ik naar deze dag uitgekeken, want het was al in december bekend dat de vorige eigenaresse van mijn paard in augustus zou komen buurten om ons wat op weg te helpen, en gewoon eens te zien hoe het met 'haar' dier gaat. Ze heeft hem 7,5 jaar gehad... en hij is inmiddels alweer 3 jaar van mij.

Ik wilde er een mooie dag van maken, en hoopte dat ze er met een glimlach op terug zou kijken. Maandenlang is het mooi weer geweest, en precies nu zij ruim 3,5 uur moet rijden vanaf haar stekkie naar hier stortregent het en staan alle wegen blank. Door die stomme kerel van haar (die weigert op hun kindje te passen) had ze slechts 2 uur de tijd om bij haar oude liefde te buurten die ze moest verkopen door de komst van het kindje 3 jaar geleden. 3,5 uur heen - 2 uur bij het paard - 3,5 uur terug - en racen naar de kinderopvang. Kutzooi!

Door alle file, had ze slechts nog een klein uurtje over om mee te gaan naar stal. Met als gevolg dat ze dat paard slechts 25 minuten mee heeft mogen maken. Ik baal zo verschrikkelijk!

Ze heeft het verdomde kut thuis, gaat nooit weg, nooit op vakantie, en heeft nogal het gevoel dat zij het mooiste in haar leventje aan de kant heeft moeten schuiven voor iets anders. Laat ook allemaal maar! Ik háát dit! Ik háát die kerel! En ik háát mezelf omdat ik het niet veranderen kan.. Damned idioot!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 25-08-2006, 15:56
Verwijderd
Mellow that is how I feel
when we are together,
everything is so much better..


<3
Oud 25-08-2006, 16:20
x_knorretje_x
Avatar van x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
goh, lekker de dag alleen thuis geweest...helaas is dat nu afgelopen...en dat merk ik ook meteen...

mn opa is hier, die is niet helemaal 100 meer, ok, maar toch...en mn ouders zijn er dus ook weer...krijg weer es et gevoel dat k niets waard ben, niets kan...

ga k op kamers in leeuwarden en vraagt ie of k nu ook fries ga praten...dat ben k niet echt van plan...wat dom, zegt ie gelijk weer...waarom k dat dan niet ga leren, dus k zeg dat dat vanzelf wel es komt...Hij kon het destijds ook, zegt ie erachteraan...je hoeft et toch niet vloeiend te spreken?...Kun je vloeiend engels spreken, dus k antwoord met absoluut niet...Ohw, zegt ie tegen mn moeder, heb je daarvoor geld in school gestoken...
jemig, wat n sarcastisch gezeik:@...

Kloop naar de keuken om maar wat te eten te pakken (alweer, tlijkt wel of die honger niet weggaat) zodat k van et gezeur af ben...Heb maar n kom yoghurt gepakt en ben achter de computer gaan zitten...komt mn vader aanzetten dat ie er even achter moet...of dat nog niet genoeg is, begint ie te zeuren over de kom yoghurt die op 20 cm van het toetsenbord staat, dat e ter misschien overheengaat...

Verder was het eerst wat mn moeder zei toen ze thuis kwam en waar ik de tv aan had staan: wat een herrie, kan die tv wat zachter...(hij stond helemaal niet hard, maar twas muziek en daar houdt ze niet van...niet van deze iig...)

ok, genoeg gezeurd...
Oud 25-08-2006, 16:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
of ik dit weekend mee ging stappen.. heb nee gezegd.. voel me zwaar kut en nu blijkt dat t maar goed is ook want er gaan mensen mee waar ik te veel mee vergelijk enzo..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-08-2006, 16:41
Verwijderd
lalalala ik ben zo ontzettend blij NOT
Oud 25-08-2006, 17:03
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-08-2006 @ 12:09 :
wtf ik heb vorige maand ruim 40 uur meer gewerkt dan andere maanden en heb hetzelfde loon terwijl hier ook 75 euro dienstreizen onkostenvergoeding bij in hoort te zitten Kut, met de vakantie in het vooruitzicht komt dit helemaal niet goed uit.. En izz zuigt natuurlijk ook, dat is onderhand 1000 euro wat ik tegoed heb. Bah bah bah, geld
Balen
Gelijk er achter aan gaan! Fouten maken is menselijk... en aangezien het mensen zijn die jouw uren verlonen, kun je het hun niet kwalijk nemen. Probeer je niet te druk te maken en blijf positief. Het heeft toch geen zin en is alleen maar vermoeiend
Oud 25-08-2006, 17:15
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Weer thuis. Therapie was moeilijk, maar goed. Ze vind me sterk en vind dat ik goede inzet toon. Dat ik belangrijke dingen vertel, en dat ik dapper ben. En zo voelt het voor mij ook, ik kan alles vertellen wat ik wil vertellen, ze begrijpt me goed en helpt me alleen al door te luisteren. Ik leer nu al, zó ontzettend veel van die therapie! Ik leer veel meer dingen uit mezelf te vertellen, ik leer nu steeds meer dat ik dingen op eigen initiatief aan kan, dat ik zelf kan sturen waar ik wel en niet over wil praten, dat ik zélf de oplossingen kan bedenken. Ik ben echt ontzettend blij dat ik deze therapie heb gekregen, want het maakt me zoveel sterker. Ik voel me ontzettend rot/verdrietig, want het blijft moeilijk, maar ik voel me ook heel erg sterk, en ik voel dat ik het aankan. En dat is het belangrijkste.

Ik krijg mijn eigen stem.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-08-2006, 17:27
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Het heeft even geduurd, maar nu krijg ik toch door dat ik het allemaal níet trek. Toch, waar ik voor gewaarschuwd was, met oogkleppen op doorgaan.

Maar opgeven is geen optie; die keuze is er simpelweg niet..
Oud 25-08-2006, 17:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*doet dwight88 vasthouden en een knuffel geven*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-08-2006, 17:54
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
dankjewel

*en doet dat terug, omdat rare kwast die ook wel heel erg nodig heeft *
Oud 25-08-2006, 18:09
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik wist echt niet meer hoe fijn het ook alweer was om je even een tijdje écht goed te voelen, geen gezeik aan je hoofd, gewoon alleen maar liefde , omringd zijn door goeie mensen, het leven kan zo mooi zijn.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 25-08-2006, 18:40
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik voel me zo raar. Nieuwe klas, nieuwe mensen dus, nieuwe gevoelens... en toch de oude gevoelens die opspelen. Dan ga ik me afvragen: heb ik er goed aan gedaan te blijven zitten? Als je kijkt naar de stof en dergelijke zeker, maar ik mis mijn oude klas en mensen zo. Sommigen.
Ik voel me gewoon verward. Iedereen vindt dat ik maar moet doorgaan met mijn leven, want het is nu drieëneenhalve maand uit met mijn ex. Het gaat heus wel beter, ik kan zelfs weer normaal tegen hem doen, maar dan nog heb ik het soms zwaar... is dat zo gek? Na alles wat hij me heeft aangedaan?

En ik vind het zo moeilijk om vrijgezel te zijn. Ik heb sowieso niet meer zo'n "echte" vrienden over, dus ik voel me zo alleen, alsof ik niemand heb om op terug te vallen.

Pff... ik ben blij dat ik uit mijn depressie ben, want mét de depressie had ik het nooit overleefd. En ik vind het vreemd dat ik er nu zo nuchter op kan kijken.
.
Oud 25-08-2006, 19:56
laura
Avatar van laura
laura is offline
@ Nienna: succes enzo...komt goed

Pff heb griep! En die buipijn die in nu al een jaar heb mag nu ook wel stoppen ja! morgen (net zoals vandaag) bloedprikken in het ziekenhuis enzo
__________________
..ja..
Oud 25-08-2006, 20:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-08-2006, 20:29
Verwijderd
Oooooooh, die *piep* HvA!!!
Ze hebben wél de rooster online gezet, maar niet de indeling van de mentorgroepen. Nu weet ik en niet wie mijn mentor is en die moet ik een mailtje sturen en ik kan niet zien welk rooster ik heb want ik weet niet in welke klas ik zit. GRMBL.
Daarnaast hebben ze het studiepuntenoverzicht gewijzigt maar mijn laatste punten er nog niet bijgezet. Slome gasten. Grrrrrrr. En nou ga ik morgen weg en daar is geen internet en beginnen de lessen zondat dat ik kan laten weten dat ik er niet ben. Handig. NOT!
Organisatie daaro joh...Grmbl
Oud 25-08-2006, 20:47
Amnesia
Avatar van Amnesia
Amnesia is offline
School is net begonnen en ik word er nu al gek van.
En ik MOET stoppen met blowen.
Oud 25-08-2006, 20:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff nog ff 1dagje doorzetten, door de pijn heen bijten, niet zenuwachtig zijn, niet teleurgesteld zijn, gewoon ff doorzetten en dan weet ik het, eindelijk die kutonzekerheid voorbij, voorlopig dan... ben zo bang dat ik het niet word
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.